Club legt Arda Turan megaboete op en houdt hem aan zijn verplichtingen

    Club legt Arda Turan megaboete op en houdt hem aan zijn verplichtingen

    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:59

    Middenvelder Arda Turan heeft een megaboete opgelegd gekregen van 2,5 miljoen Turkse lire, omgerekend 370.000 euro. Dat heeft zijn club Istanbul Basaksehir dinsdagmidddag laten weten in een statement. 

    De 31-jarige Turan wordt verdacht van openlijke geweldpleging, illegaal wapenbezit en aanranding. Vorige week ging hij naar verluidt een avondje stappen in Istanbul en liep daar Sahin tegen het lijf. Terwijl hij werd omringd door vrienden, zou de voetballer hebben gezegd dat hij Özlem Ada Sahin, de vrouw van de Turkse artiest, wel ziet zitten. Voordat Sahin kon reageren, kreeg hij een klap van Turan. Sahin zou daarbij zijn neus hebben gebroken en moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Turan ontkent alle aantijgingen.

    Istanbul Basaksehir club vindt dat het gedrag van Arda niet pas bij de ethische en professionele standaard van de club en heeft daarom besloten de boete op te leggen. Het bestuur houdt de middenvelder wel aan zijn verplichtingen, zolang de rechter nog geen definitieve uitspraak heeft gedaan, zo staat in de verklaring. De club huurt Arda tot de zomer van 2020 van FC Barcelona.

    De door Istanbul Basaksehir opgelegde boete is de hoogste boete die ooit door een Süper Lig-club opgelegd is aan een speler.

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:06
    Triest dat mensen dit soort dingen doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:11
    Heetgebakerd mannetje. Ik herinner me nog het gooien met een schoen naar de grensrechter. Volgens nauwelijks of geen straf voor gehad.
    Zachte heelmeesters...
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:48
    Gut ja, dat weet ik ook nog.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:10
    Doe dan 2,5 miljoen Euro, 370 duizend tikt hij zo af.
    Gast lijkt totaal van het padje.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:53
    Nog erger van het padje dan Padt
    Vind ik leuk
    Bertjes +1168
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:13
    Is dit eigenlijk niet voldoende materiaal om zo'n vent op staande voet te ontslaan? Dan had ik het wel geweten. Vertegenwoordigd geen enkele waarde en zal ongetwijfeld een megasalaris hebben. Wieberen zou ik zeggen..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:05
    Ze huren hem van Barca, dus terugsturen zou misschien wel kunnen.
    Echt ontoelaatbaar gedrag dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:17
    Tot 2020 gehuurd...gelijk terug sturen naar Barcelona en huur contract opzeggen
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:33
    Walgelijke speler die het net als Mido denkt dat hij god is. Deze idioot moet je niet meer toelaten op het voetbalveld maar in de gevangenis zetten.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:13
    Mido?
    Denk dat er in de tegenwoordige tijd ook wel spelers te noemen zijn.. ;-)
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:15
    Klopt maar Mido kwam als eerste bij me op.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17868
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:17
    Hahahaa, oké.
    Maar sloeg hij ook mensen, dat is mij dan even ontgaan..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:15
    Ja Guidetti bv.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:40
    Er is maar 1 god! Dat is zlatan ibrahimovich!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:59
    Hij had het niet moeten zeggen! Daar is het zoals ik lees mee begonnen. En hij had niet mogen slaan. Foei
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:12
    Nog zo'n miskoop van Barca.
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +892
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:12
    Ik snapte wel dat ze hem haalden, was toen goed op dreef bij Atletico en een bepalende speler
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:13
    Die boete pfff lacht hij om.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:25
    Sympathieke actie.... volgend jaar genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede....
    Vind ik leuk
    ABAB +146