NEC beëindigt trainingsstage al na twee dagen en zoekt verder naar nieuwe doelman

NEC beëindigt trainingsstage al na twee dagen en zoekt verder naar nieuwe doelman

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 09:14do 11-10-2018 om 09:14

Leonard Nienhuis zal zijn carrière niet vervolgen bij NEC. De 28-jarige doelman zit zonder club nadat hij afgelopen seizoen met Sparta uit de Eredivisie degradeerde en werkte een trainingsstage in Nijmegen af.

Deze is echter al na twee dagen beëindigd, meldt NEC donderdagochtend via de officiële kanalen. Volgens de nummer vijf van de Keuken Kampioen Divisie hebben club en speler na twee trainingsdagen 'in goed overleg' besloten om de stage niet voort te zetten. Waarom dit besluit is genomen door beide partijen, laat NEC in het midden.

De Oostenrijker Osman Hadzikic blijft nog wél even meetrainen in Nijmegen. NEC kampt met een keepersprobleem: routinier Gino Coutinho leverde aan het begin van het seizoen zijn contract in en Norbert Alblas liep een knieblessure op, waardoor hij in 2018 niet meer in actie zal komen. Marco van Duin is momenteel de enige beschikbare sluitpost in De Goffert.

Plaats een reactie

Bertjes +1510
donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
Gelukkig maar. Ik werd al een beetje droevig bij de gedachte van die pofferige rooie rauwdouwer bij ons in de goal..
Vind ik leuk
NvC +7332
donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
Ja ik ook, gelukkig zagen ze het bij NEC na twee dagen ook al.
Vind ik leuk
kwartje50 +1150
donderdag 11 oktober 2018 om 12:06
Jeroen Verhoeven, man die NEC kan redden.
Vind ik leuk
NvC +7332
donderdag 11 oktober 2018 om 13:59
Is hij iedere wedstrijd onze ‘New York Pizza man of the match’.
Vind ik leuk
kwartje50 +1150
donderdag 11 oktober 2018 om 14:23
Hahahaha
Vind ik leuk
Romario9 +13172
donderdag 11 oktober 2018 om 09:25
Vreemd dat ze die gast op stage laten komen terwijl iedereen die hem ooit heeft zien keepen weet dat ie er niks van kan.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 09:43
Gelukkig maar want vond dit ook niks.. als je slechter bent dan van duin, dan moet je wel erg slecht zijn..
Vind ik leuk
Ron83 +605
donderdag 11 oktober 2018 om 10:02
Piet veldhuis?
Vind ik leuk
Bertjes +1510
donderdag 11 oktober 2018 om 10:04
AZ
Vind ik leuk
Ron83 +605
donderdag 11 oktober 2018 om 10:05
Streep door pietje😉
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:52
Een Nijmegenaar die in Arnhemse dienst is geweest nooit maar dan ook nooit binnenlaten aub. Laat dat gedrag alsjeblieft over aan Foor en de Noorderburen.Eenmaal eruit, nooit meer erin.
Vind ik leuk
Ron83 +605
donderdag 11 oktober 2018 om 10:08
Trouwens Tyton(ex Roda en PSV) zit nog zonder club...
Vind ik leuk
NvC +7332
donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
Ja die stond ook op het lijstje. Ook Mihaylov (oud Twente). We zien wel wat ze doen.
Vind ik leuk
Ron83 +605
donderdag 11 oktober 2018 om 11:05
Jesse betrams miss een optie
Vind ik leuk
ELD070 +989
donderdag 11 oktober 2018 om 10:47
He was not a Keeper
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 11:13
Hij doet me denken aan die trainer van Burnley 😂.
Vind ik leuk
freek1958 +141
donderdag 11 oktober 2018 om 11:57
beetje dom geweest om die jonge jonge naar fc utrecht te doen nu heb je zelf niks meer bedankt van schaick uuuuuuuu
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:44
Die wou zelf weg.. en zijn contract liep af..
Vind ik leuk
Patje024 +123
donderdag 11 oktober 2018 om 13:23
Keeper wou weg wegens geen fatsoenlijk contract en geen garantie 1ste keeper te worden jongen zat al 2 seizoenen op de bank en die wilt spelen domme fout van bestuur nu zit je in de problemen
Vind ik leuk
Smithsonian +41271
donderdag 11 oktober 2018 om 13:14
Baggere doelman daarom.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws