Update: NEC wil keeper langer aan het werk zien: 'In de loop van de week'

    Update: NEC wil keeper langer aan het werk zien: 'In de loop van de week'

    maandag 22 oktober 2018 om 12:52

    NEC blijft onverminderd zoeken naar een nieuwe doelman. De Kroaat Oliver Zelenika de komende week op proef in Nijmegen, zo heeft de club laten weten via de officiële kanalen.

    De 25-jarige sluitpost stond jarenlang onder contract bij topclub Dinamo Zagreb en zat tijdens het WK van 2014 op de bank namens Kroatië. Een interlanddebuut zat er echter niet in voor Zelenika, die afgelopen zomer vertrok bij het Poolse Lechia Gdansk en sindsdien zonder club zit.

    De doelman is derde proefspeler in korte tijd die zich in De Goffert meldt. Voormalig Cambuur- en Sparta-doelman Leonard Nienhuis vertrok na twee dagen zonder contract. Ook de Oostenrijker Osman Hadzikic zal niet bij de nummer zeven van de Keuken Kampioen Divisie aan de slag gaan.

    NEC heeft dit seizoen al drie keepers in moeten zetten. Gino Coutinho leverde al vroeg in het seizoen zijn contract in en Norbert Alblas liep een zware knieblessure op. Marco van Duin is momenteel de enige beschikbare doelman.

    Update 22/10 12.52: Zelenika blijft nóg een week op proef bij NEC. Dat bevestigt technisch directeur Remco Oversier in gesprek met Omroep Gelderland"In de loop van de week kijken we dan of we met hem verder willen of dat we de proefperiode nog verlengen of dat hij weggaat. In deze fase van het seizoen hebben keepers en spelers die op proef komen nauwelijks wedstrijdritme, dus dan kun je iemand niet na een paar trainingen al beoordelen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 oktober 2018 om 10:59
    Wat een zielige club is dat NEC zijn... zo triest..

    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:07
    Leg uit voorstopper.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:09
    Laat hem maar.
    Vind ik leuk
    Aal +22118
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:31
    Hopen dat ze dit seizoen gewoon subtop spelen. Hebben niks meer te zoeken in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:52
    Leer eerst maar is hoe je een zin goed typt.. zielig mannetje..
    Vind ik leuk
    Rodajc +14601
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:03
    Nou @Lechia Gdansk, jij hoort dit te weten. Is het wat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:07
    Alles is beter dan van duin.
    Dus laat maar komen. 💪
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:15
    Ook al was het derde keeper van Kroatie moet hij wel wat kunnen lijk me.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:16
    Klopt nec heeft altijd wel goede keepers gescout dus. Ziet er hoopvol uit.
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:18
    Ja dat is ook. Apart dat ze toch weer altijd een goeie keeper weten te vinden (behalve v duin).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:19
    😂
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    maandag 22 oktober 2018 om 12:58
    Jurjus ?
    dus niet alles ;)
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:13
    Mag toch aannemen dat het niet echt iets is als hij daar weg (moet?) is en vervolgens geen club kan vinden
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:14
    Gewoon halen en contract tot einde vh seizoen. Van Duin kan echt niet meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 11:17
    Van duin kan beter stopen.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    maandag 22 oktober 2018 om 13:01
    Is toch vrij belangrijk voor een keeper om te kunnen stoppen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws