'Turan wéér in de nesten: Barça-huurling slaat Turkse popzanger ziekenhuis in'

'Turan wéér in de nesten: Barça-huurling slaat Turkse popzanger ziekenhuis in'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 15:12do 11-10-2018 om 15:12

Arda Turan zit opnieuw in de nesten. De Turkse middenvelder, die ook dit seizoen door FC Barcelona wordt verhuurd aan Istanbul Basaksehir, heeft deze week een klap uitgedeeld aan de Turkse popzanger Berkay Sahin.

Dat melden diverse media in Turkije. Turan ging naar verluidt een avondje stappen in Istanbul en liep daar Sahin tegen het lijf. Terwijl hij werd omringd door vrienden, zou de voetballer hebben gezegd dat hij Özlem Ada Sahin, de vrouw van de Turkse artiest, wel ziet zitten. Voordat Sahin kon reageren, kreeg hij een klap van Turan. Sahin zou daarbij zijn neus hebben gebroken en moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Turan ontkent alle aantijgingen.

Het gaat al een tijdje bergafwaarts met de carrière van Turan, die in de zomer van 2015 een droomtransfer maakte naar FC Barcelona. Na dertig competitiewedstrijden raakte de Turkse middenvelder steeds meer op een zijspoor, waarna hij op huurbasis naar Turkije werd gestuurd. Op dit moment is hij geschorst na een aanval op de grensrechter in de competitiewedstrijd tussen Sivasspor en Istanbul Basaksehir. Turan werd in 2017 verbannen bij de nationale ploeg van Turkije vanwege een slaande ruzie met een journalist.

Plaats een reactie

donderdag 11 oktober 2018 om 15:12
“Arda”, mooie titel, kort en krachtig
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 15:16]
Vind ik leuk
Mr. Writer +580
donderdag 11 oktober 2018 om 15:18
Hij raakt over zijn Turán
Vind ik leuk
Rondebal +1121
donderdag 11 oktober 2018 om 15:43
Hij heeft een Mercedes, geen VW Turan
Vind ik leuk
RtdDub +13292
donderdag 11 oktober 2018 om 15:18
"Het gaat al een tijdje bergafwaarts met de carrière van Turan"

Heeft ie ook nog de pech dat ie tot gruwelijke hoogte gehypt is zodat ie nog een afdaling te gemoed gaat.

Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:23
Sergio Padt - Arda Turan, winnaar mag tegen Rico Verhoeven.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
donderdag 11 oktober 2018 om 15:25
Dat wordt een duidelijke overwinning voor Padt.

Die gaat gewoon op hem zitten

Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
donderdag 11 oktober 2018 om 15:26
Een turk die in de nesten zit. Hmmm dat is wel erg dubbel op
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:18
Verklaar u nader
Vind ik leuk
klaasvaak +248
donderdag 11 oktober 2018 om 15:29
Zo'n gozer is toch wel ernstig gefrustreerd. Gaat weg bij Atletico Madrid na droom transfer naar Barca en sneeuwt daaronder. Doodzonde natuurlijk voor de grote meneer van Atleti om zo af te gaan
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:29
Deze gast was bij Atletico Madrid echt ziek goed, daarna erg snel bergafwaarts gegaan. Jammer!
Vind ik leuk
Mari +13228
donderdag 11 oktober 2018 om 15:37
Dan moet het wel een hele slechte zanger zijn geweest
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:37
Connor maakt geen kans tegen Arda.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:26
Jij ook niet tegen mij.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:01
Hahahaha. Lust je met huid en haar zoals afgelopen weekend.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:04
Hahaha lekker ouwe! Gekkenwerk!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:15
Je zou bijna zeggen dat 't temperamentje ze in de genen zit.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:20
Bijna..??
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:17
vurig joh die turken zit in hun aard.. nooit meer laten ballen deze recalcitrante turk hij zou niet misstaan als lijfwacht van oppergeit erdogeit
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:20
Weer zon misselijke reactie. Alles wat turk is of moslim, linken aan erdogan of een geit. Bahbah misselijke vent.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
weleens van sarcasme gehoord?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:24
Jij vind iemand een geit noemen sarcastisch? Dus als ik zeg alle hollanders zijn pedo's en daarna zeg ik: weleens van sarcasme gehoord? Dan geloof je mij ook toch?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:27
zo noem ik die kleuters die tegen zwarte piet zijn gerust ZEURPIETEN niets mis mee.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:22
Ik herinner nog dat ik hem na een wedstrijd van Barca zag en dat die heel aardig was. Je kon gewoon een heel gesprek met hem voeren. Jammer dat die zulke dingen doet. Lijkt me niet dat die gelukkig is daar, vooral na de megaschorsing die veels te overdreven was. Ik hoop dat die er boven op komt
Vind ik leuk
Smithsonian +45059
donderdag 11 oktober 2018 om 16:34
Sukkeltje.

Wel.een goede voetballer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 16:34]
Vind ik leuk
Cookee +12956
donderdag 11 oktober 2018 om 16:55
Als ik naar Nederlandse zangers kijk dan hoop ik op een nieuwe trend.
Vind ik leuk
Ben +190
donderdag 11 oktober 2018 om 17:37
Jammer. Ik adviseer hem een goede mentor te zoeken.
Vind ik leuk
Mistered +606
donderdag 11 oktober 2018 om 17:46
Turan ging naar verluidt een avondje stappen in Istanbul en liep daar Sahin tegen het lijf. Terwijl hij werd omringd door vrienden, zou de voetballer hebben gezegd dat hij Özlem Ada Sahin, de vrouw van de Turkse artiest, wel ziet zitten. Voordat Sahin kon reageren, kreeg hij een klap van Turan.

Wel beetje een vreemd verhaal!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws