Ajax vraagt 'meer dan 30 miljoen euro': Dat kunnen ze gewoon niet betalen

Ajax vraagt 'meer dan 30 miljoen euro': "Dat kunnen ze gewoon niet betalen"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 16:24vr 12-10-2018 om 16:24

Kasper Dolberg is meer dan dertig miljoen euro waard. Dat stelt zijn zaakwaarnemer Jens Steffensen. De spits van Ajax werd vrijdag gelinkt aan Napoli.

De Italiaanse topclub zou Dolberg nog niet vergeten zijn na een verloren seizoen in Amsterdam. Mogelijk wordt de belangstelling in de winterstop geconcretiseerd. Steffensen, zaakwaarnemer van Dolberg, zet zijn vraagtekens bij de belangstelling uit Napels.

"Mijn cliënt wordt altijd gelinkt aan Napoli, maar het is geen haalbare kaart voor ze", reageert Steffensen bij Radio Marte. "Hij is meer dan dertig miljoen euro waard en dat kan Napoli niet betalen. Als ze ons tóch een passend aanbod doen, zijn we bereid te praten."

Dolberg ging afgelopen zomer met Denemarken mee naar het WK in Rusland, maar maakte door blessureleed pas eind september zijn eerste minuten in de Eredivisie. De teller staat op twee competitiegoals. Steffensen: "Het gaat goed, maar we hebben niet gesproken met andere clubs."

Lees ook: 'Napoli stuurt scouts naar wedstrijden van Ajax en hernieuwt belangstelling'

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
MojoRisin +14426
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:27
Ajax gaat hem echt niet verkopen, of er moet wel een belachelijk bedrag geboden worden..
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29
Gaat Ajax ook echt niet doen, Dolberg was na zijn blessures een beetje onzeker, maar is op de weg terug..
Vind ik leuk
jrrtvd +126
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37
Vind 30 miljoen al aardig belachelijk
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:59
30 miljoen is veel teveel! Wat heeft hij nou gespeeld en wat heeft hij nou laten zien
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536
zaterdag 13 oktober 2018 om 10:21
Ja ik ook. Hij id minimaal 60 waard en gaat in de winter zeker niet.
Vind ik leuk
Vakkie D +4438
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:07
30 mio is een belachelijk bedrag op dit moment, je weet niet hoe lang het duurt voor hij op niveau komt en of hij het waar gaat maken. Jong en een tweede blessure van formaat
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
ik vind Dolberg 50 miljoen waard..maar wie ben ik?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:25
Ik denk dat ze het wel doen ,ik geloof namelijk nooit dat ie een heel seizoen vol houdt zonder blessures.
Gaat de top nooit halen vrees ik
Vind ik leuk
Swout +1459
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
Onze Dolberg.. in potentie een spits van wereldformaat. Heeft alleen de nodige pech gehad met blessures. Kan me nog goed herinneren dat hij ervaren verdedigers vernederde in de Uefa Cup. Dolberg stond er ook altijd in de "grote" wedstrijden van de Eredivisie en scoorde er vaak op los. En dat op zeer jonge leeftijd. Dolberg is een speler die Ajax niet kwijt wilt, wat ik overigens volledig begrijp. Daarom vind ik het niet vreemd dat hij boven de 30m moet kosten. Ondanks zijn blessures weet ik zeker dat zijn naam nog te vinden is op menig scoutinglijstje. Zou geweldig zijn als hij zijn oude vorm weer weet te herpakken!
Vind ik leuk
ErikAjax +1555
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:22
Gaat helemaal niemand weg als Ajax overwintert in de CL. Waarom zouden ze?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:34
Ik vind 30 miljoen behoorlijk belachelijk
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:27
Minimaal 50 miljoen, Dolberg komt er aan!
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
Minimaal 40 miljoen vragen....als ie weer in vorm komt en blijft scoren tussen de 50 a 60 miljoen. Als je al ziet dat real 45 miljoen betaalt voor Braziliaanse talenten die nog niks in Europa hebben laten zien is dat zeker een markt conform prijs!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:29]
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:39
Een gewone reactie... :-D
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:18
Goh een normale reactie van een PSV-er op een Ajax-topic.
Dat ik dat nog mag meemaken.
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:28
Wat is het laatste bod op frenkie?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:30
75 triljoen!
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
dan heeft ie de clubs voor het uitzoeken ... maar ik denk dat ajax daar niet mee akkoord gaat
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
Wat weet ik er nou van, ik ben blijkbaar jouw dubbelaccount...
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:33
haha sinds waneer dat en volgens wie?
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:34
Tjek het VAR in De Kuiptopic maar ff. Gegarandeerd lachen met die nep-Hagenees!
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:37
Daar is ie al!
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
ahhh dat ding ...hahaha hilarisch figuur.
Maar ja ajacied dus dan kan je zulke waanideeen verwachten
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
Hij begrijpt er geen kut van!
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:51
ik laat het maar links liggen, hij ging laatst nog enorm tekeer over het aantal likes wat de forumleden hier aan me gegeven hebben .... je zal de frustratie maar hebben
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:53
Dan heeft ie in een het echte leven nog minder te doen dan jij. Wat een druif.
Vind ik leuk
HJR +8832
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
Niet generaliseren ;)!
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58
sorry
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
Héhéhééé, het is een Hagenees! ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:57
tuurlijk...............
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
Het lijkt er verdacht veel op.
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:03
heb gin illusie
Vind ik leuk
Iggy +4260
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:38
Aldus een meelijwekkende, door Ajax geobsedeerde fantast.
Vind ik leuk
stratumseind +190938
zaterdag 13 oktober 2018 om 00:17
ow ja joh!?
Vind ik leuk
mcmodd +25947
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
Kiprich, dan zou ik nog even wachten, dit zal ongetwijfeld nog verder oplopen...;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
Ik denk ook dat dit niet meer het openingsbod gaat worden.
Vind ik leuk
El Cazador +8578
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
Package prijs samen met de Ligt 130 mio
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:42
Dat is echt veel te weinig. 170 imo, dan gaat Marc pas nadenken. En terecht, zeer grote talenten!
Vind ik leuk
MojoRisin +14426
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
Snap dat het cynisch bedoeld is.. :)
Maar volgens de berichten 60 voor Frenkie en 70 voor De Ligt..
En dat gaat Overmars zelfs weigeren..
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
overmars heeft niet zo heel veel te weigeren, de boertjes gaven eerder al het voorbeeld.......
Vind ik leuk
MojoRisin +14426
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:35
Heb zo'n idee dat deze jongens wat minder bijdehand zijn als De Boertjes.. Die waren ook een stuk ouder destijds..
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:46
de zaakwaarnemers weten wel van wanten
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:32
Twee keer zo veel als dat hij voor psv zou opleveren..
Vind ik leuk
Bizzy +23281
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
Krat Heineken en een CD van Dries Roelvink
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
de clubs staan in de rj....
Vind ik leuk
Bizzy +23281
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:36
Neerlands hoop in donkere tijden als ik de media en Ajax supporters moet geloven. Onze pseude Ajacied Wilbert Suverijn vond Alt Madrid en Dortmund nog te min voor hem. Hij vergeleek die clubs met Sank Pauli. Alleen Barca is goed genoeg voor Frenkie.
We zullen het zien Straat.
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
als je het niet erg vind is alles wat wilburtje hier neer spouwt voor mij lucht.
Meestal snachts bombardeerd ie weer een zooitje "reacties" op mij in een paar minuten tijd .
Ik laat het maar gaan
Vind ik leuk
Bizzy +23281
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:07
Idd 's nachts afgevuurd zonder goedkeuring te vragen van de begeleiders van Parnassia. En dan beweren dat hij ergens in het buitenland zit. Een beetje vent bekend kleur toch. Die mind and seek games kunnen me gestolen worden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:07]
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:08
ik laat m maar links liggen alleen kan ie daar zelf nog niet zo goed mee om gaan...

Lijkt verdomd veel op 1 van mijn vroegere "volgers" hier
Vind ik leuk
Bizzy +23281
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
En dat voor een ex prof voetballer
Vind ik leuk
stratumseind +190938
zaterdag 13 oktober 2018 om 08:45
Wat zei ik je ? Dit is een mafklapper eerste klas met zijn “ profvoetballer” hilarisch
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:36
Kasper gaat gewoon dit seizoen nog 20 + doelpunten maken en hopelijk zijn vorm terug vinden... dan is dat bedrag van 30 miljoen straks ook zo weer van de tafel... dit soort type spitsen zijn er niet veel.,. jong, stoicijns en doeltreffend. Komt hij ooit weer in de buurt van zijn oude niveau onder Bosz dan gaat ook hij ruim over de 50 opleveren, maar ik denk dat hij eerst gewoon graag fit wil blijven en wil werken aan zijn vorm en fitheid... de rest komt dan van zelf... spitsen zijn nu eenmaal heel gewild en spelers van Ajax eveneens.. tel uit je winst. Eerst moet Ajax lekker van hem profiteren, daarvoor is hij te lang uit de roulatie geweest
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
Zultkop +6368
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:39
Ik hoop dat Jens nog ergens anders goed in is.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
Laat hem eerst maar eens een heel seizoen draaien bij ajax en bijtekenen nogmaals haha. Ernaast zouden al die jonge gasten uit de jeugd dat moeten doen. Een extra seizoen zo draaien alles bijelkaar en dan weer ogen gooien in de CL is voor alle partijen goed. Ze spelen, doen ervaring op en ajax plukt de vruchten er ook van Incl die gasten zelf. Als die jonkies elders gaan kijken zal het merendeel vaker bank zitten omdat het wss topclubs zijn waar ze heengaan
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:45
Ik ook. Ik speel ook bijna niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
Ja hoor
Vind ik leuk
jari11 +2241
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
Die jongen heeft net 2 potjes gespeeld en kan alweer naar Italie? Wat een onzin weer. Elke speler die nu in de basis staat voor niet minder dan 50 mil verkopen. Lekker wegwezen anders
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
Kom naar ons
Vind ik leuk
Psv1989 +2458
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:04
Iets vinden en werkelijk zijn is nog al een verschil , hij laat soms leuke dingen zien maar 30 miljoen ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:05
Serieus jongens. Als Dolberg terug kan komen op zijn oude niveau, dan begrijp ik een dergelijk bedrag. Maar een speler die lang geblesseerd is geweest en nog onderweg is naar volledig eerherstel... nee.

Vind ik leuk
meloen87 +799
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
Lijkt me duidelijk dat Ajax Dolberg niet wilt verkopen. 30 miljoen is hij absoluut niet waard op dit moment, dus het is alleen maar om iedereen af te schrikken.
Vind ik leuk
JanTa48 +7181
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
Of Dolberg het waard is daar heb ik geen mening over maar het houd in ieder geval wel de koopjesjagers buiten de deur.
Vind ik leuk
jorn008 +152
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:10
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de helft van alle spelers van AJAX een zogenaamde marktwaarde hebben van boven de 30 miljoen, zonder ook maar een enkele prijs gewonnen te hebben? Echt ongekend hoe lang het merk AJAX stand houd in de voetbalwereld......een speler die in de eredivisie op de bank zit kan geen waarde hebben van boven de 10 miljoen euro!
Vind ik leuk
MR - +184
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:44
Bij Ajax wel (dit seizoen, althns)
Vind ik leuk
JanTa48 +7181
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:35
Als je Europees voetbal speelt en je doet dat overtuigend dat heeft invloed op de transferwaarde.
Vind ik leuk
rexxo +6750
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:18
Het is idd het merk Ajax.
Dit vinden supporters van andere clubs niet leuk om te horen maar

Bayern München, Real Madrid, Ajax,Barcelona, Internationale, AC Milan, Juventus, Benfica, Liverpool en Manu noemen ze in Engeland aristocracy, royalty van het voetbal.

Door de impact die deze clubs in het verleden hebben gehad op het voetbal, door speelwijze of gewonnen Europese prijzen.
Ook al heb je recentelijk minder succes gehaald.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:19]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
Alleen Napoli dus.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2685
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:30
Hij moet die 30 miljoen sinds zijn blessure nog wel eerst waarmaken.. op dit moment is hij niet beter dan een van Persie, Huntelaar en Luuk de Jong
Vind ik leuk
Smiley +41
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:32
Voor mij is mijn vrouw 100 miljoen waard maar ik denk niet dat iemand het voor haar gaat betalen...
Vind ik leuk
MR - +184
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35
@ redactie VP: Volgens het artikel noemt zijn zaakwaarnemer dit bedrag, is dit afkomstig van Ajax? Of is dit een aanname?
Anders klopt de kop niet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:39
“ Bovendien , als ie de sterren weer van de hemel gaat spelen, tot het eind van het seizoen, zit ie al aan de € 60 miljoen en wie weet nog meer...
En buiten dat Napoli, is een te “ middenklasse” club .. Als ie nog een stuk groeit dit seizoen, staan de toppers in de rij
Vind ik leuk
repeP +2010
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
En hoe ziet Dolberg zelf zijn toekomst?
Vind ik leuk
rexxo +6750
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:01
De zaakwaarnemer roept wat plus een suggestieve titel en meteen barst het circus los. Alles voor de clicks.
Vind ik leuk
JanTa48 +7181
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:40
Deze zaakwaarnemer heeft bij Ajax geïnformeerd wat Dolberg eventueel zou moeten kosten en met 30 miljoen hou je Meteen de koopjesjagers weg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:06]
Vind ik leuk
rexxo +6750
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
''Als ze ons tóch een passend aanbod doen, zijn we bereid te praten."

Ik geloof niks van dit verhaal.
Niet de zaakwaarnemer maar de club bepaald of er gepraat kan worden.Volgens mij is er een FIFA / EUFA regel dat clubs zonder toestemming niet mogen praten met spelers. Of clubs zich daar aan houden is een ander verhaal. Daarnaast gaat Ajax Dolberg nu never nooit verkopen. Het is ook niet echt zo dat ze het geld nodig hebben.
Vind ik leuk
JanTa48 +7181
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:07
Ik zie het ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
pinkelman +4224
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:33
Een talent dat zeer zeker, maar AZ flikt het weer, met boadu over een nog veel groter talent gesproken en daar gaat na de winterstop zich ongetwijfeld Stengs nog bij voegen.
https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2018/oct/11/next-generation-2018-60-of-the-best-young-talents-in-world-football

Jammer dat deze talenten nog even buitenspel staan want dit is ongetwijfeld het beste wat nederland heeft te bieden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:34]
Vind ik leuk
Veteraan +27
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
Natuurlijk als Dolberg weer in zijn oude vorm komt kan hij uitgroeien tot een wereldspits dus niet te snel happen
Vind ik leuk
Het Brein +4679
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
Huntelaar is al oud en Cassierra wordt een lastig verhaal...dus bied maar 40 miljoen zou ik zeggen...
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:58
Manoman deze jongen is werkelijk 19 jaar lang geblesseerd geweest en nu gooit de ajax propaganda geruchten tombola hem alweer voor 30.000.000,— op de markt ..

Warme club 😉
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:37
Die gaat heul nie naar Napoli.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:17
Als je twee goals hebt gemaakt ben je dan 30 miljoen euro waard.
Vind ik leuk
Gerro +8444
vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52
Ja zo onderhand zou Ajax voor elke speler zogenaamd in onderhandeling zijn alsof Ajax de gehele selectie zou willen verkopen dat gelooft toch geen mens. Wat Ajax wel goed gedaan heeft is dat ze voor Tadic en Blind tegen de 20 miljoen ieder betaald hebben en daarmee krik je de waarde van de andere spelers ook naar een ander level.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 23:52]
Vind ik leuk
AFCA-95 +68
zaterdag 13 oktober 2018 om 00:33
Idd ben het met je eens er zijn altijd geruchten over de talenten van ajax als ze een langere tijd goed spelen. Ben bang dat we ermee moeten leven.
Vind ik leuk
AFCA-95 +68
zaterdag 13 oktober 2018 om 00:31
Ik vind het veel geld voor een speler die zich inprincipe nog moet bewijzen, hij is op dit moment echt geen 30 miljoen waard, hij heeft 1 goed seizoen gehad in het eerste en heeft laten zien dat die potentie heeft. Hij heeft wel pech gehand met blessures. Maar nog maals hij is nog geen 30 miljoen waard