'Jansen zoekt namens Cocu contact met Engelse club in aanloop naar breuk'

    'Jansen zoekt namens Cocu contact met Engelse club in aanloop naar breuk'

    maandag 15 oktober 2018 om 13:46

    Een opvallend bericht uit Turkije: zaakwaarnemer Rob Jansen heeft Phillip Cocu aangeboden bij een Premier League-club. Dat meldt Fanatik.

    Het is geen geheim dat Cocu zwaar onder vuur ligt bij Fenerbahçe. Na het doelpuntloze gelijkspel tegen Istanbul Basaksehir (acht dagen geleden) zouden er onderhandelingen zijn gevoerd over een vroegtijdige breuk, maar het bestuur van Fener en het kamp-Cocu kwamen niet tot overeenstemming.

    Door de 'ongemakkelijke' gesprekken zou Jansen contact hebben gezocht met een onbekende Premier League-club, aldus Fanatik maandag. De club zou om drie weken bedenktijd hebben gevraagd. Als de zittende manager voor die tijd ontslagen is, is Fenerbahçe bereid om Cocu te laten gaan.

    Mocht Cocu daadwerkelijk vertrekken, dan krijgt hij naar verluidt een vergoeding van 1,2 miljoen euro mee. Over drie weken staat de derby tussen Fenerbahçe en Galatasaray op het programma. Vorige week kwam de Nederlandse trainer in het nieuws door een bizar complot tegen hem in Istanbul.

    Plaats een reactie

    Vinnie J +1714
    maandag 15 oktober 2018 om 13:48
    Weg uit dat wespennest
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27407
    maandag 15 oktober 2018 om 13:57
    Leuke woordspeling met zo'n tenue
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:19
    Wel een héél mooi tenue!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9618
    maandag 15 oktober 2018 om 14:40
    Je zou eerder zeggen hup cocu hak de kop van de slang eraf weg uit Turkije cocu.🐍
    Vind ik leuk
    Adje80 +8476
    maandag 15 oktober 2018 om 15:35
    Tja een premier league club is een degradatie kandidaat waarschijnlijk..daar kan hij zoals de boer alleen maar falen
    Vind ik leuk
    Henkings +571
    maandag 15 oktober 2018 om 13:51
    Cocu is met beide benen in een enorme slangenkuil gestapt! Stom van hem om te denken dat je in Turkije wel even de boel op jouw manier kan gaan doen!! Zorgen dat hij er snel weg is. Hopelijk maakt hij een weloverwogen keuze, anders wordt het een Frank de Boer copy....
    Wellicht kunnen die 2 samen een club trainen???
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    maandag 15 oktober 2018 om 14:01
    Dus Henkings, jij weet wat Cocu dacht toen hij naar Fener ging? En daarom is hij stom? Als je Cocu een beetje kent, bijv. uit interviews op tv dan weet je dat hij heel anders in elkaar steekt. Hij is juist een man die eerst bekijkt wat er volgens hem nodig is, alvorens hij ergens instapt. Veranderen om het veranderen? Dat heeft hij bij PSV ook nooit gedaan, dus ik weet niet waar jij het vandaan hebt om hem zo te typeren.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:37
    Ferdi Kardioglu lijkt me niet een speler die Cocu nodig had om de selectie sterker te maken in de top...
    Vind ik leuk
    Henkings +571
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:07
    Jij kunt dat dus wél. Hulde. Ik denk (mening hè) dat zelfs Cocu hier niet goed genoeg over nagedacht heeft.
    Een Turkse club is toch iets anders dan een NL club. Laat staan de omgeving. Ik dénk dat hij daar te licht over heeft gedacht.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:02
    OK, we gaan het volgen.
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    maandag 15 oktober 2018 om 14:41
    Samen naar Manchester United... Met Ferguson op de achtergrond...
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    maandag 15 oktober 2018 om 13:53
    Ik denk dat het om ManU gaat.....Premier League club....op zoek naar nieuwe manager....
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    maandag 15 oktober 2018 om 14:01
    Dat spel is ook niet om aan te gluren op dit moment dus Cocu zou er prima passen.
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    maandag 15 oktober 2018 om 14:42
    Hopelijk trekt ie in de winterstop niet heel PSV leeg...
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    maandag 15 oktober 2018 om 14:48
    Dan moet ie naar Everton, kan ie Brands overtuigen om PSV leeg te kopen (denk wel dat Lozano, Dumfires, Bergwijn het ok kunnen doen bij die club)
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:15
    Zou wel hilarisch zijn als hij Cocu bij United zou aanbieden, hoewel de sfeer er om te snijden is, kunnen ze zo'n dolletje denk ik wel waarderen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    maandag 15 oktober 2018 om 13:56
    Cocu, zo snel mogelijk je instanboeltje pakken en weg daar.
    Vind ik leuk
    Omam-Biyik +247
    maandag 15 oktober 2018 om 13:57
    Cocu is gepaaid met mooie praatjes dat Fenerbahce een andere weg in zou gaan slaan en hij daar een mooie rol in zou gaan vervullen. De realiteit is echter dat sinds 2013 de club 5 coaches versleet. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
    Vind ik leuk
    davidben +5290
    maandag 15 oktober 2018 om 14:17
    Cocu is ook niet heel slim, want die club heeft in de laatste 5 jaar 2x 1 jaar geen Europees voetbal ivm overtreden FFP regels ontvangen van de UEFA. Als je er dan toch heen gaat, dan heb toch echt een plaat voor je kop. Als hij niet uitkijkt, dan gaat zijn meisje straks ook nog vreemd.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2067
    maandag 15 oktober 2018 om 13:58
    Crystal Palace voor 4 wedstrijdjes
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:07
    Ik denk toch Southampton
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    maandag 15 oktober 2018 om 14:11
    Dit moet Cocu niet doen. Hij moet zorgen dat hij die 1.2 miljoen pakt en dan moet hij lekker op vakantie gaan. Beetje hier en daar analyses geven en een contract tekenen bij een subtopper voor volgend seizoen. Hij is al gebroken door al die Turkse praktijken dan is het niet handig om dan midden in de competitie naar een Engelse club (in nood) te gaan. In Engeland zijn ze wat rapper(buiten Manchester United en Arsenal) als het gaat om het ontslag van een trainer.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1931
    maandag 15 oktober 2018 om 14:13
    Strak verhaal van Fanatik... Laat blijken dat het in Turkije ook komkommertijd is met al dat saaie interlandnieuws.
    Vind ik leuk
    THIJS FC +59
    maandag 15 oktober 2018 om 14:15
    denk west ham
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:19
    Daar gaat het juist weer wat beter, in de zin dat ze 7 punten uit de laatste 4 wedstrijden hebben gepakt en ook niet onaardig spelen, daarnaast zit Pellegrini er net een paar maanden en zou het peperduur zijn om hem te ontslaan.
    Vind ik leuk
    THIJS FC +59
    maandag 15 oktober 2018 om 19:17
    waar dan
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2753
    maandag 15 oktober 2018 om 14:28
    Rara jongens die Turken
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +304
    maandag 15 oktober 2018 om 14:42
    Binnenkort te bezichtigen bij fox sport als analist
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32073
    maandag 15 oktober 2018 om 15:15
    Gelijk weg gaan daar.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:38
    Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken ......


    ❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:45
    Wordt steeds donkerde in Turkije .
    Buitje blijf hangen .
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:51
    Die Turkse media is nog slechter dan Valentijn Driessen en zijn pulp blaadje.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:58
    Mourinho weg. Cocu dr in
    Vind ik leuk
    Mari +9523
    maandag 15 oktober 2018 om 16:32
    ik denk dat als cocu weg wil hij behoorlijk zal moeten betalen.
    Doet hij dit niet dan heeft hij de keuze
    tapijt of
    de rit uitzingen (wordt en lijdensweg voor hem)
    Vind ik leuk
    Lampenpit +849
    maandag 15 oktober 2018 om 16:44
    Een vergoeding van 1,2 miljoen mee? Ik zou mijn zaakwaarnemer direct vastbinden. is hij helemaal gek geworden? Met 1,2 miljoen op zak neem ik het er eerst ff van!
    Vind ik leuk
    Demi +294
    maandag 15 oktober 2018 om 20:08
    Zitten echt op te wachten in Engeland..
    Die gozer heeft de uitstraling van een Lappen pop..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws