'Volgende Europese topclub klopt bij Ajax aan en hoort vraagprijs van 50 miljoen'

    'Volgende Europese topclub klopt bij Ajax aan en hoort vraagprijs van 50 miljoen'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:06

    Matthijs de Ligt wordt andermaal in verband gebracht met een Europese topclub. De negentienjarige aanvoerder van Ajax wordt door Tuttosport gelinkt aan een transfer naar Juventus.

    De Italiaanse sportkrant plaatst De Ligt dinsdag groot op de voorpagina. Juventus zou nadrukkelijk geïnteresseerd zijn in de Oranje-international en hem zelfs als het belangrijkste transferdoelwit hebben genoteerd. De Oude Dame nam reeds contact op met Ajax om een transfer te bespreken. Tuttosport claimt dat de Amsterdammers minimaal vijftig miljoen euro willen ontvangen.

    Zelfs als Juventus daaraan voldoet is het echter geen uitgemaakte zaak dat De Ligt de overstap maakt naar Turijn. De Italiaanse grootmacht moet concurreren met diverse Europese topclubs, waarbij vooral FC Barcelona goede papieren lijkt te hebben. Ook Spaanse media schrijven bijna dagelijks over een transfer van De Ligt en Ajax-teamgenoot Frenkie de Jong naar Camp Nou.

    El Mundo Deportivo meldde maandag nog dat naast Barça ook Paris Saint-Germain serieus werk maakt van de Ajacieden.

    Plaats een reactie

    popiejopie +2691
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:12
    Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Hopelijk kiest hij voor een leuk voetballende club i.p.v. een net niet club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:15
    Bij Ajax heeft hij geluk dan. Daar kan hij van beide dingen genieten.

    Oke ... wel erg makkelijk. Maar het is dinsdag ... geef me nog 3 dagen de kans.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:47
    De redactie van FrenkiePrimeur kan het toch weer niet laten om zijn naam even snel te noemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
    Piroe staat ook in de belangstelling van Juve roept er hier net 1.....zo, ook weer tevreden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:16
    Is al een tijdje het geval.. ga er niet vanuit dat die gaat.. PSV nu bezig over verlenging van het contract dus zie dit wel goed komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:20
    Ik niet, wat collega's van je....is op zich een aardige speler maar is al 19 en kan imo kwalijk mee bij jong PSV....dan staan er nog een aantal aardige spitsen in de wachtrij voor hem...PSV wil Lammers ook niet verkopen, en dan heb je Malen, Romero(??) En Luuk Jong nog....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:27
    Lammers zie ik nooit eerste spits worden bij PSV, prima voor een club als Heerenveen, Utrecht, etc.
    Malen is als opvolger van Bergwijn en of Lozano, die gaat dit seizoen wel zijn minuten maken..
    Luuk de Jong zal waarschijnlijk volgend jaar toch nog een stap gaan maken, ondanks dat die beter kan blijven, dit is zijn plafond..
    Romero kan ik niks over zeggen is te hopen dat hij fit wordt begint nu toch wel erg lang te duren
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:57
    Bij Heerenveen willen ze Lammers graag houden! PSV houdt dat tegen...
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:04
    voor het juiste bedrag is iedereen te koop
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:21
    Heerenveen heeft zijn uiterste best gedaan want we hebben hier een hekel aan huren en lenen...ging niet gebeuren! Nu hebben ze afgesproken dat als Lammers een goed seizoen draait en verkocht wordt voor een aanzienlijk bedrag Heerenveen een soort opleidingsvergoeding ontvangt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:24
    Bron?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:21
    ben ik ook benieuwd naar :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:04
    Snap ik, omdat die zo alleen maar in waarde kan stijgen.. Misschien haalt hij het natuurlijk wel, daarom is het logisch dat PSV hem niet verkoopt
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:22
    Zie mijn reactie op Korm hierboven....
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:53
    Niet Lullig bedoeld hoor maar Rosario zou het volgens de kenners hier ook niet redden bij PSV. Is nu al geselecteerd voor Oranje. HEt zegt helemaal niks over Piroe, hij kan in dit elftal zomaar wel draaien...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:59
    Rosario is een goeie speler man! Zijn mentaliteit was een vraagteken(zoals wel meer bij de huidige generatie) maar hij lijkt zijn draai gevonden te hebben...
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1377
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:32
    Bovendien heeft in de regel genomen een spits net als een keeper....wat meer tijd nodig om te rijpen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:36
    19 is gewoon nog hartstikke jong vindt 't raar dat er vele mensen hem dan al afschrijven.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:08
    vond ik ook :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:34
    19 is gewoon nog hartstikke jong.De 1 is wat eerder rijp als de ander.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7188
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:21
    Ajax het opleidingsinstituut verdiend zichzelf terug en maakt verschrikkelijk veel winst! Top beleid, voorbeeld voor velen.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +207
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:23
    maar prijzen blijven uit!
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +252
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:08
    Die NL-schaal schuift ook niet zo lekker.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1377
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:55
    Dat klopt....PSV werkt ook gelukkig meer met jonge gasten....en Feyenoord heeft destijds ook de ommezwaai gemaakt.... goed voor Oranje
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:27
    En jij kan het niet laten om snel te reageren. Wie of wat is erger
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:43
    Snel? viel wel mee...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:13
    Op Marktplaats bieden ze dan altijd 10 euro.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
    Welke advertentie bedoel je Wim? Achterhoede Feyenoord op te halen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:20
    Jaja. Hier kan ik weer niet van slapen.
    Vind ik leuk
    imho +1018
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:46
    gelukkig dan wel weer 010 euro
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:27
    Nu ben je in de war met de feyenoord selectie. Dat daar een tientje op geboden wordt is al een histories moment.
    Vind ik leuk
    3Bier +9734
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:36
    Zou ik dan wel op afdingen
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:53
    Haha gekkie. Even een cursusje komische humor om te lachen volgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:58
    Ik denk dat de huidige selectie van Ajax zo ongeveer 2,5 miljrd waard is. Dus met een tientje kom je niet ver.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:54
    Hahahahaha wat kunnen veel mensen onzin lullen zeg
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:10
    De enige reden dat ik dit zeg is om het volgende punt. Men moet eens stoppen met berichtgeving omtrent transfer bedragen. Niemand weet wat iemand waard is en al zeker de media niet. Dat domme gespeculeer, je wordt er helemaal doodloof van. Dus dacht ik doe ook even een waardeloze waarde.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1795
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:08
    Idd. En ik kan me ook niet voorstellen dat Ajax heeft gezegd minimaal €50M te willen hebben, daar is Marc veels te slim voor. PSG, Barca, City, Utd, Juve, hij gaat ze tegen elkaar op laten bieden. Wordt dus aanzienlijk meer dan €50,- aangezien City al aangaf meer te willen betalen.....
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:22
    logische verklaring :)
    Vind ik leuk
    FudoAmida +57
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:26
    2,5 miljard? Ik denk dat je nog niet eens aan de 0,5 miljard komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11
    Zie hierboven.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4055
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:31
    Oh, ik dacht eerder aan 38765527593765,77 triljoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:44
    Jij snapt er net zoveel van als ik heb ik door! ;-)
    Vind ik leuk
    Summit +576
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:07
    De selectie is dat niet waard, maar er wordt altijd meer dan de waarde gegeven. Tis te hopen voor Ajax dat ze het geld wat van de zomer binnenkomt gaan stoppen is goede gerichte transfers. Onana, de Ligt, de Jong, Ziyech en Neres zijn na de komende zomer wsl niet meer te bewonderen in Adam...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:12
    Was ook niet serieus met deze waarde. Voorr mijn punt, zie boven.
    Vind ik leuk
    Summit +576
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:14
    Iknow, maar je mist het punt wat ik probeer te maken ook ;p.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:24
    Nee die miste ik niet hoor. Ik wil er alleen niet aandenken. Ja we hebben een nog grotere zak met geld. Maar dat vergoed niet alles, je koopt er voorals nog geen kampioenschap mee. En daarbij wil je vergelijkbare spelers, moet je diep in de buidel tasten. Nee deze groep bij elkaar houden dat is het mooiste senario, maar dat is tegen beter weten in, helaas!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4055
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:33
    Ik hoop van harte dat Ajax toch deze spelers weet te behouden.
    Eindelijk een sterk elftal wat europees mee kan.
    Niet met de top maar daaronder wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:41
    Als de groei er in blijft zoals die nu gaat, waarom niet met de europese top mee kunnen. Kijk tegen Bayern, en alle andere teams zijn ook ouder aan het worden. Het is niet voor niks dat ze momenteel de spelers uit NL willen hebben. Van zowel Ajax Als Psv. Deze jongens zijn goud waard als ze zich zo blijven ontwikkelen. Maar je kunt ze niet houden helaas, omdat onze competitie te zwak is/ wordt voor zulke jongens
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +252
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:25
    Je ziet nu toch dat door verkopen en herinvesteren spelers langer willen blijven en dat Ajax beter voor de dag komt. En dat dat effect zich lijkt te versterken want de transferopbrengsten lopen niet terug. Zo komt Ajax dichter bij de Europeese top. Ze moeten dus wel blijven verkopen maar met meer middelen en kwaliteit bijkopen kun je spelers langer binden. Zo kunnen weer bijzondere successen ooit bereikbaar worden, wat nog maar kort geleden niemand voor mogelijk hield. Fans moeten geduld hebben, de NL-schaal is in dat beleid geen prio zolang ook de tweede plek toegang biedt tot de CL.
    Fantastische ontwikkeling en misschien pas gebleken door het onverwachte aanblijven van Ziyech?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:20
    Ik ben het zeer met je eens. Al blijft het jammer dat je deze lichting of een gedeelte ervan kwijt raakt. Waar je misschien in de toekomst tegen moet ballen. Wat dan ws heel lastig gaat worden. Maarja dat is voor later. Wat betreft de NL-schaal moet zeker prioriteit 1 zijn, daar zijn we Ajax voor. Maar inderdaad als het niet lukt dan zeker 2de. En weer hogen ogen proberen te gooien in Europa.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +252
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:30
    Je kunt aan alles merken dat die schaal tot nog toe niet veel proriteit heeft. En dat begrijp ik ook, het is een korte termijn-belang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:40
    Ik ook wel, maar geloof me die schaal als die voor het grijpen ligt, eventueel dit jaar, gaan ze er echt wel voor. Denk jij niet?
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +252
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:16
    Vast wel, maar voorlopig wordt er minder risico genomen in de competitie en alle inzet op de CL gezet. Competitiepunten wrrden verloren na een zware CL-pot. Bij PSV ligt de nadruk duidelijk anders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:13
    Daar zou hij wel passen bij juven.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1630
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:26
    Ja maar persoonlijk zie ik hem liever niet naar de Serie A gaan.. ik hoop op Bayern, Barca of P.L.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:17
    Maar denk dat hij beter naar juven kan gaan serie A kan hij nog beter leren verdedigen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:13
    Hij kiest voor Spanje. Dus Real Madrid of Barcelona.
    En minimaal voor 80 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
    Precies dit was een oude krant van vorig jaar qua prijs 😂😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5078
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:26
    Je moet voor Frenkie en De Ligt gewoon minimaal 100 de man hebben, Anders ben je gek ook.
    Vind ik leuk
    Echt? +3677
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
    Zou geen slechte club voor hem zijn. Die gaan meedoen voor winst in de CL en als ze ergens kunnen verdedigen...
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
    “Hoort vraagprijs van 50 miljoen...”

    Hoe lang blijft die onzin doorgaan? Nog nooit is er een vraagprijs genoemd. Er is alleen gezegd “niet te koop”. Een vraagprijs noemen is hetzelfde als te koop aanbieden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
    Goed punt.

    De media zal zelf toch geen prijzen bedenken? Met een leuk verhaaltje er omheen.

    Dat gebeurt anders nooit.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12000
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:19
    50 miljoen + Dybala en Chiellini heb ik gehoord
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:26
    Dybala verdiend 8,5 miljoen en Chiellini 6. Succes ... met je krantenwijk, dan heeft Overmars alvast een beginnetje.
    Vind ik leuk
    Dani7 +101
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:32
    En Ronaldo
    Vind ik leuk
    zwollie +7956
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:04
    Dit gaat het hele seizoen zo door.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4055
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:36
    Ja, en is vraagprijs hè.
    Dan zal de verkoop prijs rond de 45 miljoen liggen?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:07
    Is een hersenspinsel van een journalist hè, er zit tot nu toe namelijk een “niet te koop”-label op.

    Die gast heeft het daarbij over “minimaal 50 miljoen”.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4055
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:09
    Oh, de titel heeft het over vraagprijs 50 miljoen!
    Vind ik leuk
    Sytz +3325
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:14
    Ik denk dat v Geel ook maar een keertje moet aankloppen voor de Ligt. Anders hoor je er écht niet meer bij als ik de media moet geloven...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:16
    Niet naar Juventus gaan. Ten eerste gaan ze het transferbedrag in een termijn van 120 maanden afbetalen waarbij ze de laatste 20 maanden vergeten over te schrijven. Ten tweede is 50 miljoen voor de Ligt een belediging. City is al bereid om 80 miljoen te betalen. In een keer namelijk en niet in 120 termijnen. Juventus is dus kansloos als het gaat om de transfer van de Ligt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:19
    Juventus betaald bijna nooit in termijnen. Het is geen Napoli of Roma.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2034
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
    Ruilen met die Portugese aanvaller van ze, schijnt een leuk spelertje te zijn.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:18
    Liever een goede CV erbij.
    Vind ik leuk
    Pimman +5074
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
    Jammer Juve..maar €50mil. is dús sowieso véél te weinig!! Én Matthijs wil écht niet in een Fiat Panda.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:52
    Nee hij rijdt liever in een Seat Marbella.😂 Nooit gehoordt van Ferrari of Maserati en Lamborgini. Als ie zijn keus moet laten vallen naar welke club hij zou gaan omtrent automerk, kan ie toch echt beter naar Italië verkassen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:56
    Haha een seat Marbella, daar gaat ie moeilijk inpassen met zijn 1,88m
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:59
    Nee, maar die lijkt het meest oo een Fiat Panda.😂😂😂
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:00
    Dat zijn wel een beetje de afgeschreven modelletjes....
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
    Ach ja je moet ergens beginnen. ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +5074
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:17
    Haha snap ik..én met je eens dat dáár de mooiere snelste auto's vandaan komen! Daarentegen vind ik Barcelona wel weer véél mooier dan Turijn en (bijv) Manchester 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:12
    Eens!👍
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:17
    Dit juich ik zeker toe, die kan nog beter worden door met slagers te spelen. Gewoon no nonsense leren verdedigen in Italië.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:18
    Heerlijk dit. Ajax is een merk. Speel je bij Ajax dan sta je op de radar en ben je meer waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:24
    Tja ieder zijn ding,ik heb meer met titels binnenhalen.Mooi om te zien wat er een verschil kan zijn tussen voetbalsupporters.De een gaat helemaal tekeer over transfers en de ander zoals ik ga toch liever voor t voetbal kijken en titels pakken.Heerlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:33
    Ik kijk ook graag voor het voetbal, maar kijken liever naar mooie Europese wedstrijden dan naar de Mickey Mouse competitie.
    Dus inderdaad wel grappig hoe iedereen toch net weer een andere voorkeur heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:01
    Ja precies,arrogantie Mickey mouse competitie noemen en hem al 4 jaar en wie weet wel 5 jaar niet kunnen winnen.Haha Heerlijk die zelfoverschatting iedere keer hahahahaaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:11
    Nou nou nou, wat is er gebeurd met het "Ieder zijn ding" verhaaltje?

    Nu ben ik opeens arrogant omdat ik liever naar CL/EL kijk dan naar de eredivisie?

    Zal mij een worst wezen wie de eredivisie wint als Ajax en PSV weer Europese (sub) top worden.
    Ik ben voor Ajax maar dat is het mooie aan CL/EL kijken dan kan ik gewoon ook voor PSV juichen zolang ze niet tegen elkaar hoeven.

    Ajax doet het afgelopen jaren wel beter in Europa, dat valt toch niet te ontkennen? PSV doet het de laatste 4 jaar beter in de eredivisie, dat zal ik ook niet ontkennen.
    Oke sorry, had het misschien niet de Mickey Mouse competitie moeten noemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
    Ik snap je punt,Nette reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:54
    Er komt weer een tijd dat wij de Titel weer gaan pakken en dan wordt het dubbel genieten.
    Vind ik leuk
    3Bier +9734
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
    Heerlijk? Ik zou blij zijn als al die geruchten nou eens zouden stoppen. Laat die jongen lekker voetballen. Die gast is 19 en als hij het internet afstruint ziet hij dat de hele Europese top op hem aan het bieden is (wat natuurlijk niet waar is, Overmars heeft nog geen bod ontvangen). Het is dat hij zo nuchter en stabiel is maar er zijn zat jongens van 19 die dan gek gemaakt worden en naast hun schoenen gaan lopen. Het zelfde geldt ook voor Frenkie. Die media moet eens kappen met die onzin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:21
    Ajax is echt gek als ze De Ligt voor 50 miljoen laten gaan. Alleen voor De Ligt kun je al 120 tot 160 miljoen voor krijgen. Is vele malen beter dan Varane en Marquinhos en heeft zich al op een hoog niveau bij Oranje ontwikkeld. Of is Overmars het spoor bijster dan mogen ze die gast op staande voet ontslaan!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:08
    Het pilletje doet nog niet zijn werk zie ik 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:27
    50 MIO voor het linker of rechter been van de Ligt bedoelen ze neem ik aan? Ajax is gek als ze hem voor dat bedrag laten gaan.
    Wel een mooie club Juve. Zou hij wel passen en zou goed zijn voor zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:34
    Als Juve aanhanger zou ik dit wel leuk vinden
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:35
    Zou Tuttosport wel weten dat Ajax iets meer dan een jaar geleden Davinson Sanchez voor ca 45 miljoen verkocht aan Spurs? En dat een vraagprijs van 50 miljoen voor een speler die meer potentie heeft, maar vooral waar zo'n beetje de hele Europese top interesse in heeft, dan niet heel waarschijnijk is?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:31
    Ik denk het niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:39
    Wat nou minimaal 50?zijn die gek geworden.hij is minimaal 80 miljoen waard!!!zeker niet voor minder.ik denk zelfs dat hij de 90 tot 100 waard is.
    Vind ik leuk
    burgos +11
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:41
    Kunnen we er nu AUB even mee stoppen,je word gek van al die artikelen.
    Vind ik leuk
    zwollie +7956
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:07
    Gaat het hele seizoen door, totdat ze verkocht zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:49
    De beste verdediger van de wereld en dan zo'n prut bedrag vragen? De Ligt is zowiezo al minimaal 150 miljoen waard. En dat is echt het minimale wat je kan vragen. Tussen de 150 en 200 dan gaat ie weg voor pak em beet 175 dan heb je een goede deal. Dan kun je in de winterstop Koulibaly kopen dan heb je het verdedigend al opgelost.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:56
    Hahaha 50 hahaha ga maar bij PSV shoppen hahahaha
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +87
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:01
    Als je met de huidige 'transferbedragen' gekte nu De Ligt voor maar 50M laat vertrekken, mag je als Overmars zijnde gelijk je biezen pakken in het kader van een zeer slechte deal en misgelopen miljoenen aan inkomsten!
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:05
    Vanmiddag komt VP met het nieuws dat Frenkie gevraagd is tactische oplossingen te vinden voor de problemen in het Spaanse Koningshuis en hoe het Rijksmuseum het beste de Nachtwacht kan restaureren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:20
    Haha 50 miljoen, is dat de aanbetaling ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:26
    50 imo euro's? Dacht het niet Juve. Doe maar 2,5X zoveel. Marc is wel goed maar niet gek!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:28
    Persoonlijk denk ik dat hij echt geweldig bij Juventus past. Misschien zelfs beter dan Barca.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171548
    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:35
    Waar zal frenkie vandaag gaan tekenen?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
    Wat een jaloezie elke dag van jou
    Niks anders te doen in je nutteloze leven?
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:26
    Ik geloof dat Juve belangstelling heeft, maar betwijfel of er ook maar 1 persoon van Juve of Ajax of Barca ooit een bedrag heeft genoemd.
    Dit komt pas veel later
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:29
    Hoppa geweldig!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:36
    50, 60, 70 en zelfs al bedragen gelezen van 100 miljoen maar de enigste die precies weet wat Mijthijs moet gaan kosten is Ajax en die verklaard, tot aan jet eind van dit seizoen gaat er niemand weg die we niet kwijt willen. De rest is allemaal bladvulling dat bol staat met geruchten en fantasieverhalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:49
    VP, beetje opletten hoor, er is weer Frenkie-nieuws; City wil 'm hebben voor 62 miljoen pond. Bron: The Guardian
    Vind ik leuk
    Degier +466
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:19
    Vraagprijs 50 miljoen en minimaal bedrag wat Ajax wil ontvangen 50 miljoen. Wat klopt hier niet VP?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20
    Genoeg van dit soort verhalen. Ga s ff lekker schrijven over voetbal.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:32
    Blablabla tuurlijk 👊🏻
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:53
    kunnen ze van te ligt ook plakjes snijden ?? hij krijgt het maar druk, . . naar die club en die club, en voor belachelijke bedragen, en waar loopt'ie ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:25
    Dat ze in Italie de vraagprijs weten vind ik knap helemaal omdat wij het hier in dit al helemaal niet weten.......Wie weet zegt men bij Ajax bieden vanaf 50 of misschien vragen ze wel 60 of nog gekker 70!!!!!! Who now’s......
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:29
    Juve heeft nog iemand op het oog als CV. De keuze is nog niet gemaakt; het gaat tussen Zlatan en de Ligt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 13:30
    50 miljoen? Kolder. De Ligt is jonger, beter en heeft/had een langer contract dan van Dijk. Die kostte 85 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:58
    Dacht even dat ik Ronaldinho op het magazine zag staan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:28
    Het zou handiger zijn voor de ligt om naar Juve te gaan, niet alleen omdat hij dan meer aan spelen toekomt, maar ook omdat hij dan get verdedigen van Chiellini en Bonucci kan overnemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:46
    Hoe lang zou het nog duren voordat een Chinese club zich meldt?
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:55
    Nu eens stoppen met bladvulling in voetballoze weken? Bovendien belachelijk als het over 50 miljoen en Juventus gaat want inmiddels begint het bod bij het dubbele en pas met ingang van volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    dinsdag 16 oktober 2018 om 15:56
    50? Serieus dan maar niet. De ligt is de torenhoge uitblinker in zijn leeftijdscategorie, 65 en geen cent minder is gewoon terecht. Zeker gezien de intresse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:11
    65??90 minimaal als ze al voor Bale 3 jr geleden 100 voor betaalden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 16:39
    Er is maar 1 club,waar hij moet spelen Barca!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:07
    marc krijg het druk!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:43
    Nou ik hoop dat zowel het hele Ajax mensen als onze Mark Overmars De ligt voor meer verkoop dan 50 mln want bij zowel Barca als bij PSG vroegen Marc Overmars al meer dan 50mln De Ligt bij die twee clubs heeft die al 'n tranferbod toe gegeven dat De Ligt al rond de 60 a 70 mln moet kosten dus zal Marc Overmars De Ligt toch voor Juventus kiezen om hem voor 50mln te verkopen dan mag hij toc eens aan de supporters en aan Barca en PSG even uitleggen waarom hij De Ligt voor 50mln verkoopt en dat hij aan deze 2 clubs tussen de 60 en de 70mln vraagt dus ik denk dat dit weer zo een broodje aap onzin is van de krant/media
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:12
    De ene topclub klopt aan de deur van de andere topclub.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws