Peterson gaat in de fout en beleeft rotdebuut bij Zweden: Het is moeilijk

    Peterson gaat in de fout en beleeft rotdebuut bij Zweden: "Het is moeilijk"

    woensdag 17 oktober 2018 om 14:36

    Kristoffer Peterson beleefde dinsdagavond weinig plezier aan zijn officiële debuut in de nationale ploeg van Zweden. De topscorer van de Eredivisie mocht invallen tegen Slowakije en was daarna betrokken bij de gelijkmaker van de tegenstander. De wedstrijd eindigde in 1-1. 

    Peterson leed balverlies en zag daarna hoe Albert Rusnak op fraaie wijze binnenschoot. "Het is moeilijk om op deze manier te debuteren. Ik zal ervan moeten leren. De volgende keer zal ik nog beter gefocust moeten zijn", aldus de Heracles Almelo-aanvaller in gesprek met Zweedse media. 

    Bondscoach Janne Andersson rekende Peterson het late tegendoelpunt niet persoonlijk aan. "Ik heb hem na de wedstrijd een knuffel gegeven. Ook de spelers hebben hem gesteund. Deze dingen gebeuren nu eenmaal in het voetbal. Het hoort erbij dat het soms fout gaat."

    In de Nederlandse competitie scoort Peterson (23) dit seizoen aan de lopende band. In acht duel was hij acht keer trefzeker.  

    Plaats een reactie

    Strijp +13628
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:40
    Je hebt mij ook een rot avond bezorgd door Mn Toto te verpesten in de 84e minuut :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:48
    Ga even naar Almelo je geld ophalen?
    Vind ik leuk
    Strijp +13628
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:03
    Heb ik gewonnen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:31
    Nee als hij m verkloot heeft met die actie zou k een soort schadevergoeding ophalen
    Vind ik leuk
    Strijp +13628
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:22
    dan kan ik nog wel wat clubs afgaan met al die verprutste totos van mij :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:33
    Same shit here..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:41
    Die keeper dacht: Als ik nou een stapje naar rechts doe, dan kan die Rusnak een goal maken die elke andere keeper ter wereld had gepakt. En dan kan ik Peterson daar de schuld van geven.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2835
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:43
    Die had het keepertje best wel mogen pakken. Desondanks dom balverlies op eigen helft
    Vind ik leuk
    Almaniak +77
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:45
    Wat een kutkeeper.... ?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:51
    Wanne kutkeeper, wanne kutkeeper, wanne kutkeeper
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:44
    Heb liever dat hij die fouten maakt bij het nationale elftal,dan bij Heracles
    Vind ik leuk
    SanKev +830
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
    Ook wel sneu dat die kerel hem er dan vervolgens zo in pegelt
    Vind ik leuk
    Lampenpit +846
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:52
    Alle zweedse aanvallers kijken nu kritisch naar Petterson. Hij doet het goed, maar begon al wel een beetje te zweven.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:10
    Zo ken ik hem weer, net als bij vroeger bij Utrecht lekker dromen...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:14
    Dat is een lekkere binnenkomer inderdaad.

    Kom jij maar weer even wisselen, Pietertje
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26625
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:24
    Zo. Wel lekker ingeschoten hoor! In de Eredivisie kan je wel lekker met de bal aan je voet het veld oversteken
    Vind ik leuk