'Turan wéér in de nesten: Barça-huurling slaat Turkse popzanger ziekenhuis in'

    'Turan wéér in de nesten: Barça-huurling slaat Turkse popzanger ziekenhuis in'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 15:12do 11-10-2018 om 15:12

    Arda Turan zit opnieuw in de nesten. De Turkse middenvelder, die ook dit seizoen door FC Barcelona wordt verhuurd aan Istanbul Basaksehir, heeft deze week een klap uitgedeeld aan de Turkse popzanger Berkay Sahin.

    Dat melden diverse media in Turkije. Turan ging naar verluidt een avondje stappen in Istanbul en liep daar Sahin tegen het lijf. Terwijl hij werd omringd door vrienden, zou de voetballer hebben gezegd dat hij Özlem Ada Sahin, de vrouw van de Turkse artiest, wel ziet zitten. Voordat Sahin kon reageren, kreeg hij een klap van Turan. Sahin zou daarbij zijn neus hebben gebroken en moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Turan ontkent alle aantijgingen.

    Het gaat al een tijdje bergafwaarts met de carrière van Turan, die in de zomer van 2015 een droomtransfer maakte naar FC Barcelona. Na dertig competitiewedstrijden raakte de Turkse middenvelder steeds meer op een zijspoor, waarna hij op huurbasis naar Turkije werd gestuurd. Op dit moment is hij geschorst na een aanval op de grensrechter in de competitiewedstrijd tussen Sivasspor en Istanbul Basaksehir. Turan werd in 2017 verbannen bij de nationale ploeg van Turkije vanwege een slaande ruzie met een journalist.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 15:12
    “Arda”, mooie titel, kort en krachtig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:13
    Tijd voor een carriere-switch: MMA
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +379
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:23
    Samen met die twee Russen (Kokorin en nog zo'n malloot)
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:34
    Als het maar niet zo'n knuffelbeer is zoals die andere moslim
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:40
    Als je het over Khabib hebt dan zou je eerst zelf onderzoek moeten doen voor je afgaat wat je op t nieuws krijgt te zien. Iets met boontje en loontje.

    Waarom moeten mensen altijd wijzen naar religie als een individu iets verkeerds doet? Ik zeg toch ook niet die christen heeft dat gedaan en die jood heeft dit gedaan. Beetje teveel naar Wilders geluisterd of?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:23
    De Connor “fans” kunnnen niet hebben dat hun baasje is verslagen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:45
    Omdat hij andere fysiek aanvalt om wat zij zeggen over een verzonnen mannentje in de lucht.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +372
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:21
    Zielig he. Gek word je ervan. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting roept men van alles.
    Vind ik leuk
    Madrileen +425
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:30
    Moest nooit Athletico verlaten speelde daar zeker goed.
    Vind ik leuk
    Verratti +2160
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:34
    Dat waren ook de mooiste Atletico-jaren. Wat een team destijds.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +379
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:18
    Hij raakt over zijn Turán
    Vind ik leuk
    Rondebal +702
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:43
    Hij heeft een Mercedes, geen VW Turan
    Vind ik leuk
    035 +6406
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:09
    Klopt want dan zou het een Touran zijn.😊
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    Rondebal +702
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:22
    meen je niet??
    Vind ik leuk
    035 +6406
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:51
    Echt wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:18
    "Het gaat al een tijdje bergafwaarts met de carrière van Turan"

    Heeft ie ook nog de pech dat ie tot gruwelijke hoogte gehypt is zodat ie nog een afdaling te gemoed gaat.

    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:23
    Sergio Padt - Arda Turan, winnaar mag tegen Rico Verhoeven.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:25
    Dat wordt een duidelijke overwinning voor Padt.

    Die gaat gewoon op hem zitten

    Vind ik leuk
    035 +6406
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:19
    Denk dat Rico er als een trein vandoor gaat.😀
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:35
    Net gebeld door Zoet, wil ook meedoen...
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:26
    Een turk die in de nesten zit. Hmmm dat is wel erg dubbel op
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:18
    Verklaar u nader
    Vind ik leuk
    035 +6406
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
    Rare opmerking. Vraag mij af wat jij er mee wil zeggen.
    Vind ik leuk
    klaasvaak +155
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:29
    Zo'n gozer is toch wel ernstig gefrustreerd. Gaat weg bij Atletico Madrid na droom transfer naar Barca en sneeuwt daaronder. Doodzonde natuurlijk voor de grote meneer van Atleti om zo af te gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:29
    Deze gast was bij Atletico Madrid echt ziek goed, daarna erg snel bergafwaarts gegaan. Jammer!
    Vind ik leuk
    Mari +10274
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:37
    Dan moet het wel een hele slechte zanger zijn geweest
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:40
    Hij had wel een mooie stem, maar met een ietwat nasale klank
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:37
    Connor maakt geen kans tegen Arda.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:26
    Jij ook niet tegen mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:01
    Hahahaha. Lust je met huid en haar zoals afgelopen weekend.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:04
    Hahaha lekker ouwe! Gekkenwerk!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:15
    Je zou bijna zeggen dat 't temperamentje ze in de genen zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:20
    Bijna..??
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:17
    vurig joh die turken zit in hun aard.. nooit meer laten ballen deze recalcitrante turk hij zou niet misstaan als lijfwacht van oppergeit erdogeit
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:20
    Weer zon misselijke reactie. Alles wat turk is of moslim, linken aan erdogan of een geit. Bahbah misselijke vent.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
    weleens van sarcasme gehoord?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:24
    Jij vind iemand een geit noemen sarcastisch? Dus als ik zeg alle hollanders zijn pedo's en daarna zeg ik: weleens van sarcasme gehoord? Dan geloof je mij ook toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:27
    zo noem ik die kleuters die tegen zwarte piet zijn gerust ZEURPIETEN niets mis mee.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:22
    Ik herinner nog dat ik hem na een wedstrijd van Barca zag en dat die heel aardig was. Je kon gewoon een heel gesprek met hem voeren. Jammer dat die zulke dingen doet. Lijkt me niet dat die gelukkig is daar, vooral na de megaschorsing die veels te overdreven was. Ik hoop dat die er boven op komt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34694
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:34
    Sukkeltje.

    Wel.een goede voetballer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    Cookee +11292
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:55
    Als ik naar Nederlandse zangers kijk dan hoop ik op een nieuwe trend.
    Vind ik leuk
    Ben +142
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:37
    Jammer. Ik adviseer hem een goede mentor te zoeken.
    Vind ik leuk
    Mistered +407
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:46
    Turan ging naar verluidt een avondje stappen in Istanbul en liep daar Sahin tegen het lijf. Terwijl hij werd omringd door vrienden, zou de voetballer hebben gezegd dat hij Özlem Ada Sahin, de vrouw van de Turkse artiest, wel ziet zitten. Voordat Sahin kon reageren, kreeg hij een klap van Turan.

    Wel beetje een vreemd verhaal!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws