'Die supporters zijn voor Ajax, maar na mijn wissel klapten ze allemaal voor mij'

    'Die supporters zijn voor Ajax, maar na mijn wissel klapten ze allemaal voor mij'

    woensdag 17 oktober 2018 om 23:26

    Shanice van de Sanden vermorzelde woensdagavond Ajax met Olympique Lyon, maar kreeg toch een staande ovatie van het thuispubliek. Ze is er trots op.

    "Ja, dat is fantastisch", laat Van de Sanden, die na 77 minuten werd gewisseld, weten aan de NOS. "Ik bedoel: die supporters zijn voor Ajax. Dan word ik gewisseld en klappen ze allemaal voor mij. Dat is iets moois, iets waar elke speler van droomt."

    Van de Sanden stond tegenover Kika van Es. De aanvoerster van Ajax genoot ondanks de ruime nederlaag van het duel met de Champions League-titelverdediger. "Het is echt gaaf om tegen Lyon te spelen. Ze hebben heel veel kwaliteiten. Super om je zelf daaraan te meten."

    "De duels met Kika waren leuk, hoor", aldus Van de Sanden, die met Lyon met 0-4 won van Ajax, breed lachend. "We staan ook regelmatig tegenover elkaar op de trainingen van het Nederlands elftal. Dit is heel mooi."

    Plaats een reactie

    Foebele +54932
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:37
    Een discussie over de temperatuur van mijn club zal wel weer los barsten.
    Vind ik leuk
    imho +1019
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:39
    Veel worden er niet warm van vrouwen voetbal
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:41
    Eens ik lees nog liever nietszeggende Frenkie berichten op VP dan iets over vrouwenvoetbal.
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:32
    Zij is toch niet om aan te gluren man..
    Vind ik leuk
    pietprecies +6416
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:35
    Ik denk ook dat het eigenlijk een man is
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:42
    Enige pluspunt is dat het me opgevallen is dat er tegenwoordig leukere dames voetballen dan in de tijd dat ik nog in de jeugd speelde. ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:54
    Alleen met de shirtjes wissel
    Vind ik leuk
    Counterattack +11769
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:43
    Gewoon mooi en respectvol sportief.
    Warm? Als je wil...
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1208
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:47
    Tropische temperaturen
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:42
    Toch lopen er wel een aantal tussen waar genoeg mannen het warm van krijgen. Misschien kunnen we ze voortaan in Bikini het veld op sturen.
    Dan word Shirtje trekken, bikini trekken en dat maakt het wel weer spannend.

    (Voor de duidelijkheid, dit is een grapje! voordat ik 20 feministen op m'n dak krijg)
    Vind ik leuk
    Gerro +6758
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:38
    Net als bij de mannen spelen dus ook de Nederlandse vrouwen al bij buitenlandse topclubs en de oorzaak daarvan Geld Geld en nog eens Geld. Jammer dat Nederlandse vermogende bedrijven maar bitter weinig willen investeren in het nederlandse voetbal enndat terwijl wr al zoveel talent hebben voortgebracht.
    Vind ik leuk
    Sanders +4102
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:40
    Geef ze is ongelijk, er kijkt geen hond naar vrouwenvoetbal.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +479
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:43
    alleen als de NOS een hype maakt over een EK in eigen land, in komkommertijd.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:53
    Alleen Ajax, mannen winnen al jaren niks. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:59
    Des te pijnlijker moet het zijn dat jouw club het bijna nooit lukt om van Ajax te winnen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 09:35
    Gun het jullie van harte.
    Blijf toch achter mijn cluppie staan. We winnen nog steeds prijzen en Kuip zit nog steeds vol. Zonde van Europa League [schande (-; ]
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:10
    Jou club wint al sinds de invoering van de euro niet bij Ajax
    Dat moet wel erg frustrerend zijn
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3531
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:09
    Zat er niet 30000 man in het psv stadion bij die ene kwalificatiewedstrijd..?
    Vind ik leuk
    035 +5939
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:19
    Zou wat zijn, al dat geblaf vd tribunes. hahaha
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3531
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:11
    En waarom denk je dat ze dat niet doen? Zou het wellicht niet rendabel zijn?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:46
    Goh, dat vrouwenvoetbal kan ons toch best wel veel leren.
    Zou toch mooi zijn als dit ook eens bij de mannen zou kunnen. Daar wordt 9 van de 10 keer een Nederlandse speler in dienst van een buitenlandse club uitgefloten.
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:12
    Toen het Nederlands vrouwenelftal Europees kampioen werd was het mannen elftal mega slecht en konden ze wel eens wat mentaliteit van die vrouwen overnemen
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:18
    Alle 77 familieleden klapten blijkbaar.
    Vind ik leuk
    RR12 +508
    donderdag 18 oktober 2018 om 05:43
    Staande ovatie van 500 kinderen, altijd leuk.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1709
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:11
    Veel mannem worden nier warm van het vrouwenvoetbal.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1038
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:18
    Gaan we weer ... denk je iets nuttigs te lezen. Krijg je dit ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws