'Real Madrid komt tot inkeer en noteert drie namen: Kane veruit de duurste optie'

'Real Madrid komt tot inkeer en noteert drie namen: Kane veruit de duurste optie'

Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 08:34di 09-10-2018 om 08:34

Real Madrid-voorzitter Florentino Perez beseft dat hij afgelopen zomer niet adequaat heeft ingespeeld op het vertrek van Cristiano Ronaldo. De Koninklijke speurt daarom de markt af naar winterse versterkingen, meldt El Confidencial.

Volgens de Spaanse krant wil Real Madrid in januari doelpunten toevoegen aan de selectie en zijn met name drie spelers in beeld: Timo Werner, Eden Hazard en Harry Kane. Eerstgenoemde lijkt de goedkoopste optie. De 22-jarige Duitse spits staat al enkele jaren op de radar van de Champions League-houder. Bij RB Leipzig lijken ze zich bovendien verzoend te hebben met een transfer.

Real zet in eerste instantie echter hoger in. Hazard en Kane gelden als 'Galácticos', maar zijn tegelijkertijd beduidend duurder. De Belg van Chelsea gaf wel al aan dat Real zijn droomclub is en hij heeft nog maar een contract tot medio 2020 op Stamford Bridge. Kane ligt tot medio 2024 vast en heeft een prijskaartje van tweehonderd miljoen euro. Dat vindt de Spaanse topclub erg gortig.

Overigens is het nog maar de vraag of Julen Lopetegui nog kan profiteren van een eventuele aankoop. De trainer staat door de teleurstellende prestaties al onder druk, schrijft El Confidencial. Binnen de club zouden meer en meer twijfels zijn.

Plaats een reactie

dinsdag 9 oktober 2018 om 08:37
220 miljoen, gekkenwerk
Vind ik leuk
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:38
Slechte trainer natuurlijk. Net als Gio en Pochetino. En Wenger.
Vind ik leuk
COYG +7759
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:16
Pochetino zou ik niet weten en Wenger was ooit wel goed. Dan blijft eigenlijk alleen Gio over;) want Lopetegui was bij andere clubs wel goed.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11084
dinsdag 9 oktober 2018 om 12:42
Gio ja?? Die man zou een held moeten zijn in Rotterdam!!! Met dit armoedig zooitje in 4 jaar 3 prijzen pakken en nog klagen....
Vind ik leuk
dhrwobo +40104
dinsdag 9 oktober 2018 om 13:44
Exact, Gio heeft het prima gedaan met het beperkte materiaal dat hij tot z'n beschikking heeft.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:39
Hazard is de beste optie nu. Zit lang genoeg bij Chelsea en geeft vaak aan toe te zijn aan iets anders.
Harry Kane was ik voorstander van, maar dan in een team met Ronaldo. Nu denk ik niet dat hij echt wat toevoegt aan het team. En net contract verlengt. Die is onbetaalbaar.

Als je dan toch teveel geld hebt om Kane te kopen, ga dan maar voor Neymar of Mbappé.
Vind ik leuk
Blindsy +17207
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:41
Zou voor Hazard gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:46
Jaaaaaaa, paniekaankopen. Frenkie voor 180 miljoen de deur uit...
Vind ik leuk
G.Kopf +4348
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:47
Eigenlijk 4 namen, Frenkie de Jong staat bovenaan.
Vind ik leuk
Shelbourne +5857
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:52
Beetje laat voor Real. Vooral Hazard zou perfect daar passen, had verwacht dat ze hem zouden halen als vervanger van Ronaldo.
Vind ik leuk
Bizzy +23299
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:02
Voor 20 mil hebben ze Luuk de Jong. Waarom moeilijk doen
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11577
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:11
Haal dan gewoon niemand je hebte eigenlijk genoeg kwaliteit op de bank zitten .
Of haal Hazard dan gewoon op bij Chelsea alleen ben je verlopig ook zoet mee
Vind ik leuk
COYG +7759
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:14
Real zou Kane sowieso moeten halen, echter heeft hij ook wel wat aanvoer nodig natuurlijk. Met Bale heb je er al één, zelfde geldt voor Asensjo. Hazard zou ik sowieso niet halen, dan zou ik een jonger iemand halen. Een Sterling bijvoorbeeld. Die tekent toch niet bij bij City. Dus kan hij voor een zacht prijsje opgehaald worden. Bale op links, Sterling op rechts en Kane daar tussen. Asensjo of Isco daarachter. Klaar.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8751
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:45
Ik zou voor memphis depay gaan
Vind ik leuk
Rene Tak +147