El Khayati wederom van waarde voor ADO: 'Wel apart om hem pijn te doen'

    El Khayati wederom van waarde voor ADO: 'Wel apart om hem pijn te doen'

    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:04

    Na afloop van de wedstrijd tussen ADO Den Haag en FC Groningen (1-0) had Nasser El Khayati een beetje medelijden met Danny Buijs. Hij kent de trainer van Groningen goed van hun gezamenlijke periode bij amateurclub Kozakken Boys. 

    "Het was wel apart om tegen mijn oude trainer te spelen en hem pijn te doen", zei de middenvelder tegen Voetbal International"Ik hoorde dat hij zijn spelers allemaal beelden van mij heeft laten zien in de voorbereiding op dit duel, maar ik was toch weer beslissend."

    El Khayati - goed voor de assist bij de beslissende 1-0 - was na de wedstrijd complimenteus richting doelpuntenmaker Elson Hooi én goalie Indy Groothuizen. "Hij heeft weleens wat kritiek gehad, maar hij was heel belangrijk en gaat echt een heel goede keeper worden."

    "Hooi wordt steeds belangrijker voor ons, altijd dreigend met zijn dribbels. Mooi dat hij hem maakte. We trainen erop dat onze buitenspelers bij een voorzet van de andere kant bij de goal moeten komen, dat pakte nu mooi uit."

    Lees ook: ADO boekt kleine overwinning en duwt FC Groningen dieper in de problemen

    Plaats een reactie

    elmagico070 +21706
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:11
    Lekkere statistieken weer Nasser! Jammer dat ie geblesseerd uitviel.. hopelijk valt de rugblssure mee.
    Vind ik leuk
    Argentario +505
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:19
    Tuurlijk.. als de kip er weer bij ... die man was amper klaar met schrijven van dit artikel en elmagico heeft er al een reactie geplaatst ..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:24
    Zoals je ziet is er tot nu toe weinig gereageerd op dit topic en dat verklaart ook waarom ik bovenaan sta. Maar lekker belangrijk joh en houdt het graag ontopic aub -;)
    Vind ik leuk
    Argentario +505
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:26
    Staan er al 4... en zoals ik al zei elke 2e is van elmlagico
    On: Khayati is Goed bezig !
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 00:07]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:39
    Elke 2e lijkt toch voor jou-:) tellen gaat je ook niet al te best af-;)
    Vind ik leuk
    Argentario +505
    zondag 7 oktober 2018 om 00:16
    Durf bijna niet meer te reageren na die 5e van jou
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 00:30]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 7 oktober 2018 om 00:21
    Doe maar niet dan, verder dan 2 tellen kom je niet.
    Vind ik leuk
    allround +1620
    zondag 7 oktober 2018 om 13:08
    Die Argentario is een beetje gefrustreerd man. lekker laten schrijven, anders denkt ie nog dat hij aandacht krijgt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    maandag 8 oktober 2018 om 09:41
    Komt idd wat aandacht tekort.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1866
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:55
    Is het belangrijk wie er boven aan staat? 97% praat onzin en probeert iets te forceren of iemand belachelijk te maken
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +514
    zondag 7 oktober 2018 om 13:45
    Hij was dr pas 7 minuten nadat het topic geplaatst was maar oke😂
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    maandag 8 oktober 2018 om 09:43
    Daarom de opmerking dat hij niet verder komt dan het cijfertje 2 😃
    Vind ik leuk
    Utca 030 +918
    zondag 7 oktober 2018 om 10:01
    Gefeliciteerd maat, goed bezig jullie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 7 oktober 2018 om 10:29
    Thanks man!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    zondag 7 oktober 2018 om 10:36
    Werveltje rechtzetten, beetje masseren en hoppa!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    maandag 8 oktober 2018 om 09:45
    Komt vast goed met Nasser, gelukkig nu ook de interlandbreak-;)
    Vind ik leuk
    PeterAdo +302
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:56
    Topper Nasser
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 00:01
    Ik gokte op 4-1.
    Statistieken kloppen helaas niet altijd.
    Wel 3 hele welkome punten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4025
    zondag 7 oktober 2018 om 00:47
    El Khayati zal in de winterstop wel vertrekken, een speler die wel zou passen bij Anderlecht...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 00:52
    Dat zou zomaar eens kunnen.
    En wat gaan we terughalen?
    Zo'n aderlating ben je niet 1,2,3 te boven.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4025
    zondag 7 oktober 2018 om 00:55
    Luigi Bruins, Bel Hassani?
    Vind ik leuk
    13 +13199
    zondag 7 oktober 2018 om 06:55
    Doe Bel Hassani maar dan, laat Excelsior maar met rust 🤗
    Vind ik leuk
    Analyse075 +905
    zondag 7 oktober 2018 om 09:51
    Padt keepte weer sterk. Helaas weer verlies voor Groningen
    Vind ik leuk
    De Haan +272
    zondag 7 oktober 2018 om 10:40
    Toch zonde dat ie uitviel ik had hem captain gemaakt in mijn scorito
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 7 oktober 2018 om 22:07
    Hoop wel dat ze tegen VVV een heel stuk beter spelen want zo kun je tegen Groningen spelen maar tegen elke andere ploeg word je echt wel afgestraft. Maar alle vertrouwen in fons dat hij dit ook ziet. Mooi dat er zwakte is boven gekomen maar wel 3 punten pakken. Alles weer even aanpakken en even lekker wat punten pakken komende paar wedstrijden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    maandag 8 oktober 2018 om 09:47
    Kunnen ze mooi in de interlandbreak oefenen waar het misging👍
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    maandag 8 oktober 2018 om 18:18
    Juist. Daarom is die rust week zo slecht nog niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws