De Eredivisie-flops: vier spelers van AZ na horrorshow in Amsterdam

    De Eredivisie-flops: vier spelers van AZ na horrorshow in Amsterdam

    maandag 8 oktober 2018 om 11:00

    In speelronde acht van de Eredivisie gingen De Graafschap en AZ af als een gieter. Voor eigen publiek verloren De Superboeren zaterdag met 5-0 van sc Heerenveen, terwijl AZ een dag later met dezelfde cijfers te kijk werd gezet door Ajax. Logisch dus dat er liefst zeven spelers uit Doetinchem en Alkmaar in ons wekelijke floplijstje staan. 

    Kjell Scherpen (FC Emmen)
    Eerder dit seizoen nog veelvuldig geprezen, nu de grote schlemiel. De boomlange Scherpen faalde hopeloos tijdens de belangrijke thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. Mede door fouten van de tiener gaf Emmen in de pauze een 3-1 voorsprong uit handen.

    Ricardo van Rhijn (AZ)
    'Thuiskomen' moet zelden zo pijnlijk zijn geweest als zondag, in de Johan Cruijff Arena. Tegen jeugdliefde Ajax ging werkelijk alles mis voor Ricardo van Rhijn. De verdediger kreeg van trainer John van den Brom de voorkeur in de achterhoede. Grote kans dat-ie over twee weken weer op de bank zit. 


    Bart Straalman (De Graafschap) 
    De stoere Straalman - vorige week speelde hij gewoon door nadat z'n schouder uit de kom was gegaan tijdens het thuisduel met Willem II- zakte ditmaal volledig door het ijs. Tegen Heerenveen was de achterhoede van De Graafschap een gatenkaas. 

    Teun Koopmeiners (AZ)
    Dat Koopmeiners van nature geen verdediger is, werd zondag in Amsterdam pijnlijk duidelijk. Het talent en zijn defensieve compagnon slaagden er geen seconde in om vat te krijgen op de voorhoede van Ajax. 

    Erik Bakker (De Graafschap) 
    Bij een stand van 4-0 in het voordeel van Heerenveen viel er al weinig eer meer te behalen voor De Graafschap. Kort na de pauze kreeg Bakker als klap op de vuurpijl ook nog eens rood. Hij haalde de doorgebroken Michel Vlap neer en kon onmiddellijk gaan douchen. 


    Guus Til (AZ) 
    Wat is er toch aan de hand met Til dit seizoen? Vorige week tekende de aanvoerder voor zijn eerste doelpunt van deze jaargang, maar verder valt er  weinig positiefs te melden. Til speelde in de Arena werkelijk dramatisch - net als vrijwel al zijn teamgenoten, overigens. 

    Frank Olijve (De Graafschap) 
    Speler nummer drie van het onthutsende zwakke De Graafschap. Tijdens de horrorshow tegen Heerenveen leverde Olijve zaterdagavond bal op bal in. Hij kreeg bovendien geen moment grip op de beweeglijke middenvelders uit Friesland. 

    Aras Özbiliz (Willem II) 
    Een wedstrijd om heel snel te vergeten voor Özbiliz. Het leek wel alsof de vleugelaanvaller niet helemaal fit was voor het duel met Feyenoord (1-1). Zelfs simpele dingen als aannames en passes over enkele meters gingen mis. Kort na rust werd Özbiliz gewisseld vanwege een blessure. Dat kon er ook nog wel bij. 

    Bjorn Johnsen (AZ) 
    In een ploeg die volledig wordt weggespeeld valt er natuurlijk weinig eer te behalen voor een targetman. Het aantal bruikbare ballen dat Johnsen zondag in de Arena kreeg, viel op één hand te tellen. Telkens wanneer de Noor wél in het spel werd betrokken, stelde hij teleur. Matthijs de Ligt had een heerlijk middagje. 


    Sam Larsson (Feyenoord) 
    De laatste weken had-ie de stijgende lijn te pakken en klonken er links en rechts ook weer positieve geluiden over Larsson. Zondag in Tilburg was het echter kommer en kwel. Niet één keer slaagde Larsson erin om zijn tegenstander Fernando Lewis uit te spelen of een mogelijkheid te creëren voor Nicolai Jörgensen. 

    Plaats een reactie

    maandag 8 oktober 2018 om 11:02
    Kan Larsson niks aan doen. Niemand komt langs Lewis.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:47
    Hahaha Lewis als verdediger, als aanvaller was hij te lui om mee te verdedigen. Hij is enorm dik geworden, al z'n snelheid is weg. En hij kan dus totaal niet verdedigen, scoren kan hij wel in eigen doel!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:03
    Dan heb jij de afgelopen jaar te weinig naar Willem II gekeken
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:01
    Gast...ik ken hem van de AZ jeugd...Hij was een linksbuiten...Kon bij AZ als rechtsback geen eens met het 2e meedoen....
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    maandag 8 oktober 2018 om 21:08
    Gefeliciteerd! De meest domme reactie van de dag! Endat is best een prestatie op VP.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:55
    Keek jij de AZ jeugd of ik? Dus ik ben dom, omdat Lewis eerder linksbuiten speelde? Kan je ook vertellen dat het een Haarlemse crimineel was. Geen leuke jongen ook. Hij is bij AZ afgevallen als wissel RB van het 2e, tel uit je verlies...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    dinsdag 9 oktober 2018 om 05:52
    Als jij zegt dat hij te dik is, geen snelheid heeft en niet meekan als RB dan heedt mijn zoon van 8 nog meer voetbalverstand in zijn kleine teen dan jij in heel je lijf... Je hebt dus idd al jaren geen wedstrijd van ons gezien. Geen probleem maar hou dan dat commentaar voor je. Je zet jezelf voor lul
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:02
    Je kan nooit teveel naar stillem 2 kijken, idd 2x gezien. En samenvattingen altijd.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    maandag 8 oktober 2018 om 21:11
    Een AZ supporter die het over stillum heeft... whahaha.
    Een megapreststie om 3 uiterst domme opmerkingen achter elkaar te plaatsten. Diep respect voor guido
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:51
    Stillem zo noemen ze jullie al jaren. Lewis centraal achterin haghahgaha bij jullie kan ook werkelijk alles, eerder met Joppie vd Linde ernaast!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    dinsdag 9 oktober 2018 om 05:49
    Ga door.. ga doorrrrrr.. mijn dag is alweer met een lach begonnen!
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    maandag 8 oktober 2018 om 15:05
    Onder welke (moolen)steen heb jij gelegen?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:02
    Boadu gaat hem helemaal kapot spelen, en Johnson en Gudmundsson nu al, zie Maher al op hem indribbelen hahaha. Jullie hebben enkel Sol, that;s it.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    maandag 8 oktober 2018 om 21:10
    Boadu doet het hele jaar niks meer! Johnson is de grootste miskoop van het jaar!
    Gefeliciteerd! De op 1 na domste opmerking van de dag! Bravo!

    Kun jij niet wat vaker reageren? Ik lig helemaal in de scheur!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:53
    Hele jaar? paar maanden, breuk is geen kruisband! Dus volgend jaar ook al niet?Nou scoorde toch al 3x maar wordt niet bediend , alles trekt naar binnen, als er al toevoer is. Is het al carnaval daar dan? Dus Lewis is een groter AZ talent dan Boadu serieus? En dan als cv?>
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 00:54
    Dat zou net zo dom zijn als roepen, dat de Ligt een veel groter talent is dan Mbape of Messi.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:17
    Whahahahaha, waar zeg ik dat lewis een groter talent is?? Het wordt steeds grappiger.. dat lewis minder talent heeft wil nog niet zeggen dat hij niet mee kan in de eredivisie. En lewis is gewoon rechtsback. Als je het voetbal een ietsjepietsje volgt wist je dat hij even cv was door blessure van meissner.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:30
    Kansloos man, nog minder dan Joppie vd Linde...

    Hij speelde al vaak centraal. Lewis is een linksbuiten dus. Met je gewoon idioot, doe niet net als jij bij die AZ jeugd duels aanwezig was braboboer. Ga dat brabo lied zingen gek.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:38
    Wahahaha, en weer bedankt voor het feit dat ik lachend de dag begin!!

    Zal me een zorg zijn wat hij in de jeugd van AZ doet. Nu is het gewoon een meer dan orima RB. In ieder geval een stuk beter als die slappe zak van rhijn.

    Laat je me morgen weer lachen met een idiote opmerking? Alvast bedankt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:33
    Hij is zelfs geen eens beter dan van Rhijn, die is ook beroerd, want die zetten ze centraal neer. ajax dropt hem daar, om zo te kunnen verzaken bij een concurrent en ajaxied Sjon trapt daar natuurlijk voor de 2e x in, en Max vind alles best wat Sjon wilt... Het voetbalkartel. Nee er loopt momenteel niets bij stillem 2, om aan AZ te verpatsen, na Dembele was het niet veel meer! Wat jullie beste speler ooit was.

    op zich past die van Rhijn wel bij AZ, spelen veel slappe zakken ideale schoonzonen die kapot gaan van de stress, op Bizot na...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:42
    Kom op zeg.... onze hele voorhoede plus nr 10 is beter dan die van AZ. Zeker nu boadu geblesseerd is. Die johson kan er niks van. Je bent de enige in nederland die hem dus beter vind dan sol?
    Wij hebben veel problemen in verdediging gehad maar die is bijna op orde. Dat heeft ons veel punten en tegengoals gekost. Maar nu bijna iedereen terug is doen we niet veel onder voor AZ.
    En stilburg? Dat was een paar jaar geleden misschien nig correct. Maar het leeft nu in Tilburg. Er is veel sfeer en ook uit zijn we met velen. Ook uitwedstrijden tegen zwolle en ajax zijn bijna uitverkocht en dat betekent 6(!!) uitverkochte uitvakken op rij. Dat krijgt dat klappertjespubliek uit alkmaar nooit voor elkaar. Want als het ergens stil is is het wel bij jullie in het stadion.

    Dus met de opmerking stilburg kom je dus niet bijster slim meer over. ( en dan zeg ik het nog netjes)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 02:41
    Jullie nummer 10? Beter dan Gudmundsson en Stengs? Boadu slechter dan Sol? Serieus ook...Is hij ook international dan?Jonson zei ik dat dan? Wij hebben geen klappers gelukkig. Kijk jij wel vb man? Stilburg is ouwe naam. Jij vergeet eventjes dan wij er 9 geblesseerd hebben en dan reken jij spelers die door midden zijn geschopt eventjes niet mee...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    maandag 15 oktober 2018 om 08:11
    Jullie nummer 10? Weer je niet eens wie dat is? En ja, die is momenteel beter ja? Stengs? Groot talent? Maar A kun je nog niets over iemand zeggen die nog amper op het hoogste niveau heeft gespeeld en B, komt hij na die verschrikkelijke blessure nog wel op niveau terug?
    Johson kan niks en voor boadu telt hetzelfde voor stengs! Dus ja, Sol is ( nog) beter dan boadu.
    En dan die onzin over international. Toen sol 17 was kwam hij ook uit voor spanje en was hij een groot talent bij real madrid. Kijk jij nooit voetbal of zo??
    Zowel stilburg als die klapperstjes zijn iets uit het verleden. Stilburg vind jij normaal maar wel boos worden als ik het over de klappertjes heb.
    Kom volgende keer gewoon ff met een inhoudelijke reactie voordat je zomaar weer wat roept.

    Dit huidige AZ is echt niet veel beter als wij. Dat bewijzen ze in de competitie en dat hebben ze bewezen tegen de toppers uit kazachstan. Een ploeg waarvan zowat elke eredivisieploeg met 2 vingers in de neus had gewonnen
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:00
    Nee maar Rosario en Malen speelden wel LANG op het hoogste niveau...zo rekenen jullie calimero's altijd...bij ons wel, bij een ander een talent...n Boadu liet in zijn eerste 4 duels al meer zien dan Sol in zijn eerste 10! Ja maar nu niet meer...groot talent en dan speel je bij w2? Hahahahaha jij gelooft veel te veel in jezelf man! Jonson kan niets maar scoorde er toch meer dan Sol! Boos? Waar staat dat ik boos wordt? Ik wordt never boos man.Wij zullen het zien over 2 duels...Als zelfs Seuntjes al tegen jullie scoorde...Hahaha Idrissi op Lewis. Onze beste man tegen jullie zwakste! Dat wordt lachen jongen! 1 December, dan zullen er wel weer een aantal fit zijn, voor Boadu helaas te vroeg. Maar veel beter dat jij die met eigen ogen kan aanschouwen, dan wordt het nog leuker. Dat was de nummer 1 ja, jij leeft serieus nog steeds dat Nederland een top land is...wij tellen totaal niet mee joh. En als Til je captein is en zegt het is over...dan verlies je hem. Bovendien waren alle aankopen er nog niet in July en wel iedereen weg 3 stuks. En Hatzikiakos met die terugspeelbal gezien? Die is nog te slecht voor jullie! Al zou jij hem wel weer als topper aanschouwen. Het maakte niet uit die andere 2/3 ronden zouden ze ook niet doorkomen...met smalle selectie en deze coach! Jaja de Graafschap had gewonnen van een counter ploeg? Die aanval gezien? Hebben duurdere spelers dan wij, wij kunnen geen Brazlianen veroorloven, Internationals van Kazachstan, waar Holland het gewoon lastig tegen heeft. Uit waren ze ook gewoon veel beter. Ver reizen, jij komt niet verder dan nak Breda man!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:30
    Als je het nu in begrijpend nederlands schrijft zal ik het proberen te begrijpen. En als het kan iets inhoudelijks graag
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:22
    Wat heb je veranderd? Jij hebt geen inhoud, gaat enkel over de vorm bij jou...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:54
    Haha, ik probeer uit te leggen waarom ik iets vind. Jij zegt alleen maar dat iemand beter is. Hoezo dat? Kom met feiten! Boadu en stengs hebben zich al bewezen? Hebben al veel gescoord? Zijn al beslissend geweest? Ze zullen echt wel veel talent hebben maar hebben zich nog 0,0 bewezen.
    Je praat echt alleen uit onderbuikgevoel en dus met niks inhoudelijks en zonder feiten.
    Houdoe hè menneke
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:23
    Het staat in normaal Nederlands, als jij dit niet begrijpt, zet dan je brabo lied maar op!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3766
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:19
    En hoe kun je de ligt nu vergrlijken met mbape???? Beide zijn op hun postie top talenten
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:31
    Wie is die ander dan? Dat was een satirisch voorbeeld.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1699
    maandag 8 oktober 2018 om 11:02
    Mis er nog 8 van de graafschap in deze lijst
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:04
    Ach ja had een mooie mix mogen zijn van AZ en de Graafschap, maar 7 van AZ is ook overdreven.

    Edit: er waren er net 7 nu 4
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:34
    Serieus??? Jezus VP dat is wel echt ernstig!
    Vind ik leuk
    grptje +108
    maandag 8 oktober 2018 om 11:23
    Plus die pipo van hofstede wat een een aankopen allemaal een flop
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:51
    Ik ook.
    Vind ik leuk
    HanV +4284
    maandag 8 oktober 2018 om 15:03
    Het hoeft geen elftal te zijn, deze week zijn het er ook maar 10.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:02
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Henkings +523
    maandag 8 oktober 2018 om 11:14
    Dat is een mooie site voor de spelers van De Graafschap én AZ. Want die krijgen toch geen geld voor die wedstrijden? Toch?....
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5578
    maandag 8 oktober 2018 om 11:03
    Zó slecht was Larsson toch helemaal niet? Ik vond Berghuis nog slechter voetballen, maar die scoort een penalty en dat zal dan wel de reden zijn om hem niet te kiezen?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:05
    Bijna alle Feyenoord spelers kunnen in dit team. En dat is niet geheel hun eigen schuld. We weten allemaal door wie (1 of meerdere personen) het komt dat ze zo slecht presteren.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5578
    maandag 8 oktober 2018 om 11:07
    Helemaal mee eens, het wordt echt hoog tijd dat we afscheid gaan nemen van onze trainer. Helaas was deze neerwaartse spiraal al anderhalf jaar geleden zichtbaar, maar toen werd ik voor gek uitgemaakt dankzij een JC schaal en een KNVB beker waarin je alles thuis loot.
    De eerste beste pittige uitwedstrijd tegen Vitesse verloren we ook meteen...
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:21
    Ik denk niet alleen de trainer. Ook van geel!
    Van Geel heeft prima werk geleverd om van Feyenoord weer een gezonde club te maken maar feyenoord moet doorgroeien.
    Dan moet je aankopen ook van andere niveau worden anders kan je nooit stappen maken.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 18:29
    Kritiek op Feyenoord oke, maar zorg er dan wel voor dat je het met de juiste info doet, de JC schaal was uit bij PSV en Vitesse uit moeten we nog krijgen die hebben we thuis gehad en gewonnen.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5578
    maandag 8 oktober 2018 om 19:35
    Zorg er voor dat je even nadenkt wanneer ik het over de knvb beker hebt. Ik refereer uiteraard naar deze wedstrijd:
    https://m.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/269960/knvb-beker-vitesse-feyenoord/
    Vind ik leuk
    Koenbres +599
    maandag 8 oktober 2018 om 11:22
    Door Willem II?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:24
    Deels maar dat is duidelijk niet waar ik op doel.
    Vind ik leuk
    Koenbres +599
    maandag 8 oktober 2018 om 11:27
    Hahaha dat snap ik, kon het alleen niet laten ;)
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:19
    Ik mis Malacia van Feyenoord
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:25
    Door die ene fout? Dan had Van Beek er ook ingemoeten...
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:32
    Ja die ene fout kost je wel erg veel punten maar buiten die fout had hij wel vaker balverlies en verkeerde keuzes
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:36
    Nou dat viel reuze mee. Die fout was nog redelijk ver van het doel. Van Beek ziet Sol aankomen en reageert te laat. Nee Malacia is wel een van de laatste die erin zou moeten. Heb je de wedstrijd überhaupt wel gezien?
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:45
    zo ver van het goal was het niet....
    Ja ik heb de wedstrijd gezien
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:53
    Je kent mijn mening
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:59
    inderdaad, die respecteer ik ook :)
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 11:04
    johnson is een one season wonder punt uit.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 8 oktober 2018 om 11:06
    Ik kan wel aanvallers opnoemen die slechter waren dan Larsson, zijn compagnon aan de rechterkant was zelfs nog matiger!
    Vind ik leuk
    Deck010 +7308
    maandag 8 oktober 2018 om 12:06
    Dat is hij al weken, maar Gio heeft de ballen niet om hem er eens uit te laten. Dan denk ik bij mezelf, zet hem eens op de bank. Laat van Perie maar eens op rechts beginnen en zet Ayoub op 10. Veel meer snelheid op het middenveld, en op rechts iemand die een bal kan vasthouden tot er aansluiting komt. Maar dat is veel te aanvallen voor onze trainer. Die haalt liever aanvallers eruit om de voorsprong te verdedigen tegen een ploeg die op dat moment nog 13e stond in de ED. Helaas is het een lafbek die door zijn laffe gedrag veel meer punten verspelen gaat dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 8 oktober 2018 om 12:16
    Inderdaad jammer dat Ayoub zo weinig speelt!
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2159
    maandag 8 oktober 2018 om 11:08
    Wat voor bizarre wedstrijd heeft Emmen gespeeld dat ze een 3-1 voorsprong IN de pauze weggeven?
    Vind ik leuk
    Leozao +1456
    maandag 8 oktober 2018 om 11:09
    7 Flops bij AZ.... Natuurlijk, het lag niet aan het goede spel van ons aller Ajax... Derhalve een leermomentje voor AZ.. Om tegen Ajax zo op te bouwen zolas Ajax dat kan is geen slimme zet...
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:22
    het zijn er nu nog maar 4 geworden zie ik.

    Had ook niet anders verwacht van AZ dat ze op hun klote zou krijgen.
    Elftal is slechter geworden dan vorige jaar en Ajax is er op vooruit gegaan
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    Leozao +1456
    maandag 8 oktober 2018 om 11:25
    Een maand geleden was alles nog rozegeur en maneschijn in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    Tim Loverr +121
    maandag 8 oktober 2018 om 11:29
    Alleen bij de media hoor. Buiten de eerste wedstrijd tegen NAC is geen enkele wedstrijd goed geweest.
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 11:35
    niet bij mij in ieder geval.
    Vind ik leuk
    companen +1290
    maandag 8 oktober 2018 om 13:54
    Van den Brom exit
    Vind ik leuk
    Korm +35598
    maandag 8 oktober 2018 om 14:19
    hahaha
    Vind ik leuk
    companen +1290
    maandag 8 oktober 2018 om 16:45
    Die gast doet bijna alles fout in de wedstrijden als de tegenstander meer kwaliteit heeft en meer druk op staat.
    De rest in Nederland is zo slecht dat hij niet door de mand valt tegen lagere teams. AZ had met 10 0 moeten verliezen.

    Met eigen spel 443 word AZ van het kastje naar de muur gespeeld door ajax en psv. Gaat de trainer zich aanpassen aan tegenstander met een extra verdediger zet hij weer verkeerd neer zoals tegen ajax.

    Grootste schuldige is Huiberts, genoeg geld te besteden, geen ervaren verdediger(s) halen wat AZ dit seizoen 15 punten extra gaat kosten. Middelmatige spits gehaald,leuke stormramp voor laatste 10 minuten, en geen vervanger voor Alizera. Gelukkig is laatste jaar voor van de Brom en hopend ook voor Huiberts.

    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:00
    Dat doen ze altijd, wat hadden ze dan moeten doen, lange ballen snel thuis?Daar wonnen wij al eens met 0-3 mee maar dat was met Altidore en Maher...Die kwam er geen eens in. 2 minuten fout helpt wel mee. Geen rood en pingel, ja dan win je op zeker al!
    Vind ik leuk
    0546 +245
    maandag 8 oktober 2018 om 11:11
    Waar zijn de Heracles flops? Een paar van ons hadden wel verdiend om in dit lijstje te staan. Kuwas bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    pos +8787
    maandag 8 oktober 2018 om 11:21
    Kan er als AZetter weinig tegenin brengen. Al hadden Midtsjo en Svensson er ook nog wel bij gemogen.
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 8 oktober 2018 om 11:37
    Leuk om Larsson weer voor te dragen, maar hij was een van de weinige spelers bij Feyenoord die wel zijn normale niveau haalde. Ook al is dat niet veel...

    Juist de rest viel ver door de ondergrens. Was geen speler bij die goed speelde. VP komt dan lekker goedkoop scorend met Larsson, maar kon beter 9 anderen noemen. Wat dat betreft is het niveau van VP niets beter...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2970
    maandag 8 oktober 2018 om 11:39
    Johnsen is het slachtoffer van de speelwijze van AZ. Krijgt geen bal vanaf de zijkant aangespeeld. Idrissi en Gudmunsson willen alleen maar naar binnen en zelf naar de goal.
    Vind ik leuk
    Busk +1415
    maandag 8 oktober 2018 om 11:57
    Trainer van dit Flop-elftal kun je v/d Brom maken.
    Kan geen elftal het veld insturen met een strijdplan.
    Zijn wissels werken nooit.

    Alleen schaapachtig hinniken.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:03
    Wat dacht je van Malacia, beslissende fout. En eigenlijk heel Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4989
    maandag 8 oktober 2018 om 12:21
    Die Scherpen was me echt een partij slecht
    Vind ik leuk
    Ron jans +183
    maandag 8 oktober 2018 om 12:23
    VP hebben jullie de wedstrijd Groningen - ADO gezien?
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Socrates +635
    maandag 8 oktober 2018 om 15:08
    Wat een slecht initiatief zeg zo’n floplijstje! Mooie gelegenheid tot azijnpisserij en negativiteit voor iedereen die er zelf echt geen zak van kan.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:27
    En weer zit (helaas!!!) Guus Til er bij. Maar we zeuren wel dat Van der Looi moet oprotten bij Jong Oranje omdat hij hem niet selecteert...
    Aanvoerder of niet, uit vorm is niet in Oranje, lijkt mij...
    Vind ik leuk
    Multatuli +111
    maandag 8 oktober 2018 om 18:13
    Het is volkomen terecht dat wen til die niet in vorm is er niet bij zit. Alleen die uitleg van vd looi en dan die 2 jaar oudere ramselaar wel selecteren slaat nergens op. Vd looi had gewoon eerlijk moeten zeggen dat til in deze vorm te slecht is.
    Vind ik leuk
    Valk67 +0
    maandag 8 oktober 2018 om 17:09
    Wil AZ wel eigenlijk in de top 3 blijven.v de Brom moet harder optreden.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 21:05
    AZ kan nu en nooit niet meer concurreren met Ajax of PSV. Het grote geld slaat de beslissende slag. Ook Feyenoord wordt door Ajax en PSV zoek gespeeld.
    AZ speelt maximaal voor de 3e of 4e plaats
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws