''Ajax-mania' bij FC Barcelona: 130 miljoen euro voor De Ligt én De Jong'

''Ajax-mania' bij FC Barcelona: 130 miljoen euro voor De Ligt én De Jong'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 08:21do 11-10-2018 om 08:21

FC Barcelona is getroffen door Ajax-mania, schrijven de Spaanse kranten Mundo Deportivo en Diario Sport. De regerend Primera Division-kampioen heeft Matthijs de Ligt gebombardeerd tot prioriteit nummer één, maar is ook nog steeds van plan om ploeggenoot Frenkie de Jong binnen te halen.

Volgens Mundo Deportivo heeft Barcelona de eerste stappen in de richting van De Ligt al gezet. De club zou al contact hebben gezocht met Mino Raiola, de invloedrijke zaakwaarnemer van 'de nieuwe Gerard Piqué'. Men lijkt zich echter voor te bereiden op pittige onderhandelingen met Ajax-directeur Marc Overmars. MD verwacht niet dat Ajax De Ligt voor minder dan zeventig miljoen euro wil laten gaan.

Diario Sport bericht dat Barcelona voor een dubbeldeal wil gaan: het prijskaartje van De Ligt en De Jong samen zou 130 miljoen euro bedragen. De Ligt zou direct ingepast kunnen worden in het hart van de Barcelona-verdediging. De Catalanen hebben met routinier Piqué slechts één rechtsbenige centrale verdediger onder contract staan en zoeken daarom vers bloed voor de achterhoede. De Jong wordt meer gezien als een speler voor de toekomst, aangezien Barça vooralsnog ruim in de middenvelders zit.

Lees ook: 'Barça informeert bij oud-speler Koeman naar Ajacied en krijgt positief advies'

Poll

Zijn De Ligt en De Jong al toe aan FC Barcelona?

(9197 stemmen)

Plaats een reactie

Zoonvanmnoma +6824
donderdag 11 oktober 2018 om 08:24
Met zn 2-en 3x zoveel waard als de hele Feyenoord-selectie. Verschil moet er zijn.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:26
Feyenoord en PSV samen bedoel je?
Vind ik leuk
heur es +861
donderdag 11 oktober 2018 om 09:17
Helemaal mee eens. Feyenoord is heel weinig waard. De waarde daar zit in het Trainingscomplex.
Vind ik leuk
LifeErazor +1538
donderdag 11 oktober 2018 om 09:49
Feyenoord is momenteel inderdaad vooral aan het investeren in jeugd. Hopelijk zien we dat binnen een paar jaar op het veld bij het eerste. Het had de directie gesierd als ze open kaart hadden gespeeld dat ze dat zo gingen doen. Je kan deze selectie van Feyenoord en hoe ze spelen moeilijk concurrerend noemen met die van ajax en psv momenteel. Al weet ik me nog wel goed te herinneren dat iedereen tijdens de zomer een jaar geleden riep dat Feyenoord zo goed had ingekocht. Het kan verkeren.
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 11:37
Komt dat niet omdat ze toen een record bedrag van 27 miljoen ofzo hadden geïnvesteerd in... Daar komt die... Spelers voor het eerste!

Onzin dus dat ze voornamelijk in jeugd investeren. Op dit moment is er gewoon geen geld.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:09
Ze hebbendit jaar 11,5 miljoen geplust toch? Hoezo geen geld?
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 13:11
Ik dacht dat het 1.5 miljoen was? Anyway ze moeten eerst nog 29.5 miljoen terug betalen aan de vrienden.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:15
PSV nog 69 miljoen aan een stadion..
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
donderdag 11 oktober 2018 om 13:52
als Feyenoord 29.5 terug MOET betalen aan de vrienden (aandeelhouders) en je dat dus als schuld rekent...

hoeveel schulden heeft Ajax dan wel niet...
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 15:02
Ajax heeft iets van 150 miljoen eigen vermogen op de bank. Hoezo je vraag?
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:46
Was inderdaad iets meer dan €11,- miljoen winst.

Aandelen hoef je niet persé terug te kopen hoor. Kan wel maar hoeft niet.

Feyenoord had indertijd publiekelijk laten weten dat het bij een minimaal eigen vermogen van ik dacht €4,- miljoen een begin zou maken van het opkopen van aandelen.

Onlangs werd bekend dat Feyenoord op dit moment een eigen vermogen heeft van meer dan €30,- miljoen. Dat het een gedeelte van de aandelen heeft opgekocht (dacht iets van €3,5 miljoen) en dat het rendement over de resterende aandelen van 4% naar 2% is bijgesteld.
Vind ik leuk
Voebtal +7495
vrijdag 12 oktober 2018 om 04:45
Je mist geloof ik het punt dat Feyenoord de schuld bij de vrienden opneemt als eigen vermogen. Dus die 30miljoen is niet van Feyenoord.
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:47
Dat zijn investeerders die aandelen Feyenoord hebben aangeschaft. Niet zo heel verschillend als bij Ajax ware het dat die van Ajax op de beurs worden verhandeld en die van Feyenoord niet. Niets mis mee overigens, komt vaker voor.

Op die van Feyenoord zit een goed rendement. Ajax verzint allerlei trucjes om maar geen dividend uit te hoeven keren.
Vind ik leuk
LifeErazor +1538
donderdag 11 oktober 2018 om 13:21
Er is inderdaad geen geld voor transfers omdat ze dat uitgegeven hebben aan het nieuwe trainingscomplex en een nieuw jeugdcomplex. Plus dat ze een deel aan de vrienden van Feyenoord terugbetaald hebben.
Dus voordat je gaat schreeuwen ze hebben geen geld moet je mssn even verzinnen waarom ze dan geen geld hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:22
INVERSTEREN ?in jeugd dat door Ajax dan weg worden gekocht voor ze 18 jaar zijn!?
Vind ik leuk
Blindsy +17315
donderdag 11 oktober 2018 om 16:19
Een nieuwe trainer zou wel eens het verschil kunnen maken.. 😉
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
donderdag 11 oktober 2018 om 11:34
De hamvraag: staat het vermogen van Feyenoord nu op het veld of niet?
Vind ik leuk
LifeErazor +1538
donderdag 11 oktober 2018 om 13:24
Dat antwoord is duidelijk nee. Feyenoord is nu stappen aan het zetten die ajax en psv al lang geleden gezet hebben.

Duidelijk is, is dat er simpelweg nog een verschil is tussen de clubs.
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
donderdag 11 oktober 2018 om 13:46
Hun geld is dus het veld?
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:51
Bij Feyenoord is het én én, zowel vermogen in stenen als op het veld. Diegenen die voor willen laten doen komen dat er geen kapitaal op het veld staat bij Feyenoord doen de waarheid geweld aan.
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:31
Oké dan, Feyenoord heeft wel kapitaal op het veld.
Vind ik leuk
Degier +1523
donderdag 11 oktober 2018 om 18:34
En in een nieuwe prijzenkast. Daar hebben ze in Amsterdam natuurlijk ook lekker op kunnen bezuinigen de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 09:20
PSV gaat ook veel cashen voor hun spelers dus wat je zegt klopt niet. De selectie van Real is 10 keer zoveel waard dan die van Ajax. Dus wat is je punt?
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 09:50
Precies. Blijft leuk voor de amsterdarrogantjes om even clubs als PSV te sarren. Met Lozano, Rosario en Bergwijn hebben wij drie spelers die de komende jaren zo maar 120 miljoen kunnen opleveren, dus hij lult in de ruimte.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:01
Dat zijn er drie versus 2 voor 10 miljoen minder. Dan zijn we er nog niet heelaas. Ziyech á 40 milj, Neres á 40 milj, van der Beek á 30 milj. Dan klopt het niet helemaal wat ie zegt. Maar zijn zeker 2x zoveel waard als Psv. En misschien nog wel meer. En dit is niet arrogant bedoeld maar een feit.
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 10:05
bak een taart en ga het vieren.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
Hij bedoeld ermee te zeggen dat Ajax gewoon heel goed bezig is. PSV ook trouwens. Feyenoord blijft nu toch wel ver achter.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 11 oktober 2018 om 12:37
Zo ist nondju.

Gij het een skon avatar 👍🏻. 3-0 is het begrip in lampenstad 👍🏻

As ‘t kon krede 4000 dusend likes van mijn 😉
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:14
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:19]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:22
Nee, jij lult lekker wil je zeggen. Wat is dat nou voor redenatie: Ziyech is een mocro en daar ga je de hoofdprijs niet voor betalen? Salah is toch ook de hoofdprijs voor betaald? Dat is een Egyptenaar
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:27
Egyptenaren hebben geen aggresieve mentaliteit in verhouding met marokanen. Die laatste zijn van geen meter te vertrouwen en brengen alleen maar onrust in de selectie. De reden dat Ziyech wat laat zien is dat ie hoopt dat er nog clubs tussen zitten zodat ie als de bliksem weg kan bij Ajax.

Ajax vraagt veel voor hun spelers. Dat wil niet zeggen dat ze dat er voor krijgen. Er zijn genoeg spelers te koop met een veel betere potentie dan zo'n nietszeggend clubje uit ons frutlandje die toevallig in de makkelijkste poule in de CL komen en denken dat ze een wereld prestatie neerzetten door te winnen van een poepclubje uit Griekenland en een Bayern die hopeloos uit vorm is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:33]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:30
Hou op hoor! Je kraamt nu nog meer onzin uit. Generaliseren klinkt jou zeker heel vreemd in de oren?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:43
@Dlanor Ed Reob reageer toch iet op die onzin van Snapje? want zijn naam zegt het al snapje met die naam bedoeld die snapje ik snap er niets van hij is gewoon jaloers dat onze speler meer waarde heeft dan de spelers van zijn clubje en dat wij meer verdienen aan spelers dan dat zijn clubje minder verdien aan spelers
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:37
Het maakt mij geen moer uit wat ze voor een speler van Ajax betalen. Ik reageer op jou zeer domme reactie. Maar goed, je zal wel een ouwe turfsteker zijn met je domme geneuzel. Door types zoals jij schaam ik me soms om Nederlander te zijn.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:40
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:45
Hahahaha, wow! Heb je dat helemaal zelf verzonnen? Weet je wat het is? Ik word getriggerd door überdomme reacties. Dat moet ik niet doen, want dat maakt mij net zo zielig als jij..
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:48
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:15
Dat klopt nu helemaal.. en la je nu eens na gaat dat hij gezien de transferinkomsten van de afgelopen jaren redelijk kan onderbouwen (wat hij overigens nalaat). Kom je bij de neutraal denkende lezer helemaal als zeldzaam zaadje over.

Dan laat ik je racistische uiting over Marokkanen nog maar even achter wegen, want daar moet je je gewoon kapot voor schamrn.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:28
Gast, hou gewoon je bek met je Ziyech kunnen ze niet de hoofdprijs voor vragen, ik zou zeggen haal die doppen uit je ogen en ga is even kijken hoe die jongen aan het voetballen is. Zeker weer zo'n PSV supporter die dr geen moer van begrijpt
Vind ik leuk
19AZ82 +1890
donderdag 11 oktober 2018 om 11:04
En we hebben een winnaar iedereen. Het meest trieste persoon op VP heeft zich geopenbaard. Inhoudelijk ga ik verder geeneens reageren op je reacties.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:04]
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 11:04
En weer hebben een winnaar iedereen. Het meest trieste persoon op VP heeft zich geopenbaard. Inhoudelijk ga ik verder geeneens reageren op je reacties.
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 11:41
Hey weer een nieuw account? Snapje?
Vind ik leuk
Blindsy +17315
donderdag 11 oktober 2018 om 16:27
Of is dit ook weer een incarnatie van Cheat Codes, de übertroll?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4075
donderdag 11 oktober 2018 om 10:57
Ik ken er toevallig een paar waarvan sommige een flinke schorsing hebben gehad en 1 zelfs nooit meer mag spelen. Om te beginnen zou je niet iedereen over 1 kam moeten scheren met die debiele uitspraken van je, сосунок.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 11:04
Ik ken er toevallig een paar waarvan sommige een flinke schorsing hebben gehad en 1 zelfs nooit meer mag spelen. Om te beginnen zou je niet iedereen over 1 kam moeten scheren met die debiele uitspraken van je, сосунок.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:00
zo Snapje heb je een papegaai bij je zitten of kun je niet winnen van de ander lezers dat je continu het zelfde herhaald van de ander lezers of reactie gevers op jou jij bent toch echt niet goed als je al 'n papegaai moet gebruiken
Vind ik leuk
Degier +1523
donderdag 11 oktober 2018 om 18:50
Ik denk dat hij kip zonder kop had besteld, maar dat ze hem papegaai hebben gegeven bij de plaatselijke frietjuwelier.
Vind ik leuk
Kwikwek +2828
donderdag 11 oktober 2018 om 12:47
Khaaaaabib nurmagomedov!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:48]
Vind ik leuk
Hvdp +1615
donderdag 11 oktober 2018 om 11:02
haha heerlijk die frustratie en calimero uitingen
tsjonge tsjonge
ga zo door laat ons genieten van je frustraties
en het zal nog erger worden
de komende maanden zal ajax zich nog enorm gaan verbeteren en psv blijft hangen op hun nivo
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 11:29
'de komende maanden zal ajax zich nog enorm gaan verbeteren en psv blijft hangen op hun nivo'

Nou leg dat maar eens uit dan.....
Vind ik leuk
Hvdp +1615
donderdag 11 oktober 2018 om 11:57
ajax heeft nog steeds niet in de sterkste opstelling kunnen spelen!!
en desondanks stijgen ze in de CL boven zichzelf uit
psv haalt een behoorlijk nivo in de eredivisie maar verbetert zich niet in de CL
lijkt me duidelijk he
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 12:13
1. Omdat De Ligt een keer geblesseerd is geweest ? Of de Jong een keer ? Bij PSV missen ze al veel langer Romero en Thomas. Of telt dat niet ?

2. Ik hoop dat jij het verschil in kwaliteit tussen de 2 poules toch ook wel ziet. Of je moet blind zijn natuurlijk.

Dus zo duidelijk zie ik het allemaal niet....
Vind ik leuk
Hvdp +1615
donderdag 11 oktober 2018 om 12:31
haha
oei oei

Thomas (wisselspeler) vergelijken met de Ligt??
Romero (wisselspeler) vergelijken met Dolberg??


je ziet het idd niet erg duidelijk

Barca en Bayern zijn van gelijkwaardig nivo (pot 1)
Inter was slechts 4e in Italie
maar duidelijk beter voorbereid dan psv
bommel blijft stug uitgaan van "eigen kracht"
dus géén tactische vondsten
géén verrassingen
dat doet het ergste vrezen voor de toekomst
en zoals je weet is de toekomst van Ajax!!





Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:09
Dan zijn psv en ajax ook gelijkwaardig (pot 3) :P
Vind ik leuk
Hvdp +1615
donderdag 11 oktober 2018 om 22:04
In de eredivisie bijna
In Europa duidelijk niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:10
Aangezien je super debiele argumenten hebt heb ik ook een debiel tegenargument: in de eredivisie scheelt het 5 punten, in europa 4. Aangezien het volgens jou in de eredivisie bijna gelijkwaardig is, is het dus in europa nog gelijkwaardiger. Haha ga daar maar eens tegen in XD
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 01:11]
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:02
Haha het zit je dus erg dwars dat PSV het zo slecht doet in de CL
Mij ook want PSV verspeelt dure punten voor Nederland
En omdat je géén tegen argumenten hebt Ga je het maar benoemen als “debiele” argumenten
Zwakjes





Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:20
Het zit mij helemaal niet dwars. Maar met een ajax en psv omgedraaid waren hadden ze dezelfde resultaten behaald jn europa. Wat mij dwars zit is jou onlogische argumenten om ajax beter te laten lijken terwijl ze in werkelijkheid minder zijn dan psv.
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:43
Huh?,?
Tot mijn grote spijt kan PSV zich niet verbeteren in de CL
Ajax groeit in de CL boven zichzelf uit
Waarom PSV niet?
Slechte tactiek?
Calimero denken ?
Zeg het maar.
Inter is echt niet zo goed maar was wel veel beter voorbereid dan psv
Vind ik leuk
Degier +1523
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:12
Is wel leuk dat je roept dat Inter vorig seizoen 4e is geworden, maar misschien moet je de selectie van toen eens vergelijken met de selectie van nu. Er is 100 miljoen geïnvesteerd in de zomer. Die zijn echt wel een bak sterker geworden. Op mij lieten ze in ieder geval een betere indruk achter dan Bayern en AEK.
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:15
Haha ik had niets anders verwacht van je
Maar je ontwijkt het kernpunt!
Niet goed voorbereid , tactisch naïef en geen duidelijke verbetering tov hun eredivisievorm
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:39
Inter won door een onreglementair doelpunt, een niet gegeven rode kaart en een incidentele persoonlijke fout. Barca is een vd beste clubs ter wereld. Ajax won door een zeer teleurstellend bayern dat alles verliest momenteel. En een zwaar matig aek dat je normaal in de EL treft. Ajax heeft goed gespeeld, klopt. Psv ook maar had het geluk niet deze keer. Maar als je zo ontzettend teleurgesteld bent in psv dit jaar. Was je dat ook de afgelopen jaren in ajax? Aangezien zij CL niet eens haalde.
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:21
Vorig jaar was een absoluut rampjaar voor Ajax
Dat klopt
En PSV werd toen uitgeschakeld oor Ryeka ?
En nog even over “geluk”
PSV heeft al enorm veel geluk in de eredivisie gehad
Toen noemde ze het echter proffesioneel doorgaan tot het einde
Nu is het plotseling géén geluk
Bizarre omzwaai!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:40
Scheidsrechter niet mee hebben (hij volgt de regels niet) en doorgaan tot het bittere eind en toch nog scoren zijn twee totaal verschillende dingen
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
Met héél véél geluk
In de CL ontbreekt dat
De klutsgoals ook trouwens
Bergwijn zei zelfs na Inter dat ze géén geluk hadden met de kluts
Zie je hoe gevaarlijk het is te rekenen op klutsgoals?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:31
Geniet van je weekend maat, tegen jou logica kan ik niet op
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:52
Dank jij ook
Vind ik leuk
Blindsy +17315
donderdag 11 oktober 2018 om 16:31
Geef jij dan eens de ideale opstelling aan Ten Hag door, want behoudens n paar wedstrijdjes afwezigheid van De Ligt en De Jong is wekenlang iedereen fit geweest. Blijkbaar snapt de trainer het niet helemaal, Hvdp?
Vind ik leuk
Hvdp +1615
donderdag 11 oktober 2018 om 17:57
Onana
Mazroui de ligt wober Nico
Frenkie blind
Zyech Neres tadic
Dolberg
Ten hag snapt het wel maar deze opstelling was nog geen één keer mogelijk!!
Vind ik leuk
Blindsy +17315
vrijdag 12 oktober 2018 om 06:58
Jemig, ik dacht nog 'nou komt het'. Maar ee hebben het dus over Dolberg ipv Huntelaar.
Jemig, het is bijna een wonder dat Ajax ondanks die enorme aderlating nog 2e staat!
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:55
Even verder kijken
Het is veel meer dan alleen Dolberg !!
Kijk maar na
En je” vergeet” het belang van automatisme( volgens Bommel is dat juist de kracht van PSV )
Tegen PSV bijvoorbeeld 5 posities anders ingevuld
Andere wedstrijden minstens 3 posities
Dus de rek is er bij Ajax nog lang niet uit.
Het begint pas!!!
Vind ik leuk
Blindsy +17315
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:22
Je klinkt als Sjakie, H.
Neres was aanvaller maar schijnt in BRA niet in n 3-spitsensysteem te hebben gespeeld, Ziyech is CM maar begon bij Ajax als rechtsbuiten, later linkshalf, Mazroui was middenvelder maar is dit jaar als rechtsback doorgebroken. Blind was altijd verdediger maar kan ook als middenvelder prima functioneren. En Tadic speelt bij Ajax ook niet helemaal zoals in Engeland.
Wil je mij nu werkelijk wijsmaken dat je al vanaf juli die opstelling in je hoofd had? Heet jij Cruyff? Lulkoek. Echt indekken 'op zijn Mokums'. Geen mens kon deze huidige opstelling bedenken. Zoiets valt gewoon op zijn plaats.

Met 1 ding ben ik het wél met je eens: dit is pas het begin. Ik herken patronen uit 1993-96, toen er een speelwijze ontstond waarbinnen spelers ook ineens op andere plekken konden spelen. En waar het spel absoluut iet onder hoefde te lijden. Dat het verschuiven soms tot verbeteringen leidde (Jonk, Davids, R. de Boer, Bergkamp).
Ik vond Ziyech als rechtsbuiten niks, maar kijk eens hoe het nu invult' Neres achter de spits, een openbaring. Op het middenveld gaan types als Vd Beek en Schöne sneuvelen, maar je hebt er n ijzersterke bank mee. En zelfs de afgeschreven lijkende Wöber stáát er meteen als hij nanaweer maanden weer de kans krijgt.

Dat zijn de ware kampioensploegen.
Ben benieuwd wie allemaal verkocht gaan worden deze zomer, want kan er zo 6 opnoemen waar flink op geboden gaat worden. En hij die niet weg mag, raakt misschien gedemotiveerd.
Maar laat dat voor Overmars maar een luxeprobleem zijn, feit is: deze ploeg stáát. En met de waarde die zij vertegenwoordigen, kan Ajsx járen vooruit.
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:25
Ik ben blij dat je het met me eens bent
“Zoiets valt gewoon op zijn plaats”
In dit geval kon het door blessures niet eerder op zijn plaats vallen!
Dat is géén indekken dat is gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn
Daar hoef je géén Cruijff voor te zijn
Ten hag begrijpt dat ook (en zijn slippertjes hebben Ajax alleen maar sterker gemaakt)
Vind ik leuk
Blindsy +17315
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:33
Over de manier waarop zullen wij t niet eens worden maar jij mag jezelf best wijsmaken dat jij graag Wöber weer als CV terug zag komen , Neres achter de spitsen, Ziyech gewoon weer op zn minst succesvolle plek (RB), Blind ook weer op t middenveld en dus die Vd Beek op de bank en die Mazraoui als rechtsback. Niets zo makkelijker als terugkijken en als n psedudo-kennet gaan rechtpraten.

Feit is: het staat. Als een huis. En ook als t wat door elkaar wordt gehusseld (De Jong, Blind achterin, Neres weer rb, Vd Beek basis, blijft het er voetballend prima uitzien).
Mooie ploeg, dit jaar oogsten en volgend jaar gedoseerd spelers verkopen zodat je niet meteen 6 basisspelers moet vervangen (zoals De Boer n paar keer moest doen).
We gaan het zien!
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:55
Je begrijpt duidelijk niet hoe je een elftal en speelwijze opbouwt
Je begint ergens met een doel
In het proces daarheen worden fouten gemaakt
En
Door blessures kan dit proces vertragen
Zie hier ,in een notendop, wat er bij Ajax is gebeurd
Dat je allerlei zaken nu noemt en zegt dat je dat vooraf niet wist
Zegt veel over jouw starre denken en dat je het opbouwen van een team en speelwijze niet begrijpt
Gelukkig zijn we het weleens dat de rek er bij Ajax nog lang niet uit is
Dit is nog pas het begin!
Volgende examen Benfica!!
Vind ik leuk
Blindsy +17315
zaterdag 13 oktober 2018 om 14:14
Maar daarom ben jij er toch? Jij ziet ziet al maanden dingen die niemand zag. Knap hoor.
Kirk-out.
Vind ik leuk
Hvdp +1615
zaterdag 13 oktober 2018 om 15:33
Ik moet weer toegeven dat ik meer dingen juist zie dan jij
Als je nu eens begint met de dingen te hegrijpen die al geweest zijn
Gewoon stapje voor stapje
Vind ik leuk
DBCooper +242
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13

Rekken doe je maar bij Yoga, maf
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:42
De trainer is onderdeel van het team. Hij wijzigde die 5 posities. Dus ze zijn gewoon matig
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:42
Haha
Ik hoop echt dat PSV eindelijk punten haalt in de CL
Anders is het nu al einde verhaal
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:41
Dat is ook geen schande in deze poule. Maak jij je nou maar zorgen om de eredivisie, anders speelt ajax volgend jaar niet eens CL
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
Haha de winnaar plaatst zich toch ?
En de competitie is nog erg lang
Wie maakt zich in oktober daar druk om ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:14
Dida
Alves puyol cannavaro carlos
Zanetti
Figo zidane
Messi ronaldo ronaldinho
Vind ik leuk
Blindsy +17315
vrijdag 12 oktober 2018 om 06:54
Een aantal spelers wordt lastig, maar ik zal het via Hvdp aan Marc Overmars doorgeven. 😉
Vind ik leuk
Hvdp +1615
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
Real wil ze allemaal ruilen voor de ligt
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:38
Vuile racist !
Vind ik leuk
Blindsy +17315
donderdag 11 oktober 2018 om 16:25
Jemig, kom je nu mee.. jarenlang was El Ahmadi mijn favoriete Feyenoorder. Begrijp nu dus dat hij niet te vertrouwen was en voor onrust in de selectie heeft gezorgd? Gedverderrie!
Vind ik leuk
Madrileen +431
donderdag 11 oktober 2018 om 10:30
Ben je op je teentjes getrapt Marokkaantje?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
Nog zo’n helder licht. Dus omdat ik zeg dat hij onzin uitkraamt, ben ik een Marokkaan? Kudo’s voor jou Einstein
Vind ik leuk
129 +966
donderdag 11 oktober 2018 om 10:33
Ziyech 35 miljoen, Van de Beek 25 miljoen, Tagliafico 25 miljoen, Neres 40 miljoen, Dolberg 20 miljoen. Snap je?
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
Lekker onrealistische bedragen gooien en dan denken dat ze dat er voor krijgen. Misschien kun je beter zeggen:

De Ligt kost 200 miljoen. Komt lekker geloofwaardig over.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:35]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:40
Het is maar goed dat je geen technisch directeur van ajax bent. Jij snapt er echt geen moer van. Als ze dat niet voor die spelers willen betalen, dan blijven ze toch lekker bij Ajax? Maar ik zie het al, je bent een fucking trol die er een levensdoel van maakt om anderen hier te zieken. Get a life
Vind ik leuk
035 +7206
donderdag 11 oktober 2018 om 10:49
Dat jij nog reageert op die gozer.😊
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 10:53
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:54]
Vind ik leuk
035 +7206
donderdag 11 oktober 2018 om 11:14
Familie er bij betrekken is niet netjes. Snap je?
Vind ik leuk
Neuzekneus +2260
donderdag 11 oktober 2018 om 12:10
VP ALSJEBLIEFT geef die snapje een IP-Ban. Dat jullie accepteren dat zo’n vuilnisvat dit forum lopen te verzieken! Ik denk dat ik voor de meesten hier spreek als ik dit zeg. Zien jullie het niet of....
Vind ik leuk
Dipset +8
donderdag 11 oktober 2018 om 12:45
Mislukt experiment is wat jij bent. Ga beter knikkeren man je slaat enkel onzin uit met je snap je. Snap je het zelf wel.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4075
donderdag 11 oktober 2018 om 11:21
Sneu figuur eerste klas. Weet niet meer wat ie moet zeggen en begint maar met kopiëren van teksten. Ajax is zijn favoriete club staat er in zijn profiel. O ja, vandaar dat je dan op Ajax gaat lopen bashen.
Vind ik leuk
Harry.f +406
donderdag 11 oktober 2018 om 11:35
En dan gaan ze hier lopen schelden op elkaar...Ajax is een bedrijf wat zoveel mogelijk winst moet maken, en dat hebben ze zeer goed gedaan. Zelfs voor een Rotterdammer die niet wilde spelen voor feyenoord.Its a shame!
Vind ik leuk
Frevol54 +209
donderdag 11 oktober 2018 om 11:05
Inderdaad niet realistisch deze bedragen, ze gaan voor aanzienlijk hogere bedragen weg.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 11:46
Je bedoeld nog lager
Vind ik leuk
129 +966
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
Dat jij ze onrealistisch vindt betekend natuurlijk niet dat ze dat zijn. Elke kenner zal dat realistische prijzen vinden, alleen haters niet. Maar die willen ook vaak niet weten wat Ajax al heeft verdient aan spelers zoals Kluivert. Spelers waar clowns zoals jij van beweerde dat die geen 10 miljoen zouden opbrengen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
Hier zit ook meteen de fout. Ajax praat over geld en psv over kampioenschappen.

We hebben het over een warme club of een beursgenoteerd bedrijf.
Vind ik leuk
129 +966
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:45
Zolang het beursgenoteerde bedrijf alle uitvakken uitverkoopt, en over 3 weken met meer dan 3.000 supporters richting Portugal vertrekt, kan de warme club met amper 1.000 man in Barcelona beter het mondje houden.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4075
donderdag 11 oktober 2018 om 10:39
Vandaar dat de Europese topclubs al geïnformeerd hebben bij de zaakwaarnemer van van de Beek...
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:11
Grootste onzin ooit, Neres levert sowieso al 50 milj op
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 11:47
Neres is zwaar overschat. Die gaat het nooit halen bij het braziliaans elftal. Als je dat wilt bereiken moet je niet bij Ajax spelen. Die status heeft Ajax niet.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:33
Misschien wordt Neres overschat. Overschatten kan je jou zeker niet gezien je leeghoofdige reacties. Goh, wat lijkt het mij heerlijk om zo simpel als jou te zijn... Zelfs de naam van je favoriete club kan je niet eens goed spellen 😂
Vind ik leuk
129 +966
zaterdag 13 oktober 2018 om 09:47
Ajax alleen heeft in haar eentje meer status dan de rest van de eredivisie opgeteld. Goed punt om daarover te beginnen. Haha!
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 11:40
Je vergeet onana en tacliofigo.. Beiden geen Marokkanen.

Denk dat Neres nog het meeste waard is. Buitenlandse clubs kijken toch meestal naar cl wedstrijden.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
Neres is zwaar overrated man.
Vind ik leuk
Voebtal +7495
donderdag 11 oktober 2018 om 11:50
Ik hoop het!!! Des te meer krijg je ervoor.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3315
donderdag 11 oktober 2018 om 13:43
Dan zie je hem niet voetballen
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 11 oktober 2018 om 12:58
Warme club snapte 🤮
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:34
Ik vind dit een racistische opmerking en van mij mag je een eeuwig ban krijgen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:19
Lekker belangrijk wat ze waard zijn. Ik wordt liever gewoon kampioen. Zoals Johan Cruijff zei: ik heb een zak geld nog nooit zien scoren. Ik heb liever dat ze beiden nog drie jaar bij Ajax spelen en dan voor 20 miljoen worden verkocht..
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:21
Is dat nu al een feit ja?

Altijd dat domme, voorbarige en kinderachtige gelul..

Voor her zelfde geldt breekt er een zn poot of komt iemand in een gigantische vormdip tetecht..

Hebben jullie Ajacieden niet geleerd van Dolberg? Roepen dat die voor 60 miljoen de deur uit gaat. Zoek nu maar eens een club die 1/3 daar van betaalt voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:29
En zelf verdien je ook 4x zo veel als iedereen en heb je het grootste huis en de mooiste vrouw........bla bla bla
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:35
Je komt aardig in de richting.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:37
30 miljoen voor Van den Beek, lol. 40 miljoen voor Neres lol. Overdrijven kan ook he.
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 10:56
Tot nu toe horen we bij Ajax alleen maar grote bedragen, maar zien we nog niets op tafel liggen. Voor hetzelfde geldt lopen 1-2 van die jongens straks gratis de deur uit bij einde contract als ze er niet uit komen met contractverlenging. De bedragen die nu over de selectie worden genoemd is op gebakken lucht gebaseerd. We gaan het zien
Vind ik leuk
Frevol54 +209
donderdag 11 oktober 2018 om 11:15
Misschien is het jou ook opgevallen dat Ajax er alles aan het gedaan de selectie bij elkaar te houden en te versterken. Om nu eens wel met een ingespeeld team Europa in te gaan. Hetgeen overigens geen windeieren heeft gelegd.
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 12:24
Net zoals PSV de selectie bij elkaar heeft gehouden en te versterken waar nodig. Prima move van beide clubs. Maar het gelul dat de selectie van Ajax 3x meer waard is dan die van PSV is gelul in de ruimte. Gebaseerd op bedragen die men uit hun duim zuigt.

Dan kunnen we ook bedenken dat de selectie van psv meer dan 250 miljoen waard is

- Zoet 8 miljoen
- Dumfries 15 miljoen
- Schwaab 5 miljoen
- Viergever 5 miljoen
- Angelino 15 miljoen
- Rosario 25 miljoen
- Hendrix 13 miljoen
- Pereiro 18 miljoen
- Guti 18 miljoen
- Lozano 50 miljoen
- de Jong 12 miljoen
- Bergwijn 50 miljoen
- Malen 10 miljoen
- enz enz

Net zoals de selectie van Ajax, gebaseerd op barweinig
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
donderdag 11 oktober 2018 om 17:47
Op overtuigend de voorronde gehaald en 4 punten CL. Die kan je best op tafel leggen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:37
En dat zelfde geld voor jullie spelers die naar zeggen hierboven wel evem 120 milj. zullen opbrengen.
Vind ik leuk
Rodajc +18146
donderdag 11 oktober 2018 om 11:26
Heb je wat aan als je geen prijzen pakt. Trouwens, zelf waardes geven aan spelers berust niet op feiten, maar op geruchten en meningen.
Vind ik leuk
companen +1979
donderdag 11 oktober 2018 om 11:35
Ik zou als ik jouw was de vlag buiten hangen
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:39
Ik zeg nergens dat ik er blij mee ben. Ik heb liever dat de selectie bij elkaar blijft.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 11 oktober 2018 om 11:38
Hahaha een feit? Tot toch op man... Het is pas een feit als ze daadwerkelijk verkocht zijn. Arrogantje
Vind ik leuk
Finaltouch +162
donderdag 11 oktober 2018 om 11:42
Dat is cashen. Heb eigenlijk liever dat de spelersgroep intact blijft voor het volgend seizoen. In Europa halen we nog meer geld op en sportief gezien willen de meeste voetbalspelers graag in Europa CL presteren.

Alleen als spelers naar een topclub als Barcelona willen gaan, ja dan hou je ze natuurlijk niet tegen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:24
Anders ik wel. Maar ja als je ze dan toch moet verkopen dan je huid maar heel duur lijkt me.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:53
Neres 40milj? Whahaha nog geen 12milj waard
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:27
Daarom heeft Borussia 40 milj voor hem over
Vind ik leuk
Finaltouch +162
donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
Het is heerlijk om te zien hoeveel PSV supporters zich niet kunnen verbijten om deze reactie in een Ajax topic :).
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:22
Ben eindelijk klaar met werken, ik denk ga weer is op VP kijken. Wist niet dat, wat ik in een wat onnozele bui op geschreven had, het zo'n impact zou hebben op al die gasten. En die haat ook, het is lachwekkend. En blijven zeggen dat wij arrogant zijn. Sjeez dat is toch wel een overduidelijke "Een pot verwijt de ketel, tot ie zwart ziet".
Vind ik leuk
DBCooper +242
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:28
Goh das gek, als 9/10 topics Ajax topics zijn...
Vind ik leuk
Blindsy +17315
donderdag 11 oktober 2018 om 16:21
Het is een feit wanneer de contracten zijn getekend. Nu is het vooral lulkoek.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:30
Op papier zijn we zijn we meer waard dan Psv en wel 2x zoveel. En daar ging het mijn om. En tuurlijk snap ik dat het feit er pas is als er getekend is. Maar zeg dat dan ook ff tegen die gozer die denkt dat jullie wel even 120 miljoen gaan krijgen voor Lozano, rosario en Bergwijn.
Vind ik leuk
Blindsy +17315
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:16
Je hebt helemaal gelijk hoor. En het zullen ook best aardige bedragen gaan worden.
Maarre.. 'jullie'? Ik ben voor Feyenoord. Daar hebben ze het trouwens over hele andere transferwaardes 😉.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:59
Ik vind het ook zeer jammer hoe Feyenoord er momenteel voor staat, qua spelers en trainer. En dat hele gedoe met het nieuwe stadion. Ik hoop voor jullie dat het gauw weer de goede kant op gaat met of zonder nieuwe Kuip. Want ik heb honderd keer liever Feyenoord als dat cluppie onder de rivieren.
Vind ik leuk
Blindsy +17315
zaterdag 13 oktober 2018 om 13:31
Ik vind een top 3 ook prima. 😉 Wat overigens alleen op papier nog bestaat. In de praktijk is er sprake van een top 2. Jammer maar helaas.
Dat stadion gaat er komen, Feyenoord City is ook voor de gemeente een speerpunt.
Nu snel een nieuwe trainer die een team kan smeden en met een herkenbaar taktisch strijdplan het veld in kan sturen, ook een plan B heeft, én jonge spelers beter kan maken, zodat een Wehrman, Kokcu, De Mooij, Burger, Touré (hoop dat de spelling klopt) etc echt succesvolle basisspelers worden, dan moet het over n paar jaar weer gaan lopen. 😉👍
Vind ik leuk
reinmark +37
donderdag 11 oktober 2018 om 10:12
Psv(ou) mensjes blijven onzin uitkramen.
Je moet als club ook aanzien hebben om de prijzen te kunnen opdrijven.

Vind ik leuk
Johan_D +3515
donderdag 11 oktober 2018 om 10:31
Precies,

Als Ajax om de hoek komt kijken dan is de waarde al automatisch veel hoger dan dat dezelfde speler bij Feyenoord of PSV zou spelen.

Heeft niks met arrogantie te maken maar met feiten.
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 11:31
Proficiat, hebben ze daar ook een beker voor ?
Vind ik leuk
129 +966
donderdag 11 oktober 2018 om 10:31
Haha!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:33
Je bent echt niet goed wijs. Wat is nu de verhouding precies ? Als Barcelona bereid is om voor twee spelers van Ajax 120 miljoen neer te leggen en voor PSV (volgens jouw redenering dan die dan weer getuigt van een ongelooflijke arrogantie) 3 spelers dan weet ik een ding zeker. De verhouding toont aan dat twee spelers van Ajax MEER waard zijn dan drie van PSV. Trouwens, nog efkes afwachten of er inderdaad een club is die 120 miljoen voor de Drie van Eindhoven op tafel wenst te leggen.
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
donderdag 11 oktober 2018 om 11:36
Heerlijk dit. Ik denk dat wij Eindhoven maar moeten kopen om een calimero-censuur op te leggen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
donderdag 11 oktober 2018 om 12:18
Je vergeet Angelino Dumfries en zelfs Malen die gaat doorbreken als opvolger van lozano
Vind ik leuk
abraksas +1900
donderdag 11 oktober 2018 om 13:03
Is wel weer typisch hoor. 1 Ajacied zegt iets en gelijk worden alle Ajacieden (ow nee, sorry, je had het over Amsterdammers) onder 1 kam gescheerd.

De marktwaarde (puur de marktwaarde, niet wat clubs uiteindelijk betalen) ligt bij:
Ajax: 301,45 miljien bij 28 spelers
PSV 168,80 miljoen bij 26 spelers
Feyenoord 102,15 miljoen bij 26 spelers
En AZ als nummer 4 61,35 miljoen bij 31 spelers.

En voor de grap kijken we ook ff naar de laagstgenoteerde FC Emmen met een waarde van 8,28 miljoen bij 30 spelers

Frenkei heeft een marktwaarde van 40 miljoen en De Ligt 50 miljoen. Ajax zou dus wel meer dan 50 mogen vragen voor de Ligt aangezien clubs toch wel meestal ver boven de marktwaarde betalen.

Lozano heeft nu een marktwaarde van 40, Bergwijn 20 en Rosario 5. Zal zeer zeker ook nog wel flink gaan stijgen.

Maar goed, marktwaarde is natuurlijk wel leuk en al en op financieel gebied betekent het ook wel vrij veel maar op sportief gebied koop je puur met de marktwaarde natuurlijk vrij weinig. NAC heeft een totale waarde van 13,5 miljoen, Fortuna Sittard 12,5 miljoen en toch hadden PSV en Ajax het lastig tegen ze. En Ajax heeft een flink wat hogere marktwaarde dan PSV en toch won PSV overtuigend.
Vind ik leuk
popiejopie +2928
donderdag 11 oktober 2018 om 15:08
Alsof het uitmaakt wat een speler opbrengt.

het gaat erom wat ze opleveren (prijzen).

Iedereen weet dat in de huidige situatie Ajaxspelers voor meer verkocht worden dan PSV of Feyenoordspelers.
Vind ik leuk
Adjab +1179
donderdag 11 oktober 2018 om 17:01
We gaan het zien maar ik denk het niet hoor
Vind ik leuk
Camacho +202
donderdag 11 oktober 2018 om 10:25
Real speelt alleen niet in de Eredivisie. Beetje jammer dit....
Vind ik leuk
Gerro +8491
donderdag 11 oktober 2018 om 10:44
Overdrijven is ook een kunst
Vind ik leuk
Red de Kuip +2178
donderdag 11 oktober 2018 om 10:08
En dan toch achter psv staan.....
Vind ik leuk
Psssttttt +584
donderdag 11 oktober 2018 om 10:16
Hahaha en toch 5 jaar geen kampioen wijsneus
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:28
En hier een rekenwonder... Het wordt steeds triester op VP
Vind ik leuk
Wogotje +24
donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
Wel 5 punten minder
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
donderdag 11 oktober 2018 om 08:30
En weer geen kampioen ❌❌❌❌❌NIKS!
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
De juf roept je naar binnen hoor.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
donderdag 11 oktober 2018 om 08:40
Ja shit.....weer te laat😉
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:40
😁
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12297
donderdag 11 oktober 2018 om 09:51
Hij gebruikt wel de originele Amsterdamse sterren 😂😂😂
Vind ik leuk
benny-boys +1885
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
De juf vraagt ook of hij het volgende bericht wil schrijven over de Ligt en de Jong.
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 08:33
33-24=9+ groeten uit Amsterdam.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
4 jaar geleden 33-21=12+ groeten uit Eindhoven!

We komen snel dichterbij.....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:46
Henk, ik hoop echt zo voor jou dat 1971 niet het jaar is dat jij op aarde bent gestort, want dan ben ik bang dat je ergens een mentale achterstand hebt opgelopen van plus minus 40 jaar..
Je bent echt de enige die elke keer zover te krijgen is om op de meest stomme dingen te reageren het is echt lachwekkend!
Iedere keer lees ik iets stoms, en dan weet ik gewoon direct dat Henkie er een reactie onder heeft geplaatst.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 08:48]
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 11 oktober 2018 om 09:03
Topreactie, idd een volwassen man die als een kleuter goedkope oneliners post om likes te scoren.

Hetzelfde niveau als die vader die met een kind op schoot zijn dochter influistert om 020 te zeggen ipv Ajax tijdens een Feyenoord kids persconferentie. Ongeacht je clubvoorkeur is het triest dat je als volwassenen je bezig houd met dit kansloos gedrag. En dat geldt voor alle supporters.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:04
Henk heeft een achterstand. Hij heeft het vermogen van een kind van 2. Schijt nog in de luier en heeft zeiver aan de lip hangen
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 09:29
Hij kan wel rekenen, dat is dan weer typisch.
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 09:52
Terwijl rekenen toch typisch Amsterdams is... in Eindhoven zijn we meer van het feesten ;-)
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 09:54
Hoeven jullie nooit af te rekenen dan na het feesten? Zo nee, dan kom ik ook maar eens naar het Brabantse.
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 09:59
Vaak komen we er de volgende dag pas achter da ut toch wa duurder was dan wa we dachte ;-)
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:11
Hoeven inderdaad niet af te rekenen, de gemeente staat garant!
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 10:13
Die gemeente ook altijd.
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 11:33
Jaloers ?
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 13:40
Voor een knuffelbeer ben je weinig vredelievend
Vind ik leuk
benny-boys +1885
donderdag 11 oktober 2018 om 09:31
Ga jij Henk dan even Knuffelen, Knuffelbeer?
Vind ik leuk
APE +249
donderdag 11 oktober 2018 om 09:38
Nou het is wel te hopen voor Henkie dat hij in 1971 is geboren, heeft hij toch maar mooi de eerste Europa cup winst van Ajax mee kunnen maken😁
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 09:11
Goh wat origineel Henk1971 gebruikmakend van mijn rekenmethode..dat simpele past wel bij je. Iets meer creatief kan geen kwaad. Groeten van de Recordmeister. ;)
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
donderdag 11 oktober 2018 om 15:46
Gaan we nu allemaal bijdehand lopen doen, goed visweer vandaag. Onze Amsterdamse vrienden zijn weer op hun pik getrapt. Heerlijk al die frustratie die steeds loskomt na 1 opmerking van mij.
Pimmetje jij bent zo kinderachtig om een rekensommetje te maken om leuk voor de dag te komen en ja daar kan je van mij dezelfde reactie op ontvangen.
Fijne dag nog.
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
donderdag 11 oktober 2018 om 23:29
Henkie, je krijgt de groeten van Fons Spooren.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:11
Bassie jij deze groeten van Adolf.....
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
Als je werkgever dit toch eens leest, stoute Henkie, dan mag je voor straf 2 maanden niet meer op de heftruck.

Overigens is er een nieuwe diagnose. Je hebt een disharmonisch profiel. Het empatisch vermogen blijft enorm achter, gezien je nazistische ideeen.
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 09:14
Oh ja voor de volledigheid Henk1971. Europees; 0+0=0
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
8 jaar geleden (33-4) - (24-3) = 8

Dat snel dichterbij komen valt nog wel mee hoor.
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 09:58
Prima... en zo kunnen we door blijven gaan. Dat we sinds de eeuwwisseling 9-6=3 kampioenschappen zijn ingelopen op jullie. Feit is dat jullie de rijkste historie hebben, de grootste bankrekening hebben en al 4 jaar geen prijs meer hebben gepakt. Wij hebben een kleinere historie, veel minder geld te besteden, en regerend kampioen. Laten we dat allemaal accepteren. Ik kan er prima mee leven. Ik geniet liever van actuele prijzen dan van historie of spaartegoed.
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 10:09
Zoals t goed supporter betaamt. Niks mis mee.

Ik persoonlijk lig niet wakker van n al dan niet misgelopen titel en geniet meer van t spel.
Als daarin n combinatie wordt gevonden, word ik pas blij.

Om met Cruijff te spreken: mooi voetbal zonder resultaat heb je niks aan maar aan resultaat zonder mooi voetbal ook niet.

Maar goed, dat hoort natuurlijk ook n beetje bij n Ajax supporter:
Ajax staat voor mooi, aanvallend voetbal
Feyenoord staat voor werkvoetbal
PSV staat voor schijtbakkenvoetbal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 11 oktober 2018 om 11:11
Nee, PSV staat voor resultaatvoetbal. Maar ik begrijp dat het jarenlang de tweede viool spelen achter PSV zeer doet, dus het zij je vergeven
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 11:15
Lezen blijft lastig, zeker als je meteen in de emotie schiet.
Vind ik leuk
Finaltouch +162
donderdag 11 oktober 2018 om 11:58
Gewoon een tissue toegooien!
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 12:05
Goede suggestie, multifunctioneel ook aangezien t jankmuil èn n rukker is.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 11 oktober 2018 om 13:02
Ik in de emotie ? Ik kan tenminste reageren zonder je uit te schelden. En met je lezen blijft lastig. Lees je zelf wat je schrijft of moet ik het citeren met je "PSV staat voor schijtbakkenvoetbal" ?? Maar ik snap het wel. Het doet gewoon zeer om tweede viool te zijn en als het dan met voetbal niet lukt ga je gewoon anderen afzeiken op een forum. Zo zie je maar dat een profielfoto niet altijd laat zien hoe volwassen iemand is. Wel grappig dat je een ander dan een jankmuil noemt overigens :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:14]
Vind ik leuk
Finaltouch +162
donderdag 11 oktober 2018 om 12:06
Cruijff had mooie woorden, alleen iemand die voetbal verstand heeft snapt Cruijff waarover hij praat als het over voetbal gaat.

Ajax is creatief en laat meestal combinatie voetbal zien. Als je van mooi, aanvallend voetbal en de geschiedenis houd. Dan is er zeker maar één club, mijn ideaal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 13:29
Dat schelden had ik idd niet moeten doen, excuus.

De rest roep je echter over jezelf af met je denigrerende toon die totaal gespeend is van enige originaliteit.

Daar krijg ik af en toe de schijt van, mensen die voor de 346.653e keer dezelfde grap maken en t moet nog leuk gevonden worden ook of zo.

Daarbij negeer je (opnieuw) wat ik zeg (schrijf) waarmee je ook niet bepaald in aanmerking komt voor de meest elegante respons.
Vind ik leuk
SimonSays +6892
donderdag 11 oktober 2018 om 10:13
9 nog maar? 😂
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 13:25
Keep calm!😀
Vind ik leuk
Iggy +4374
donderdag 11 oktober 2018 om 09:18
Aldus een door Ajax geobsedeerde droeftoeter.
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
Zo into de clubs die de prijzen pakken. Geen liefde voor je eigen club maar afgunst voor de rest.
Vind ik leuk
Stranger +6286
donderdag 11 oktober 2018 om 09:11
Alleen jammer dat het geruchten zijn.😂😂😂😂
Vind ik leuk
benny-boys +1885
donderdag 11 oktober 2018 om 09:24
Hoe sloom kun je reageren!
Nu komt er eindelijk een bericht over de Jong en de Ligt en
dan beginnen ze over Feyenoord en ook nog over de geweldige Kampioen PSV. HAHA
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 10:00
Fijn dat je ons geweldig vind benny! Vinden wij ook :-)
Vind ik leuk
Plattekar bv +32239
donderdag 11 oktober 2018 om 09:38
Alles wat in de plaats van de Ligt komt, is per definitie minder. Wat een klasbak.
Vind ik leuk
thierryer +1973
donderdag 11 oktober 2018 om 09:55
Ja de rest is vervangbaar, maar hij zeker voorlopig niet!
Vind ik leuk
dhrwobo +40716
donderdag 11 oktober 2018 om 09:51
Liever minder miljoenen maar wel ieder jaar feest dan schatrijk en jaren prijsloos geweest.

En liever een prijzenkast die glanst dan een prijzenkast waar het stof op de prijzen danst.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32239
donderdag 11 oktober 2018 om 10:10
130.000.000 miljoen is wel lekker whobo...kun je ook wel iets voor terughalen
Vind ik leuk
AVDV +1239
donderdag 11 oktober 2018 om 11:17
Ja misschien halen ze ex-spelers terug voor veel geld. Is El Ghazi niks?
Vind ik leuk
Red de Kuip +2178
donderdag 11 oktober 2018 om 10:08
Weer lekker duimpjes gescoord kleuter. Het gaat hier over 2 buitengewone talenten, en niet over Feyenoord. Zeg genoeg over jou dat je er weer een andere club moet bijhalen, of voor lul moet zetten.
Vind ik leuk
Nielsk +2207
donderdag 11 oktober 2018 om 10:15
Die vergelijking met Feyenoord na 4 jaar geen prijzen winnen is wel erg hoor, toch nog iets meer de afgelopen 4 jaar
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
donderdag 11 oktober 2018 om 10:23
Ja....en als ze weg zijn....zijn ook je titelaspiraties weg......veel plezier met je geld....want dezelfde kwaliteit koop je niet terug....😉
Vind ik leuk
BomB +64
donderdag 11 oktober 2018 om 10:38
Volgens mij is dat de laatste 4 jaar al zo maar prijzen winnen ho maar...
Vind ik leuk
Gerro +8491
donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
Alleen denk ik dat de berichtgeving voor een groot deel uit zijn duim gezogen is. Barça doet bijv geen zaken met Raiola en laat die nou net de Ligt in zijn portefeuille hebben dus hoe gaan ze dat oplossen? Met Barry Hulshoff zijn mede zaakwaarnemer? Maar zelfs in dat geval gaat er een flinke som naar Raiola dus hoe consequent gaan ze zijn bij Barca..Daarnaast als we de.media mochten geloven de afgelopen maanden dan wilde Barça niet meer dan 50 miljoen voor de Ligt betalen en voor de jong niet meer dan 30 miljoen en nu er ineens 50 bovenop. Echter hoop ik dat de Jong zijn woorden van gisteren gaat waarmaken nog enkele seizoenen bij Ajax te spelen en dat de Ligt er ook nog een jaar of 2 bij aanplakt. Als Ajax de rest van het TEAM bij elkaar weer te hpuden dan gaan er leuke dingen gebeuren de komende jaren en daar zullen ze in Amsterdam hopelijk zwaar op in zetten.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:08
Ajax heeft spelers van meer waarde dan de gehele eredivisie samen!
Vind ik leuk
Red de Kuip +2178
donderdag 11 oktober 2018 om 11:19
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:21]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:38
En dan nog geen eerste staan , verschil moet er wezen
Vind ik leuk
TheLobster +1529
donderdag 11 oktober 2018 om 11:58
Je en het geld komt weer op de bank en wordt op gebroed tot ze een ons wegen.
Vind ik leuk
Swout +1501
donderdag 11 oktober 2018 om 12:01
De titel zou moeten zijn:

"Barca Mania" bij Ajax. 130 miljoen voor Suarez en Messi.
Vind ik leuk
repeP +2097
donderdag 11 oktober 2018 om 12:09
De meest waardevolle dingen in het leven zijn niet te koop. Die laten zich slechts geven en ontvangen.
Vind ik leuk
JWK +661
donderdag 11 oktober 2018 om 12:13
😂👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:32
Zoveel geld en zo'n goedkope reactie! :)
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
donderdag 11 oktober 2018 om 16:03
Overdreven zeg en ze moeten het nog maar laten zien op dat niveau! Hetzelde als Davy Klaassen, die is ook gewoon mislukt
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
donderdag 11 oktober 2018 om 17:48
Ja klopt.
Vind ik leuk
Echt? +5274
donderdag 11 oktober 2018 om 17:41
Wat heeft Feyenoord hier nu weer mee te maken? Deze jongens hebben nog nooit wat gewonnen, als ze prijzen willen moeten ze in ieder geval zo snel mogelijk een andere club zoeken.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
donderdag 11 oktober 2018 om 18:22
Ja helemaal gelijk.
Vind ik leuk
Degier +1523
donderdag 11 oktober 2018 om 18:05
Lekker hoor al dat geld, maar nu eerst maar weer eens een prijs(je) winnen; anders is het slot van die prijzenkast straks nog vastgeroest en kan ie niet meer open.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
donderdag 11 oktober 2018 om 18:23
Hihi wat een leuk grapje.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:26
Lekker om te zeggen, of niet? Onthoud wel: die scheefgetrokken voetbaleconomie staat op het punt te ontploffen. Binnenkort heeft niemand zin om in Europa nog maar naar 5 clubs te kijken. Dan kan Ajax wel 300 miljoen op de bank hebben staan maar geen hond kijkt meer naar hun wedstrijden. Voor mij is de lol er al bijna van af. Dank je wel Uefa en Fifa.
Vind ik leuk
the saint +12
zaterdag 8 december 2018 om 21:51
Het is maar wat een gek ervoor wilt geven,maar zijn ze het ook werkelijk waard
Vind ik leuk
Basschot +2228
donderdag 11 oktober 2018 om 08:25
130 maar??? Zou er 200 miljoen van maken
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 08:28
Nou als je nagaat dat dit 2 van de grootste talenten ter wereld zijn is dat niet zo'n gek bedrag
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
Je kijkt enkel eredivisie?
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 09:00
Zeker niet, maar dan nog kom ik tot de conclusie dat dit 2 van de grootste talenten ter wereld zijn. Toegegeven: ik kijk niet naar de Braziliaanse, Argentijnse, Poolse, Nigeriaanse competities inderdaad
Vind ik leuk
Korm +39585
donderdag 11 oktober 2018 om 09:16
Dan kijk je de rest ook niet hahaha.

Wel vind ik dit grote talenten maar de beste? ik denk het niet :)
Vind ik leuk
thierryer +1973
donderdag 11 oktober 2018 om 09:57
De Ligt zeker wel het grootste talent op zijn positie en op zijn leeftijd. Frenkie de Jong is een talent maar niet het grootste talent op zijn positie( middenveld)
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
Ik sluit me aan bij korm, ik zeg niet dat dit geen grote talenten zijn maar de grootste ter wereld bij lange na niet
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 09:35
Noem jij dan eens een verdediger van 19 die je beter vindt? Die zou ik graag leren kennen
Vind ik leuk
Peast22. +145
donderdag 11 oktober 2018 om 09:36
Inderdaad! Ik ben ook benieuwd!
Vind ik leuk
Sytz +4078
donderdag 11 oktober 2018 om 10:05
Misschien niet beter maar wel net zo talentvol, Upamecano. Echt een goede verdediger van Leipzig vind ik dat.
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 10:21
Oja dat is toch zo'n afrikaan die 6 jaar ouder is dan in zijn paspoort staat? Maar zonder gekheid, ik zei dat ze tot de grootste talenten van de wereld behoren van hun leeftijd. Niet dat ze persé de allerbesten zijn, maar ze zitten in elk geval bij de top 10 van de wereld dus daar mag je best veel voor vragen vind ik
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 10:36
Helemaal waar, maar dan is 70 mio de kop toch ongekend veel. Zeker voor spelers die het nog maar moeten waar maken als ze echt onder druk staan.
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 11:04
Of ze druk van een Barca of Madrid aankunnen dat weet je pas als ze er spelen. Dat is ook op 25jarige leeftijd nog maar de vraag.
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 11:25
2 seizoenen meedraaien in de PL, PD, BL of Serie A is toch anders dan de ED, dan kom je toch anders binnen.
Vind ik leuk
Eimersweide +8676
donderdag 11 oktober 2018 om 11:52
Welnee, vanaf Ajax heb je bij Barca meer aanzien dan dat je van Torino of Leverkusen afkomt
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
Het gaat meer om hoe goed iemand is, en niet om de leeftijd. Jij leeft in een wereld waar barca beginnersfouten accepteerd omdat hij nog zo jong is, ik in een wereld waar je er moet staan in de absolute top.

Maar enkele namen is niet zo lastig hoor, fosu mensah, upamecano, süle, sarr
Vind ik leuk
Korm +39585
donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
Achraf Hakimi
Vind ik leuk
Dongie +11
donderdag 11 oktober 2018 om 09:45
De beste is Mbappé, die kost in zn ééntje al meer dan de Ligt en de Jong bij elkaar. Zo gek zijn de prijzen nog niet
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
Ja maar na mbappe zijn er nog zo veel geweldige talenten. Neemt niet weg dat dit goede talenten zijn maar ze moeten meer tegenstand krijgen om tw groeien, daarom naar de subtop, spelen en de beste worden.

Je noemt mbappe maar wat denk je dat spelers als tielemans, donnaruma en assensio mogen kosten.
Vind ik leuk
Zekur +501
donderdag 11 oktober 2018 om 08:55
Dat is zeker niet onrealistisch. Als Barcelona dit nu al laat doorschemeren dan kan je er donder op zeggen dat dit een startbod is. Vergeet niet dat de hele top in Europa die jongens wil, nee, moet hebben!! Het ziet er verder trouwens wel weer heel zonnig uit voor het Nederlands elftal de komende jaren!
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 08:59
Niet als deze jongens op de bank komen, en dat gaat wel gebeuren bij de absolute top.

Leuk voor ajax om de bankrekening te spekken maar een aderlating voor het nl elftal.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:37
Als ze zoveel geld betalen worden ze niet gehaald voor de bank.
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 10:26
Nee je hebt helemaal gelijk, messi mag banken want er wordt een akaciedje gehaald 😂... ik gun die jongens een mooie carriere en dat is soms wat tijd nemen en spelen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:35
Tuurlijk ollie!! De ligt is dus een aanvaller?? En de jong gaat op doel staan zeker
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 11:21
Leuk ballen tegen emmen en een puntje pakken tegen bayern is wat anders dan de basis van barca. Als jij echt denkt dat deze boys even een basisplek bij barca op kunnen eisen ben je nog naïever dan Kluivert
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:13
Als jij denkt dat ze de ligt halen voor de bank ben jij niet helemaal goed bij je paasei denk ik.
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 12:56
Sorry, als je 1 leuk potje tegen bayern hebt gespeelt hou je spelers als umiti, pique, vermalen en lenglet wel op de bank, of vergeet ik nu nog wat cv van barca?
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 08:25
EEn nieuwe dag een nieuw gerucht . Gelukkig komen de topics nu ook in “ pakkage deal” ....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:27
Doet pijn he, dat ze zich niet melden voor de freggels uit Eindhoven? Voor die 130 miljoen koop je ook het ganse basis elftal uit Eindhoven, inclusief bommeltje
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 08:28
Is het busje later vandaag bij je?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
Tis voor de gemeenschap in je buurt wel te hopen dat ze je vandaag niet vergeten op te halen .
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:45
Dat bedoel ik...

Voor jou te hopen dat je wordt opgevangen in een mooi bejaardenhuis! Jij bent zo geliefd dat je eigen vlees en bloed je niet eens komt bezoeken, laat staan verzorgen! Jij moet toch toch echt trots zijn op jezelf dat je het zover geschopt hebt
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 09:30
er is niemand in je buurt die je verteld dat je je met het aanmaken van iedere keer weer een nieuw account steeds meer hier voor lul zet?
Vind ik leuk
AVDV +1239
donderdag 11 oktober 2018 om 11:21
Vent je doet er zelf net zo hard aan mee door hier op te reageren
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
en dan nog 5 punten achter en een vernedering in Eindhoven door die Freggels ......
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:57
en de grootste vernedering ooit .afgelopen seizoen, kampioen worden tegen de concurrent ,dat deed pijn he
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:03
ja maar vorig seizoen is vorig seizoen
maar inderdaad 2 keer vernederd worden door een paar freggels in een half jaar moet wel heel pijn doen voor de rukbeer
Vind ik leuk
Bruurke +979
donderdag 11 oktober 2018 om 08:33
Wat ben je toch een triest figuur. Laat je moeder even een nieuw stukje vlees om je nek hangen zodat de hond weer met je wil spelen. Lijkt me wel wel echt klote een leven zonder vrienden en alleen maar stoer doen achter je computer in je rukbunker.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:36
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Bruurke +979
donderdag 11 oktober 2018 om 11:33
Haha super grap echt wat een humor!
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
donderdag 11 oktober 2018 om 08:34
Doet pijn al 4 jaar niks.

Maar goed bij verkoop van beiden heeft wzdbwza toch blind jr om de posities over te nemen.

Enne ik hoop dat er geen freggel weggaat bij ons PSV.
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
Hey cheatcodes nieuw acountje weer aangemaakt, hoeveel mail adressen heb je nu onderhand??
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
80 ofzo?
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
Zo dan wat moet jij toch een ongeloofelijke loser zijn
Vind ik leuk
Korm +39585
donderdag 11 oktober 2018 om 09:19
hahah waarom gelijk weer zo doen. iemand reageer dat je doodgegooit wordt met deze geruchten en eerlijk gezegd vind ik het ook allemaal erg overdreven. Helaas leveren deze topics veel clicks op omdat er elke keer weer wedstrijdjes gehouden wordt wie de langste heeft.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:14
Ik! ;-)
Vind ik leuk
Peast22. +145
donderdag 11 oktober 2018 om 09:35
Ik ben noch voor PSV noch voor Ajax, maar wat ik oprecht niet snap is dat 130 miljoen op de bankrekening van Ajax pijn moet bij een PSV'er?? PSV is de laatste 4 jaar 3 maal kampioen geworden en staat nu (in oktober!!!!!!) alweer 5 punten los van Ajax. Dat vind ik toch wel iets indrukwekkender en belangrijker dan eventueel 130 miljoen bijschrijven op een bankrekening.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:28
Ik heb zo’n idee dat ze vandaag ook nog wel in een los topic voorbij komen, maar weet het niet zeker hoor!
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:35
Zelf vernam ik dat PSV in het geheim onderhandelt over een nog grotere Package deal met een grote Engelse club. Lozano, Rosario en Bergwijn voor 150 miljoen weg in de winterstop...

Bron: betrouwbaar😁
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 08:38
Ochtendalcohol is niet voor iedereen weggelegd zie ik .....
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
Het is minstens zo betrouwbaar als alle berichten over Ajax spelers hoor.

Ik zoeweer ut ju....😆
Vind ik leuk
stratumseind +191645
donderdag 11 oktober 2018 om 08:43
Die kans is inderdaad groot ja
Vind ik leuk
Foden +4562
donderdag 11 oktober 2018 om 08:40
Gaan ze de club verkopen?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:41
gelukkig hebben wij in Eindhoven liever een kampioensschaal als geld Jozef , dus dit gaat in de winterstop zeker niet gebeuren
misschien dat Overmars ook eens dit beleid kan gaan voeren in Amsterdam
liever een hoofdprijs als geld op de bank ;-)
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:45
Beetje achterhaald standpunt. Ajax gaf dit jaar meer uit dan er binnen kwam aan transfers en qua salarissen kan er inmiddels meer naar het schijnt.

De club is inmiddels kerngezond en kan het zich inmiddels permitteren.

Tja, zó werkt dat bij ons....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:48
PSV is ook gezond , en maakt elk seizoen winst
maar we pakken ook wel eens een hoofdprijs

tja, zó werkt het bij ons ....
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 08:53
Weet je, ik ben blij voor het voetbal in Nederland dat ook PSV geen infuus meer nodig heeft. Zonder was de club ten dode opgeschreven een jaar of wat geleden, want zó moest het dus niet.

Het verbaasde me trouwens oprecht dat die Guty pas binnen werd gehaald toen plaatsing voor de CL een feit was. Natuurlijk, nu kon het, maar daarvoor blijkbaar niet? Mij bekruipt het gevoel dat er buitengewoon amateuristisch geprutst wordt daar in Eindhoven...

Kan goed uitpakken, maar het verleden leerde vaak anders dat opportunisme niet vaak de beste leidraad is....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:07
leuk geprobeert Jozef , maar jouw reactie raakt kant nog wal
ten eerste heeft Ajax eerder dan PSV een infuus gekregen van de gemeente en van aandeelhouders
de gemeente heeft in de jaren 90 al de grond onder de Meer gekocht , en toen de Arena voor Ajax gebouwt
daarna verkochten ze nog een keer aandelen
Guti is pas gekocht toen zijn club is gezakt met de prijs , en dat heeft dus helemaal niks te maken met de plaatsing voor de cl want PSV heeft niet meer betaald dan dat ze van plan waren te betalen voor de plaatsing van de cl
en verder doet het gevoel van een Ajacied er niet zo toe
want voor Ajacieden schijnt het nogal moeilijk te zijn om iets positiefs over een andere Nederlandse club uit hun strot te krijgen
daarom lacht ook heel Nederland jullie uit als je een keer 4 jaar of meer geen kampioen worden , en word Feyenoord niet uitgelachen als die langer geen prijs pakken
dit heeft te maken met het gedrag van Feyenoord supporters hier , en het gedrag van sommige Ajacieden hier
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 09:12
De aartsvijand van elke Feyenoorder is Ajax. Het siert ons inderdaad dat we het er niet massaal tot in de eeuwigheid in blijven wrijven met zoveel jaar niks en zo....

Grappig trouwens dat we qua prijzen het liefst over de laatste jaren praten, maar dat je voor vermeende overheidssteun wel terug wilt grijpen naar de tijd dat Ajax nog CL finales speelde....
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:13]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:18
volgens mij ben jij degene die over overheids steun begint
maar ja , iets anders kunnen jullie niet verzinnen in Amsterdam tegenwoordig
gemeentesteun en prijzen uit het verleden , die 90% van de Ajacieden hier niet eens bewust heeft meegemaakt
Ajax is de meest succesvolle club van Nederland dat heb ik nooit ontkent
maar je schiet er maar weinig mee op in 2018 , als je weer achterstaat op je concurent en je alle hoeken van het veld hebt gezien in een onderling duel
Vind ik leuk
Iggy +4374
donderdag 11 oktober 2018 om 09:22
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
och Piggy toch , ben je al over de Eindhovense billekoek heen , of blijf je nu een gefrustreerd zielig , depresief knulletje
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:25]
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
Ik begon over een recente situatie en gaf daarmee aan wat het verschil in beleid. Jij haalt er de periode bij Ajax
de laatste keer heerste in Europa. Eigenlijk hebbem.we dat graag, maar voor de beoordeling van het nu speelt alleen recente geschiedenis een rol lijkt me. Jullie refereren toch aan vier keer niks zo?

Wij refereren graag aan de laatste 8 jaar. Een periode waarin Ajax 4 keer kampioen werd en met zeer goed en vooral verantwoord financieel beleid een vermogenspositie wist op te bouwen die sensationeel is te noemen.... en die kampioenschappen? Dat komt wel weer.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:33
niet alles omdraaien in jouw voordeel
jij hebt het over een infuus , terwijl je eigen club die ook heeft gehad , dus wat lul je nu
en inderdaad jij refereert graag aan de laatste 8 jaar , want dat komt je natuurlijk goed uit
ik refereer dan lliever aan de history
Ajax is gewoon de succesvolste club van Nederland , maar zoals ik al zei ; daar heb je nu geen fuck aan
net zoals PSV niks heeft aan het feit dat ze vorig jaar kampioenschap
Vind ik leuk
Jozef +42664
donderdag 11 oktober 2018 om 09:48
Ach joh, we lullen hier inderdaad maar een end. Niet te zwaar oppakken. We zijn fan van twee verschillende clubs en da's alles...
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:51
ach ja een beetje stangen hoort er gewoon bij toch ???
jij haalt de mindere dingen bij PSV naar boven , en ik bij Ajax
maar allebei de clubs doen het zo slecht nog niet , en als Ajax gelijkspeeld in München ben ik als PSV-er ook gewoon trots
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 10:15
Feyenoord wordt zeker wel uitgelachen. Maar hoofdzakelijk door types die de club uit Amsterdam steunen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:19
ja dat bedoel ik ook , bepaalde types , niet allemaal , krijgen geen fatsoenlijk woord over andere Nederlandse clubs uit hun strotje
maar dat zijn hoofdzakelijk de boertjes uit de provincie die meelopen met de Amsterdammers , en die vanaf de hooizolder van hun boerderij stoer lopen te doen op VP
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 10:23
Nou of het boeren zijn betwijfel ik....Echte boeren supporten hun lokale club. Hier in het noorden meestal wel, ik ken er een paar die dan een club als Ajax supporten maar die worden hier niet serieus genomen, eigenlijk worden ze behandeld als de klassieke 'dorpsgek'.
Vind ik leuk
Snapje? +8067
donderdag 11 oktober 2018 om 08:57
Over trollen gesproken, wat laat je je kennen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:14
och gutte gutte
trolletje Snapje? komt weer een keer klaar
het word tijd dat Ajax weer een keer verliest
dan kruipen lafaards zoals jij weer in hun grot , en hebben we een week geen last van figuranten zoals jij
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:07
en waar is onze grootste trol die Turkse nl
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:11
dies het land uitgezet , wegens opruiing op VP ;-)
Vind ik leuk
Snapje? +8067
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:42
Wat een sneu taalgebruik.
Vind ik leuk
LOZGUTI +864
donderdag 11 oktober 2018 om 09:55
Ajax gaf meer uit dan er binnen kwam mmmmmmm!!!!

Dus eigenlijk zeg je dat niemand een speler van ajax wilde kopen
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
donderdag 11 oktober 2018 om 08:57
Kampioens schaal is geen hoofdprijs.
Europese bekers zijn hoofdprijzen. Ajax wil weer mee gaan doen in Europa, PSV doet liever stoer in de Mickey Mouse league?
Bij Ajax komt steeds meer geld binnen en kan steeds beter inkopen. Ajax word alleen maar sterker komende jaren.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:09
dus de laatste keer dat Ajax een hoofdprijs heeft gewonnen is 23 jaar geleden , en dan heeft Feyenoord dus als laatste Nederlandse club een hoofdprijs gepakt
Vind ik leuk
Mosquito +20322
donderdag 11 oktober 2018 om 09:18
Haha inderdaad
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
donderdag 11 oktober 2018 om 09:39
Klopt helemaal.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:42
en geen Nederlandse club gaat nog ooit een hoofdprijs pakken , dus de kampioensschaal is de hoogst haalbare prijs voor een Nederlandse club
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
donderdag 11 oktober 2018 om 09:48
Nou Ajax was met de EL finale toen toch ook behoorlijk dichtbij? En zowel PSV als Ajax worden steeds sterker. Dus waarom niet? CL zal wel lastig worden denk ik tenzij ze een manier vinden om de inkomens van de teams te verhogen naar Europees topniveau.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:59
ja dat klopt
qua beleid doen Ajax en PSV het gewoon goed , alleen het geld ontbreekt
Ajax heeft op dit moment een team dat als het langer bij elkaar blijft , gewoon een keer de cl kan winnen
helaas gaan er deze zomer weer een paar spelers weg , waardoor ze weer aan een nieuw team moeten bouwen
met deze lichting zou Ajax ook wel de el kunnen winnen denk ik , ze moeten dan wel een beetje geluk hebben met de loting
als ze na de winter meteen Chelsea zouden loten bijv , word het moeilijk
maar in 1 finale wedstrijd tegen Chelsea zie ik dan wel weer mogelijkheden voor Ajax
maar ik weet haast wel zeker dat Ajax dit jaar gaat overwinteren in de cl , en als ze een beetje gunstig loten dan kunnen ze zomaar de kwartfinale halen
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:26
70 miljoen is dat de tekenbonus toch?
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 08:51
50 voor mino 10 voor ajax 10 voor de ligt
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 08:27
Bod €130.000.000, vraagprijs €170.000.000, deal €150.000.000.
Vind ik leuk
Emnu +6591
donderdag 11 oktober 2018 om 08:33
Maar dan wel Suarez erbij.

Oh, en De Ligt nog een jaar, De Jong nog twee jaar terug huren.

Anders moet Marc gewoon zeggen, wacht ff, ik heb Pep aan de andere lijn en PSG staat in de wacht.

Afknijpen die gasten, hiermee heeft Ajax goud in handen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:55
PSG doet niet mee, City zie ik wel mee doen
Vind ik leuk
Bruurke +979
donderdag 11 oktober 2018 om 08:35
Gab je loopt niet over de Turkse boulevard waar dat zo makkelijk gaat.
Vind ik leuk
Foden +4562
donderdag 11 oktober 2018 om 08:28
Is het koopjesavond?
Vind ik leuk
Pimman +9569
donderdag 11 oktober 2018 om 08:30
De Ligt is nu al beter dan Piquet!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:30
Strik eromheen en verkopen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 08:31]
Vind ik leuk
JaJaBijna +89
donderdag 11 oktober 2018 om 08:31
Denk dat rond de 160/170 milj (voor beide) een beter bod is🤔 grootste talenten tot nu toe.. van die leeftijd
Vind ik leuk
Vakkie D +4529
donderdag 11 oktober 2018 om 08:36
Nu wordt hij nog mooier, niet mbappe and so on maar frenkie het grootste talent ter wereld ofzo? 😂
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:32
Mwoehahahaha. 200 miljoen en geen cent minder.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:35
wauw...voor 130 mil
en wat kunnen wij voor terug kopen
daar ben ik wel benieuwd naar
Vind ik leuk
Budazonen +432
donderdag 11 oktober 2018 om 08:38
Dit is zo onzin. Barca onderhandeld niet met die pizzaboer. Alle spelers die bij Barca binnenkomen moet banden breken met die pizzaboer. Dat zou Ajax ook moeten doen. Blacklist zetten
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:39
Ik bied twee kratjes pils. Kunnen ze bij mij het gras maaien.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
donderdag 11 oktober 2018 om 08:42
Daar zijn we weer.
Vind ik leuk
pos +9336
donderdag 11 oktober 2018 om 08:43
Financieel enorme klappers natuurlijk. Maar ook deze jongens gaan straks wellicht Ajax verlaten zonder enige prijs te hebben gepakt. Als dan ook Ziyech weg gaat kan je gewoon weer helemaal opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
reggie +2020
donderdag 11 oktober 2018 om 08:43
Meteen verkopen, niet meer wachten zoals met Dolberg die dan in prijs zakt!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23641
donderdag 11 oktober 2018 om 08:44
Komt in de buurt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29105
donderdag 11 oktober 2018 om 08:45
Benieuwd of Barcelona gaat doorpakken. Er is absoluut behoefte aan nieuw toptalent daar. En de Ligt en de Jong vallen in die categorie.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:45
een 130 miljoen + klinkt natuurlijk super mooi, maar is alleen mooi voor bankrekening, want om beetje gelijkwaardig terug te kopen kost denk ik meer. Al zou Ajax gek zijn als voor deze toppers een 130+ bedrag wordt geboden. Want de ligt heeft heel veel kwaliteit, maar om met wat minder als perr schuurs enz kom je ook vast wel ver. Ajax heeft goud in handen, hoop alleen zo dat deze 5 a 6 spelers niet allemaal tegelijk worden verkocht
Vind ik leuk
gustare +658
donderdag 11 oktober 2018 om 08:48
Als ze ze zo graag willen hebben en nu bereid zijn om 130 miljoen te betalen, dan is er door de concurrentie met andere clubs ook wel 200 miljoen uit te halen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 08:51
Ajax verkoopt Frenkie en Matthijs voor 130 miljoen volgend seizoen, koopt er een Magallan voor 10 miljoen voor terug, zodat Blind volgend seizoen lekker op 6 kan gaan spelen en ze achterin Wöber, Magallan, Veltman en Schuurs centraal op kunnen stellen. Jammer dat ze weg gaan, maar deze jongens zijn onhoudbaar.

10 miljoen uitgeven en 120 miljoen bijschrijven zal Marc wel fijn vinden.
Vind ik leuk
Hyena +30293
donderdag 11 oktober 2018 om 09:12
Met zoveel geld kan veel hoger ingezet worden dan een Magallan.
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 08:54
Ajax zou gek zijn als ze hiermee akkoord gaan. De Ligt alleen al is 150 tot 190 miljoen waard. Waarom zou je je hiermee verzwakken met zo'n flutdeal.
Vind ik leuk
Degier +1523
donderdag 11 oktober 2018 om 09:09
Ik weet niet wat voor spul jij rookt, maar ik zou toch wat gaan minderen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:02
Dat is 40 mio te weinig......
Vind ik leuk
Aliassmits +278
donderdag 11 oktober 2018 om 09:03
Bedragen zijn leuk voor de bankrekening, maar zorg eerst dat je gelijkwaardige vervangers binnen haalt, en dat gaat lastig worden, ook met 130 miljoen
Vind ik leuk
linkspoot +697
donderdag 11 oktober 2018 om 09:04
Als deze jongens een dijk van een wedstrijd tegen Duitsland voetballen, dan is dit gerucht een feit.

Respect voor Ajax. PSV doet het ook niet slecht, maar ik vind ze geen geweldige opleider voor de jeugd. En Feyenoord... nou ja laat maar.

Eerlijk is eerlijk, Ajax doet het nu uitstekend.
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 12:16
Uitstekend ? Omdat ze tweede staan ? Snel tevreden...
Vind ik leuk
linkspoot +697
donderdag 11 oktober 2018 om 13:42
Ik kijk niet alleen naar de stand van de competitie, ik kijk ook naar het spel en hoe de jeugd tot een professional ontwikkelen en dat doet Ajax echt niet slecht.
Vind ik leuk
Guntherr +1613
donderdag 11 oktober 2018 om 09:05
Ik vind het wel mooi dat Ajax juist de 1e stap zet om terug te stappen in een grote waarde in Europa, door hoge bedragen te verkopen maar ook weer in te kopen. Hopelijk zal PSV daar niet lang op wachten.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:06
Ik moet die spanjaarden wel nageven: gevoel voor humor hebben ze wel. Of moet die 3 een 8 zijn!
Vind ik leuk
Degier +1523
donderdag 11 oktober 2018 om 09:07
Hé wat leuk, eindelijk eens een artikel over Barcelona in combinatie met de Ligt en/of de Jong. En dat nog wel uit een Spaanse krant. Dat gebeurt nooit anders.
Vind ik leuk
La Luz +591
donderdag 11 oktober 2018 om 09:08
Zou toch weer n lachertje zijn
Vind ik leuk
Korm +39585
donderdag 11 oktober 2018 om 09:09
De ligt is wel toe aan een stap (of barca te hoog is moet nog blijken) echter vind ik dat de Jong nog lekker 2 jaartjes moet blijven. Deze jongen heeft zeker de kwaliteiten om Barca te bereiken maar laat tot nu toe te weinig zien.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
De jong wordt teveel gehyped inderdaad.
Vind ik leuk
Schaar +1533
donderdag 11 oktober 2018 om 09:16
Gelukkig daar zijn ze weer de geruchten over Matthijs en Frenkie. Volgende week is het Bayern, de week erop Psg, daarna de clubs uit Manchester en nog een week later toch ook Real Madrid en wellicht nog Juventus. Maar tussendoor heeft Barcelona nog steeds interesse en wil Bayern zeker 1 van de 2 en is Mino al in Manchester gesignaleerd. Psg blijft interesse houden en Real Madrid nodigd Matthijs uit om een wedstrijd bij te wonen. Frenkie leert intussen spaans wat de geruchten over Barcelona en Real doet oplaaien. Mino is inmiddels in Munchen een bak koffie gaan doen en geeft aan europese pers aan dat alle opties nog open zijn. En overigens hebben Tottenham en Liverpool stiekem ook grote interesse in deze 2 nuchtere Hollandse jongens.
Vind ik leuk
El Cazador +8671
donderdag 11 oktober 2018 om 09:19
De (Spaanse) media kan schrijven wat ze willen, eerst zien dan geloven!!!
Vind ik leuk
Mr. Writer +484
donderdag 11 oktober 2018 om 09:20
Doen op voorwaarde dat Barca 1 of 2 spelers naar Amsterdam stuurt en De Jong nog een jaartje verhuurd wordt.
Vind ik leuk
Leeuw +6197
donderdag 11 oktober 2018 om 09:20
Doe Bergwijn erbij voor een totaal van 200 miljoen.
Vind ik leuk
The Genius +3705
donderdag 11 oktober 2018 om 09:22
Ben ik de enige of worden jullie ook wel een beetje Barcelona de ligt/de jong moe? Als we dit nog elke dag krijgen totdat die jongens eens een transfer maken moet ik eens nadenken of ik niet op een andere voetbalsite mijn nieuws haal!
Vind ik leuk
Vak-T +1552
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
Leuk voor de aandeelhouders.....
Vind ik leuk
Hakbal +1051
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
150mil en de jong minimaal nog een jaar bij ajax laten
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 11 oktober 2018 om 09:27
Goed zo! Hopelijk gaan de heren slagen daar (als het tot een overstap komt), zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Ben benieuwd of Overmars ze voor dat bedrag wil laten gaan.
Vind ik leuk
Stom +537
donderdag 11 oktober 2018 om 09:28
Beide spelers hebben de clubs voor het uitkiezen. Hoe spraakmakend Barcelona ook is zouden ze er goed aan doen om clubs te kiezen waar ze zeker zijn dat ze gehaald worden voor de basis. Als ik het zo lees dan is dat bij Barcelona alles behalve zeker. Blijkbaar zijn dit soort bedragen daar tegenwoordig ook al geen garantie meer voor....
Vind ik leuk
rinirat +3278
donderdag 11 oktober 2018 om 09:30
beter beide nog 2 jaar ajax...
Vind ik leuk
KoiFreak +273
donderdag 11 oktober 2018 om 09:37
Ben met je eens maar de vraag is of de spelers geduldig hebben? 😉
Vind ik leuk
rinirat +3278
donderdag 11 oktober 2018 om 11:19
dat denk ik eerlijk gezegd ook niet...
Vind ik leuk
KoiFreak +273
donderdag 11 oktober 2018 om 18:48
Dat is probleem...
Ongeduldige spelers ontwikkelingen meestal niet optimaal als ze gelijk paar stappen hogerop nemen tenzij uitzondering spelers die goed kunnen aanpassen
Vind ik leuk
KoiFreak +273
donderdag 11 oktober 2018 om 09:36
130 miljoen kan je heel wat goeie spelers kopen ;)
Vind ik leuk
DeNelis +160
donderdag 11 oktober 2018 om 09:46
Ik heb idd liever prijzen dan geld, dus laten wij Ajacieden aub niet weer massaal grootspraak hebben.
Ik denk dat Ajax deze zomer meer dan 200 miljoen gaat cashen en dat is bizar!
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536
donderdag 11 oktober 2018 om 10:03
Die prijzen komen nu ook. Barca heeft geen geld en dit jaar geen prijzen.
De club is geslaagd in haar meerjarenplan. We komen langzaam maar gestaagd steeds beter op de Europese kaart te staan, financieel zijn we gezond. Een verschil van 350 miljoen in het voordeel van Ajax. Met een verkoop van 200 miljoen een verschil van 950 miljoen. Daar kan Ajax een hele goede CV voor terughalen en een dik salaris geven.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536
donderdag 11 oktober 2018 om 09:57
Okay MD: jullie mogen nog één keer bieden. Met 70 miljoen wordt Barca overboden. Daarbij… tzt denk ik dat De Ligt liever gebleven zou willen zijn. Ajax is nog maar net ontketend.
Vind ik leuk
G.Kopf +4371
donderdag 11 oktober 2018 om 10:00
Meteen doen. Geen andere keus.
Vind ik leuk
Ron83 +605
donderdag 11 oktober 2018 om 10:04
Top al die centen maar eigenlijk gaat het nergens meer om met dat soort bedragen😣
Vind ik leuk
Foebele +53581
donderdag 11 oktober 2018 om 10:07
AL hun succes aan ons te danken, dus logisch dat ze niet op kunnen houden en helemaal gek worden van onze mooie club en onze toptalenten.

Lekker wieberen met die walgelijke club, leiden niks meer zelf op, voeren geen enkel herkenbaar beleid, glijden al jaren af tot een bedenkelijk niveau, nog 1 man die de boel bij elkaar houdt, zodra die weg is is het klaar met FC Barceclona!
Vind ik leuk
StoneyTony +807
donderdag 11 oktober 2018 om 10:12
Zou geweldig zijn voor het Nederlands voetbal als die 2 naar Barça gaan.het word weer tijd voor een top Nederlands elftal zoals het hoort.en top voor Ajax zo'n mooi bedrag om weer te bouwen met dat geld routinier halen en weer jeugd inpassen.en een paar jaar later weer een mooi bedrag incasseren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
donderdag 11 oktober 2018 om 10:17
Volgens de geruchten komt Barca eerst met een bod van 30 miljoen voor de Jong en nu willen ze volgens die zelfde geruchten een dubbelslag slaan met 130 miljoen. Dat is niet meer serieus te nemen.
Vind ik leuk
Johnnie +897
donderdag 11 oktober 2018 om 19:51
Nou, aangezien de meeste Ajax fans vinden dat de jong 100 miljoen waard is zal die 130 miljoen wel kloppen in deze :p
Vind ik leuk
ajaxdev +595
donderdag 11 oktober 2018 om 10:17
Gelukkig weer nieuwe gesprekstof. Niet alleen frenk maar nu ook de ligt. Wat een gezeur
Vind ik leuk
Nummer12 +43
donderdag 11 oktober 2018 om 10:19
Voor 130 mil moet je ze meteen weg doen de ligt is een topspeler in wording en bij de jong moet je dat. Nog maar afwachten heeft een paar keer leuk gespeeld maar niet meer dan dat . Hij heeft wel een enorme potentie maar zijn blessure gevoeligheid kan in de weg gaan zitten
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
donderdag 11 oktober 2018 om 23:06
Je hoeft niet veel verstand van voetbal te hebben dat zowel de Jong als de Ligt, talenten zijn van de buitencategorie. Neemt niet weg dat ik elk gerucht seriues ga nemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
Limboajax +64
donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
Dan zou ik Per Schuurs alvast speeltijd geven. Hij heeft straks de ondankbare taak om de Ligt te vervangen. Niet wachten tot het te laat is en weer enkele weken met risico op puntverlies spelen.
Vind ik leuk
De fries +1891
donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
Mooie hieraan is dat de supporters van Ajax trots en blij zijn....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 10:24
In de winterstop beide verkopen voor 200 miljoen. Daarna Varane kopen of eventueel ruildeal met Real. En daarna Houssem Aouar kopen. Voor de aanval Embolo kopen en je bent klaar. Dan kun je best ver komen in de CL.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:25]
Vind ik leuk
B3v3r +777
donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
Jij speelt zeer waarschijnlijk FM, in realiteit zijn deze spelers helaas niet haalbaar.
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 12:20
Hahahahahahaha compleet van god los....
Vind ik leuk
Johnnie +897
donderdag 11 oktober 2018 om 19:50
Haha die jongens drukken de telefoon af als Ajax op hun telefoonscherm verschijnt. Dromenland is een hersenspinsel, dat weet je toch?
Vind ik leuk
Mari +11904
donderdag 11 oktober 2018 om 10:29
Doen!
Vind ik leuk
B3v3r +777
donderdag 11 oktober 2018 om 10:33
Als dit waar is dan gaat Ajax een hele leuke zomer tegemoet.
Moet je misschien wel een topverdediger voor terug halen. Misschien Vertonghen halen. Frenkie kan je opvangen met de middenvelders die je nu hebt. Donny deed het prima tegen Bayern
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:12
Ajax gaat helemaal geen leuke zomee tegemoet...
Onana, de Ligt, tagliafico, de Jong, ziyech, Neres, Huntelaar (zal wss stoppen) zullen allemaal weg gaan. Misschien van de beek nog en Mazraoui als die zich zo door blijft ontwikkelen. Dan heb je 6/7 sterkhouders die weggaan.. pak hem beet 300 miljoen op de bank, en dan?
Vind ik leuk
B3v3r +777
donderdag 11 oktober 2018 om 13:32
Dan wordt het lastig om een keeper en een goede linksback te vinden. De rest is op te vangen.

Ziyech kan je misschien opvangen met eigen jeugd of je koopt Guus Til van AZ. Neres zou jammer zijn, maar is te vervangen, op die positie heb je genoeg animo.

Huntelaar wordt Sierhuis doorgeschoven of Cassierra.

houdt je 250 miljoen op de bank :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 23:54
Til als vervanger voor Ziyech?

Juist ja..
Vind ik leuk
De fries +1891
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:15
Volledig mee eens ! Dit topseizoen met een verdienstelijke 2 e plaats moet Ajax bekopen met een leegloop van al z’n topspelers!
Vind ik leuk
rexxo +6743
donderdag 11 oktober 2018 om 10:52
Bergkamp en Jonk gingen zomer 1993 samen naar Intern voor 35M Gulden.

Ronaldo Nazario Da Lima in 1996 van Barcelona naar Inter voor $ 27M

Hoezo is de voetbalwereld op hol geslagen?

Die Spaanse krant MD is net de Fabeltjeskrant met dit soort berichten.

Zij verwachten dit en verwachten dat, hoe dan?

Overmars gaat ze vertellenen hoeveel hij wil hebben voor die spelers.

Zouden ze daar iedere ochtend met een pot vaseline zitten bij de dagelijkse powerpoint presentatie van de Ajax selectie?

Frenky nieuws is uit het wordt nu iedere dag het nieuwe rappers duo Mattijs & Frenky waarover bericht gaat worden.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:01
de ligt wel .de jong niet.maar jullie mogen ze hebben volgende jaar 150 miljoen en doorverkoop percentage.succes jongens in barcelona!
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:01]
Vind ik leuk
jvh93 +177
donderdag 11 oktober 2018 om 11:05
sportief zou dit natuurlijk een drama zijn, maar ga eens even na wat je allemaal kan doen van 130 miljoen. Frenkie zou op het middenveld al vervangen kunnen worden door Eiting en in de verdediging kan Schuurs wellicht op termijn doorschuiven om de Ligt te vervangen. Van 130 miljoen zou je eventueel nog een betere vervanger daarvoor terug kunnen halen en/of investeren in de ploeg zelf waardoor je er beter uit kan komen. Ik zie ze het liefst blijven natuurlijk, maar zo'n enorme bak geld kan je bijna niet weigeren voor 2 spelers
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:06
Te weinig... de Ligt wordt al geschat op 90/100 miljoen. De jong is minimaal 50 miljoen waard.

Samen dus MINIMAAL 150 miljoen anders NEE.
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 11:39
En dat bepaal jij??
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 14:27
Sterke reactie, complimenten daarvoor.

Echter is een forum gemaakt om je mening te geven.. die maak ik hier duidelijk. Mocht je het nog steeds niet begrijpen, dan zal ik me als ik jou was even opnieuw inschrijven voor school.

Fijne dag.
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 14:45
Bedankt voor de complimenten dat waardeer ik oprecht.
Vind ik leuk
Pinokkio2 +108
donderdag 11 oktober 2018 om 11:07
Sorry Barca, maar 130M is echt een (te goed)koopje...Wij denken toch echt een minimaal 200M, gezien de leegte die ze achterlaten en de invloed op het spel van Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:08
Leuk die bedragen. Maar we zitten nu met een enorme kut trainer te kijken, kampioen worden is ver weg met deze selectie en dan durven spreken over het verkoop van spelers? We zijn het lachertje geworden van de eredivisie en denken dat we de hele wereld aankunnen? Ga liever eerst investeren in nieuwe spelers in plaats van verkopen. Die gare kut spaanse kranten zitten de boel weer lekker op te stoken en onze spelers lekker maken.

Wat moet je met dit soort zinloze berichten van Mundo Deportivo en Diario Sport.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:09]
Vind ik leuk
floormunges +1565
donderdag 11 oktober 2018 om 14:45
Mwa zolang de Telegraaf nog niet is geweest geloof ik niks
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:10
Weinig kans. Minimaal €250.000.000, laat dat maar aan Marc over. Wat denken ze wel niet, daar in Barcelona. Aan fooien doen we niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
EeFs08 +3
donderdag 11 oktober 2018 om 11:14
Deze sterren in wording gaan als het doorgaat gewoon minimaal 2 seizoenen te vroeg weg.
Als ze verstandig zijn blijven ze
nog bij Ajax!
Overigens gaan alle talenten veel te vroeg het lijken wel geldwolven en dat is jammer
Op hun 25e vetrekken uit Nl eerder moet verboden worden
evenals het onbeperkt kopen van jonge talenten en deze verhuren.
Is complete waanzin en de doodsteek van het int. voetbal.
Zoals het nu gaat worden de grote voetballanden zwaar bevoordeeld.









Vind ik leuk
Dutchman +894
donderdag 11 oktober 2018 om 11:26
Zolang zij bij Ajax spelen wil ik er nog van genieten.
Vind ik leuk
uspsvkuh +32
donderdag 11 oktober 2018 om 11:42
Gewoon uit de lucht prijzen!!! geloof nou maar niet dat Barca zo'n bedragen gaat lopen rondspuwen…
Vind ik leuk
Kevinm +1884
donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
Barcelona zit niet ruim in de middenvelders. Wekelijks hebben ze problemen op het middenveld. Enige twee volwaardige middenvelders zijn Busquets en Rakitic. Coutinho wordt veel als linksbuiten gebruikt en Vidal is een stand-in van Busquets. Arthur, Rafinha, D. Suarez en Roberto (als hij op het middenveld speelt) zijn niet goed genoeg. Is ook logisch dat je niet zo even een vervanger voor misschien wel de beste middenvelder ooit, Iniesta, hebt.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:55
De volgende variant van verzonnen nieuws. Niet de Jong, niet de Ligt, maar allebei naar Barcelona. Misschien willen ze daar Ziyech ook wel hebben. 200 miljoen.
Vind ik leuk
Wouta80 +915
donderdag 11 oktober 2018 om 12:15
Hoppa kassa! En door naar de 4e ster, we hebben straks gewoon dubbele PSV begroting!!
Vind ik leuk
2-1 +1266
donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
Jij weet zo te zien niet eens wat een begroting inhoudt....
Vind ik leuk
Wouta80 +915
donderdag 11 oktober 2018 om 13:21
Lol. Jazeker wel. Ajax gaat structureel naar 150 miljoen. Ongeveer dubbele van pisvee. Dit jaar 90 PSV 75 dus klopt toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:22]
Vind ik leuk