Ajax vraagt 'meer dan 30 miljoen euro': Dat kunnen ze gewoon niet betalen

    Ajax vraagt 'meer dan 30 miljoen euro': "Dat kunnen ze gewoon niet betalen"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:24

    Kasper Dolberg is meer dan dertig miljoen euro waard. Dat stelt zijn zaakwaarnemer Jens Steffensen. De spits van Ajax werd vrijdag gelinkt aan Napoli.

    De Italiaanse topclub zou Dolberg nog niet vergeten zijn na een verloren seizoen in Amsterdam. Mogelijk wordt de belangstelling in de winterstop geconcretiseerd. Steffensen, zaakwaarnemer van Dolberg, zet zijn vraagtekens bij de belangstelling uit Napels.

    "Mijn cliënt wordt altijd gelinkt aan Napoli, maar het is geen haalbare kaart voor ze", reageert Steffensen bij Radio Marte. "Hij is meer dan dertig miljoen euro waard en dat kan Napoli niet betalen. Als ze ons tóch een passend aanbod doen, zijn we bereid te praten."

    Dolberg ging afgelopen zomer met Denemarken mee naar het WK in Rusland, maar maakte door blessureleed pas eind september zijn eerste minuten in de Eredivisie. De teller staat op twee competitiegoals. Steffensen: "Het gaat goed, maar we hebben niet gesproken met andere clubs."

    Lees ook: 'Napoli stuurt scouts naar wedstrijden van Ajax en hernieuwt belangstelling'

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:27
    Ajax gaat hem echt niet verkopen, of er moet wel een belachelijk bedrag geboden worden..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29
    Gaat Ajax ook echt niet doen, Dolberg was na zijn blessures een beetje onzeker, maar is op de weg terug..
    Vind ik leuk
    jrrtvd +120
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37
    Vind 30 miljoen al aardig belachelijk
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
    Vooralsnog is hij dat bij lange na niet waard.

    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39219
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:45
    Haal maar is een allround spits voor 30 miljoen ergens op dan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
    Allround spits, mmm. Hoeveel interlands heeft hij achter de rug?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
    Twee keer de helft ongeveer nu
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:02
    Zeven, waarvan drie wat langer geleden vriendschappelijk. Dus vier, in ruim twee jaar. Wat was de vraag ook weer? O ja, zijn transferprijs. Dertig miljoen euro? In geen dertig miljoen jaar denk ik.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:10
    Dat zijn toch 7 interlands meer dan de hele selectie van je cluppie Jaap.

    Edit: Ik vergeet die geweldige Deense spits van jullie trouwens en onze ouwe Urby.
    Sorry, fijn weekend.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
    Ik heb 35 miljoen voor milik gezien, ik sta nergens meer van te kijken
    Vind ik leuk
    Jozef +37163
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:24
    Mooi.

    Dan blijft hij toch lekker?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:23
    En zo is het maar net.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:01
    Als voor Ziyech bedragen tussen de 30 en de 40 worden genoemd, hoe komen we dan in vredesnaam op dezelfde cijfers uit bij Dolberg?

    Dat is de grap van de maand!

    Geef mij wat cijfers van die wereldspits van jullie waaruit blijkt dat hij dat waard is...

    Velen houden vast aan de prijs van Milik maar Milik scoorde 47 goals en gaf 21 assists in 75 wedstrijden voor Ajax.

    Dolberg speelde 84 wedstrijden, scoorde 35 goals en gaf 10 assists.

    Dus ook hier kom je argumenten tekort.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Swout +548
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:37
    Snelkookpan.. je kan Dolberg niet met Hakim of Milik vergelijken. Dolberg maakt op 18jarige leeftijd al het verschil voor Ajax met name in de Eredivisie en de Uefa cup. Welke van de 2 bovenstaande spelers deed hetzelfde op die leeftijd? idd helemaal niemand. Dus hier kom je voetbalkennis tekort. En de waarde van Dolberg word op dit moment door Ajax bepaald.. dus staar je niet zo blind op die 30m.. Ik zal het je op een kinderlijk niveau uitleggen: Ajax wil Dolberg niet verkopen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:38]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
    "Het verschil" maakt hij nooit! Toen niet en nu niet.

    Zijn cofers liegen er niet om. De cijfers van all bovengenoemden zijm beter en hebben dus dusdanig meer hun stempel kunnen drukken.

    Milik is drie jaar ouder maar vertrok ook 3 jaar eerder.

    Zet de cijfers maar naast elkaar!

    Hij is nu 21, waarmee kan je laten zien dat hij uberhaupt groeiende is?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:23
    Ziyech heeft aflopend contract en mag voor een zacht prijsje weg, vanwege vertrekwens. Appels met peren dus.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:41
    Het is inmiddels wel duidelijk dat je er vrij weinig van snapt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:03
    hoeveel interlands doet er niet toe alleen al dat die bij Ajax speelt is die al meer dan 40 .000.000 waard
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:36
    10-15 miljoen dan is hij dik en dik betaald.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:25
    De huidige markt zit echt wel op 30 denk ik. Gaat al lang niet meer om wat hij echt waard is, maar wat de gek er voor geeft. En gek is de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:16
    Ja waar ,maar wat heeft hij laten zien naar zijn blessure ,weinig dus. En daarom is hij nog geen 20 miljoen waardig.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:34
    de markt bepaald de waarde, niet zijn vorm of kwaliteit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:17
    Vind jij!
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:26
    dat vind de hele voetbalwereld. Ik zit hier niet om mijn gelijk. Zo werkt het.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1494
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:22
    Voor 30 miljoen gaat Ajax biet eens praten.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:00
    dat snap ik
    Vind ik leuk
    Jozef +37163
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:08
    Zoals eerder gezegd. We willen dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:17
    Ja dat is wat anders maar de waarde van Dolberg is nog geen 30 milj. Echt niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:17
    De frustratie zit hoog he?!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    zaterdag 13 oktober 2018 om 06:53
    Bij jouw wel ouwe afkraken.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:36
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:55
    Ik had je vader kunnen zijn jongen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:39
    Dat lijkt me sterk, gezien je onvolwassen geleuter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:18
    Haha inderdaad.
    Bi-man denkt altijd alle wijsheid in pacht te hebben hier.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:43
    Allles beter dan jij meeloper Wilbertje .
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:16
    Hey Bi-man, niet naar de sauna vanavond?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:45
    Vandaag niet moest werken eigen baas ,lig nu op de bank uit te rusten met een fles bier voor mijn neus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:32
    Dat is wel lekker natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:39
    daar heb je lozano van psv voor!!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:37
    Blijkbaar voldoen om andere clubs te overtuigen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39219
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:52
    Wat heeft zijn aantal interlands te maken met het allround zijn?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:15
    Dus je bent pas een complete spits wanneer je heel veel interlands gespeeld hebt?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:48
    Tussen allround en compleet zit een wereld van verschil. Een complete spits heb je soms zonder interlandervaring, een allroundspits is heel erg ervaren in iets wat heel erg op zichzelf kan staan. Zie daar je verschil.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39219
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:22
    Eh? Dat maak jij ervan. Ik heb het nooit over ervaring gehad.
    De allround schaatskampioenen die ik ken, zijn dat op basis van hun vaardigheden op de verschillende disciplines. Ervaring heeft daar niks mee te maken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:58
    Zetten we nu de voetballers ineens op doorlopers? En ja, dat maak ik ervan. Dat noemen we gewoon een mening. En jij zit er falikant naast, maar dat mag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:48
    Op die snelcokepan kan je beter niet reageren Arie, hij meent ook dat lozano er 60 waard is
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:57
    Nooit heb ik dat gezegd, flapdrol 😂

    Maar als Dolberg 30 waard is, is Lozano minstens 80 waard.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
    Die is 80 jaar ouder man
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:00
    Wie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:18
    Je betaalt ook voor potentieel van een speler natuurlijk is lozano al veel beter, maar die is ook 3 jaar ouder dus ik vind 30 miljoen een mooi bedrag. Hij was in bloedvorm al min of meer op 50milj getaxeerd. Daarnaast gezegd ik hoop dat hij nog min dit en volgend seizoen blijft.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
    Vergelijk hem maar met Milik. 3 jaar ouder maar vertrok ook 3 jaar eerder.

    Milik in 75 wedstrijden, 47 goals en 21 assists en Dolberg in 87 wedstrijden 35 goals en 10 assists.

    Of zullen we de cijfers van een Ziyech erbij halen die ook tussen de 30 en de 40 moet opleveren..?

    Voor hoeveel is Eredivisie topscoorder Jansen verkocht?

    Door wie is hij getaxeerd?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39219
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:23
    Je vergeet alleen dat Milik al een jaar of 3 geleden vertrok. Toen de bedragen die werden betaald nog fors lager dan nu.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:58
    Niet op letten ze krijgen de deksel wel weer op hun neus.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Geef mij wat cijfers waaruit blijkt dat hij het waard is...

    Ik ben benieuwd!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:04
    Zie een endje boven je.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +501
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
    Dat heeft ook te maken met leeftijd en kan zich veel meer ontwikkelen dan een Milk omdat die gewoon ff wat ouder was, voor de rest alleen 1 lange blessure gehad en daar is ie nu volledig van hersteld. Het is niet dat ie om de paar wedstrijden geblesseerd is ofzo.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:33
    Wat zijn leeftijd betreft het scheelt maar bar weinig.

    Milik is 3 jaar ouder maar is dan ook 3 jaar geleden verkocht.

    Kleine Dollie is alweer 21 eh 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
    Dat wil ik nog wel eens zien of ie echt blessurevrij blijft
    We zullen zien
    Vind ik leuk
    jrrtvd +120
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:02
    Ja, want Dolberg is super allround...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:20
    Niet zo allround als Novakovich die wij van Telstar overgenomen hebben natuurlijk, wat een heerlijke spits zeg!:))
    Vind ik leuk
    Bertus +5282
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:21
    Vergeet niet dat we hier in Nederland zitten. Behalve Ajax misschien is er geen enkele club die dat soort bedragen uit kan of wil geven. En toch lukt het om overal een spits te vinden. Het is gewoon een kwestie van heel goed scouten en een gok durven nemen. Goed voorbeeld is Sol van Willem 2. Die gast kan ze ongetwijfeld een niveautje hoger er ook ingetikt krijgen.
    Vind ik leuk
    yuuup +9481
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:59
    Wat hij waard is en wat een club wil neerleggen zijn natuurlijk twee hele verschillende dingen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:59
    Wat de kranten schrijven of zaakwaarnemers roepen is op z'n beurt, weer iets geheel anders 😉
    Vind ik leuk
    yuuup +9481
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:20
    Natuurlijk. Iedereen heeft weer andere belangen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8317
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
    😉
    Vind ik leuk
    De aftrap +35
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:31
    Precies! Laat hem zich zelf eerst weer eens bewijzen of hij dat echt waard is.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2177
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:59
    30 miljoen is veel teveel! Wat heeft hij nou gespeeld en wat heeft hij nou laten zien
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1494
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:21
    Ja ik ook. Hij id minimaal 60 waard en gaat in de winter zeker niet.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2083
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:07
    30 mio is een belachelijk bedrag op dit moment, je weet niet hoe lang het duurt voor hij op niveau komt en of hij het waar gaat maken. Jong en een tweede blessure van formaat
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23579
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
    ik vind Dolberg 50 miljoen waard..maar wie ben ik?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:21
    Een verkoper van platte karren?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:25
    Ik denk dat ze het wel doen ,ik geloof namelijk nooit dat ie een heel seizoen vol houdt zonder blessures.
    Gaat de top nooit halen vrees ik
    Vind ik leuk
    Swout +548
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
    Onze Dolberg.. in potentie een spits van wereldformaat. Heeft alleen de nodige pech gehad met blessures. Kan me nog goed herinneren dat hij ervaren verdedigers vernederde in de Uefa Cup. Dolberg stond er ook altijd in de "grote" wedstrijden van de Eredivisie en scoorde er vaak op los. En dat op zeer jonge leeftijd. Dolberg is een speler die Ajax niet kwijt wilt, wat ik overigens volledig begrijp. Daarom vind ik het niet vreemd dat hij boven de 30m moet kosten. Ondanks zijn blessures weet ik zeker dat zijn naam nog te vinden is op menig scoutinglijstje. Zou geweldig zijn als hij zijn oude vorm weer weet te herpakken!
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:22
    Gaat helemaal niemand weg als Ajax overwintert in de CL. Waarom zouden ze?
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1543
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:34
    Ik vind 30 miljoen behoorlijk belachelijk
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:27
    Minimaal 50 miljoen, Dolberg komt er aan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
    Minimaal 40 miljoen vragen....als ie weer in vorm komt en blijft scoren tussen de 50 a 60 miljoen. Als je al ziet dat real 45 miljoen betaalt voor Braziliaanse talenten die nog niks in Europa hebben laten zien is dat zeker een markt conform prijs!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:39
    Een gewone reactie... :-D
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:18
    Goh een normale reactie van een PSV-er op een Ajax-topic.
    Dat ik dat nog mag meemaken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
    Wat is het laatste bod op frenkie?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:30
    75 triljoen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    dan heeft ie de clubs voor het uitzoeken ... maar ik denk dat ajax daar niet mee akkoord gaat
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
    Wat weet ik er nou van, ik ben blijkbaar jouw dubbelaccount...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
    haha sinds waneer dat en volgens wie?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
    Tjek het VAR in De Kuiptopic maar ff. Gegarandeerd lachen met die nep-Hagenees!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
    Je gaat ook nog je eigen berichten beantwoorden supertroll?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:39
    Weet je vriend, jij lijkt me nou echt zo'n type die oude alleenstaande vrouwtjes probeert op te lichten door ze aan te bieden de tuin winterklaar te maken voor een zacht prijsje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:44
    Je posts zijn al even droevig als je nickname.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:03
    Wat is er droevig aan mijn post dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:24
    Elke letter die jij schrijft!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37
    Daar is ie al!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
    ahhh dat ding ...hahaha hilarisch figuur.
    Maar ja ajacied dus dan kan je zulke waanideeen verwachten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Was het even schakelen naar je andere account of heb je gewoon meerdere schermen openstaan?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
    Hij begrijpt er geen kut van!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:51
    ik laat het maar links liggen, hij ging laatst nog enorm tekeer over het aantal likes wat de forumleden hier aan me gegeven hebben .... je zal de frustratie maar hebben
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:53
    Dan heeft ie in een het echte leven nog minder te doen dan jij. Wat een druif.
    Vind ik leuk
    HJR +7556
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Niet generaliseren ;)!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58
    sorry
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Héhéhééé, het is een Hagenees! ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:57
    tuurlijk...............
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
    Het lijkt er verdacht veel op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:03
    heb gin illusie
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:00
    Klopt. En een hele echte. 100% Hagenees. Die droeftoeter snapt er alleen geen ruk van dat ik Ajax een veel beter team vind dan die rukkers uit 040.
    Is tenminste een echte Club.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:38
    Aldus een meelijwekkende, door Ajax geobsedeerde fantast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    zaterdag 13 oktober 2018 om 00:17
    ow ja joh!?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:24
    Waanideeën ontstaan altijd bij jou!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
    Kiprich, dan zou ik nog even wachten, dit zal ongetwijfeld nog verder oplopen...;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
    Ik denk ook dat dit niet meer het openingsbod gaat worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:23
    Normale opmerkingen blijken maar niet aan jou besteed he?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
    Package prijs samen met de Ligt 130 mio
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:42
    Dat is echt veel te weinig. 170 imo, dan gaat Marc pas nadenken. En terecht, zeer grote talenten!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
    Snap dat het cynisch bedoeld is.. :)
    Maar volgens de berichten 60 voor Frenkie en 70 voor De Ligt..
    En dat gaat Overmars zelfs weigeren..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    overmars heeft niet zo heel veel te weigeren, de boertjes gaven eerder al het voorbeeld.......
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
    Heb zo'n idee dat deze jongens wat minder bijdehand zijn als De Boertjes.. Die waren ook een stuk ouder destijds..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:46
    de zaakwaarnemers weten wel van wanten
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:27
    Hahaha, het kruipt je dun door de broek he, de dreigende onoverbrugbare financiële achterstand van PSV op Ajax?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:09
    Wilbert. Deze Nitwit oppertroll is vandaag keihard ontmaskerd. J. Kiprich is een van zijn andere trollaccounts. Hij heeft er denk ik nog een aantal.
    Als deze hersenloze zaadcel één word in een post zet heeft ie al 5 likes. En die zijn van........Je raadt het al; z'n andere trollaccounts.
    170000 likes.......need I say more?
    In reacties reageert hij ook regelmatig op zijn eigen post met een van z'n vele trollaccounts. Puur om reacties/discussies uit te lokken.
    Het is gewoon een inhoudsloze kiezelsteen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
    Twee keer zo veel als dat hij voor psv zou opleveren..
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
    Krat Heineken en een CD van Dries Roelvink
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
    de clubs staan in de rj....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:36
    Neerlands hoop in donkere tijden als ik de media en Ajax supporters moet geloven. Onze pseude Ajacied Wilbert Suverijn vond Alt Madrid en Dortmund nog te min voor hem. Hij vergeleek die clubs met Sank Pauli. Alleen Barca is goed genoeg voor Frenkie.
    We zullen het zien Straat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
    als je het niet erg vind is alles wat wilburtje hier neer spouwt voor mij lucht.
    Meestal snachts bombardeerd ie weer een zooitje "reacties" op mij in een paar minuten tijd .
    Ik laat het maar gaan
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:07
    Idd 's nachts afgevuurd zonder goedkeuring te vragen van de begeleiders van Parnassia. En dan beweren dat hij ergens in het buitenland zit. Een beetje vent bekend kleur toch. Die mind and seek games kunnen me gestolen worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:08
    ik laat m maar links liggen alleen kan ie daar zelf nog niet zo goed mee om gaan...

    Lijkt verdomd veel op 1 van mijn vroegere "volgers" hier
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
    En dat voor een ex prof voetballer
    Vind ik leuk
    stratumseind +166563
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:45
    Wat zei ik je ? Dit is een mafklapper eerste klas met zijn “ profvoetballer” hilarisch
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:30
    Durf je mij niet zelf aan te spreken lafbekje?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:04
    Je bent 1 grote grap man. Kennelijk heb je het zelf niet door. Als je een beetje verstand van voetbal hebt dan weet je dat de huidige generatie voetballers tekort komen voor de absolute top van Europa.

    Dat je het lef hebt om Atl Madrid weg te zetten als een soort 3e keus is ronduit lachwekkend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:29
    Hahaha, zo veel lucht dat je het toch steeds maar niet jan laten in de derde persoon op mij te reageren he opperkneus?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:28
    Begrijpend lezen blijkt wederom ondoenlijk voor jou, jammer!
    Vind ik leuk
    Decimius +25
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29
    Meteen doen, ben bang dat hij nooit meer zijn niveau gaat halen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Helemaal mee eens. In de winter verkopen en een huur-constructie voor de rest van het seizoen bedenken in het geval ajax nog europees actief is.

    Voor 30 miljoen kan ajax wel wat beter aantrekken.
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42
    Beter dan Dolberg 2 seizoenen geleden? Zou mooi zijn als hij weer die richting opging (dan zou ik m nooit verkopen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
    Zo kun je het ook zien, maar ik zie het anders.

    Volgens mij is Dolberg momenteel nauwelijks 30 miljoen waard, dus dat is een mooi bedrag. Hij schijnt blessure gevoelig te zijn. Zonder Dolberg presteert Ajax ook goed genoeg. Dolberg is mijns inziens niet essentieel in dit Ajax.

    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:38
    Nou, qua spitsen... Huntelaar heeft al héél veel kansen gemist, zie ik daar toch liever een Dolberg staan (of een goed vervanger)
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
    Hebben ze straks 3 top spitsen. Mertens, Milliliter en Dolberg. Dat gaan ze daar echt niet doen. Ik denk allemaal onzin praat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Ja, denk dat die er niet alle drie met kop en schouders bovenuit steken in Italië.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
    Kasper gaat gewoon dit seizoen nog 20 + doelpunten maken en hopelijk zijn vorm terug vinden... dan is dat bedrag van 30 miljoen straks ook zo weer van de tafel... dit soort type spitsen zijn er niet veel.,. jong, stoicijns en doeltreffend. Komt hij ooit weer in de buurt van zijn oude niveau onder Bosz dan gaat ook hij ruim over de 50 opleveren, maar ik denk dat hij eerst gewoon graag fit wil blijven en wil werken aan zijn vorm en fitheid... de rest komt dan van zelf... spitsen zijn nu eenmaal heel gewild en spelers van Ajax eveneens.. tel uit je winst. Eerst moet Ajax lekker van hem profiteren, daarvoor is hij te lang uit de roulatie geweest
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:39
    Ik hoop dat Jens nog ergens anders goed in is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:41
    Ze hebben Milik 2 jaar terug ook voor 34 miljoen gehaald. Zie niet in waarom dat nu niet voor Dolberg kan worden afgetikt met de ophol geslagen markt
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Laat hem eerst maar eens een heel seizoen draaien bij ajax en bijtekenen nogmaals haha. Ernaast zouden al die jonge gasten uit de jeugd dat moeten doen. Een extra seizoen zo draaien alles bijelkaar en dan weer ogen gooien in de CL is voor alle partijen goed. Ze spelen, doen ervaring op en ajax plukt de vruchten er ook van Incl die gasten zelf. Als die jonkies elders gaan kijken zal het merendeel vaker bank zitten omdat het wss topclubs zijn waar ze heengaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:45
    Ik ook. Ik speel ook bijna niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
    Ja hoor
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:49
    Onzin bedrag, voor een speler die weinig scoort.
    Vind ik leuk
    jari11 +563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
    Die jongen heeft net 2 potjes gespeeld en kan alweer naar Italie? Wat een onzin weer. Elke speler die nu in de basis staat voor niet minder dan 50 mil verkopen. Lekker wegwezen anders
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Kom naar ons
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:04
    Iets vinden en werkelijk zijn is nog al een verschil , hij laat soms leuke dingen zien maar 30 miljoen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:05
    Serieus jongens. Als Dolberg terug kan komen op zijn oude niveau, dan begrijp ik een dergelijk bedrag. Maar een speler die lang geblesseerd is geweest en nog onderweg is naar volledig eerherstel... nee.

    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
    Lijkt me duidelijk dat Ajax Dolberg niet wilt verkopen. 30 miljoen is hij absoluut niet waard op dit moment, dus het is alleen maar om iedereen af te schrikken.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
    Of Dolberg het waard is daar heb ik geen mening over maar het houd in ieder geval wel de koopjesjagers buiten de deur.
    Vind ik leuk
    jorn008 +119
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:10
    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de helft van alle spelers van AJAX een zogenaamde marktwaarde hebben van boven de 30 miljoen, zonder ook maar een enkele prijs gewonnen te hebben? Echt ongekend hoe lang het merk AJAX stand houd in de voetbalwereld......een speler die in de eredivisie op de bank zit kan geen waarde hebben van boven de 10 miljoen euro!
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:44
    Bij Ajax wel (dit seizoen, althns)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:35
    Als je Europees voetbal speelt en je doet dat overtuigend dat heeft invloed op de transferwaarde.
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:18
    Het is idd het merk Ajax.
    Dit vinden supporters van andere clubs niet leuk om te horen maar

    Bayern München, Real Madrid, Ajax,Barcelona, Internationale, AC Milan, Juventus, Benfica, Liverpool en Manu noemen ze in Engeland aristocracy, royalty van het voetbal.

    Door de impact die deze clubs in het verleden hebben gehad op het voetbal, door speelwijze of gewonnen Europese prijzen.
    Ook al heb je recentelijk minder succes gehaald.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
    Alleen Napoli dus.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:30
    Hij moet die 30 miljoen sinds zijn blessure nog wel eerst waarmaken.. op dit moment is hij niet beter dan een van Persie, Huntelaar en Luuk de Jong
    Vind ik leuk
    Smiley +17
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:32
    Voor mij is mijn vrouw 100 miljoen waard maar ik denk niet dat iemand het voor haar gaat betalen...
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35
    @ redactie VP: Volgens het artikel noemt zijn zaakwaarnemer dit bedrag, is dit afkomstig van Ajax? Of is dit een aanname?
    Anders klopt de kop niet
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:39
    “ Bovendien , als ie de sterren weer van de hemel gaat spelen, tot het eind van het seizoen, zit ie al aan de € 60 miljoen en wie weet nog meer...
    En buiten dat Napoli, is een te “ middenklasse” club .. Als ie nog een stuk groeit dit seizoen, staan de toppers in de rij
    Vind ik leuk
    repeP +1278
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
    En hoe ziet Dolberg zelf zijn toekomst?
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:01
    De zaakwaarnemer roept wat plus een suggestieve titel en meteen barst het circus los. Alles voor de clicks.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:40
    Deze zaakwaarnemer heeft bij Ajax geïnformeerd wat Dolberg eventueel zou moeten kosten en met 30 miljoen hou je Meteen de koopjesjagers weg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:06]
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
    ''Als ze ons tóch een passend aanbod doen, zijn we bereid te praten."

    Ik geloof niks van dit verhaal.
    Niet de zaakwaarnemer maar de club bepaald of er gepraat kan worden.Volgens mij is er een FIFA / EUFA regel dat clubs zonder toestemming niet mogen praten met spelers. Of clubs zich daar aan houden is een ander verhaal. Daarnaast gaat Ajax Dolberg nu never nooit verkopen. Het is ook niet echt zo dat ze het geld nodig hebben.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:07
    Ik zie het ook niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:33
    Een talent dat zeer zeker, maar AZ flikt het weer, met boadu over een nog veel groter talent gesproken en daar gaat na de winterstop zich ongetwijfeld Stengs nog bij voegen.
    https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2018/oct/11/next-generation-2018-60-of-the-best-young-talents-in-world-football

    Jammer dat deze talenten nog even buitenspel staan want dit is ongetwijfeld het beste wat nederland heeft te bieden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
    Natuurlijk als Dolberg weer in zijn oude vorm komt kan hij uitgroeien tot een wereldspits dus niet te snel happen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4009
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
    Huntelaar is al oud en Cassierra wordt een lastig verhaal...dus bied maar 40 miljoen zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:58
    Manoman deze jongen is werkelijk 19 jaar lang geblesseerd geweest en nu gooit de ajax propaganda geruchten tombola hem alweer voor 30.000.000,— op de markt ..

    Warme club 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:37
    Die gaat heul nie naar Napoli.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:17
    Als je twee goals hebt gemaakt ben je dan 30 miljoen euro waard.
    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52
    Ja zo onderhand zou Ajax voor elke speler zogenaamd in onderhandeling zijn alsof Ajax de gehele selectie zou willen verkopen dat gelooft toch geen mens. Wat Ajax wel goed gedaan heeft is dat ze voor Tadic en Blind tegen de 20 miljoen ieder betaald hebben en daarmee krik je de waarde van de andere spelers ook naar een ander level.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +64
    zaterdag 13 oktober 2018 om 00:33
    Idd ben het met je eens er zijn altijd geruchten over de talenten van ajax als ze een langere tijd goed spelen. Ben bang dat we ermee moeten leven.
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +64
    zaterdag 13 oktober 2018 om 00:31
    Ik vind het veel geld voor een speler die zich inprincipe nog moet bewijzen, hij is op dit moment echt geen 30 miljoen waard, hij heeft 1 goed seizoen gehad in het eerste en heeft laten zien dat die potentie heeft. Hij heeft wel pech gehand met blessures. Maar nog maals hij is nog geen 30 miljoen waard
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 00:31]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:14
    Kunnen of willen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 04:16
    Als in de winterstop zoals de Ligt, de Jong en Dolberg weggaat, maar ook in de zomer andere spelers zoals van de Beek, Ziyech, Onana en Neres, dan heb je een smak geld, maar moet je aan de bak om voor vervanging te zorgen, die er ook meteen er staat. Dus hopelijk kunnen we het het op vangen...
    Vind ik leuk