Oproep Cocu aan fans: 'Laten we vechten, laten we doorgaan tot het einde'

    Oproep Cocu aan fans: 'Laten we vechten, laten we doorgaan tot het einde'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 07:43di 25-09-2018 om 07:43

    Phillip Cocu denkt dat hij de juiste man is om de crisis bij Fenerbahçe te bezweren. De Turkse grootmacht speelde maandagavond met 1-1 gelijk in de topper tegen Besiktas.

    Daarmee herpakte Fenerbahçe zich enigszins na de 4-1 afstraffing in de Europa League tegen Dinamo Zagreb. Volgens Turkse media lag het hoofd van Cocu op het hakblok, maar ondanks een vroege goal van Ryan Babel werd een nieuwe nederlaag afgewend. "Ik vond vooral onze eerste helft heel goed", zegt Cocu op de clubsite. "We speelden aanvallend en lieten onze tegenstander niet in de wedstrijd komen."

    "We kregen vier, vijf grote kansen, maar we vergaten het af te maken. De tegenstander scoorde met de eerste de beste poging en dat kwam hard aan bij ons", vervolgt Cocu, die zijn ploeg zag terugkomen tot 1-1, nadat hij halverwege een peptalk hield voor zijn spelers. "Laten we vechten, laten we doorgaan tot het einde. Laat de fans zien dat we er alles aan doen", liet hij weten.

    "Natuurlijk zijn we teleurgesteld over vandaag, want wij gingen voor de winst", aldus Cocu. "Wij verdienden het ook om te winnen, maar soms krijg je niet waar je recht op hebt. Ik vond het team enorm hongerig. De spelers wilden echt iets rechtzetten voor de fans. De passie die we hebben getoond en het spel in de eerste helft geven mij veel voldoening. Als we op deze weg doorgaan, zullen veel van onze problemen verdwijnen."

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Poll

    Gaat Cocu het redden in Turkije?

    (1858 stemmen)

    Plaats een reactie

    Korm +37297
    dinsdag 25 september 2018 om 07:47
    uitstel van executie
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 07:53
    Ik heb het idee dat Cocu het tij gaat keren.
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    dinsdag 25 september 2018 om 08:25
    als ze hem laten zitten dan denk ik het ook wel
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 08:29
    Idd kwestie van tijd vraag is of hij de tijd krijgt net zoals bij PSV in zijn 1e jaar.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 25 september 2018 om 13:35
    Toen PSV stroef draaide toen keerde Phillip het schip ook niet.
    Maar ik hoop het wel dat het lukt... toch nog 1 van ons als trainer in het buitenland.
    Vind ik leuk
    :O +5085
    dinsdag 25 september 2018 om 14:57
    Eerste jaar draaide het voor geen meter onder Cocu. 2e jaar toen Guardado erbij kwam ging het pas draaien. Toen heeft hij ook de tijd gekregen. Vorig jaar haalde hij de El niet en liep het van geen kant. Gaandeweg het seizoen heeft hij het tij kunnen keren. De rest is geschiedenis. Het gaat erom als je van het bestuur de tijd krijgt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 25 september 2018 om 18:11
    Ik weet te weinig van Fener om er iets van te vinden.
    Maar in dat Feijenoord jaar, toen had Phillip ook geen idee, net als Bronkhorst een jaar later.
    Ben wel met je eens dat Cocu een kans moet hebben, want zijn opvolger gaat weer het zelfde uitzoeken, daar heeft een club niks aan en wie weet keert hij het nog.
    Vind ik leuk
    Gazza +373
    dinsdag 25 september 2018 om 07:47
    Ja Cocu als je zo door gaat zullen jouw problemen verdwijnen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:47
    Dat word op de knietjes met de billen bloot voor puntneusje
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33621
    dinsdag 25 september 2018 om 07:47
    Het einde is nabij vent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:54
    Daaaaag wipneus your nex....laten we vechten en in een geheel achter elkaar blijven staan hahaha
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    dinsdag 25 september 2018 om 08:04
    Zorg nou maar dat je verliest.
    Het vliegtuig pakt en tevens je poen krijgt uitbetaald
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    dinsdag 25 september 2018 om 08:05
    Cocu mag wel naar Ajax
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    dinsdag 25 september 2018 om 08:06
    Dat mag Phillip denken en ik ben ook van mening dat hij gelijkt heeft. Hij werkt echter in Turkije en daar heeft men een broertje dood aan dit soort cliché opmerkingen. Vanaf moment 1 dien je daar te presteren. Laat je dit na, dan kun je van mijn part na een maandje al je koffers pakken.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    dinsdag 25 september 2018 om 08:42
    Misschien kan hij naar Amsterdam.

    Schijnt dat ze daar nogal ontevreden zijn.
    Vind ik leuk
    Futre +3118
    dinsdag 25 september 2018 om 08:48
    Aldus Bubbleboy.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +270
    dinsdag 25 september 2018 om 09:28
    Vechten zal daar wel lukken alleen niet op een gepaste manier
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:41
    Hij is wel erg bang dat hij er uit vliegt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws