Bayern München zag transfer niet zitten: Ik had verschillende aanbiedingen

    Bayern München zag transfer niet zitten: "Ik had verschillende aanbiedingen"

    donderdag 11 oktober 2018 om 17:54

    Bayern München-spits Robert Lewandowski heeft afgelopen zomer nagedacht over concrete aanbiedingen van andere clubs. Onder meer Manchester United, Chelsea en Real Madrid werden aan hem gelinkt.

    Lewandowski stond deze zomer open voor een nieuwe uitdaging. In gesprek met Sportowe Fakty legt de Pool uit waarom hij toch bij Bayern München bleef. "Er waren wat dingen bij Bayern waar ik niet blij mee was en ik wilde daarover praten. Ondertussen had ik verschillende aanbiedingen om te vertrekken op zak", begint hij. "De media en de clubs zorgden voor een vreemde atmosfeer, dus ik besloot om erover te gaan praten."

    "Ik maakte een statement door bij Bayern te zeggen: Als zoveel mensen hier niet blij met mij zijn, dan kan ik net zo goed gewoon vertrekken. Ik wist van tevoren al dat Bayern zou antwoorden met: Nee, nee, nee. Wat de aanbieding ook zou zijn."

    Lewandowski zal naar eigen zeggen altijd zijn best blijven doen voor Bayern München. "Ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben", vervolgt hij. "Ik zit nog steeds bij één van de beste clubs ter wereld. Misschien is de wereldwijde populariteit van Bayern niet zo groot als van sommige andere clubs, maar als ik hier niet blij zou zijn dan heb ik echt een probleem."

    Poll

    Zou Lewandowski de ideale spits voor Real zijn?

    (1504 stemmen)

    Plaats een reactie

    Frotnek +459
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:55
    John de Jong had ook gebeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:23
    ik heb vorige week tegen Ajax gezien , dat Lewandowski het niveau van PSV echt niet aan kan
    hij komt niet eens in de buurt ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23581
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:30
    Hadden ze t maar gedaan voor 100.000.000...en Robben en Ribery ook weg....totale vernieuwing nodig in München. Thiago presteert ook niet meer....kom , laten we Vidal en Costa gaan....de enige 2 die ze er nog doorheen had kunnen slepen. Daar staan ingrijpende transfers voor de deur.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +1806
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:55
    Je mag wel naar ons komen hoor
    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:59
    Hij had gewoon naar Real moeten gaan, dat was echt een mooie kans en uitdaging voor hem. Tuurlijk, Real doet het ook niet goed op dit moment, maar wellicht als hij was gekomen zouden ze er nu beter voor staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:01
    Wil mijn spaarpot leeg halen voor hem .
    Vind ik leuk
    kerel +1984
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:05
    Ideale stand in voor dolberg..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:32
    Bayern had dit misschien wel moeten doen en door moeten selecteren.

    Die ploeg is echt aan vernieuwing toe
    In Duitsland zelf komen ze er nu al niet meer goed vanaf en internationaal ook niet

    Dat Bayern afgelopen transfer periode niet één of twee vleugel spelers heeft aangetrokken blijft me verbazen

    Robben en Ribery hebben het niet altijd en verder loopt daar alleen Coman

    Müller is geen vleugel
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9626
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:32
    Klopt ze hadden gewoon deels moeten beginnen met door selecteren ben ik mee Eens ja .
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:27
    Dat is bij elke club soms nodig

    Had bij Bayern al lang gemoeten
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9626
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:30
    Ze waren Door al die successen gewoon verblind wonnen mooie prijzen met dit team.
    Ik hoop dat ze komend seizoen wel goed Doorselecteren.
    Te beginnen in de winterstop😉
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws