Pijnlijk rijtje in Spanje: 'Transfers Promes en Arias weggegooid geld'

    Pijnlijk rijtje in Spanje: 'Transfers Promes en Arias weggegooid geld'

    woensdag 10 oktober 2018 om 17:15

    In Spanje verbaast sportkrant Marca zich over het hoge aantal transferflops in de Primera División. Onder meer Quincy Promes wordt genoemd als een teleurstellende aankoop. 

    De krant rekende uit dat er in totaal voor ruim 897 miljoen euro werd ingekocht door Spaanse clubs. 'Daarvan lijkt 280 miljoen euro weggegooid geld', aldus Marca.

    Promes maakte afgelopen zomer de overstap van Spartak Moskou naar Sevilla, maar het is nog wachten op het moment dat de Oranje-international zich gaat bewijzen. In totaal speelde de rappe aanvaller, voor wie 20 miljoen euro werd neergeteld, maar negentig minuten, verdeeld over zes wedstrijden. Ook Sevilla-aankopen Joris Gnagnon (15 miljoen euro) en Ibrahim Amado (eveneens 15 miljoen euro) komen nauwelijks aan spelen toe in de hoofdmacht.

    Ook Real heeft veel betaald voor weinig plezier in de openingsfase van de competitie: Vinicius Junior (45 miljoen euro) en Mariano Diaz (22 miljoen euro) mochten slechts een aantal keer invallen. Bij Barça vallen de peperdure aankopen Malcom en Clement Lenglet voorlopig ook tegen. Ook Santiago Arias wordt genoemd: Atlético Madrid betaalde 11 miljoen euro aan PSV voor de Colombiaan, maar hij mocht tot op heden slechts vier keer invallen. 

    Plaats een reactie

    MexicoPSV +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:18
    Arias maar weer terug naar ons dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:19
    Waarom? Geloof maar dat hij niet meer terug komt! Eenmaal het nest verlaten komen ze er stuk voor stuk achter dat het maar een kille club is
    Vind ik leuk
    MexicoPSV +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:21
    Je reacties worden saai heb je niks beters?.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1689
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:24
    Laat hem maar zeveren. Hij is vo volgens mij de grootste PSV fan. Hij blijft maar reageren over PSV.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4859
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:46
    Ik denk dat hij PSV juist probeert te helpen!

    Aangezien een groot deel van de PSV goegemeente hier een ware obsessie heeft met Ajax en daarom op alles wat ook maar naar Ajax ruikt reageert, komen er vooral berichten over Ajax.

    Op deze manier kunnen de enkele echte PSV supporters hier wellicht ook iets over PSV lezen.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1689
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:10
    Ik lees wel dat denken niet je sterkste kant is. Volgens mij is die obsessie van beide kanten hetzelfde. Als je dit nog ontkend dan lees je heel veel niet of wilt het niet lezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:16
    Ik lees wel dat schrijven niet je sterkste kant is. Als je dit ontkent, lees de tekst dan nog maar een keer.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1689
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:17
    Haha, scherp. Je hebt gelijk qua schrijffout.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:19
    Leuke reactie, niet direct pissig gereageerd. En dat nog wel voor een PSV-supporter!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    GOAL! +451
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:34
    Jij en knuffelbeer moeten gewoon samen gaan knuffelen stelletje idioten met je debiele reacties en nog zoveel likes krijgen ook nog. Dat laat wel zien welke club de meest debiele trol supporters heeft. Afgunstig en gefrustreerd na 4 jaar te zijn afgetroefd. Zielige jankerds
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:11
    En wat heeft die pier voetbalplezier nu precies misdaan dan dat jij er zo op deze manier op denkt te moeten reageren? Heeft hierboven toch wel een redelijk normaal onderonsje met 040 bovenaan waar verder weinigs negatiefs op te merken valt
    Vind ik leuk
    GOAL! +451
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:59
    Dit was een reactie op Piet precies en z'n knuffelmaatje
    Vind ik leuk
    pietprecies +4859
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:45
    Vergeet je je Ajax dekbed niet in de was te doen morgen als je weer een natte droom gehad hebt?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:27
    Ik denk dat de obsessie anders zit, het moet toch frustrerend zijn dat je al zoveel jaren de rijkste, grootste maar niet de beste bent (begin niet over prijzenkast want ik heb jullie al de grootste genoemd) Dat is Psv, met minder geld, kleiner stadion en toch elke keer Ajax de voet dwars zetten, dan kan ik me voorstellen dat je geobsedeerd raakt door PSV, tja, er was geen 40 miljoen voor nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:36
    Piet ga op een ander forum roeptoeteren droeftoeter
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:59
    weet iemand hoeveel punten psv al heef in de CL??
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1689
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:15
    6
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:57
    tegendoelpunten?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1689
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:05
    Je snapt het😉
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3240
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:36
    Jouw reactie tegen die rare Knuffelbeer wordt zo gewaardeerd dat je al in de top van de meest gewaardeerde reacties bent beland. Kom op jongens, geef Jorrit er nog een paar likes bij, dan zetten we die rare Knuffelbeer eens lekker te kijk...
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2549
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:23
    Ben je nu stoer voor je vriendjes van 12? haha geweldig jouw reacties hele tijd! Ik geniet knuffelbeertje van me!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4991
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:27
    Maar goed dat iedere avond je beertje langs je slaapt.

    Goed vasthouden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:49
    Klote beer.

    Als er 1 club is die niet kil is is het psv wel.

    Feyenoord ook niet en zelfs ajax is niet zo kil.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:53
    Daarom ook de uitgebreide dankbetuiging op zijn instagram toen hij vertrok zeker?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:24
    Precies Santi komt er wel. Was ff geblesseerd die televaag altijd met zijn berichten
    Vind ik leuk
    Niels92 +24914
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:44
    Het is een Spaanse krant wie het publiceert pannenkoek, ondanks dat je een Belg bent moet je toch wel goed kunnen lezen?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2139
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:39
    Psv wil dat salaris niet betalen denk ik
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26341
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:46
    Dumfries doet het toch prima? Mis je Arias echt?
    Vind ik leuk
    MexicoPSV +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:48
    Als Dumfries weg valt hebben we niet echt iemand van het zelfde niveau Teze moet zich nog bewijzen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26341
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:22
    Is ook pas oktober.. Arias pakt zijn kans daar wel bij Atleti. Die Spaanse kranten moeten ook vol!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:19
    Erg makkelijk om begin oktober al een lijst te vullen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Hyena +28855
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:20
    We zijn nog geen twee maanden onderweg, ietwat overdreven en voorbarig dit. Maar de media moet natuurlijk scoren hè.

    Veel van die aankopen zijn ook nog jong en zullen rustig gebracht gaan worden.
    Vind ik leuk
    PimNEC +227
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:20
    Marca bewijst maar weer eens een sensatiekrant te zijn. Het seizoen is nog geen 10 wedstrijden oud en toch bestempelen ze iedereen die nog niet (goed) speelt als miskoop.
    Vind ik leuk
    Jozef +37180
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:11
    Promes presteert precies als in Oranje. Heel verrassend kun je het wat mij betreft niet noemen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:21
    Ivan Gabrich was ook zo een topaankoop.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1378
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:22
    Een legende;)
    Vind ik leuk
    Mistered +278
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:51
    Kom dan met Kinkladze, dat was een veel grotere miskoop.
    Vind ik leuk
    ay42 +809
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:22
    Dit lijstje slaat natuurlijk nergens op, we zitten pas in October. En hadden ze nou echt verwacht dat die Junior van Real meteen een basisplaats zou krijgen??
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:22
    Ze moeten allemaal nog aan het La Liga systeem wennen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4991
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:25
    Arias was van tevoren al bekend dat hij als stand in van Juanfran werd gehaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:27
    Engeland,Frankrijk(PSG) en Spanje(Real) zijn zelf begonnen met absurde bedragen voor voetballers neer te tellen.
    Logisch dat het voor veel voetballers weggegooid geld is.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:45
    Vooral pijnlijk dat het nog half oktober moet worden en je al met dergelijke lijstjes komt.
    Vind ik leuk
    Te ligt +281
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:35
    Maar echt...

    Vind ik leuk
    Het Brein +4020
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:25
    Inderdaad, neigt naar bladopvulling..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:54
    Zonde voor die jongens, die bij respectievelijk Spartak Moskou en PSV hebben laten zien dat ze potentie hebben..
    Vind ik leuk
    Pvm9 +820
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:55
    Vinicius hier in noemen slaat echt nergens op. Er is zeker overdreven veel geld voor hem betaald maar men wist dat hij gehaald werd voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Foebele +55251
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:19
    Promes is sowieso weggegooid geld, Spartak was zijn top en hij had daar lekker moeten blijven aangezien hij daar gewaardeerd werd, een hoger niveau kan hij simpelweg niet aan.
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:21
    Dat Arias 4 keer mocht invallen, wil toch niet zeggen dat het weggegooid geld is. Wat een domme beredenering is dit zeg. Over 10 wedstrijden staat hij misschien wel in de basis en speelt hij zo goed, dat hij aan het eind van het seizoen voor 20 miljoen verkocht wordt. Hoezo weggegooid geld?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:40
    Dit soort artikelen genereert altijd wel een hoop aandacht en dan gaan ze ook heel wanhopig op zoek naar 'flops', voetbalinhoudelijk is het weer uiterst zwak van in dit geval dus Marca.
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:34
    Dat klopt! Marca was volgens mij altijd wel een degelijke krant. Het begint steeds meer op de Spaanse Telegraaf te lijken.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +903
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:41
    Arias is voor de breedte gekocht Die kan je niet bestempelen als miskoop. Bij Promes is dat een ander geval. Die gaat steeds minder presteren en moet oppassen dat Koeman hem niet aan de kant schuift. Hij heeft weinig laten zien tijdens zijn invalbeurten. Ik neem aan dat Koeman hem op de bank zet tegen Duitsland.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    Jozef +37180
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:14
    Gewoon thuis laten. Promes bewees telkens niet goed genoeg te zijn voor Oranje. We hebben inmiddels beter dan wel getalenteerder.....
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:12
    moesten nog meer tegenvallen die DURE transfers maar dan overal.
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:15
    moesten nog meer tegenvallen die DURE transfers maar dan overal.
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    Batimob +5
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:23
    Grappig dat vinicius nu al word afgerekend. Wat verwacht je hij is jong. En zelfs nu dat real flink aan het wisselen is met spelers krijgt hij soms een invalbeurt en heeeeel af en toe een start.
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Arias is net terug van blessure had gebroken ribben dus dat hij nu slechte aankoop is lijkt mij nog te vroeg gezegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:41
    Promes, echt waar? En hij lacht altijd zo leuk. Kutvoetballer.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4020
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:24
    Arias was maar 11 miljoen en vooraf wist je dat de stap wellicht te groot was. Promes heeft weinig kansen gehad...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws