'Real Madrid komt tot inkeer en noteert drie namen: Kane veruit de duurste optie'

    'Real Madrid komt tot inkeer en noteert drie namen: Kane veruit de duurste optie'

    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:34

    Real Madrid-voorzitter Florentino Perez beseft dat hij afgelopen zomer niet adequaat heeft ingespeeld op het vertrek van Cristiano Ronaldo. De Koninklijke speurt daarom de markt af naar winterse versterkingen, meldt El Confidencial.

    Volgens de Spaanse krant wil Real Madrid in januari doelpunten toevoegen aan de selectie en zijn met name drie spelers in beeld: Timo Werner, Eden Hazard en Harry Kane. Eerstgenoemde lijkt de goedkoopste optie. De 22-jarige Duitse spits staat al enkele jaren op de radar van de Champions League-houder. Bij RB Leipzig lijken ze zich bovendien verzoend te hebben met een transfer.

    Real zet in eerste instantie echter hoger in. Hazard en Kane gelden als 'Galácticos', maar zijn tegelijkertijd beduidend duurder. De Belg van Chelsea gaf wel al aan dat Real zijn droomclub is en hij heeft nog maar een contract tot medio 2020 op Stamford Bridge. Kane ligt tot medio 2024 vast en heeft een prijskaartje van tweehonderd miljoen euro. Dat vindt de Spaanse topclub erg gortig.

    Overigens is het nog maar de vraag of Julen Lopetegui nog kan profiteren van een eventuele aankoop. De trainer staat door de teleurstellende prestaties al onder druk, schrijft El Confidencial. Binnen de club zouden meer en meer twijfels zijn.

    Plaats een reactie

    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:37
    220 miljoen, gekkenwerk
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:38
    Slechte trainer natuurlijk. Net als Gio en Pochetino. En Wenger.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:16
    Pochetino zou ik niet weten en Wenger was ooit wel goed. Dan blijft eigenlijk alleen Gio over;) want Lopetegui was bij andere clubs wel goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:42
    Gio ja?? Die man zou een held moeten zijn in Rotterdam!!! Met dit armoedig zooitje in 4 jaar 3 prijzen pakken en nog klagen....
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25613
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:44
    Exact, Gio heeft het prima gedaan met het beperkte materiaal dat hij tot z'n beschikking heeft.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:39
    Hazard is de beste optie nu. Zit lang genoeg bij Chelsea en geeft vaak aan toe te zijn aan iets anders.
    Harry Kane was ik voorstander van, maar dan in een team met Ronaldo. Nu denk ik niet dat hij echt wat toevoegt aan het team. En net contract verlengt. Die is onbetaalbaar.

    Als je dan toch teveel geld hebt om Kane te kopen, ga dan maar voor Neymar of Mbappé.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +894
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:41
    Real Madrid gaat voor Hazard en Mbappe. Timo Werner gaat naar Bayeren en Harry Kane blijft vooralsnog bij de Spurs. Waar komt bovenstaand nieuws vandaan? Gebruiken de bronnen van Voetbal Primeur te veel paddo's of zo?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:54
    Anonieme bronnen zijn tegenwoordig heel populair om te gebruiken
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:00
    El Confidencial, staat 2! X in het artikel.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:19
    Dat is een krant, geen bron

    Edit:

    Ho wacht ik was even vergeten dat jij niet begrijpend kan lezen, dus je hoeft niet te reageren. Mag wel, maar dan wel inhoudelijk;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:27
    Zucht(begint over begrijpend lezen)...
    De eerste vraag die Analyse075 stelt is ‘Waar komt bovenstaand nieuws vandaan?’.
    VP gebruikt heel vaak kranten als bron.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:29
    Nogmaals een krant is geen bron, een krant maakt gebruik van bronnen om een verhaal te publiceren. Maar de krant zelf mag nooit de bron zijn. Ik hoop echt dat ik dit niet verder hoef uit te leggen, maar wil het al te graag doen hoor;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:34
    Voor VP is in dit geval de krant de bron.
    Dat jij dat afkeurt is jouw goed recht maar dan begrijp ik niet wat je op VP doet. VP bestaat voornamelijk uit het reproduceren van nieuwsfeiten van andere media.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:37
    Dat klopt, maar de reactie waar wij op reageren vraagt zich weer af waar dat op gebaseerd is. Oftewel wat is de bron? Snap je hem al? Want misschien is het ideetje voor VP om in plaats van een CAPTCHA voor een account te gebruiken, gewoon een testje begrijpend lezen toe te voegen
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:46
    Je reageert nogal geprikkelt door in je eigen waarheid te blijven hangen over begrijpend lezen. Niet nodig.

    Ik reageer op zijn eerste vraag. Als jij zo goed bent in begrijpend lezen is dat toch vrij duidelijk nu ik dit voor de 2e keer aangeef.

    Zijn 2e vraag kan ik slechts een poging wagen. Het lijkt erop dat El Confidencial de voorzitter van Real als bron opvoert.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:49
    Uhu, ik reageer inderdaad geprikkeld 👍

    "Zucht(begint over begrijpend lezen)..."

    Edit: je begint trouwens weer op de man te spelen;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:54
    Jij begint grappig te worden. Lees je eerste Edit even terug voordat je zegt dat ik begin met op de man spelen.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:56
    Uhu, omdat jij in onze vorige "discussie" zo begon. Ik had geen zin in dat soort gezeik, dus zette ik de edit er ter verduidelijking bij.

    Dus wil je nu inhoudelijk verder gaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:01
    Ik reageer al inhoudelijk in mijn eerste reactie.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:03
    "El Confidencial, staat 2! X in het artikel."

    Vooral dat gefrustreerde uitroepteken is heel inhoudelijk en totaal niet gefrustreerd;). Wel leuk om te zien dat je je fout niet durft toe te geven en ook nog hypocriet er over doet👍
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:11
    Oh, omdat ik een uitroepteken(foei) gebruik is het niet meer inhoudelijk. Slecht lezen en roepen dat iemand aan de paddo’s is vroeg uiteraard om een keurige reactie.

    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:12
    Daar kennen we jou ook van, de keurige reacties. Fijn dat je het eindelijk toegeeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:21
    Haha, jij blijft continu wegdraaien om mij vast te zetten. Zo jammer en zo onnodig.
    Van niet begrijpend kunnen lezen naar dat een krant geen bron is naar op de man spelen naar gezeik naar het gebruik van een uitroepteken en tenslotte mijn keurige reacties.

    Je haslt er van alles bij om een punt te maken wat je ook nog eens niet lukt.

    Deze verspilling van tijd is zinloos.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:22
    Je hebt zojuist jezelf beschreven, wat ik doe is met nieuwe argumenten komen, of überhaupt met argumenten komen.

    En verspilling van tijd is altijd zinloos;)

    Edit: om je even een voorbeeld te geven:

    Iemand zegt dat journalisten moet worden aangepakt en jij reageert zo:

    "Ja man, laten we net als in Turkije doen. We flikkeren ze in het gevang. Of nog beter, net als in Saudie Arabië. Na een bezoek aan de ambassade weggaan tussen 6 planken.

    Enorme zielenpoot dat je bent. Als Mourinho niet met een enorme arrogante smoel de pers te woord staat en al zijn complottheoriegedachtes in zijn team en spelers steekt, haalt hij hoogstwaarschijnlijk betere resultaten.
    Maar meneer jankt al de hele voorbereiding over nieuwe spelers want een selectie van 800 miljoen is niet genoeg.
    En dan heb je nog van die onnozele halzen als jij die er met open ogen in tuinen."
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:48
    Kijk eens wat jij allemaal nodig hebt om je gelijk te halen. Dit allemaal op een reactie waar ik de bron aangeef.
    Hahaha, zo sneu dit.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:55
    Ja het is ook vrij lastig om een discussie te voeren als één iemand met argumenten komt. En ik kom met dat voorbeeld om twee redenen. Één: dit geeft aan dat jij niet inhoudelijk op een onderwerp kan reageren, maar persoonlijk. Twee: dat jij er van alles wat niet relevant is er bij haalt.

    Aangezien jij hier ook weer op de persoon speelt reageer ik daar maar op, maar zoals ik al eerder zei inhoudelijk wil ik wel een discussie met je hebben. Maar dan moet je wel de Nederlandse taal goed begrijpen en volgens mij is dat ook een probleem bij jou.

    Dus kom maar met een inhoudelijk argument of speel op de persoon, ik reageer wel op je hoor
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:35
    Het gaat er niet om of jij reageert of niet. Jij beleeft je eigen waarheid.

    Inhoudelijk:
    Mijn reactie is gericht op de vraag waar dit nieuws vandaan komt.

    Jij reageert dat ik niet begrijpend kan lezen en claimt dat een krant geen bron is.

    Waarop ik zeg dat VP heel vaak een krant als bron gebruikt.

    Daarop geef jij nogmaals aan dat een krant geen bron is.

    Enzovoort enzovoort, begrijp je.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:48
    Ja dit geeft dus duidelijk aan dat jij niet begrijpend kan lezen. VP gebruikt de krant als referentie en die hebben een bron gebruikt.

    Definities:
    VP: voetbalprimeur; de site waar wij op reageren.
    Gebruikt: toepassen van iets
    Krant: klassiek massamedium, gedrukt op papier en gericht op het verspreiden van nieuws. (Kan in de moderne tijd ook online)
    Referentie: Referentie betekent letterlijk verwijzing. Met referentie wordt vaak een verwijzing bedoeld naar een bron die meer informatie kan verschaffen over een bepaalde situatie of bewering.
    Bron:oorsprong van informatie

    Als echt elke zin zo aan jou moet worden uitgelegd, snap ik waarom het zo moeilijk met jou te "praten is"
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:56
    Jeetje mina, jij bent echt een flapdrol. Nu draai je weer de boel om. Je komt met een nieuwe zin en bedenkt een betekenis bij ieder woord en dat is dan DE waarheid. En vervolgens ga je mij verwijten maken en val je steeds in herhaling.
    En maar roeptoeteren dat het inhoudelijk moet. Wel steeds met je eigen inhoud.

    Voor mij is het een bron en voor jou een referentie. Gefeliciteerd, we zijn er hoor.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:05
    We waren er al lang, maar het kwartje is nu pas bij jou gevallen.

    Verder zijn dit de officiële definities zoek maar op in de van dale (dat is de bron), of is dat ook mijn "eigen waarheid"? En die zin heb ik inderdaad niet letterlijk eerder gebruikt, maar als je goed had gelezen heb ik hem wel in een andere verwoording gebruikt en later verduidelijkt naar de laatste definitie. Maar dat zijn een paar stapjes verder, dus ja dat had wat duidelijker mogen zijn en is ook nog een paar stapjes te ver voor jouw niveau.

    Verder is het heel fijn dat jij nooit herhaalt en altijd met verwijzingen komt👍 En is het ook fijn dat je lekker hypocriet blijft doen. Dus kom maar door
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:13
    Blij dat je dat vindt, want bij jou valt het kwartje nooit vrees ik.

    Ook goed is dat. Zelf een zin bedenken en daarmee mij om mijn oren slaan. Heel fijn dat jij denkt het allemaal zoveel beter te weten. Terwijl je steeds vastloopt in je eigen ‘wijsheden’.

    Noem mij maar hypocriet en zie het maar als een wedstrijd met je ‘kom maar door’. Wat een onzin is dat zeg, kleutergedrag.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:16
    Uhu je ongelijk toegeven blijft lastig voor jou zie ik, maar goed ik ben de kleuter inderdaad 👍

    Het is niet erg hoor om een foutje te maken, op jouw leeftijd heb je gewoon nog veel te leren. En daarvoor zijn er gelukkig mensen zoals ik. Dus waar wil je het verder nog over hebben? Ik deel mijn wijsheden graag met je
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:30
    Hoogmoed, helaas nergens op gebaseerd.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:49
    Uit de "discussies" die wij hebben gehad, kan ik toch wel opmaken dat ik de bovenliggende partij ben. Het is dus een opmerking ter relativering, niet als een absolute uitspraak. Dat betekent dat als je ons met elkaar vergelijkt ik degene ben die kennis op jou kan overbrengen, maar niet dat alles wat ik zeg waar is. Ik baseer dit alleen op de "discussie" die wij hebben gehad, dat kan ik niet genoeg benadrukken. Dus ik hoop dat deze opmerking duidelijk voor je is. Anders wil ik ook wel weer definities geven van woorden die je niet begrijpt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:54
    Hahahahahaha, hoogmoed. En dat terwijl jij niet weet wat een bron is.

    Als je zoals VP artikelen reproduceert dan voldoet een verwijzing naar de bron. En volgens mij doen ze dat altijd keurig. In dit artikel zelfs 2 keer.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 12:58
    Een bron is de oorsprong van informatie. Jij doelt op referentie, zoek maar op in de van dale. Dat is een woordenboek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:08
    Een bron kan dus bijvoorbeeld een krant, boek, tijdschrift, internet of digitale media zijn(ik ga nu niet zo kinderachtig zijn om net te doen of jij niet weet wat het betekent).
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:09
    Dan is het een referentie

    Edit: ter verduidelijking een bron genereert informatie, de media die jij beschrijft verwerken informatie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:12
    Nee, kijk maar bij de APA of Wikipedia. Die hebben het duidelijk over bronvermelding en daar staan ook krantenartikelen bij.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:14
    Bij APA en Wikipedia gebruik je een referentie lijst of een literatuurlijst. Ter verduidelijking een bron genereert informatie, de media die jij beschrijft verwerken informatie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:28
    Blijven we nu kissebissen over bron of referentie?

    Dan is het voor jou een referentie en voor mij een bron.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:30
    Inderdaad daar gaat het over, fijn dat je het eindelijk door hebt. Duurde gelukkig niet erg lang. En als het jouw keuze is om dan niks te leren, moet je dat doen. Ik hoop alleen wel echt dat je er iets wijzer van bent geworden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:44
    Dit is dan weer zo laf. Nu weer gaan trappen en daardoor je eigen domheid etaleren.

    Laat ook maar, ik accepteer dat jij het niet wil leren. Ik zal vragen of ze in het vervolg over referentievermelding willen spreken i.p.v. bronvermelding. Want dat is zoals de almachtige AFCA G.G. het wil zien.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:46
    Volwassen reactie 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:54
    Mooi, dan zijn we het nog ergens over eens. 👍🏻
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1866
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:54
    Dat waren we echt al heel lang hoor
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:54
    Misschien wel via de koffiejuffrouw.
    Ik heb gehoord dat ze erg grote oren heeft en elke week naar de kapper gaat.
    Die kapper heeft een vriend en die heeft weer een buurvrouw van wie het neefje oom en tante moet zeggen tegen de Torres Kio. Nou; en daar de buurman van die werkt bij El Confidential.
    Dus zo zit het ongeveer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11262
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:41
    Zou voor Hazard gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:46
    Jaaaaaaa, paniekaankopen. Frenkie voor 180 miljoen de deur uit...
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1707
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:47
    Eigenlijk 4 namen, Frenkie de Jong staat bovenaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:09
    Volgens mij ging het om doelpuntenmakers.... Dan lijkt me Frenkie niet echt de beste optie.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1707
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:16
    Nou en.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 10:07
    Real wil de 18 besten hebben; niet de beste 18
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:56
    Scherp.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:52
    Beetje laat voor Real. Vooral Hazard zou perfect daar passen, had verwacht dat ze hem zouden halen als vervanger van Ronaldo.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20729
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:02
    Voor 20 mil hebben ze Luuk de Jong. Waarom moeilijk doen
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9629
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:11
    Haal dan gewoon niemand je hebte eigenlijk genoeg kwaliteit op de bank zitten .
    Of haal Hazard dan gewoon op bij Chelsea alleen ben je verlopig ook zoet mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:14
    Real zou Kane sowieso moeten halen, echter heeft hij ook wel wat aanvoer nodig natuurlijk. Met Bale heb je er al één, zelfde geldt voor Asensjo. Hazard zou ik sowieso niet halen, dan zou ik een jonger iemand halen. Een Sterling bijvoorbeeld. Die tekent toch niet bij bij City. Dus kan hij voor een zacht prijsje opgehaald worden. Bale op links, Sterling op rechts en Kane daar tussen. Asensjo of Isco daarachter. Klaar.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4362
    dinsdag 9 oktober 2018 om 09:45
    Ik zou voor memphis depay gaan
    Vind ik leuk
    Rene Tak +147