Ajax maakt 'goede kans' tegen Benfica: 'De Portugezen zijn van mening veranderd'

    Ajax maakt 'goede kans' tegen Benfica: 'De Portugezen zijn van mening veranderd'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:46

    Ajax maakt volgende week dinsdag een goede kans tegen Benfica. Dat stelt Dani, die in zijn carrière uitkwam voor de Nederlandse en Portugese topclub.

    "Benfica speelt niet goed. Ze zoeken naar een goede organisatie en zijn nog te afhankelijk van individuele kwaliteiten", analyseert Dani in gesprek met Ajax Life. "Achterin hebben ze echt problemen. Daar pakken ze veel kaarten. Rui Vitoria is een goede coach, maar hij heeft moeite om zijn ideeën in alle rust naar de groep te vertalen. Daar spelen de sportkranten ook een rol in. Er zijn veel schandalen en beschuldigingen."

    De oud-international van Portugal is een stuk positiever over Ajax. "Ajax maakt een goede kans tegen Benfica. De ploeg speelt goed, lijkt tactisch beter georganiseerd. Er spelen veel jonge spelers, maar iedereen weet precies wat hij moet doen", aldus Dani, die tussen 1996 en 2000 in Amsterdam speelde. "Ajax was hier geen favoriet voor de tweede plek in de groep, maar na het gelijkspel in München beginnen de Portugezen van mening te veranderen."

    Poll

    Wat wordt Ajax - Benfica

    (5399 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:49
    Ons aller Ajax gaat gewoon winnen. Wij houden Nederlandse eer in Europa wel hoog.
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    Ze moeten ook wel. Zou wel gezichtsverlies zijn wanneer je wel een punt van Bayern pakt, maar vervolgens niet wint van Benfica.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4690
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:10
    Hoezo, heb je het team van benfica gezien. Die gaan gewoon counteren en met de individuele kwaliteiten die zij hebben kunnen ze heel gevaarlijk zijn.

    Het zou mij niks verbazen als ze tegen een zeperd aanlopen ondanks dat ze de bovenliggende partij waren.
    Vind ik leuk
    jari11 +730
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:39
    Exact dit
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:16
    Ja want andere Nederlandse ploegen doen het altijd uitmuntend tegen portugese ploegen, zou echt gezichtsverlies zijn.........

    Iedere punt die europees gepakt word is een bonus voor het Nederlandse voetbal, veel mensen beseffen dat zelfs nu nog niet.

    Nu in deze tijd dat geen enkele Nederlandse ploeg zich zonder kwalificaties kan plaatsen voor de CL.
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:22
    Daarom was het ook beter geweest dat PSV en Ajax gewoon Europa League zouden spelen. Daar is de kans op punten toch een stukkie groter. Alhoewel Ajax het tot nu toe aardig doet natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:46
    Beter voor wie? Voor de rest van de clubs zodat die er weer zonder punten uit kunnen vliegen volgend jaar. Het is prima zo, laat de rest eerst zelf eens wat presteren ipv profiteren van de punten die anderen halen. Psv en ajax plukken financieel de vruchten van CL dus is dit voor hen beter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:10
    Plus de ervaring die ze er mee op doen.
    Vind ik leuk
    aimdam +660
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:25
    klopt wel, maar de ervaring nemen ze meestal mee naar de volgende club. Zowel Ajax als Psv behouden meestal hun betere spelers niet.
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
    Nee ook beter voor henzelf. Punten zijn ook nodig voor directe plaatsing voor de CL. By the way, hebben deze twee clubs (PSV en Ajax) er niet juist zelf een potje van gemaakt vorig seizoen in Europa? Dus ff dimme zal niet verkeerd zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:03
    Van 'een potje er van maken' tot gezichtsverlies als je van een goede Europese subtopper geen 3 punten pakt.
    Ik zou je medicijnen nu maar innemen.
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:08
    Deze misplaatste arrogantie was m'n trigger:

    Oscar Acikgoz +2447 vrijdag 19 oktober 2018 om 10:49 Ons aller Ajax gaat gewoon winnen. Wij houden Nederlandse eer in Europa wel hoog.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:12
    Ajax en az zijn dan ook de enige ploegen die dit mogen zeggen, laatse jaren pakken hun de meeste punten europees.

    De rest mag idd wel effe.dimmen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:12
    het ene jaar is het andere niet. Hoe was het t jaar daarvoor ook alweer? help me ff herinneren
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:42
    PSV heeft de meesten punten gepakt afgelopen 15 jaar gevolgd door Ajax en AZ. Gemiddeld PSV 13.500 punten Ajax 12.600 punten en AZ 10.760 punten met als aantekening dat AZ twee seizoenen geen Europees haalden.
    Feyenoord en Twente was niet moeite om uitzoeken.
    Vind ik leuk
    davidben +5267
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:32
    Er wordt steeds 5 jaar teruggekeken. Deze informatie doet er totaal niet toe in de ranking voor clubs en landen.
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:42
    Dat hoef mij niet uitteleggen...logisch dat het over vijf jaar gaat. Alleen mensen beweren dat Ajax ten allertijden de punten binnenhaalt voor Nederland.
    Vind ik leuk
    davidben +5267
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:33
    Als je de geschiedenis helemaal bekijkt, dan zal dat ook wel zo zijn natuurlijk. Als je de laatste 25 jaar neemt. Dan laat ik 1992 even buiten beschouwing.

    PS
    Die 5 jaar is op zich niet logisch. Hier is specifiek voor gekozen na stemming onder alle leden. Bij 10 jaar zouden kleine landen minder grote kans hebben om zich te verbeteren op de ranking. Had ook 4 jaar kunnen zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:53
    Daar heb je gelijk in. Geen speld tussen te krijgen! Per saldo haalt Ajax ook de meesten punten binnen maar niet over de afgelopen 15 jaar ;-).
    Er zijn jaren geweest dat mijn clubje veel punten pakten maar dat zie ik niet gauw terugkomen.

    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:11
    En blijkbaar moest je dus wel erg lng zoeken om tot een tijdperk te komen (15 jaar ) waarin psv er beter uitspringt. De laatste 5 jaar waarvan de psvers zichzelf boven alles en iedereen wanen en ronduit superieur in NL staan jullie gewoon op gepaste afstand.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 05:00
    De laatste 5 jaar is daar dus zeker sprake van.
    Vind ik leuk
    jari11 +730
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:41
    Zeer matige reactie, gaat over de laatste 5 jaar idd
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:45
    Goedemiddag! Nee niks negatief over ajax maar ik hou van de feiten en geen fabels.
    Vind ik leuk
    jari11 +730
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:52
    Ook een hele goedemiddag, helemaal prima ook al haat je Ajax moet je zelf weten. Feiten die je hier neerzet kloppen zeer waarschijnlijk(heb geen zin om het na te gaan kijken) Maar alleen de laatste 5 jaar tellen europees, en dan krijg je toch een iets ander rijtje denk ik.
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:58
    Jongen jongen toch waarvan beticht mij van haat richting Ajax? Ik ben op paar honderd meter van de Meer geboren. Mensen hierboven beweren dat Ajax altijd de punten binnenhaalt voor Nederland en de rest voor spek en bonen meedoet. Ik geef alleen aan dat PSV gemiddeld! de laatste 15 jaar de puntenpakker is.
    Vind ik leuk
    jari11 +730
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:14
    Haha als je goed leest beticht ik je nergens van. Ik ben zelfs jaloers nu, op nog geen honderd meter van de meer geboren geweldig!
    Vind ik leuk
    companen +1359
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:41
    Jij wilt lezen wat jij wilt lezen... helemaal prima ook al haat je Ajax moet je zelf weten.? Wat betekend dat dan?
    Ik zei paar honderd jij maakt er nog geen honderd van, wat is er mis met jou?
    Vind ik leuk
    jari11 +730
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:24
    Dat betekent als je iemand ajax zou haten ( dus niet perse jij of iemand op deze site maar een mens in het algemeen) dat je dat dan lekker zelf moet weten! En met mij is niks mis kan ik je vertellen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:30
    Snel over de zeik ben jij...
    Lontje korter dan een blindganger bij oudjaar..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:13
    Kijk eens voor de grap welke clubs er al sinds jaar en dag voor zorgen dat er überhaupt europees gevoetbald wordt. Ajax staat nig steeds ruim aan kop met psv als 2e Nl'se ploeg. Daar veranderd 1 slecht jaar niets aan. Kun je nagaan hoe ver de rest op achterstand staat. Je bevestigd juist mijn punt, zo der dat je het zelf door hebt.😁
    Vind ik leuk
    chicken +11310
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:04
    Het bereiken vd cl was een must voor beide ploegen. Gekeken naar de poen mocht er niet gefaald worden om verder afglijden te voorkomen. Nu nog op de juiste manier investeren. Dat psv een klote poule heeft is pech maar juist nu een reden vol op de aanval te gaan spelen voor die 3e plek en dus overwintering.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:14
    Voor ajax geen must hoor, die heeft financieel geen enkel probleem als ze geen CL league spelen.
    Vind ik leuk
    chicken +11310
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:46
    Onzin juist wel. Jaren niet verkopen om vermogen te genereren en dan psv heel snel naderbij zien komen...niet slim.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:57
    Ajax staat anders gewoon bovenaan in de CL hoor. Psv had beter de EL in kunnen gaan idd, hebben niets te zoeken op dit niveau.
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:15
    Hahahaha. Door Ajax en PSV heeft Nederland weer wat kleur op de wangen gekregen. Heb je eigenlijk Europees zo’n goed seizoen verneuken AZ en Feyenoord het weer gigantisch, tegen ploegen van niveau Telstar Helmond Sport. Wat je zegt slaat helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:00
    Benfica wint met 10-0 van Osijek of een Trencin. Gezichtsverlies my ass.
    Vind ik leuk
    Castromann +7172
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:40
    Ajax zou zich moeten schamen...als ze niet van dit uiterst matige Benfica niet 2x 3 punten wordt gepakt.
    Zelfs Bayern kan van Benfica winnen...en we weten hoe zwak bayern is # plek 6 in de bundesliga # verloren van n club uit de Mickey Mouse league.
    Vind ik leuk
    3Bier +9576
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:25
    Tsja Barca kan niet winnen van Leganés. Tottenham is in matige vorm en Inter is vergane glorie.
    Lang verhaal kort: lul niet zo dom en ga lekker ergens anders trollen.
    Schamen als je niet 2x wint van Benfica haha, laat je niet zo kennen.
    Vind ik leuk
    Castromann +7172
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:49
    Denk dat mijn opmerking meer hout snijdt dan dat onnozele gelul van jou.
    Geeft niet hoor manneke......
    Vind ik leuk
    3Bier +9576
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:00
    Het is allemaal zo makkelijk. Wint Ajax 2 keer van Benfica, wat gewoon heel knap zou zijn, dan kan je zeggen dat dit niet bijzonder is.
    Pakt Ajax niet de 6 punten, wat niet zo heel raar zou zijn, dan moet Ajax zich schamen.
    Oftewel: Ajax kan het nooit goed doen.
    Vind je dat zelf niet een beetje kinderachtig?
    Vind ik leuk
    Castromann +7172
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:55
    Nee hoor ik heb gelijk bij de poule indeling gezegd dat ajax op zeker 2e ging worden.
    Omdat ze een goed elftal hebben...en dat de poule te doen zou zijn.
    AEK is 6punten Benfica is 6punten dan ben je er al. Dat bayern München zo zwak was had ik niet verwacht.
    Dus kan je mij vertellen wat fout is aan mijn opmerking?
    Of is AEK niet de zwakste broeder en Bayern hopeloos uit vorm en benfica vergeleken met voorgaande jaren een stuk minder?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:16
    Castromann, jouw opmerking slaat als een lul op een drumstel, verder niet. Geeft niet hoor manneke, straks je bordje wel leeg eten en vroeg naar bed.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:29
    Wat een onzin.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5001
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:07
    De afgelopen jaren zijn we erg lastig te verslaan in de Jc Arena europees gezien. Ik verwacht eigenlijk dat we Benfica wel gewoon op gaan rollen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Dee79 +2349
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:17
    Ik help het je hopen maar statistisch gezien gezien rolt geen 1 nederlandse club of oranje die portugezen zomaar op helaas
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5001
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:29
    Uit gaat een stuk lastiger worden. Maar thuis moet je eigenlijk gewoon punten pakken, Dat is tegen een hele rits tegenstanders ook gewoon gelukt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:37
    Ajax pakt de punten voor Nederland. Geen enkele club in de Eredivisie komt ooit in de buurt van Ajax met de punten die zei hebben gehaald op de UEFA ranking.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:58
    Ajax heeft ook een naam hoog te houden in Europa, Psv niet, die nemen genoegen met Eindhoven en omstreken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:50
    Dani kon elke vrouw in Amsterdam krijgen.... wat een Goal maakte hij tegen AtleticoMadrid #Held
    Vind ik leuk
    Eppo1979 +40
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:34
    Ja en Lodewijks kapot willen trappen!
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:51
    Alle kansen nog om tweede te worden in de groep. De Duitsers herpakken zich nog wel, zoals vaker is gebeurd
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:08
    Ajax had een goede loting, PSV niet.
    Europees gezien gun ik Ajax en Nederland alles.
    PSV natuurlijk ook, maar zware teams spelen ons parten.
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:22
    Wat de loting van PSV betreft ben ik het met je eens.
    Wat de loting van Ajax betreft slechts ten dele;
    Bayern en Benfica zouden 1 en 2 (moeten) worden.
    Ajax zou met AEK moeten strijden om plek 3
    Winnen in Griekenland is altijd lastig.

    PSV is toch landskampioen, dus moeten zij ook de zwaardere tegenstanders kunnen hebben
    Vind ik leuk
    Talentscout +1119
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:29
    Ajax wordt gewoon eerste in deze poule, let op mijn woorden. Bayern thuis pakken ze en Benfica ook. Speel je gelijk in Athene en bij Benfica, dan word je eerste, ongeacht wat de tegenstanders doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:54
    Laten we het hopen.
    Pech zit echter in een klein hoekje.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4690
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:22
    Tegen inter verneuken jullie het toch echt zelf.
    Vind ik leuk
    Strijp +12682
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:51
    Waarom? PSV is niet bij machten om inter te bespelen. Alles moet meezitten wil je inter verslaan. Het elftal van Inter is op iedere positie 2 maal sterker, Tottenham thuis levert nog een kans op voor de 3e plek.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:01
    Europees moet je de 0 kunnen houden of zelf aanvallend meer brengen. Psv heeft in beide wedstrijden laten zien én niet de 0 te kunnen houden én aanvallend niks laten zien (op een mooi afstandschot van Rosario na). Dan kom je gewoon kwaliteit tekort op dit niveau.
    Vind ik leuk
    Strijp +12682
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:16
    Tegen deze tegenstanders wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:06
    Houd ff op, Inter is een leuke ploeg, maar verre van fantastisch. PSV in deze vorm en vooral het tempo wat ze hebben moet dat gewoon thuis winnen en die kans hebben ze laten liggen. Als je Inter zoveel waarde geeft doe je PSV tekort. Ik geef ze verder ook meer kansen tegen Inter uit dan in de tweeluik met de spurs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:51
    Ik zie jou al weken overal op trageren dat psv zoooooo veeel beter is dan Ajax, dus zou het vpor psv toch geen probleem moeten zijn. Die absolute topploeg genaamd PSV! Die ajax werkelijk alle hoeken van het veld heeft laten zien!!! En nu weer janken over een 'zware loting'. Het gaat niet over psv dus waarom weer dat gejank hier over je loting? Welkom bij de grote mannen, daar zitten nu eenmaal goede ploegen bij hè 😁
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:15
    Ja zoals ajax dat ook heeft meegemaakt met dortmund man city en real Madrid, toen zijn ze ook 3e geworden dus moet psv helemaal lukken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:21
    Precies! Niet lullen maar poetsen! Ze willen toch allemaal bij de grote jongens meedoen? Laat het maar zien dan, nu kunnen ze zichzelf bewijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:58
    En ik eerst overal maar lezen dat Inter niets voorstelde en dat ‘we’ het altijd goed doen tegen Britse ploegen... barca thuis nog een puntje pakken en huppakee als tweede in de groep door...

    Blij dat er nu realisme wordt gepredikt in Eindhoven en we gaan inderdaad hopen op plek 3, maar dan moet je tegen Spurs winnen..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:00
    Psv heeft in het verleden juist heel veel geluk gehad met de loting, nu loten ze een normale poule, waar Ajax al jaren mee te maken heeft, sterker nog Ajax lote nog veel zwaarder met Real, City en Dortmund een aantal jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3453
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:01
    Leuk wat Dani vindt...maar wat vindt Frenkie?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19556
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    Op naar de 3 punten!
    Vind ik leuk
    Portu +3
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    Forca BENFICA
    Vind ik leuk
    Leozao +4130
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    1e alinea: ik lees niets nieuws over die Portugezen. Deze wedstrijd is een wedstrijd op zich .. We gaan het zien. Niet alvast rijk rekenen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:17
    Zal je net zien. Lopen we tegen een zeperd op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:21
    Ach de bal is rond, we zullen zien want een wedstrijd duurt 90 minuten en je weet nooit hoe een bal rolt. Om maar even een paar cliché's te gebruiken.
    Vind ik leuk
    James655 +887
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:27
    Je vergeet " 't Kan vriezen en het kan dooien". Was ook zo'n goeie.
    Vind ik leuk
    rinirat +2647
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:34
    Het zou wat wezen als Ajax wint en op 7 punten komt......
    Vind ik leuk
    James655 +887
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:29
    Zou prachtig zijn. Ook belangrijk omdat de concurrentie daardoor langzaam maar zeker gedemotiveerd raakt. Belangrijk voor de returnwedstrijden.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:40
    Wat een contradictie Ajax poule winnaar en overwintert en PSV word laatste en overwintert niet, hoppa Ajax de beste van NL ook zonder landskampioen te zijn!!!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:07
    Typisch een Ajacied die al bijna vijf jaar droog staat.

    Laat PSV dan maar landskampioen worden en Ajax poule winnaar. In de 1/8 finale worden ze toch door een grootmacht er uit geknikkerd. PSV hoeft maar 1 CL horde te nemen en Ajax (met een leeg gekocht elftal) mag weer drie voorrondes spelen en voor de vijfde keer, weer helemaal niets.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:05
    Psv heeft in Europa ook geen enkele ambitie, die willen/moeten kampioen worden om de begroting voor volgend jaar weer sluitend te kunnen krijgen. Voor Psv is het motto: meedoen is belangrijker dan winnen. Waar Ajax in alle macht probeerd aan te haken bij de Europese top, heeft Psv het bijltje er al bij neer gegooid en proberen ze hun trots uit onze micky mouse competitie te halen, met overwinningen op Vvv en Fc Emmen e.d.. Zegt wat over de grootheid van Ajax en over het kleindenkende Psv.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:41
    Spot on!!!👌
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:54
    De kans dat er aankomde di geen sterk en fit Ajax staat is zo klein, Tegen Benfica kijk je toch nog op, maar het lijkt er op dat Dit Ajax over ze heen zal lopen. Alle belangrijke spelers van Ajax worden klaargestoomt voor deze wedstrijd en zie niet waar ajax zwakker zal zijn dan Benfica. denk dat 3-1 mooie eindstand zal zijn
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:01
    Het zal mij niet verbazen als dit de eerste nederlaag van Ajax in de CL gaat worden. Benfica kan net zo goed counteren als het Nederlands elftal. Je wint niet zomaar van Benfica. Onderschat die Portugezen niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:12
    Vanuit deze annalyse haal ik dus dat Ajax weer zonder een echte spits moet gaan spelen.

    Veel spelers die in de kleine ruimte kunnen spelen met bij hun een mindere organisatie betekend kansen op gaten en dus kansen.

    Veel overtredigen en dus kaarten zullen ook helpen in de uit wedstrijd maar ook dat ze mogelijk verzwakt zullen zijn tegen BM waardoor ze daar ook minder kans maken.

    Kort gezegd Ajax heeft grote kans op de 2e plaats en de 1e is niet ondenkbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:27
    Come on ajacieden voor die kansen gaan en betreede een goal

    Bam
    Vind ik leuk
    orion73 +1447