Barça baalt van acties reserve: 'Gebrek aan respect voor zijn teamgenoten'

    Barça baalt van acties reserve: 'Gebrek aan respect voor zijn teamgenoten'

    donderdag 11 oktober 2018 om 22:12

    Arturo Vidal heeft zich de onvrede van FC Barcelona op de hals gehaald. De van Bayern München overgekomen Chileen plaatste een aantal berichten op social media, waarin hij zijn onvrede over zijn gebrek aan speeltijd leek te uiten.

    Vidal postte na de zege op Tottenham Hotspur in de Champions League een boos kijkende smiley, nadat hij zelf slechts een paar minuten speeltijd had gekregen. Ook na het gelijkspel tegen Valencia zorgde bankzitter Vidal voor controverse. 'Vecht niet met zij die als Judas zijn, ze zullen zichzelf ophangen', liet hij weten.

    Barça-directeur Pep Segura is niet blij met de acties van de middenvelder. "Vidal weet dat hij een fout heeft gemaakt en dat hij een gebrek aan respect heeft getoond naar zijn teamgenoten. Maar ik weet zeker dat hij dit zal rectificeren", laat Segura weten aan Sport. "Er is een dubbele betekenis. Het laat een speler zien die het team wil helpen en gefrustreerd is door zijn gebrek aan minuten."

    "We weten dat hij beseft dat deze tweets hem meer pijn doen dan ieder ander", voegt Segura daar aan toe. Overigens claimt Vidal dat hij verkeerd is begrepen. "Het bericht over Judas was niet sport-gerelateerd. Ik verwijderde het bericht om de speculatie te stoppen. Als ik een probleem heb of boos ben, zeg ik dat in iemands gezicht."

    Plaats een reactie

    stratumseind +166567
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:19
    Dit had zowel speler als club vooraf kunnen weten
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:23
    Ja hij is recht voor de raap vandaar cryptische omschrijvingen via social media
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:00
    ????
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 04:29
    Hoe kan het dat je die niet snapt?
    Vidal zegt dat hij recht voor zijn raap is maar ondertussen slingert ie wel een cryptische judas tweet eruit. Dat die tweet dan wel of niet voetbal gerelateerd is doet er niet toe, met die tweet laat hij duidelijk blijken niet zo recht voor zijn raap te zijn als dat hij zegt dat ie is...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13192
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:09
    Denk niet dat Vidal in het Nederlands tweet.
    Dus hoe duidelijk is het origineel voor Spaanstaligen. Of nog beter, als die tweet specifiek op een Chileen of Chileense situatie gericht is?

    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:27
    Vidal als ik boos ben of een probleem heb zeg ik dat recht in iemands gezicht en het was niet sport gerelateerd. In dat geval had hij dus geen tweet hoeven plaatsen maar die persoon even persoonlijk te bellen of te appe of te mailen of als ie niet te ver weg woont even te bezoeken. Tja hij had in de tweet natuurlijk ook naam en toenaam kunnen noemen dan hadden we zeker geweten dat het niets met Barça te maken heeft.
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:27
    Onbegrijpelijke aankoop, past net zo bij Barca als een olifant in een mini cooper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:00
    Hahaha, leuk gevonden;))
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:51
    Haha dat gaan we niet vinden hoor! Maar inderdaad een geweldige vergelijking!
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +109
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:28
    Hij zit een beetje in een (vi)dalletje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:01
    Op naar PSV dan maar?
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:34
    Nee, want hij heeft geen Ajax verleden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:34
    dubbel post
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:32
    Kutspeler, de zoveelste die je weer kunt afschrijven wegens wanbeleid. Gelukkig heb ze er een rondlopen die niks gekost heeft maar wel onbetaalbare prestaties levert;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:05
    Onbegrijpelijk dat Barca hem heeft gehaald.. bij lange na niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:10
    Hij past er ook totaal niet bij. Wat had die anders verwacht, dat die elke wedstrijd basis zou staan? Enige waar die goed in is, is gele kaarten pakken. Ik zie alleen een rol voor hem als de voorsprong vastgehouden moet worden. Paulinho was daarom ook zo goed voor ons, want naast het meeverdedigen creëerde hij ook zoveel kansen door zijn loopacties. Niet te beginnen over zijn kopvermogen die ook geweldig was. Vidal is zonde van het geld en salaris en gaat alleen maar speelminuten afpakken van andere middenvelders met veel potentie

    Segura is geen directuer vp, maar een manager van sportzaken
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1941
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:27
    Precies... Heb die transfer ook nooit begrepen.

    Arthur daarentegen gaat het wel redden volgens mij hè?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:48
    Arthur is een geweldige speler! Al in de voorbereiding zag je al dat het een goede aankoop is. Alleen moet die wat meer durven om die steekballen te geven netals hoe xavi ze altijd gaf. Messi heeft het hem al vertelt en ik denk dat die zich enorm kan ontwikkelen mede door hem

    Nu nog hopen dat die zijn speelminuten blijft krijgen. In het begin was dat niet vaak het geval
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:02
    Mooie analyse;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:25
    Hahaha is dit sarcastisch? Op Vp is er bijna nooit iemand zo goed om een compliment te geven
    Vind ik leuk
    Foebele +55147
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:53
    Barcelona moet haar bek houden, is zelf al jaren respectloos bezig als club zijnde. De fik er in met die kut club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:14
    Al dat gelovige gelul. Man die Vidal is gewoon een type die niet bij barca past. Hij past zich niet aan en heeft een ander karakter. Totaal overbodige aankoop ook.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:45
    Barca: een "te mooie" club voor Vidal
    Vind ik leuk
    remakil +5674
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:15
    Was te verwachten hè, Vidal vindt vooral zichzelf erg goed. Staat boven alles, dat heeft hij eerder bewezen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12
    mag altijd terug naar juve komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws