'Jansen zoekt namens Cocu contact met Engelse club in aanloop naar breuk'

'Jansen zoekt namens Cocu contact met Engelse club in aanloop naar breuk'

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 13:46ma 15-10-2018 om 13:46

Een opvallend bericht uit Turkije: zaakwaarnemer Rob Jansen heeft Phillip Cocu aangeboden bij een Premier League-club. Dat meldt Fanatik.

Het is geen geheim dat Cocu zwaar onder vuur ligt bij Fenerbahçe. Na het doelpuntloze gelijkspel tegen Istanbul Basaksehir (acht dagen geleden) zouden er onderhandelingen zijn gevoerd over een vroegtijdige breuk, maar het bestuur van Fener en het kamp-Cocu kwamen niet tot overeenstemming.

Door de 'ongemakkelijke' gesprekken zou Jansen contact hebben gezocht met een onbekende Premier League-club, aldus Fanatik maandag. De club zou om drie weken bedenktijd hebben gevraagd. Als de zittende manager voor die tijd ontslagen is, is Fenerbahçe bereid om Cocu te laten gaan.

Mocht Cocu daadwerkelijk vertrekken, dan krijgt hij naar verluidt een vergoeding van 1,2 miljoen euro mee. Over drie weken staat de derby tussen Fenerbahçe en Galatasaray op het programma. Vorige week kwam de Nederlandse trainer in het nieuws door een bizar complot tegen hem in Istanbul.

Plaats een reactie

Vinnie J +2020
maandag 15 oktober 2018 om 13:48
Weg uit dat wespennest
Vind ik leuk
dhrwobo +36713
maandag 15 oktober 2018 om 13:57
Leuke woordspeling met zo'n tenue
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:19
Wel een héél mooi tenue!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10904
maandag 15 oktober 2018 om 14:40
Je zou eerder zeggen hup cocu hak de kop van de slang eraf weg uit Turkije cocu.🐍
Vind ik leuk
Adje80 +9612
maandag 15 oktober 2018 om 15:35
Tja een premier league club is een degradatie kandidaat waarschijnlijk..daar kan hij zoals de boer alleen maar falen
Vind ik leuk
Henkings +788
maandag 15 oktober 2018 om 13:51
Cocu is met beide benen in een enorme slangenkuil gestapt! Stom van hem om te denken dat je in Turkije wel even de boel op jouw manier kan gaan doen!! Zorgen dat hij er snel weg is. Hopelijk maakt hij een weloverwogen keuze, anders wordt het een Frank de Boer copy....
Wellicht kunnen die 2 samen een club trainen???
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:53]
Vind ik leuk
mcmodd +25169
maandag 15 oktober 2018 om 14:01
Dus Henkings, jij weet wat Cocu dacht toen hij naar Fener ging? En daarom is hij stom? Als je Cocu een beetje kent, bijv. uit interviews op tv dan weet je dat hij heel anders in elkaar steekt. Hij is juist een man die eerst bekijkt wat er volgens hem nodig is, alvorens hij ergens instapt. Veranderen om het veranderen? Dat heeft hij bij PSV ook nooit gedaan, dus ik weet niet waar jij het vandaan hebt om hem zo te typeren.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:37
Ferdi Kardioglu lijkt me niet een speler die Cocu nodig had om de selectie sterker te maken in de top...
Vind ik leuk
Henkings +788
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:07
Jij kunt dat dus wél. Hulde. Ik denk (mening hè) dat zelfs Cocu hier niet goed genoeg over nagedacht heeft.
Een Turkse club is toch iets anders dan een NL club. Laat staan de omgeving. Ik dénk dat hij daar te licht over heeft gedacht.
Vind ik leuk
mcmodd +25169
woensdag 17 oktober 2018 om 11:02
OK, we gaan het volgen.
Vind ik leuk
Retweet +624
maandag 15 oktober 2018 om 14:41
Samen naar Manchester United... Met Ferguson op de achtergrond...
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
maandag 15 oktober 2018 om 13:53
Ik denk dat het om ManU gaat.....Premier League club....op zoek naar nieuwe manager....
Vind ik leuk
ErikAjax +976
maandag 15 oktober 2018 om 14:01
Dat spel is ook niet om aan te gluren op dit moment dus Cocu zou er prima passen.
Vind ik leuk
Retweet +624
maandag 15 oktober 2018 om 14:42
Hopelijk trekt ie in de winterstop niet heel PSV leeg...
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
maandag 15 oktober 2018 om 14:48
Dan moet ie naar Everton, kan ie Brands overtuigen om PSV leeg te kopen (denk wel dat Lozano, Dumfires, Bergwijn het ok kunnen doen bij die club)
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 14:15
Zou wel hilarisch zijn als hij Cocu bij United zou aanbieden, hoewel de sfeer er om te snijden is, kunnen ze zo'n dolletje denk ik wel waarderen.
Vind ik leuk
SimonSays +6407
maandag 15 oktober 2018 om 13:56
Cocu, zo snel mogelijk je instanboeltje pakken en weg daar.
Vind ik leuk
Omam-Biyik +298
maandag 15 oktober 2018 om 13:57
Cocu is gepaaid met mooie praatjes dat Fenerbahce een andere weg in zou gaan slaan en hij daar een mooie rol in zou gaan vervullen. De realiteit is echter dat sinds 2013 de club 5 coaches versleet. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Vind ik leuk
davidben +5798
maandag 15 oktober 2018 om 14:17
Cocu is ook niet heel slim, want die club heeft in de laatste 5 jaar 2x 1 jaar geen Europees voetbal ivm overtreden FFP regels ontvangen van de UEFA. Als je er dan toch heen gaat, dan heb toch echt een plaat voor je kop. Als hij niet uitkijkt, dan gaat zijn meisje straks ook nog vreemd.
Vind ik leuk
G.Kopf +3401
maandag 15 oktober 2018 om 13:58
Crystal Palace voor 4 wedstrijdjes
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 14:07
Ik denk toch Southampton
Vind ik leuk
Analyse075 +1822
maandag 15 oktober 2018 om 14:11
Dit moet Cocu niet doen. Hij moet zorgen dat hij die 1.2 miljoen pakt en dan moet hij lekker op vakantie gaan. Beetje hier en daar analyses geven en een contract tekenen bij een subtopper voor volgend seizoen. Hij is al gebroken door al die Turkse praktijken dan is het niet handig om dan midden in de competitie naar een Engelse club (in nood) te gaan. In Engeland zijn ze wat rapper(buiten Manchester United en Arsenal) als het gaat om het ontslag van een trainer.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
maandag 15 oktober 2018 om 14:13
Strak verhaal van Fanatik... Laat blijken dat het in Turkije ook komkommertijd is met al dat saaie interlandnieuws.
Vind ik leuk
THIJS FC +59
maandag 15 oktober 2018 om 14:15
denk west ham
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 14:19
Daar gaat het juist weer wat beter, in de zin dat ze 7 punten uit de laatste 4 wedstrijden hebben gepakt en ook niet onaardig spelen, daarnaast zit Pellegrini er net een paar maanden en zou het peperduur zijn om hem te ontslaan.
Vind ik leuk
THIJS FC +59
maandag 15 oktober 2018 om 19:17
waar dan
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2738
maandag 15 oktober 2018 om 14:28
Rara jongens die Turken
Vind ik leuk
wijnsmaakt +309
maandag 15 oktober 2018 om 14:42
Binnenkort te bezichtigen bij fox sport als analist
Vind ik leuk
Smithsonian +38117
maandag 15 oktober 2018 om 15:15
Gelijk weg gaan daar.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:38
Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken ......


❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:45
Wordt steeds donkerde in Turkije .
Buitje blijf hangen .
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:51
Die Turkse media is nog slechter dan Valentijn Driessen en zijn pulp blaadje.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:58
Mourinho weg. Cocu dr in
Vind ik leuk
Mari +10826
maandag 15 oktober 2018 om 16:32
ik denk dat als cocu weg wil hij behoorlijk zal moeten betalen.
Doet hij dit niet dan heeft hij de keuze
tapijt of
de rit uitzingen (wordt en lijdensweg voor hem)
Vind ik leuk
Lampenpit +1238
maandag 15 oktober 2018 om 16:44
Een vergoeding van 1,2 miljoen mee? Ik zou mijn zaakwaarnemer direct vastbinden. is hij helemaal gek geworden? Met 1,2 miljoen op zak neem ik het er eerst ff van!
Vind ik leuk
Demi +330
maandag 15 oktober 2018 om 20:08
Zitten echt op te wachten in Engeland..
Die gozer heeft de uitstraling van een Lappen pop..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws