Bizarre en choquerende onthullingen Fener-preses: stafleden saboteren Cocu

    Bizarre en choquerende onthullingen Fener-preses: stafleden saboteren Cocu

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 19:38wo 10-10-2018 om 19:38

    Fenerbahçe-voorzitter Ali Koç heeft woensdag op de Turkse TV enkele bizarre en choquerende onthullingen gedaan. Het blijkt dat Phillip Cocu door zijn eigen stafleden gesaboteerd werd. Koç greep daarop hard in.

    De meest weerzinwekkende gebeurtenis vond plaats rond de derby tegen Besiktas (1-1). "Op de dag van de derby lag er een opgerold tapijt in de kleedkamer. De trainers zeiden tegen de spelers: 'Besiktas gaat winnen vandaag, hierin rollen we het lijk van de trainer op en dragen hem naar zijn begrafenis'", laat Koç weten, geciteerd door diverse Turkse media, waaronder Fanatik en Milliyet.

    Volgens Koç werd hetzelfde kleed meegenomen naar het Europa League-duel met Spartak Trnava, dat met 2-0 werd gewonnen. De rebellerende trainers zouden na afloop tegen de spelers hebben gezegd: "Wees maar blij dat 'jullie' Fenerbahçe heeft gewonnen, maar de volgende keer sturen we de trainer weg."

    Veldtrainer Turgay Altay is een van de stafleden die niet blij was met de komst van de Nederlanders. Zo nam Cocu zijn eigen assistent mee met Erwin Koeman, die een deel van de taken van Altay overnam. "Daarna hebben de trainers die vanuit vorig jaar nog deel uitmaakten van de technische staf besloten Cocu niet meer te helpen."

    Koç besloot een einde te maken aan het 'complot' en Altay en zijn 'handlangers' Murat Ozturk en Alper Asci te ontslaan. "De drie ontslagen trainers hebben alle informatie over spelers, wedstrijden en trainingen gelekt naar een derde partij, inclusief videobeelden. Alle informatie en statistieken van vorig seizoen zijn stiekem gewist", aldus Koç.

    "Verschillende spelers klaagden over vermoeidheid", vervolgt de voorzitter zijn bizarre relaas. "Zij voelden zich niet fit tijdens de wedstrijden. Dit kwam doordat de fitnesstrainers de informatie over vermoeidheidsklachten niet hebben overgedragen aan de trainer. De drie ontslagen trainers trainden zo zwaar, dat er zware blessures hadden kunnen ontstaan. Spelers klaagden, maar ook dat werd niet doorgegeven aan Cocu."

    Koç onthulde verder waarom onder meer clubicoon Volkan Demirel uit de selectie is gezet. "Volkan Demirel is tijdens een training op Erwin Koeman afgelopen en zocht daarna op schandalige wijze de discussie met Koeman, mij en iemand anders uit het bestuur."

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 19:52
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    De Gekste +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Goede reactie man, lekker onderbouwd ook.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:43
    Ben je nieuw hier?

    Trouwens waarom steeds zo een foto van cocu die op Hitler lijkt?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:09
    Ligt niet aan de foto...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:08
    Malloot
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:51
    Ja, zeg het eens..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:58
    Niet echt aardig van je. Die vergelijking verdient Cocu niet.
    Vind ik leuk
    De Gekste +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:12
    Nee niet echt, ik hobbel al 27 jaar mee op deze aardkloot.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:38
    Zo weinig likes? Ppl must hate you.
    Vind ik leuk
    De Gekste +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:49
    Praat maar gewoon Nederlands, en nog wat, het gaat mij niet om de likes van onbekenden op een forum op het internet. Ik hecht meer waarde aan waardering van echte vrienden. Op forums deel ik alleen mijn mening, wat anderen daar van vinden interesseert mij echt niet.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5349
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:59
    Waarom besteed je er dan energie aan?

    Kan je dan niet beter met je "zogenaamde" vrienden gezellig over voetbal gaan kletsen?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:13
    Ouch hahaha
    Vind ik leuk
    De Gekste +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:28
    Wie zegt dat mijn vrienden van voetbal houden? Ik zeg toch dat ik alleen mijn mening wil geven op een forum?
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +195
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:14
    Mam wil je hiermee ophouden?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:06
    Echte vrienden op een forum?
    Vind ik leuk
    De Gekste +611
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:26
    Goed lezen...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:10
    Reflectie?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:09
    Hij is de fuhrer van fener
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26511
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:55
    om te Koce , deze verhalen
    Vind ik leuk
    Benniewies +1354
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:55
    Je doelt op iets van Bergwijn?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:05
    Heey cheat enne Manke Nelis
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1088
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:41
    Moet jij nodig zeggen bien.
    Vind ik leuk
    Smash +3430
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
    Haha, knuffelbeer! Wat een humor! En dan ook nog 10 stakkers die het tot nu toe leuk vinden. Get a life!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:39
    10 stakkers zullen zijn alter egos wel zijn.
    Vind ik leuk
    Smash +3430
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:56
    Dan heeft hij er inmiddels 18 kansloze bij.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:59
    Haha 😅
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17121
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:41
    Zijn doorgaans de andere accounts van die droeftoeters.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:16
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    Jajem +480
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:15
    Humor altijd leuk al trekken de meeste het hier persoonlijk aan...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24227
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Ja, maar dat is omdat zij het niet altijd leuk vinden. Humor is prima, kinderachtig getrol is dat niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34145
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:27
    Losert.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:14
    laat maar lekker weg hier in eindhoven ,met dat laf voetbal van hem
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:52
    Is toch altijd wat daar. Zou de eer al lang aan me zelf hebben gehouden. Dat geld mag gestolen worden.
    Vind ik leuk
    rexxo +2199
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:05
    Niet slimme opmerking van je Jari ,zou jij ook weggaan zonder je centen waar je recht op hebt?
    Als ze hem saboteren en van hem af willen laat de club maar dokken.
    Die voorzitter zou een statement moeten maken en die bommenlegers eruit kicken.
    Achterlijke praktijken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Apart dat je iemands mening, als “ niet slim “ bestempeld.

    Maar dat na gelaten. Ja ik laat mij niet zo bespelen. Zou weggaan en mijn advocaten erop afsturen. Heb iets te veel zelfrespect voor dat.
    Vind ik leuk
    rexxo +2199
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
    Je hebt gelijk, het is een forum ieder zijn eigen mening.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1303
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:53
    Als je het bericht goed leest, staat er ook dat hij ze ontslagen heeft.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:44
    Ik ben ‘t grotendeels met je eens, Litmanen. Heb zelf de keuze van Cocu om naar Turkije te verkassen nooit begrepen. Het nieuws wat nu is uitgelekt, is respectloos naar de technische staf. Als ik Cocu was, zou ik samen met zijn staf z.s.m. vertrekken uit dit Turkse wespennest.
    Vind ik leuk
    chicken +11818
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:50
    Fijn laten ontslaan en je zakken vullen met knaken..
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:54
    Dat zou inderdaad voor Cocu en co. de beste oplossing zijn...
    Vind ik leuk
    chicken +11818
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:56
    Ik vergat nog...een mooie club zoeken en hopen dat je die Turken Europees loot...

    En ze dan een horroravond bezorgen ;)
    Vind ik leuk
    Fbsk07 +15
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:18
    Met een Nederlandse club? Want de Turken hopen volgens mij graag op een Nederlandse tegenstanders in Europa. De afgelopen jaren bij een NL-TR duel winnen de Turkse clubs het ALTIJD van de Nederlandse namelijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    chicken +11818
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:32
    Waar zeg ik; Nederlandse club??
    Vind ik leuk
    Fbsk07 +15
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:39
    Staan er dan buitenlandse clubs van het kaliber "bezorg een horroravond"in de rij voor Nederlandse trainers? 2 jaar geleden heeft Fener Manchester United nog verslagen.
    Vind ik leuk
    chicken +11818
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:41
    2 jaar is een eeuwigheid in het voetbal man...alsof er nu wat bijzonders staat..

    Fenerbahçe is hooguit Europese middenmoot. En voor cocu komt er echt nog wel een mooie club hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:16
    Cocu zit daar echt niet voor de knaken. Ik denk dat hij in een mooi verhaaltje is getrapt. Als iets te mooi klinkt om waar te zijn dan is dat vaak ook zo.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:53
    Die sporen echt niet daar!
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:58
    Denk dat ze besmet zijn door de eindhovense tijgermug
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:43
    VP waarom worden mijn reacties wel verwijderd maar dit blijft wel staan? Dat is meten met 2 maten..
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3358
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:51
    Omdat jou opmerkingen velen malen walgelijker zijn....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:52
    Wat onzin ik zei dat hij van die infantiel domme reacties plaatst ik heb niks miszegt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7055
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:33
    Miszegt? Kom op zeg 😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:35
    Dat is nog altijd beter dan besmet zijn met het knuffelbeer, mr bien of cheat code virus.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:36
    Beter dan het calimero virus vanuit eindhoven
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:49
    Tja prijzen pakken als "Calimero" of je haat naar PSV groter laten zijn als je eigen club liefde..

    Gelukkig geef jij het dan toe.nu seniele Sjaak en een groot aantal van je meelopende snavels nog.

    Ben wel trots op je dat jij het toegeeft!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22058
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:53
    Het blijft een opmerkelijke cultuur daar in de voetballerij.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:04
    Niet alleen in de voetballerij natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Tjonge jonge wat een frotclub.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1354
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Hier mijn eerlijke reactie.... Ik ben totaal geen fan van Cocu als trainer. Dit gaat me toch te ver.
    En dan de gezondheid van. De spelers verzwijgen, heb je ook de spelers mee
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Las net ergens anders nog veel meer. Te zielig voor woorden en lijkt me voor cocu ook niet heel terecht. Had vooraf al weinig vertrouwen in de zachte Cocu die naar de giftige Turkse competitie zou gaan. Hoop niet voor hem dat dit zijn carrière schaad
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:56
    Koc is de enige die Cocu steunt.
    Het spel is net als toen in Eindhoven niet om aan te zien.
    Cocu zit er niet lang meer.
    Kan beter terug naar Eindhoven gaan en een divisie lager trainen
    Vind ik leuk
    Harmmm +91
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Spel in Eindhoven niet om aan te zien? Het lijkt wel of iedereen alleen het laatste jaar in gedachte heeft. Toen was de selectie ook beduidend minder, maar op het moment dat Cocu de beschikking had over spelers als Depay, Wijnaldum, Bruma, Willems, Propper, Guardado was er niks op het spel aan te merken!
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Het spel was echt heel saai .
    Onder van Bommel is het heel anders.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:58
    Betrouwbare lui die Turken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:01
    He ja..."die Turken".....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32979
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:15
    Die Nederlanders zijn ook waardeloze trainers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:21
    Ha, ha gaan we plagen vandaag ? ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32979
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:04
    Waarom zou vandaag een uitzondering zijn? :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:20
    Hou je op !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32979
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:45
    Sorry, ik vond dat je een goed punt had met de 'die turken'
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:51
    Volgens mij ben jij een Turk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:30
    Het zijn toch de assistenten van Turkse afkomst? Nou over die Turken heb ik het dus ook...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10245
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:53
    Het zijn "die assistenten" toch en de nationaliteit is dus niet bepalend voor hun wangedrag ?
    Bij Ajax heb je sinds jaar en dag oppositie groepen die zorgen voor onrust, dan heeft niemand het toch over die Nederlanders bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:21
    Nee, die assistenten zijn Turken, dus dat zijn de mensen die ik bedoel met 'Die Turken'...

    Klopt wat je zegt, want we zijn allemaal Nederlanders, het gaat hier om die Turken uit zijn staf.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
    Net zo betrouwbaar als onze President....
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
    Politici zijn sowieso niet te vertrouwen, in geen enkel land.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:48
    Precies btw zorgpremies vlees melk brood belasting energie internet bellen gaan omhoog binnenkort.
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:25
    Ach, niet klagen, iedereen bukt jaarlijks zonder moeite weer voorover, een beetje boos gedoe bij de koffieautomaat en verder niks.

    Slappe hap, dat is wat de wereld aan het worden is, iedereen is een passief electronica verslaafd schaapje aan het worden, niks geen protesten, niks geen opstand.

    Bankiers hebben triljarden gejat, niemand is de bak in gegaan, geen bankier, geen politicus, geen beurshandelaar, niks.

    Regels zijn er om het pleps in bedwang te houden, niks meer, niks minder.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:18
    Ik ben er 100% mee eens..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:06
    Hebben we een president? Sinds wanneer? Terug naar school jij!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5145
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:11
    Oke dan premier mark Rutte nou blij. Je snapt toch wel wat ik bedoel.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:33
    Je kunt het wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:36
    Hoe gaat het met je bff trouwens?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:58
    Niet echt een slimme zet geweest van Cocu om in een dergelijk wespennest / slangenkuil aan de slag te gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:02
    Van het ene naar het andere, ik begrijp het wel!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Cocu zal het toch wel langer gaan volhouden dan Marcel Keizer bij Ajax vorig seizoen? Of langer als Frank de Boer bij Inter Milaan en Cristal Palace.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3826
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    Ben je echt een PSV supporter?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19973
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:59
    Gadver
    Vind ik leuk
    Ron83 +346
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:01
    Cocu pak zelf je koffers want in die spinnenweb ga je nooit uitkomen... red je zelf aub
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:03
    Erdogan-aanhangers.
    Vind ik leuk
    035 +6379
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:06
    Het is toch wat. Van PSV op de platte kar naar Fener in een tapijtje. 😊
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Jij maakt het rijmpje niet goed.

    'Van aanvoerder van het linkerrijtje, tot een opgerold Turks tapijtje'
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3344
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:27
    Vliegend tapijt
    Vind ik leuk
    The Iceman +11421
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    Weer een coup.
    Vind ik leuk
    0260165 +664
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:09
    De ervaren doelman zou gebotst zijn met een bestuurslid én Koeman.


    Koeman moest zich er weer mee bemoeien hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Nog heden daar vertrekken lijkt mij de beste oplossing om verdere akkefietjes te ontwijken,met het oog op jou contract was een ontslag nog aantrekkelijker,Turkije is zo we hier vernemen klaar met Philip Cocu en jij bent niet de laatste en zèker niet de eerste die in Turkije moet vertrekken als voetbal coach.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:11
    Cocu moet een boek schrijven over zijn belevenissen in Erdogan Land. Ik hoop dat trainers eerst even gaan nadenken eer ze naar het corrupte Turkije gaan.
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:14
    Als dat soort praktijken idd gebeuren daar, zou Cocu er verstandig aan doen om dat aan te geven bij de FIFA.

    'Opgerold tapijtje om bij verlies de trainer naar zijn begrafenis te dragen' zijn wel ráre dingen... What's next? Een afgechopt paardehoofd in zijn bed?
    "They're gonna make him an offer he cannot refuse'?

    Of krijgt ie een paar nieuwe schoenen aangemeten namens de Turkse Heijmans, om mee in de Bosporus te zwemmen?

    En dan medische gegevens mbt spelers achterhouden? Dat is geen eens aansturen op, dat ís gewoon een 100% onwerkbare situatie.

    Als je door het bestuur, binnen zo'n korte tijd, al op dergelijke maffia-achtige manieren onder druk wordt gezet, en de medische staf houdt vitale informatie achter, dan kun je als coach, nooit je werk (goed) doen.

    Het blijkt zelfs pure opzet te zijn, en dus verwijtbaar. Kan ze een dikke grijpstuiver aan afkoopsom kosten iig. Maar ik mag lijden dat zo'n malafide club dan ook flink doorgelicht wordt, en er nog grotere boetes/sancties achteraan krijgt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32979
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Hoe betrouwbaar is het verhaal?
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:19
    We zullen zien, ik ga er van uit dat deze soap nog wel een staartje krijgt.

    En als Cocu daar 'eerdaags de deur uitgetrapt wordt', kan ik me niet voorstellen dat hij zich bv over dát soort 'randpraktijken' op de vlakte houdt.

    Een opgerold tapijt in de kleedkamer om 'bij verlies, de trainer in te rollen en naar zijn begrafenis te dragen', is toch gewoon bizar?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32979
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:07
    Ja, maar het verhaal lijkt me ook nogal onwaarschijnlijk.
    Waarom zou die voorzitter dit naar buiten brengen?
    Als de staf aan het muiten is geslagen, waarom grijpt hij dan niet in?
    Was het überhaupt een serieuze reactie?
    Is het goed vertaald? Enzovoorts.
    Ik kan me niet voorstellen dat die man dit naar buiten brengt ipv in te grijpen.
    Vind ik leuk
    Toets +392
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:37
    ach de UEFA en zijn sancties, daar veeg ik mijn reet mee af. Prachtige verhalen over het aanpakken van club 'zus en zo' conform de Fair Play regels om vervolgens maanden later te melden dat de boetes zijn teruggedraaid. dikke BS.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:14
    Je mag niet elke turk over een schaap scheren..
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9265
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:16
    Wat doe je ook in zo'n corrupt land
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Dit avontuur was dus vanaf het begin gedoemd te mislukken.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +232
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:20
    Wat een turkenstreek...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:21
    Carpetland
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:24
    Opdoeken die club is alleen maar rotzooi
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3344
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:28
    Çoçü ,weer richting Eindhoven airport met ryanair
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3344
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:30
    Philip gel biz Eindhoven lan
    Vind ik leuk
    Toets +392
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:32
    Als dit waar is dan moet Cocu gewoon zijn koffers pakken en op het 1e de beste vliegtuig terug naar huis. Wat een puinhoop.
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +88
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:39
    Shocking! Megazwaar voor Cocu zeg...Om onder die omstandigheden te moeten werken waarbij er een pact tegen jou en je assistenten wordt georganiseerd om je te pakken...Meteen de club uitflikkeren, geen medelijden mee en geen salaris meer uitkeren! Tot nooit!
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:47
    Cocu kan beter samen met zijn technische staf de eer aan zichzelf houden en op het vliegende tapijt terug naar de beschaafde wereld.
    Vind ik leuk
    Vak-T +798
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:50
    Het zal wel zo'n zogenaamd "antiek" tapijt zijn...alles daar is nep.
    Snel wegwezen daar Cocu, vergeet je afkoopsom niet!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1862
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:09
    Zware tijden voor Cocu, benieuwd naar zijn dagboek over deze periode.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10569
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:11
    Zouden Van Gastel en Landzaat ook elke wedstrijd een opgerold tapijt neerleggen in de kleedkamer?
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:11
    Wat een kolereclub zeg...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:16
    Die Erdogan aanhangers zijn niet te vertrouwen
    Vind ik leuk
    alaaf +1634
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:19
    Die cocu gaat voorlopig dus blijven; het kan vanaf nu alleen maar beter gaan...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:23
    In wat voor een verrotte wereld leven we toch tegenwoordig. Eerst dat verhaal in België. Nu dit. Een grote schande voor het voetbal. De FIFA moet snoeihard ingrijpen....... oh wacht.....De FIFA. Tja
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:23
    Leuk he.... zo'n buitenlands avontuur
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2239
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:32
    Raar corupt zootje daar zo te lezen...
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +597
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:36
    Zou het geen vliegend tapijtje zijn geweest in de kleedkamer? Vliegensvlug naar de uitgang.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24227
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:36
    Hoe bizar kan zoiets nog worden? Ik kan me voorstellen dat Cocu een hele rottijd achter de rug heeft, samen met Koeman. Ja, wat doe je als club? Wat doe je als trainer?
    Wat mag je nog van dat team verwachten en waarom heeft niemand van de spelers zijn mond open gedaan naar Cocu of Koeman?

    Ik vind het een vreemd verhaal en behoud een oordeel nog even voor me. Zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord en acht ik in zijn geheel ook onwaarschijnlijk. Anderzijds is de waarheid soms meer bizar dan een geloofwaardige leugen. We wachten verdere commentaren van betrokkenen zelf maar eerst eens af.
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:53
    Ja ht was duidelijk vooral de manier hoe chahchouche speelt ht was zichtbaar zij hebben geen respect voor de toeschouwers et voraal de supporteurs die moesten hard werken om 1 ticket te kopen en zien dat de honden wou niet achter de bal lopen echt niet eerlijk vis a vis de supporteurs
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Hengelaar +112
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:01
    Als de spelers hadden gedaan wat de assistenten zeiden had ik wel mn unibet gewonnen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:27
    Ik snap niet wat die turken bezielen echt ziek
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:37
    Ja ze volgen hun voorbeeld Engeman ik bedoel Erdogan. 🇹🇷
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:37
    En weer lees ik hier misplaatste reacties, wordt Hitler er bij gehaald, wat zijn jullie voor mensen. Genoeg voor mij, ik denk dat wij in een beschaafd land leven, heb ik me toch vergist, het gaat u goed !!
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:42
    Ziek..iets anders dan dat kan ik het niet noemen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:00
    Schandalig!! Hoe diep kan je zinken als mens zijnde.. raar volk dat daaro.. (begrijp me niet verkeerd, ik mag de gemiddelde turk) Corrupt kand, corrupte president, corrupte competitie.. en nu ook mensen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:07
    Wat een triest zootje daar.. Cocu mag dan misschien niet de juiste man aan het roer zijn, maar hem op deze manier de tent uit jagen is wel erg triest.. Ik hoop dat Cocu de eer aan zichzelf houdt.
    Vind ik leuk
    Lusitano +322
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:19
    Wat verwacht je dan Cocu en consorten? In een land waar duizenden mensen zonder proces of directe bewijzen vastzitten? Dat interesseert je geen reet natuurlijk..
    Eigen schuld dikke bult! Sodemieter toch op gvd!


    Geen medelijden mee hebben.
    Neemt niet weg dat er daar ook miljoenen wel normaal willen zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    barry m +447
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:20
    ik zou nooit trainer willen worden in turkeye!
    niet dat ik daar de papieren voor heb maar kwa voetbal vind ik het daar iets te fanatiek aan toe gaan.
    ( zeer agresief )
    Vind ik leuk
    Aliassmits +250
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:28
    Als dit waar is, kan ik alleen maar zeggen wauw. En kan ik dus iedereen afraden om naar Turkije te gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 03:46
    Was ik sowieso niet van plan...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:26
    Wauw!
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +195
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:18
    Op naar het Turkse kampioenschap,want deze kampioen gaat weer kampioen worden ...want hij is dat gewoon... wist het wel matchfixing
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 03:45
    Zou dit ook gebeurd zijn als Cocu een Turk zou zijn?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34145
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:27
    Die zijn gestoord.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:09
    Ik zou er weg gaan, snap ook niet wat hij in zo'n corrupte competitie zoekt.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10158
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:36
    Volgens mij zagen ze in Cocu dat hij een zacht
    Te lief uitziende vent eerder een te zacht gekookt eitje.
    Bij mighty Dick noemen ze niet voor niks De kleine Generaal drukt zijn stempel en heeft natuurlijk ook meer ervaring en respect opgebouwd uit zijn trainers verleden maar met hem Fucken ze niet.
    Maar goed ik vind het persoonlijk omdat ik Cocu wel mag het Zwaar Kut voor hem dat dit op deze manier moet gebeuren.
    Alle Nederlandse Trainers moeten Turkije om aan de slag te gaan gewoon boycotten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:38
    Ze moeten daar juist wel heen en geld opsparen en dan zo snel mogelijk weer verdwijnen. Als ze het dan nog een beetje goed doen, kan het ook niet echt kwaad op hun CV. Maar het hoofddoel is uiteraard geld verdienen.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:41
    In Turkije hebben ze geen "Goede tijden, slechte tijden" TV-serie nodig....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:52
    Ik dacht ik ga is even kijken wat de Nederlanders hier van vinden... maar wat een uitspraken weer als reacties.. ik weet niet wat er aan de hand is met de mensen, het lijkt wel of dat iedereen social media gebruikt voor dingen die ze in het dagelijks leven in het "echt" niet durven te zeggen... maar goed. Toen ik dit bericht zat te lezen dacht ik bij mezelf, Cocu ik zou gewoon weg wezen daar. Kies voor een club die je verdiend (zegt een Ajacied), je voorgangers waren ook al zo snel weg daar. Ik adviseer geen enkele Nederlandse coach meer om daar aan de slag te gaan (niet dat ze naar mij luisteren waarschijnlijk) maar goed :P
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:41
    Sociale media zorgen ervoor dat mensen steeds meer hun asociale ideëen kunnen uiten, omdat ze in het echte leven sociale vaardigheden missen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:03
    Cocu doet het heel slecht bij Fenerbahce, hij moet de eer aan zich zelf houden en opstappen, inderdaad een assistent moet een clubicoon zijn,dus inpakken en snel oprotten!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:57
    Als de omstandigheden zoals ze voor Cocu daar zijn zo slecht zijn moet Cocu inderdaad de eer aan zichzelf houden en vertrekken. Die club is een grote slangenkuil waarin alleen Turken welkom zijn. De clubleiding heeft Cocu voorgelogen over spelers die hij mocht aantrekken en die zouden blijven. Vervolgens blijkt dan dat hij van binnenuit wordt tegengewerkt en ondermijnt. Dan is het bijna onmogelijk om daar iets van topspory klimaat te creeeren. Dus Cocu zelf treft geen enkele blaam behalve dan dat hij in die mooie praatjes van die president is getrapt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws