'Na die 0-1 was het eigenlijk al klaar voor ons. Toen was het gratis goals'

    'Na die 0-1 was het eigenlijk al klaar voor ons. Toen was het gratis goals'

    zondag 7 oktober 2018 om 08:34

    De Graafschap likt de wonden na een rampzalige zaterdagavond. De Superboeren werden in de eigen Vijverberg weggespeeld door sc Heerenveen en kwamen er met een 0-5 nederlaag nog genadig vanaf.

    Aanvoerder Bart Straalman vond dat de huidige nummer 15 van de Eredivisie nog niet eens zo slecht begon. "Maar na die 0-1 was het eigenlijk klaar. We begonnen goed en kwamen onze afspraken na. Maar na die eerste goal viel dat allemaal weg", vertelt de Winterswijker voor de camera's van FOX Sports. "Het was voor hen een geweldige avond en voor ons verschrikkelijk."

    Middenvelder Youssef El Jebli heeft een vergelijkbare analyse van de wedstrijd in huis. "Die 0-1 vloog erin en daarna raakten we het helemaal kwijt. Toen was het gratis goals. Dat mag niet gebeuren", vertelt hij aan Omroep Gelderland. El Jebli wil echter niet wanhopen en wijst op het seizoen 2015/2016. "Toen hadden we vijf punten na zeventien wedstrijden, nu hebben we zeven punten. We moeten niet in de war raken en gewoon doorgaan."

    Lees ook: De Jong: 'Afspraken gemaakt, maar we hebben ons er niet aan gehouden'

    Plaats een reactie

    Echt? +3335
    zondag 7 oktober 2018 om 08:36
    Eerste👊🏾
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    Asarkan +87
    zondag 7 oktober 2018 om 08:38
    Die van Lammers zat er ook wel erg lekker in
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 08:57
    Heb je er ook van iemand anders nog ene in gehad dan?
    Vind ik leuk
    Asarkan +87
    zondag 7 oktober 2018 om 09:21
    Haha, nee volgens mij niet.

    P.S. Ik drukte per ongeluk op de rapporteer knop, heb em wel verwijdert, maar ik weer niet of je er een melding van krijgt
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 09:24
    Is niet erg, ben het gewend ;)
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1605
    zondag 7 oktober 2018 om 10:23
    Die van Ronaldo zat er ook wel lekker in..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zondag 7 oktober 2018 om 09:11
    Als je geen kwaliteit hebt, ga dan een divisie lager spelen. #degradatiespook
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9051
    zondag 7 oktober 2018 om 09:14
    Schijnt dat er op eind van de competitie altijd een nummer laatst moet zijn...... Als wij dat zijn, hebben wij daar weinig moeite mee. Vorige degradatie gingen de spelers op schouders ereronde maken....
    Vind ik leuk
    mazu +1886
    zondag 7 oktober 2018 om 10:08
    Ach, jullie trainer reageert dan zoals gewoonlijk met zn slappe praatjes. Bijvoorbeeld dat ze een eerste divisie ploegje hebben, en dat ze een paar spelers missen.......met zo'n trainer zullen mindere spelers nooit boven zichzelf uitstijgen. Degradatie kandidaat nr1
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:05
    Als je zo vaak verliest, is er ook niks zinnigs meer te zeggen als trainer zijnde, dat had die trainer van PEC, na elke wedstrijd moet je weer voor de camera komen en krijg je de zelfde domme vragen weer! het zijn net mensen die trainers
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1675
    zondag 7 oktober 2018 om 09:40
    Niet gratis goals duiden meestal op omkoping.
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    zondag 7 oktober 2018 om 14:04
    Tja hoe moeten ze anders zulke geweldige supporters betalen 🤪
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27990
    zondag 7 oktober 2018 om 11:58
    De graafschap degradeerde toch in 2015/16?
    Dan lijkt dit me niet geruststellend
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Na die 0-1 was het eigenlijk al klaar voor ons. Toen was het gratis goals'