'Volgende Europese topclub klopt bij Ajax aan en hoort vraagprijs van 50 miljoen'

'Volgende Europese topclub klopt bij Ajax aan en hoort vraagprijs van 50 miljoen'

Gepubliceerd: dinsdag 16 oktober 2018 om 09:06di 16-10-2018 om 09:06

Matthijs de Ligt wordt andermaal in verband gebracht met een Europese topclub. De negentienjarige aanvoerder van Ajax wordt door Tuttosport gelinkt aan een transfer naar Juventus.

De Italiaanse sportkrant plaatst De Ligt dinsdag groot op de voorpagina. Juventus zou nadrukkelijk geïnteresseerd zijn in de Oranje-international en hem zelfs als het belangrijkste transferdoelwit hebben genoteerd. De Oude Dame nam reeds contact op met Ajax om een transfer te bespreken. Tuttosport claimt dat de Amsterdammers minimaal vijftig miljoen euro willen ontvangen.

Zelfs als Juventus daaraan voldoet is het echter geen uitgemaakte zaak dat De Ligt de overstap maakt naar Turijn. De Italiaanse grootmacht moet concurreren met diverse Europese topclubs, waarbij vooral FC Barcelona goede papieren lijkt te hebben. Ook Spaanse media schrijven bijna dagelijks over een transfer van De Ligt en Ajax-teamgenoot Frenkie de Jong naar Camp Nou.

El Mundo Deportivo meldde maandag nog dat naast Barça ook Paris Saint-Germain serieus werk maakt van de Ajacieden.

Plaats een reactie

popiejopie +3029
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:12
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Hopelijk kiest hij voor een leuk voetballende club i.p.v. een net niet club.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:13
Daar zou hij wel passen bij juven.
Vind ik leuk
3-5-2 +1779
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:26
Ja maar persoonlijk zie ik hem liever niet naar de Serie A gaan.. ik hoop op Bayern, Barca of P.L.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:17
Maar denk dat hij beter naar juven kan gaan serie A kan hij nog beter leren verdedigen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:13
Hij kiest voor Spanje. Dus Real Madrid of Barcelona.
En minimaal voor 80 miljoen euro.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12784
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
Precies dit was een oude krant van vorig jaar qua prijs 😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 09:42]
Vind ik leuk
Nvd88 +6874
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:26
Je moet voor Frenkie en De Ligt gewoon minimaal 100 de man hebben, Anders ben je gek ook.
Vind ik leuk
Echt? +5214
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
Zou geen slechte club voor hem zijn. Die gaan meedoen voor winst in de CL en als ze ergens kunnen verdedigen...
Vind ik leuk
2cents +63567
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
“Hoort vraagprijs van 50 miljoen...”

Hoe lang blijft die onzin doorgaan? Nog nooit is er een vraagprijs genoemd. Er is alleen gezegd “niet te koop”. Een vraagprijs noemen is hetzelfde als te koop aanbieden.
Vind ik leuk
zwollie +9751
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:04
Dit gaat het hele seizoen zo door.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7911
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:36
Ja, en is vraagprijs hè.
Dan zal de verkoop prijs rond de 45 miljoen liggen?
Vind ik leuk
2cents +63567
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:07
Is een hersenspinsel van een journalist hè, er zit tot nu toe namelijk een “niet te koop”-label op.

Die gast heeft het daarbij over “minimaal 50 miljoen”.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7911
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:09
Oh, de titel heeft het over vraagprijs 50 miljoen!
Vind ik leuk
Sytz +4310
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
Ik denk dat v Geel ook maar een keertje moet aankloppen voor de Ligt. Anders hoor je er écht niet meer bij als ik de media moet geloven...
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
Ruilen met die Portugese aanvaller van ze, schijnt een leuk spelertje te zijn.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1521
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:18
Liever een goede CV erbij.
Vind ik leuk
Pimman +11422
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
Jammer Juve..maar €50mil. is dús sowieso véél te weinig!! Én Matthijs wil écht niet in een Fiat Panda.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:52
Nee hij rijdt liever in een Seat Marbella.😂 Nooit gehoordt van Ferrari of Maserati en Lamborgini. Als ie zijn keus moet laten vallen naar welke club hij zou gaan omtrent automerk, kan ie toch echt beter naar Italië verkassen.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:56
Haha een seat Marbella, daar gaat ie moeilijk inpassen met zijn 1,88m
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:59
Nee, maar die lijkt het meest oo een Fiat Panda.😂😂😂
Vind ik leuk
Zultkop +6734
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:00
Dat zijn wel een beetje de afgeschreven modelletjes....
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
Ach ja je moet ergens beginnen. ;-)
Vind ik leuk
Pimman +11422
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:17
Haha snap ik..én met je eens dat dáár de mooiere snelste auto's vandaan komen! Daarentegen vind ik Barcelona wel weer véél mooier dan Turijn en (bijv) Manchester 😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:12
Eens!👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
Dit juich ik zeker toe, die kan nog beter worden door met slagers te spelen. Gewoon no nonsense leren verdedigen in Italië.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1521
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:18
Heerlijk dit. Ajax is een merk. Speel je bij Ajax dan sta je op de radar en ben je meer waard.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:24
Tja ieder zijn ding,ik heb meer met titels binnenhalen.Mooi om te zien wat er een verschil kan zijn tussen voetbalsupporters.De een gaat helemaal tekeer over transfers en de ander zoals ik ga toch liever voor t voetbal kijken en titels pakken.Heerlijk.
Vind ik leuk
Orphen89 +3943
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:33
Ik kijk ook graag voor het voetbal, maar kijken liever naar mooie Europese wedstrijden dan naar de Mickey Mouse competitie.
Dus inderdaad wel grappig hoe iedereen toch net weer een andere voorkeur heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:01
Ja precies,arrogantie Mickey mouse competitie noemen en hem al 4 jaar en wie weet wel 5 jaar niet kunnen winnen.Haha Heerlijk die zelfoverschatting iedere keer hahahahaaha
Vind ik leuk
Orphen89 +3943
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11
Nou nou nou, wat is er gebeurd met het "Ieder zijn ding" verhaaltje?

Nu ben ik opeens arrogant omdat ik liever naar CL/EL kijk dan naar de eredivisie?

Zal mij een worst wezen wie de eredivisie wint als Ajax en PSV weer Europese (sub) top worden.
Ik ben voor Ajax maar dat is het mooie aan CL/EL kijken dan kan ik gewoon ook voor PSV juichen zolang ze niet tegen elkaar hoeven.

Ajax doet het afgelopen jaren wel beter in Europa, dat valt toch niet te ontkennen? PSV doet het de laatste 4 jaar beter in de eredivisie, dat zal ik ook niet ontkennen.
Oke sorry, had het misschien niet de Mickey Mouse competitie moeten noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
Ik snap je punt,Nette reactie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:54
Er komt weer een tijd dat wij de Titel weer gaan pakken en dan wordt het dubbel genieten.
Vind ik leuk
3Bier +15498
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
Heerlijk? Ik zou blij zijn als al die geruchten nou eens zouden stoppen. Laat die jongen lekker voetballen. Die gast is 19 en als hij het internet afstruint ziet hij dat de hele Europese top op hem aan het bieden is (wat natuurlijk niet waar is, Overmars heeft nog geen bod ontvangen). Het is dat hij zo nuchter en stabiel is maar er zijn zat jongens van 19 die dan gek gemaakt worden en naast hun schoenen gaan lopen. Het zelfde geldt ook voor Frenkie. Die media moet eens kappen met die onzin.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:21
Ajax is echt gek als ze De Ligt voor 50 miljoen laten gaan. Alleen voor De Ligt kun je al 120 tot 160 miljoen voor krijgen. Is vele malen beter dan Varane en Marquinhos en heeft zich al op een hoog niveau bij Oranje ontwikkeld. Of is Overmars het spoor bijster dan mogen ze die gast op staande voet ontslaan!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:08
Het pilletje doet nog niet zijn werk zie ik 😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:34
Als Juve aanhanger zou ik dit wel leuk vinden
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:35
Zou Tuttosport wel weten dat Ajax iets meer dan een jaar geleden Davinson Sanchez voor ca 45 miljoen verkocht aan Spurs? En dat een vraagprijs van 50 miljoen voor een speler die meer potentie heeft, maar vooral waar zo'n beetje de hele Europese top interesse in heeft, dan niet heel waarschijnijk is?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:31
Ik denk het niet
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:39
Wat nou minimaal 50?zijn die gek geworden.hij is minimaal 80 miljoen waard!!!zeker niet voor minder.ik denk zelfs dat hij de 90 tot 100 waard is.
Vind ik leuk
burgos +13
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
Kunnen we er nu AUB even mee stoppen,je word gek van al die artikelen.
Vind ik leuk
zwollie +9751
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:07
Gaat het hele seizoen door, totdat ze verkocht zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:49
De beste verdediger van de wereld en dan zo'n prut bedrag vragen? De Ligt is zowiezo al minimaal 150 miljoen waard. En dat is echt het minimale wat je kan vragen. Tussen de 150 en 200 dan gaat ie weg voor pak em beet 175 dan heb je een goede deal. Dan kun je in de winterstop Koulibaly kopen dan heb je het verdedigend al opgelost.
Vind ik leuk
ABAB +143
dinsdag 16 oktober 2018 om 09:56
Hahaha 50 hahaha ga maar bij PSV shoppen hahahaha
Vind ik leuk
Pinokkio2 +108
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:01
Als je met de huidige 'transferbedragen' gekte nu De Ligt voor maar 50M laat vertrekken, mag je als Overmars zijnde gelijk je biezen pakken in het kader van een zeer slechte deal en misgelopen miljoenen aan inkomsten!
Vind ik leuk
rexxo +15942
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
Vanmiddag komt VP met het nieuws dat Frenkie gevraagd is tactische oplossingen te vinden voor de problemen in het Spaanse Koningshuis en hoe het Rijksmuseum het beste de Nachtwacht kan restaureren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 10:26
50 imo euro's? Dacht het niet Juve. Doe maar 2,5X zoveel. Marc is wel goed maar niet gek!
Vind ik leuk
Mari +13213
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:26
Ik geloof dat Juve belangstelling heeft, maar betwijfel of er ook maar 1 persoon van Juve of Ajax of Barca ooit een bedrag heeft genoemd.
Dit komt pas veel later
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:29
Hoppa geweldig!
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:36
50, 60, 70 en zelfs al bedragen gelezen van 100 miljoen maar de enigste die precies weet wat Mijthijs moet gaan kosten is Ajax en die verklaard, tot aan jet eind van dit seizoen gaat er niemand weg die we niet kwijt willen. De rest is allemaal bladvulling dat bol staat met geruchten en fantasieverhalen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 11:49
VP, beetje opletten hoor, er is weer Frenkie-nieuws; City wil 'm hebben voor 62 miljoen pond. Bron: The Guardian
Vind ik leuk
Degier +2038
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
Vraagprijs 50 miljoen en minimaal bedrag wat Ajax wil ontvangen 50 miljoen. Wat klopt hier niet VP?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20
Genoeg van dit soort verhalen. Ga s ff lekker schrijven over voetbal.
Vind ik leuk
Teamgeest +1930
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:32
Blablabla tuurlijk 👊🏻
Vind ik leuk
kees ee +1055
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:53
kunnen ze van te ligt ook plakjes snijden ?? hij krijgt het maar druk, . . naar die club en die club, en voor belachelijke bedragen, en waar loopt'ie ??
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:25
Dat ze in Italie de vraagprijs weten vind ik knap helemaal omdat wij het hier in dit al helemaal niet weten.......Wie weet zegt men bij Ajax bieden vanaf 50 of misschien vragen ze wel 60 of nog gekker 70!!!!!! Who now’s......
Vind ik leuk
DeNeutrale +283
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
Juve heeft nog iemand op het oog als CV. De keuze is nog niet gemaakt; het gaat tussen Zlatan en de Ligt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:30
50 miljoen? Kolder. De Ligt is jonger, beter en heeft/had een langer contract dan van Dijk. Die kostte 85 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 14:58
Dacht even dat ik Ronaldinho op het magazine zag staan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
Het zou handiger zijn voor de ligt om naar Juve te gaan, niet alleen omdat hij dan meer aan spelen toekomt, maar ook omdat hij dan get verdedigen van Chiellini en Bonucci kan overnemen
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:46
Hoe lang zou het nog duren voordat een Chinese club zich meldt?
Vind ik leuk
Muscles +2073
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:55
Nu eens stoppen met bladvulling in voetballoze weken? Bovendien belachelijk als het over 50 miljoen en Juventus gaat want inmiddels begint het bod bij het dubbele en pas met ingang van volgend seizoen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1364
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:56
50? Serieus dan maar niet. De ligt is de torenhoge uitblinker in zijn leeftijdscategorie, 65 en geen cent minder is gewoon terecht. Zeker gezien de intresse.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:11
65??90 minimaal als ze al voor Bale 3 jr geleden 100 voor betaalden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
Er is maar 1 club,waar hij moet spelen Barca!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:07
marc krijg het druk!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:43
Nou ik hoop dat zowel het hele Ajax mensen als onze Mark Overmars De ligt voor meer verkoop dan 50 mln want bij zowel Barca als bij PSG vroegen Marc Overmars al meer dan 50mln De Ligt bij die twee clubs heeft die al 'n tranferbod toe gegeven dat De Ligt al rond de 60 a 70 mln moet kosten dus zal Marc Overmars De Ligt toch voor Juventus kiezen om hem voor 50mln te verkopen dan mag hij toc eens aan de supporters en aan Barca en PSG even uitleggen waarom hij De Ligt voor 50mln verkoopt en dat hij aan deze 2 clubs tussen de 60 en de 70mln vraagt dus ik denk dat dit weer zo een broodje aap onzin is van de krant/media
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 00:12
De ene topclub klopt aan de deur van de andere topclub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws