'Barça niet van slag door vermeend miljoenenbod Real; Ajax wel lachende derde'

    'Barça niet van slag door vermeend miljoenenbod Real; Ajax wel lachende derde'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 09:26di 25-09-2018 om 09:26

    FC Barcelona is niet van slag door het feit dat Real Madrid zich ook in de strijd om Frenkie de Jong heeft gemeld. De Telegraaf berichtte maandag dat de Koninklijke liefst tachtig miljoen euro wil bieden op de 21-jarige middenvelder van Ajax.

    Dat nieuws heeft nu ook Catalonië bereikt. Diario Sport schrijft desondanks dat Barça kalm blijft. Hoewel een toenaderingspoging deze zomer werd afgeslagen door Ajax, weet de Spaanse kampioen dat De Jong een voorkeur voor de club heeft. Barcelona denkt bovendien dat het een fundament heeft gelegd om een betere deal uit het vuur te slepen dan de concurrentie.

    Barça wil in december een definitieve beslissing nemen over De Jong, waarna de Oranje-international in de zomer van 2019 de overstap moet maken naar Camp Nou. De Catalanen voelen zich daarbij dus niet extra onder druk gezet door de interesse van Real, Paris Saint-Germain, Bayern München, Manchester City, Manchester United en Tottenham Hotspur.

    De komende maanden zal Barça scouts naar alle Europese duels van Ajax sturen. Het doel is om te zien hoe hij zich ontwikkelt op het hoogste niveau.

    Vraagprijs Ajax wél fors omhoog
    El Mundo Deportivo ziet ondanks het vertrouwen van Barça in een goede afloop wel een keerzijde. Ajax lijkt meer en meer te kunnen vragen voor de spelbepaler, nu ook Real serieus geld over heeft voor de speler.

    Poll

    Heeft Frenkie de Jong al bewezen dat hij klaar is voor de Europese top?

    (27752 stemmen)

    Plaats een reactie

    COYG +6852
    dinsdag 25 september 2018 om 09:30
    Laat ze maar opbieden tegen elkaar. Mourinho komt ook nog met een wanhoopsbod om zijn hachie te redden. Zo van kijk nou wie ik toch gehaald heb...

    Je mag vragen wat je wilt, of het een reële prijs is, is een ander punt.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19160
    dinsdag 25 september 2018 om 09:38
    Moet Frenkie wel op het middenveld spelen, of zal Ten Hag hem als CV blijven opstellen? Dan zou de prijs na Munchen en Benfica wel eens heel snel kunnen dalen...
    Vind ik leuk
    COYG +6852
    dinsdag 25 september 2018 om 09:42
    Dat is precies wat ik al een tijdje zeg. Je kan wel zeggen dat hij zo goed is, maar zijn positie is het middenveld. Iets waar hij nog maar weinig minuten heeft gemaakt. Verdediger is hij in ieder geval duidelijk niet. In de Eredivisie tegen de mindere teams kan het, maar tegen de betere teams en Europees gaat het echt niet.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2856
    dinsdag 25 september 2018 om 09:48
    Dit klopt als een bus.

    Trouwens, Frenkie speelt niet echt als centrale verdediger, Op dat moment speelt Ajax namelijk eigenlijk 3-4-3. Balbezit en de overhand hebben zijn dan sleutelwoorden en zoals jij al zei, daar kun je in de Eredivie wel op spelen, maar internationaal zul je deze overhand niet altijd hebben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1587
    dinsdag 25 september 2018 om 10:00
    In de ED tegen mindere teams kan ook niet. Zie zondag… een giga misser. Als TH beter had opgelet waren de punten meegegaan naar Amsterdam. Het was totaal onnodig. De tegenpartij was helemaal niet zo goed. Ajax heeft zondag van zichzelf verloren door domme keuzes op de as van het veld.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    COYG +6852
    dinsdag 25 september 2018 om 10:02
    En de arrogantie speelt weer op zo te zien...
    PSV was niet zo goed en PSV als mindere tegenstander wegzetten. Ajax is gewoon ongebalanceerd qua team. Slecht zelfs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:43
    Inderdaad als hij die wedstrijden weer als CV speelt gaat het hem niet worden.. zondag een van de slechtste van heel Ajax... en schat Lewandowski ook nog wat hoger in de Luuk de Jong
    Vind ik leuk
    HupHolland +2856
    dinsdag 25 september 2018 om 09:48
    In het Ajax systeem kun je Frenkie OF Blind heus wel als centrale verdediger neerzetten. Eigenlijk speel je dan 3-4-3 (en dat is des Ajax') en heeft Frenkie OF Blind meer een rol als verdedigende middenvelder.

    Maar je kunt niet Frenkie EN Blind opstellen, want dan speel je eigenlijk 2-5-3 zonder centrale verdediger en dat is wel bizar aanvallend tegen notabene PSV uit.

    Het lullige is dat het tegen AEK wel werkte en Ten Hag schijnbaar nog niet begrijpt waarom hij dit nooit meer mag doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:05
    Vraag me af of hij bij barca nou midden op de bank of achter op de bank word geplaatst
    Vind ik leuk
    Clutchy +854
    dinsdag 25 september 2018 om 19:13
    Zeker meer waard dan Lozano
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:30
    Nou dat wordt cashen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    dinsdag 25 september 2018 om 09:30
    Dat hij wlke dag duurder wordt is alleen maar goed voor Ajax. Engelse en Spaanse clubs zitten er niet mee. Die betale het lachend
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +131
    dinsdag 25 september 2018 om 09:33
    Het is een feit dat ze teveel geld hebben en dit ook graag uitgeven.
    Maar 80 miljoen voor een talent met enorm veel potentie zullen ze niet lachend betalen. Blijft een risico, misschien dat Frenkie nu al zijn top heeft behaald. Het is anders dan dat je het uitgeeft aan een gearriveerde speler in mijn opinie.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    dinsdag 25 september 2018 om 09:55
    En toch, stel het blijkt een mislukking, dannog lacht Barça het weg. Engelse clubs al helemaal. Die krijgen voorr deelname PL al 190 miljoen per jaar
    Vind ik leuk
    erikv78 +195
    dinsdag 25 september 2018 om 10:55
    Barcelona heeft al eens 130.000.000 betaald voor een talent...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 25 september 2018 om 09:31
    Waneer heeft een speler zich bewezen dat hij klaar is voor de Europese top? Ik snap niet dat de poll mensen daar overtuigd van zijn. Frenkie heeft te weinig wedstrijden gespeeld namelijk.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2245
    dinsdag 25 september 2018 om 09:56
    Als je je eigen makkelijk staande houd in het nederlands elftal, ben je klaar voor de europese top. Lijkt me logisch
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    dinsdag 25 september 2018 om 09:31
    Ik hoop voor Frenkie dat ten Hag nu wel heeft geleerd om hem op de juiste positie te zetten. Is een stuk beter voor de verkoopprijs.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1598
    dinsdag 25 september 2018 om 09:31
    Gelukkig eindelijk weer Frenkie nieuws!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:32
    Heel europa wil je hebben en dan word je zo misbruikt door je eigen coach .
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    dinsdag 25 september 2018 om 09:34
    Voor Frenkie de Jong kun je nu al 80 tot 90 miljoen vragen. Maar als Ajax vol houdt vraag je gewoon 150 miljoen dan heeft Ajax het goed gedaan.

    Frenckie De Jong kan nog beter worden dan Modric als ie het nu al niet is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    dinsdag 25 september 2018 om 09:35
    Gaan ze nooit, never voor betalen. But then again.... het is een gekke voetbalwereld. :-)
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    dinsdag 25 september 2018 om 09:39
    Ahaha 150 milj. Hou op man. Het word steeds gekker.. 150 voor de jong 100 hoorde ik gister voor de ligt... zij kunnen veel geld opbrengen maar niet deze bedragen. Blijf wel normaal denken en doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:42
    Ajax bepaalt de vraagprijs niet, dan doen die idioten die tegen elkaar opbieden! Dat Ajax de lachende derde is, is een ander discussie punt! Als overmars volhoud, is 100 miljoen niet eens zo gek!
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    dinsdag 25 september 2018 om 12:23
    Maar echt geen 150milj.

    En dat zal een prijskaart zijn die als een zware ketting om zijn nek zou hangen. Kan hij dat aan moet je je afvragen.. tot de 50 milj is toch al voldoende.. voor een speler die net een anderhalf seizoen in ajax 1 speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:45
    😂 beter dan modric?

    Vanmorgen toch geen zuurstofgebrek gehad?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:46
    Hahahahahahahahahahaha etc.etc.etc.
    Hou op man! Kan niet stoppen met lachen...
    Vind ik leuk
    popiejopie +2778
    dinsdag 25 september 2018 om 10:05
    Om die vergelijking nu al te maken is wat overdreven.

    Modric speelde bij de Spurs al de sterren van de hemel en bij Real is hij de dragende man op het middenveld. Als je ziet hoe makkelijk hij aan de bal is dan moet Frenkie nog wat kilometers maken.
    Vind ik leuk
    Gerro +7347
    dinsdag 25 september 2018 om 09:36
    Wanneer andere clubs bereid zijn 30 miljoen meer te betalen dan Barça zal Overmars Barça echt geen 30 miljoen korting geven. Ze zullen dus gewoon mee moeten in het transfer geweld en anders pissen ze naast de pot.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    dinsdag 25 september 2018 om 10:07
    Nou...volgens mij heb je ook nog met de speler zelf te maken.
    Misschien krijgen ze straks een of ander bizar bod uit de zandbak of China. Zou Frenkie daar zelf wel naar toe willen denk je?
    Vanuit Arkel naar Peking is wel een hele grote stap hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:38
    Wat werk vp toch weer geweldig! Die k*tzooi blijft de hele tijd vasthangen 🤣
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1786
    dinsdag 25 september 2018 om 09:40
    Veel geld voor een talentje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:42
    Geen gewoon talentje...
    Tis een mega talent!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1786
    dinsdag 25 september 2018 om 09:44
    Op je 21ste ben je geen talent meer.
    Vind ik leuk
    torinofc +471
    dinsdag 25 september 2018 om 09:40
    Degene die hem niet gaan kopen worden de grote winnaars. Ajax natuurlijk ook, vele miljoenen voor een middelmaat europese speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:43
    Wil je nog een glaasje azijn? Azijnzeiker
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4217
    dinsdag 25 september 2018 om 09:41
    Mooi man! Laat de topclubs maar lekker tegen elkaar bieden. Goed voor ajax maar zeker ook goed voor ons in tilburg! Dit gaat ons ook miljoenen opleveren waarmee we verdere stappen voorwaarts kunnen maken.
    Ook in waalwijk stromen er miljoenen binnen wat de redding voor die club is
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1786
    dinsdag 25 september 2018 om 09:41
    Die gast is al 21. Wordt nog steeds als talent bestempeld. Heeft niks gewonnen en is nu pas international. De echte Ronaldo was nog een tiener toen hij naar het eerste WK ging.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:14
    Hoe ver was Zidane op z'n 21e? Leeftijd zegt echt niks man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:42
    Afgelopen zondag niets van die 80 miljoen gezien. Eerder 0,8 miljoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:15
    Gek he, op een positie die niet de zijne is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:09
    Dirk Kuyt was ook spits of rechtsbuiten. Ook van Gaal heeft hem wel is op linksback gezet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:29
    Je hebt altijd uitzonderingen.Frenkie heeft niet de bouw van een CV.Met de Ligt gaat t nog enigzins omdat dat een eenmansleger is.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1598
    dinsdag 25 september 2018 om 09:43
    Het is toch niet te geloven he. De jong is echt wel een talent/potentiele topper, maar ook deze jongen wordt weer overhyped (zoals het gehele ajax team hebben we zondag gezien).
    Hoe dat toch altijd kan bij Ajax spelers is mij nog steeds niet duidelijk. Als je normaal kijkt naar deze speler kom je mijns inziens gewoon op een bedrag van tussen de 30 en 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1776
    dinsdag 25 september 2018 om 09:47
    Niet te geloven he dat de hele Europese top het wel ziet en jij niet.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1598
    dinsdag 25 september 2018 om 09:53
    Precies. Net zoals D. Klaassen.......

    Ff serieus: Ik vind dat Frenkie echt wel een goede speler is. Alleen de bedragen die nu genoemd worden vind ik echt absurd voor een speler met 2 interlands achter zijn naam en amper wedstrijden op het hoogste niveau. Niks ten nadele dus van Frenkie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:36
    En Davy Klaassen speelt nu ook gewoon weer goed bij Werder.Spelen bovenin mee.Spelers worden hier in NL veelste snel afgeschreven.Een mindere periode en je kan er gelijk geen kut meer van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:45
    Welke middelmaat gaan ze hiervoor terug halen? Ik gok 15 miljoen voor een zuid amerikaanse bankzitter. 25 miljoen voor ryan babel en 20 miljoen voor uth. En wellicht een dik salaris voor peter bosz
    Vind ik leuk
    coci +330
    dinsdag 25 september 2018 om 09:47
    Zit de zaakwaarnemer van de Jong in de redactie van vp? A.ls die jongen morgen zijn knie in de puin draait is hij niets meer waard.
    Vind ik leuk
    floormunges +1125
    dinsdag 25 september 2018 om 10:02
    Zou h4et haast wel denken, Fenkiedejongprimeur.nl
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    dinsdag 25 september 2018 om 09:49
    Deze pagina werkt niet
    www.voetbalprimeur.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34164
    dinsdag 25 september 2018 om 09:50
    Wen er maar aan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34164
    dinsdag 25 september 2018 om 09:49
    Na zondag is hij toch wel iets goedkoper
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:50
    Natuurlijk baalt barcelona dat er meer clubs zijn die veel geld bieden en in de jong de idiale centrale midenvelder zien voor volgend jaar en toekomst. Heeft zich al tegen top landen bewezen, makkelijk aan te kunnen. Wetende dat hij alleen nog beter wordt, moeten ze in de voor de zomer van 2019 toeslaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:55
    als er echt 80 miljoen bieden dan moeten ze hem meteen laten gaan. een top cv halen en blind op 6 ipv schöne. tot dan heeft ook dolberg nog tijd om zich weer te bewijzen anders zal er nog n spits bij moeten komen die 25 doelpunten per jaar erin schopt
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    dinsdag 25 september 2018 om 09:57
    De VP website wordt met de dag beroerder! Internal server error 500!
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1629
    dinsdag 25 september 2018 om 09:57
    This page isn’t working

    www.voetbalprimeur.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 10:04
    Santémeratjie

    Dat is al weken aan de gang.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 10:04
    2x klikken of een pagina terug.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 10:00
    Ik gun het die gozer, ik gun het ajax ook maar ik snap niet waarom zoveel geld. Hij heeft het alleen in Nederland laten zien maar tegen PSV zag je hem ook niet. Als hij het in de CL laat zien tegen grotere clubs dan ben ik pas overtuigd. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Mbappe die op z'n 18e al topwedstrijden besliste.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    dinsdag 25 september 2018 om 10:05
    Ben het volledig met je eens, maar Ajax gaat hier ongelooflijk van profiteren en gelijk hebben ze. Frenkie komt er wel, maar start waarschijnlijk op de bank. Dat zullen de betreffende clubs best ingecalculeerd hebben.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 10:07
    Zeker weten Tjeentje. Alleen het laatste, als je er wilt komen dan moet je ten alle tijden aan spelen toekomen. Ik denk een tussenstap beter voor 'm. De Ligt zou het denk ik wel kunnen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 10:40
    Jij bent niet de slimste he... Zet Mbappé op centrale verdediger en hij gaat ook een hele moeilijke pot spelen. Frenkie is een middenvelder, geen verdediger. En zeker niet als De Ligt er niet is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:16
    Volgens mij ben jij ook niet zo slim. Een middenvelder naar achter halen is anders dan een aanvaller.

    Maar jij zegt dus zelf ook dat ten Hag een domme trainer is? Moet ie nu ook ontslagen worden omdat hij een middenvelder op cv zet?

    Meijers is ook een middenvelder van origine maar speelt al jaren op linksback. Waarom, omdat het een positie scheelt. Je gaat geen aanvaller naar achter halen.

    Dus een beetje dom gepraat van jou! Maar na gister probeer je mij te trollen. Maar voor me vereerd en jij bent mijn allergrootste fan!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:21
    Meijers heeft buiten het verdedigend denken alle kwaliteiten voor het spelen op linksback en verdedigend is ie ook elk jaar verbeterd. Speelt al jaren op die positie, dat is nogal anders dan Frenkie die af en toe in het centrum speelt naast De Ligt.

    Overigens zeg ik nergens dat Ten Hag een domme trainer is, maar een domme keuze was het afgelopen weekend natuurlijk wel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:23
    Hij speelt daar vaker als vervanger dus dan is ten Hag wel een domme trainer. Iets met ezels en een steen!!


    Over Meijers: Het gaat om de positie op het veld en verschil van spelen met een aanvaller op cv. Een middenvelder zet je daar dan neer en geen aanvaller. Dat jij met die vergelijking komt is gewoon erg dom.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:32
    Ja naast De Ligt, dan kan het wel, dat is wel gebleken. Vorig seizoen speelden we PSV daarmee van de mat in de Arena en ook dit seizoen is dat wel gebleken dat dat wel kan. Maar Frenkie EN Blind opstellen kan niet, dan heb je twee middenvelders die in het centrum van de verdediging staan. Dat was een domme keuze.

    En over dat CV vs. aanvaller: mijn punt is dat het een verkeerde positie was. Dat ik Mbappé gebruikte was als voorbeeld van een andere positie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:33
    😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:20
    Kom op man, je gaat m toch niet beoordelen op deze wedstrijd als CV.? Je ziet toch aan z'n hele bouw dat hij daar niet thuis hoort.van Nistelrooy zet je toch ook niet linksbuiten? Dit was gewoon een gogantische blunder van Ten Hag.Tegen zwakkere teams met de Ligt gaat dit nog wel.Waarom? Omdat hij dan door kan schuiven naar t middenveld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:14
    Tegen welke topclubs heeft hij het dan laten zien op het middenveld? Heeft vaker op die positie gestaan trouwens!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:20
    Zijn er nog niet veel, maar tegen Frankrijk de wereldkampioen was hij top.Maar jij beoordeelt hem nu als CV, dat vindt ik niet terecht.En M'bappe is natuurlijk echt uitzonderlijk,noem mij erns een 2e op die leeftijd? Hoe ver was Modric op die leeftijd? Hoe ver Frenkie gaat komen kunnen we alleen zien als hij in een Europees topteam komt te spelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:24
    Dat was 1 wedstrijd man waarin de Fransen op de handrem speelde.

    En zeg ook nergens dat het geen groot talent is. Ik wil hem wel eens zien hoe hij overeind blijft tegen grotere clubs. En dan niet 1 wedstrijd graag!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:32
    Dat is inderdaad afwachten.Maar dan nog krijg je een vertekenend beeld als Ajax tegen Bayern moet.Een club met 7 x de begroting van Ajax.Angelino kreeg vorig jaar 0-8 klop van Ajax, kijk waar hij nu staat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:35
    Als je goed genoeg bent voor die clubs dan dwingt een speler zelf de momenten af in de wedstrijd.

    De Ligt vind ik er wel klaar voor en die gaat zich wel staande houden. Dat is echt een goede speler en nog zo jong. Daar kan ik zeggen dat hij 100% zeker in de basis komt van een topclub.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:05
    Dat ben ik met je eens.Van de Ligt weet ik t echt zeker.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:21
    Kiev, Luik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:26
    Hahaha, nou dat zijn de echte topclubs!!
    Jou kan ik zeker niet serieus nemen, je bevestigd het zelf hiermee!

    😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:35
    Kiev speelt vaker CL dan PSV en staat hoger op de lijst van best presterende Europese clubs. Kiev staat 21’e en PSV staat ongeveer 15 plekken lager.

    Hiermee bevestig je dat je tweede favoriete clubje PSV dus ook geen topclub is, thanks voor deze domme opmerking😂 Kneusje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:36
    Hahaha 😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:37
    0-7 hahahaha😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:38
    Wij zijn ook FCDH en geen topclub. Mij maakt het verder niet uit, als we maar van de concurrenten winnen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:37
    Hoe is het met je neefje trouwens?🤔
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:39
    En maar ontkennen toen, zie je dat ik gelijk had 😂

    Een echte vent geeft toe, mietje hoor 😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 12:44
    Een echte vent laat zich niet in elkaar slaan, zoals je neefje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 12:48
    Dat was een jongetje van 16, je bent geen echte vent als je een kind slaat. Meer durven die sukkels niet, snel wegrennen daarna omdat ze bang waren. De harde kern van FCDH was al onderweg. Denk als ze die gozer nu zien dat ze vluchten 😂


    Maar jij bent ook geen echte vent en een pathologische achterbakse leugenaar. Je had zo mans moeten zijn toen ik je direct herkende. Binnen no-time had ik je. Zo slim ben ik dus, en jij zo dom 😂

    Maar blijf vooral tegen mij zeggen dat ik dom ben 😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 13:04
    FC Den Haag? Hoeveel jaar loop jij achter?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    dinsdag 25 september 2018 om 13:06
    Mietje!

    Voor een groot deel blijft het altijd FC Den Haag en zal het blijven! Jij als afgekeurde Cambuur supporter die naar ajax is gegaan om de gloryhunter uit te hangen snapt dat niet.

    Edit: Bovendien ben je te jong daarvoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21407
    dinsdag 25 september 2018 om 10:01
    Met alle respect FRENKIE is nog lang niet klaar voor een topclub. Doodzonde als hij straks op de tribune beland (net als Klaassen, Bazoer en Kluivert). Marco Asensio is toch een paar klasse beter dan de Jong, notabene zelfde leeftijd generatie.
    Vind ik leuk
    Zinho +70
    dinsdag 25 september 2018 om 10:02
    Hoe hoog Ajax het bedrag ook maakt, als de Jong niet naar een andere club wil dan Barcelona hebben ze er niks aan. De Jong bepaalt nog altijd zelf naar welke club hij wil. En reken maar dat het gewoon Barcona wordt.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    dinsdag 25 september 2018 om 10:03
    Ideale situatie voor Ajax, gaan ze lekker van profiteren! De markt is lekker op hol geslagen, hoop wel dat, wanneer hij ergens heen gaat, hij niet op de bank belandt, maar voor Ajax is dat bijzaak. Kan zomaar eens over de 100 gaan, als dit zo doorgaat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:38
    Kampioenschappen koop je niet, die verdien je. Kijk naar eindhoven, telkens een mindere selectie maar wel kampioen.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    dinsdag 25 september 2018 om 11:09
    Waar, maar dit seizoen is nog lang niet gespeeld, tactische keuzes hebben PSV in de kaart gespeeld, dit kan met 2 maanden zomaar eens andersom zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7870
    dinsdag 25 september 2018 om 11:32
    Blessures kaarten en de transferperiode komen nog. Die seizoen is alles behalve gespeeld. PSV weet dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:39
    Dan nog...je koopt geen kampioenschappen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7870
    dinsdag 25 september 2018 om 12:53
    Als Ajax nog eens 50 miljoen in die selectie stopt dan denk ik dat het ze niet meer lukt een kampioenschap te verklooien. Maar met deze instabiele selectie moet je niet raar opkijken als het weer tweede wordt.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3440
    dinsdag 25 september 2018 om 10:06
    En dan houdt Frenkie zijn poot stijf dat hij alleen naar Barca wil. En dan zakt de prijs weer.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 10:09
    Jajaja, net als Dolberg, die is ook allang geen 50 milj meer waard, dus cashen in de winter, voor dat de gekte weer voorbij is!
    Vind ik leuk
    El Cazador +7454
    dinsdag 25 september 2018 om 10:11
    Gelukkig hebben we het hier niet over zeikerd Luuk de Jong.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    dinsdag 25 september 2018 om 11:10
    Zeikerd Luuk is nooit zoveel waard, maar Dolberg kan zomaar weer in vorm raken en met een paar maanden weer 50 waard zijn in deze gekke voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:25
    Volkomen terecht dat ze 80 miljoen vragen voor de beste middenvelder van de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Patje41 +918
    dinsdag 25 september 2018 om 10:25
    Elke dag duurder? Als ten Hag hem als verdediger blijft gebruiken geeft niemand er een cent voor
    Vind ik leuk
    SvL +356
    dinsdag 25 september 2018 om 10:25
    Nou ik weet niet welke wedstrijd ze zondag hebben gezien...
    Vind ik leuk
    Retweet +568
    dinsdag 25 september 2018 om 10:28
    😂🤣😅😂🤣 helemaal zoek gespeeld en dan 80 miljoen ..
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    dinsdag 25 september 2018 om 11:12
    Tja, dat is wel zwart-wit, Frenkie is een middenvelder, geen verdediger, dus in deze gekke wereld, is hij, zelfs na “zondag” zoveel waard
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:36
    Met Ten Hag als coach zal de prijs alleen maar lager gaan worden. Aangezien hij op plaatsen wordt gebruikt waar hij niet hoort, zullen zijn prestaties uit gaan blijven en daardoor gaat niemand meer zoveel willen betalen. Ze gaan betalen voor wat ze zien, en wat ze zien kan niet goed zijn als hij op de verkeerde positie speelt. Van mij mag er echt werk gemaakt worden van Bosz.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:40
    Die gaat straks voor 100 miljoen de deur uit , lekker hoor geld op de bank.
    Vind ik leuk
    Wessel-NG +20
    dinsdag 25 september 2018 om 10:54
    Vind het een anonieme voetballer die Frenkie. Als dat de top van het NL voetbal is !
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1453
    dinsdag 25 september 2018 om 11:13
    Duidelijk een middenwelder en geen verdediger. Geen kopkracht, geen duelkracht, te klein.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4464
    dinsdag 25 september 2018 om 13:41
    Kunnen ze beter Rosario halen als ik jou omschrijving zie;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7870
    dinsdag 25 september 2018 om 11:30
    Zoeken ze daar dan nog een verdediger?
    Vind ik leuk
    Korm +37652
    dinsdag 25 september 2018 om 11:34
    Ajax, haal het maximale er maar uit!
    Vind ik leuk
    michelhx +3779
    dinsdag 25 september 2018 om 12:17
    De voetbalwereld is écht hartstikke gek geworden.
    Vind ik leuk
    berwi +472
    dinsdag 25 september 2018 om 12:21
    de prijs wordt opgedreven door de media hij gaat gewoon naar BARCA
    Vind ik leuk
    JWK +488
    dinsdag 25 september 2018 om 12:26
    Ons aller Frenkie gaat door de 100 mil dadelijk!😝
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    dinsdag 25 september 2018 om 12:59
    Ole daar gaan we weer...iedere Ajax supporter vind het geweldig al deze onzin topics waar de miljoenen per dag variëren. Want Frenkie is de beste.

    Als ik Ajax supporter zou zijn dan zou ik willen dat hij gewoon bleef als hij de messias zelf was.
    Vind ik leuk
    Intel +1311
    dinsdag 25 september 2018 om 13:30
    Hij mag zich toch eerst nog wat bewijzen voor mij hoeveel goede matchen heeft hij al gespeeld?
    Vind ik leuk
    Maan88 +4464
    dinsdag 25 september 2018 om 13:40
    Dus van huilende 2e worden ze dus lachende 3e!?? Hahaha prachtig al die positieve berichten over ajax om maar zo snel mogelijk de kansloze nederlaag in Eindhoven te doen vergeten:-D
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:11
    200%
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:08
    ajax kan vragen wat ze willen, maar niemand gaat meer dan 30-40 miljoen betalen, er lopen wel meer voetballende talenten rond in betere/grotere competities
    Vind ik leuk
    Muscles +934
    dinsdag 25 september 2018 om 15:10
    Wie biedt er meer spel is begonnen......megalomane poenclubs, kom maar op. Startbod is 100 miljoen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    dinsdag 25 september 2018 om 15:10
    Wat voor blessure heeft M de Ligt wat is er bij hem gebeurd ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:34
    Oh, gelukkig maar. Nou, spannend verhaal maken jullie ervan hoor. Wie meldt zich in de volgende aflevering, Man. City? Stelletje fantasten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:11
    Haha niet van slag hoeft ook niet maar lappen zullen jullie !
    Vind ik leuk
    14forever +8713
    dinsdag 25 september 2018 om 21:49
    Laten we eens gek doen en gewoon boven de 100miljoen doen.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1027
    woensdag 26 september 2018 om 09:11
    Franky de jong = de nieuwe Bitcoin
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws