'Meer onrust bij Man United: Mourinho jaagt Sánchez tegen zich in het harnas'

    'Meer onrust bij Man United: Mourinho jaagt Sánchez tegen zich in het harnas'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:28

    De emmer loopt over bij Alexis Sánchez. Dat meldt The Times. De Chileen is ongelukkig bij Manchester United en dat schijnt alles te maken te hebben met José Mourinho.

    Sánchez maakte tien maanden geleden de overstap van Arsenal naar Manchester United en is grootverdiener op Old Trafford, maar heeft nog geen moment kunnen overtuigen. Volgens The Times groeien zijn frustraties met de dag. De onvrede van de aanvaller richt zich vooral op Mourinho.

    Sánchez vindt dat hij te weinig speeltijd krijgt van de bekritiseerde Manchester United-manager. Ook stoort hij zich aan de 'negatieve' tactiek van Mourinho, die bekendstaat om zijn verdedigende spel. Sánchez heeft het gevoel dat hij meer complimenten krijgt als hij meeverdedigt dan als hij iets creatiefs probeert in de aanval.

    Dit seizoen maakte Sánchez pas één doelpunt in de Premier League. Dat was wel meteen een belangrijke: de 3-2 in de blessuretijd tegen Newcastle United, waarmee hij het vege lijf van Mourinho redde. United gaat zaterdag op bezoek bij Chelsea (aftrap: 18.30 uur).

    Lees ook: 'Worst signing ever' verdient 547k per week: de rampstart van Alexis in Manchester

    Plaats een reactie

    ruuddevil +2989
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:32
    Misschien moet Sanchez eerst naar zichzelf kijken. Bakt er niks van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:39
    Misschien ligt dat toch écht aan de tactiek en sfeer die Mourinho creëert.
    Ieder mens presteert beter onder positieve omstandigheden en wanneer hij/zij gebruikt wordt in zijn kracht.

    Als jij dagelijks iets moet doen wat je niet ligt met een schreeuwende bullebak in je nek, bak je er ook niks van.
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2989
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:47
    Dat klopt, maar in zijn eerste half jaar was er nog niet zoveel onrust en toen presteerde hij ook niet. Bovendien weet je als je voor Manchester kiest dat Mourinho daar coach is en hoe die werkt. Dus het is zijn eigen keuze geweest.
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:27
    En dat wist hij voordat hij voor United koos.
    Daar is niet zo veel aan veranderd in de tussentijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:56
    Bij Udinese, Barca en Arsenal fantastisch. Misschien ligt het niet alleen aan hem
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:34
    Mourinho en een verdedigende tactiek: je verwacht het niet...
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1857
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:36
    Het wordt nooit meer wat met Manchester United zolang deze uitgerangeerde trainer daar, zijn werk verricht. Jose is over en zit er alleen omdat hij een enorme afkoopsom bedingt. Jose Mourinho: From hero to zero. Hij laat zien dat hij niets meer kan. Jose the special loser, dat is hij nu.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:39
    Wel raat dat zo'n goede voetballer en grootvetdiener zo weinig speeltijd krijgt
    Vind ik leuk
    Leozao +4167
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:39
    Hoeveel verdienen de voetballers gezamelijk? < vs > hoeveel verdient Mourinho?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:43
    Die is duidelijk bezig om zijn ontslag te bewerkstelligen. Kan ie weer 40 miljoen cashen net als bij Chelsea. Achterlijk mannetje.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:46
    Welke spelr is niet ongelukkig met Mourinho.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5324
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:17
    Het lijkt er inderdaad op dat hij daar weiig vrienden heeft. Toch opvallend, omdat bij zijn vorige clubs veel spelers voor hem door het vuur gingen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:14
    Pogba is geen schim meer sinds hij onder Mourinho speelt.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5324
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:18
    Klopt. En zo zijn er velen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:49
    "United gaat zaterdag op bezoek bij Chelsea (aftrap: 18.30 uur)."

    Zou er toch wat eerder voor gaan zitten, haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:25
    VP laat ze de wedstrijd gewoon 2x spelen.
    😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:54
    Hij wilde prijzen winnen en aanvallend voetbal spelen. Hij kon kiezen uit City en United. Tsja...
    Vind ik leuk
    ay42 +844
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:12
    Aftrap is toch echt 13.30 uur Nederlandse tijd hoor..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:20
    Sja, balen van Mourinho’s verdedigende taktiek, wat had hij dan verwacht?
    Verblind door het belachelijke salaris waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:38
    Tuurlijk kunnen die jongens beter doen dan wat ze nu doen, maar die slechte energie van Mourinho zal echt wel een grote impact hebben. hoe goed ik mourinho ook vind, zijn tijd is voorbij. handoek in de ring gooien en genieten van die millies.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:13
    Het wordt tijd dat Mourinho verbannen wordt uit de voetbalwereld. Die man heeft al teveel spelers kapotgemaakt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:21
    Word tijd dat jij op vakantie gaat.Je hebt geen "heldere" blik meer!
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:38
    Als jij zo verdedigend speelt met zulke spelers snap ik wel dat er 9 van de 10 niet presteren. Je kan hem wel gaan bekritiseren samen met Pogba, Lukaku en Martial maar het is niet hun schuld dat ze ver ondermaats presteren. Tuurlijk als Lukaku 87 kansen mist, daar kan Mourinho vrij weinig aan doen maar het spel kan hij wel wat aan doen.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:40
    Goh, 2 geldwolven bij elkaar, garantie op succes! Ahum!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:44
    Hij heeft genoeg speeltijd gehad maar bakt er helemaal niets van. Tja....dan kom je op de bank lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Reddevil +241
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:56
    Aftrap 13:30 uur!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:00
    Voor het eerst in 5 jaar geen toernooi in de zomer voor Sanchez en dus rust kunnen pakken.
    Lijkt hem geen goed gedaan te hebben.
    Alhoewel hij bij Utd voor de zomerstop nou ook niet bepaald liep te vlammen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10879
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:30
    Bayern klaagt over media aandacht.
    Als ManUtd dat zou doen dan is de stoorzender snel gevonden.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2543
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:37
    Nou snap ik waarom Blind zo slecht is geworden
    Vind ik leuk