Dilrosun onder de indruk: Hij is echt één van de allerbeste trainers ter wereld

    Dilrosun onder de indruk: "Hij is echt één van de allerbeste trainers ter wereld"

    woensdag 17 oktober 2018 om 16:54

    Javairo Dilrosun vertelt in gesprek met Voetbal International dat hij veel heeft geleerd van zijn oude manager Pep Guardiola. De twintigjarige buitenspeler is bezig aan een goede seizoenstart bij Hertha BSC en heeft deze interlandperiode ook indruk gemaakt bij Jong Oranje.

    Op zestienjarige leeftijd vertrok Dilrosun bij Ajax om bij Manchester City aan de slag te gaan. Het laatste jaar bij Manchester City mocht hij vaak meetrainen met het keurkorps van Guardiola. "Alles wat hij zegt, is leerzaam. Als hij praat, dan luister je", vertelt Dilrosun aan VI.

    "Op het gebied van tactiek en techniek heb ik heel veel van hem geleerd", vervolgt de buitenspeler. "Hoe ik ballen moest aannemen, hoe ik mijn snelheid het best kon gebruiken, hoe ik de back van de tegenstander het best kon verdedigen… Pep is echt één van de allerbeste trainers ter wereld."

    Deze zomer liep het contract van Dilrosun bij City af, waarna hij transfervrij werd overgenomen door Hertha. De jonge Amsterdammer speelde dit seizoen acht wedstrijden voor Hertha en was daarin goed voor twee doelpunten en vier assists.

    Poll

    Dilrosun gaat de Europese top halen

    (690 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 17 oktober 2018 om 16:59
    Dit is wel een lekker spelertje zeg ... poeh ...
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:59
    Ik had nog nooit van die jongen gehoord..top dat er talenten aankomen in Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:54
    Straks een bom vol met talenten in overtal net als bij de fransen
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:58
    Als ze het talent ook omzetten in ster worden ..heb ik er alle vertrouwen in
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:43
    juist , de stap van talent naar topspeler is het zwaarste denk ik
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:45
    Dat is 1 ..en dan ook de stap naar een grotere competitie .
    Hier uitblinken is bij lange na niet voldoende ...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:48
    nee hier uitblinken lukt ons zelfs nog wel ;-)
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1105
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:09
    Ik voel hier al meer vertouwen als op zondagmorgen...😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:08
    Ik heb me mn vertrouwen vol getankt
    Vind ik leuk
    Rodajc +14650
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:03
    Veel grotere competities dan de Bundesliga zijn er toch niet?
    Vind ik leuk
    Topdrie +2808
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:11
    Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet over van der Looi zou gaan 😂😂😂
    Vind ik leuk
    SuperScc +874
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:34
    Dat was bij het lezen vd titel ook mijn 1e ingeving haha..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:45
    Toch wel jammer dat zo'n jongen niet bij Ajax is gebleven

    Hertha BSC is toch een trapje lager, al is het Bundesliga
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31821
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:21
    Valt ook wel weer mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:38
    Geen bubbelbad
    Vind ik leuk
    Joeks81 +24