Miljoenenaankoop Romero dankt hockeycoach en mag weer minuten maken

    Miljoenenaankoop Romero dankt hockeycoach en mag weer minuten maken

    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:27

    Maxi Romero gaat op vrijdagavond zijn rentree maken bij Jong PSV. De Argentijnse miljoenenaankoop gaat minuten maken tegen MVV Maastricht. 

    Het Eindhovens Dagblad meldt dat Romero weer wedstrijdfit is en ook direct een basisplaats krijgt voor het duel met MVV. Romero begint zich steeds meer op zijn gemak te voelen in Nederland. Dit is deels te danken aan Max Caldas, de hockey-bondscoach met Argentijnse roots, die veel met de jonge Argentijn heeft gesproken

    Romero heeft de afgelopen elf maanden nauwelijks wedstrijden gespeeld in Eindhoven: zijn negen minuten durende invalbeurt tegen FC Utrecht is tot dusver zijn enige bijdrage aan de hoofdmacht. Door zijn gesprekken met Caldas lijkt Romero echter niet alleen op mentaal gebied sterker te zijn geworden, ook op fysiek gebied heeft hij grote stappen gemaakt. 

    Bij Jong PSV sluiten vrijdag ook Cody Gakpo, Dante Rigo, Yanick van Osch, Ramon Lundqvist en Armando Obispo aan vanuit het eerste keurkorps van Van Bommel, weet het Eindhovens Dagblad.

    Poll

    Wordt Romero een succes in Eindhoven?

    (8897 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:30
    Poging 642
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:33
    Al is het poging 1000. Zolang t een succes word is er niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:35
    Daar zou ik maar niet vanuit gaan. Kerel heeft sinds zijn 14e niet meer gevoetbald
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:38
    Wat zijn die ajacieden weer allemaal grappig.. hoe gaat het overigens met Dolberg die voor 50 milj naar Monaco kon?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:42
    Die heeft 2 goals in 140 minuten gemaakt. 2 goals per 70 minuten. Zijn er dit seizoen 2 meer dan Romero.

    Ik vind het altijd leuk om te zien dat PSV supporters 0 zelfspot hebben en een geintje gewoon altijd serieus nemen.

    Hoe komt dat? Snelkookpan laat hierboven ook maar weer eens zien dat jullie niks met een korreltje zout kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:45
    Komt omdat jullie alleen maar zulke reacties plaatsen....

    Valt verder niet veel van te maken
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:58
    Nee hoor, plaats regelmatig zinnige dingen over jullie cluppie. maar als je je op je tenen voelt getrapt of je kan de grap niet waarderen, reageer dan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:59
    Kan het wel waarderen alleen beetje overbodig vandaar.. maar komt goed :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:10
    Waarom wordt er toch altijd over één kam gescheerd? Ik ben het met AmersfoortAFCA eens dat mensen te snel op hun teentjes zijn getrapt, echter is communicatie maar 20% van wat je zegt en 80% zit in het non verbale aspect. Reacties op internet zijn daarom een stuk lastiger te plaatsen en het is niet meer dan normaal dat mensen de grap dus niet door hebben of in een reactie zien.

    Deze jongen komt er wel en ik ben blij dat deze begeleiding hem heeft geholpen. Mocht hij er overigens toch niet komen, dan wens ik hem alsnog het allerbeste.

    Oja trouwens ... 2 doelpunten in 140 minuten, dat wil zeggen: 1 per 70 minuten, niet 2 ;-).
    Vind ik leuk
    tannat +14089
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:59
    zelfspot? jij spot met iemand die de pech heeft gebaseerd te zijn.
    Moeten wij alles PSVers niet proberen: iets zeggen over een ajacied met fysieke tegenslag... dan is het huis te klein.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:00
    Gebaseerd zijn is inderdaad wel kut. Sorry...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:31
    Die is dan weer wél grappig.
    Vind ik leuk
    Leozao +4385
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Iemand die gebaseerd is? Verklaar u nader!
    Vind ik leuk
    tannat +14089
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:26
    Serieus??
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:56
    Ja en dan vooral niet over nouri beginnen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Wij nemen geintjes niet serieus als ze als geintje bedoeld zijn.
    Jij loopt alleen te provoceren.
    Vind ik leuk
    alaaf +1318
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:12
    Hoezo generaliseren? 🤣🤣
    Vind ik leuk
    WRFM +367
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:19
    Haha en jij dan klein kind
    Jij reageerd toch ook overal op
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:30
    gelukkig zijn daar dan altijd nog de ajacieden die werkelijk alles met een korreltje zout nemen, kijk maar eens de reacties op mijn post.......................................

    pffffffffffffffffffffffffffffffffff

    zeg dan niks
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:58
    Jullie hebben niet eens 1 speler die voor een fatsoenlijk bedrag de deur uitgegaan is of gaat
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:31
    wij hebben ook meer interesse in weer een hoofdprijs ipv transfergeld voor een speler waarvan jan de supporter nooit 1 dubbeltje ziet.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:32
    Gelijk geef ik je maar vanuit brabant blijft steeds maar hetzelfde excuus komen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:37
    welk excuus?
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:42
    Dat een prijs altijd belangrijker is dan een grote transferbedragen dat is een standard excuus en je hebt er gelijk in maar ik hoor geen goed excuus waarom jullie geen geld vangen voor spelers
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:43
    omdat we daar ook geen excuus voor nodig hebben
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:52
    Dus je wilt zeggen dat jullie geen topspelers hebben die rijp zijn voor de Europese top.
    Want er komen geen topclubs die grote bedragen neerleggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:53
    waar haal jij dat uit?
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:03
    Noem eens wat spelers op van jullie die de afgelopen jaren boven de 20 millie uit eindhoven vertrokken?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:10
    oke dan:

    in 2015 landskampioen en de johan cruijffschaal
    in 2016 landskampioen en de johan cruijffschaal
    in 2018 landskampioen

    dat is waar het supporters om te doen is in het overgrote deel van nederland en de rest daarbuiten
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14
    Weer t zelfde excuus je begint nu toch wat eentonig te worden en ontwijkt mijn vragen doet het soms pijn?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:16
    ???
    jonguh wat boeit mij t hoeveel een speler op brengt.
    Het gaat toch maar om 1 ding : winnen en aan het eind de beste zijn.

    Nog steeds blij dat sanchez zoveel opleverde of had je liever dat geld ingerolen voor winst op united in de finale?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:00
    Wij worden liever kampioen clutchy,ik zie er geen euro van als PSV een speler verkoopt.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:00
    Vanuit Amsterdam hoor je ze alleen nog maar over geld praten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:46
    Jawel hoor. Die dubbeltjes staan nu op het veld. Die zien we wekelijks. Zonder die dubbeltjes had een Ziyech nooit kunnen blijven, dus ik ben blij dat ik wekelijk de dubbeltjes op het veld zie staan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:54
    hahaha grappenmaker , zyech is er nog omdat de club naar zijn wensen niet voorbij gekomen is en hij eieren voor zijn geld koos eind augustus
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:58
    ja geloof je dat echt? Of zou het door de verbeterde aanbieding komen waarmee zijn salaris verdriedubbeld is? Niet alles geloven wat je hier leest. Al helemaal niet uit de mond van een voetballer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05
    hahaha verdriedubbeld nog wel....hahahaha
    Dus die zit op een 3 miljoen ongeveer ?
    Of was je er bij tijdens de contractonderhandelingen?


    en bovendien is die salarisverbetering er pas gekomen na dat de transferdeadline al lang voorbij was.

    Check eerst eens wat voordat je in discussie gaat
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:58
    Kijk de geschiedenis er eens op na. PSV heeft altijd goed verkocht. Lang heeft PSV bovenaan gestaan met duurst verkochte speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:02
    Romero mag in zijn handjes knijpen als die ooit zo hoog word ingeschat. Dolberg heeft een lange blessure achter de rug en iedereen kijkt nu hoe hij daar van terug komt.
    Dat is je antwoord waarom dolberg nooit voor 50 mio verkocht is.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:06
    Kijk eerst naar Sinkgraven bij je eigen clubje.
    Of weet je al niet meer wie dat is?🤣🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:07
    Nee, ken ik niet. Help me ff?
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:10
    Shit, zit die al zolang in de lappenmand dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
    Hoelang is het geleden dat aankoop Sinkgraven zijn voetbalschoenen nog eens heeft aangetrokken om een wedstrijd voor Ajax te spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
    Geen idee? Wie is dat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:23
    Dewie Sinkgraven is die Ajax-speler die samen met Lothar Veltman aan het revalideren is bij Ajax. De ene speler zit al wat langer in het revalidatieproces dan de andere.
    Vind ik leuk
    De Gekste +549
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:26
    Droeftoeter!!! Jammer joh!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:36
    Dadelijk in de uitwedstrijd tegen ajax maakt ie zijn eerste hattrick;-)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14460
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:52
    Als je het mentaal moeilijk hebt in het warme Brabant dan kun je wel stellen dat de mentale weerbaarheid niet best is bij deze dure aankoop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:57
    Of het is daar niet zo 'warm' als men beweerd?
    Vind ik leuk
    SanKev +830
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13
    Ik denk dat een geblesseerd raken nadat je op jonge leeftijd alles achtergelaten hebt om aan de andere kant van de wereld te gaan voetballen niet per se iets met warmte te maken heeft. Lijkt me niet meer dan logisch dat dat mentaal een behoorlijke klap is. Dit bericht getuigt er juist van dat PSV zijn best doet hem ook in het mentale aspect te ondersteunen, dat vind ik onder warmte vallen.

    Maargoed, ieder zo zijn bescheiden mening.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
    Of om 10 milljoen niet zomaar weggegooid te hebben?
    Vind ik leuk
    SanKev +830
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:21
    Dat hangt natuurlijk altijd samen. Je vangt je (buitenlandse) aankopen zo goed mogelijk op zodat ze zich prettig voelen en zodat ze daardoor zo goed mogelijk spelen. Een goede sfeer op de club en investeringen in het welzijn van de speler helpen daarbij.
    Vind ik leuk
    WRFM +367
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:17
    Weer een stoker die zijn mening wil geven
    Vind ik leuk
    pico323 +6067
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:31
    Topaankoop !!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1182
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:37
    Ja waardeloos voor dat geld verwacht ik dat je er 34 in schopt in de eredivisie, deze man heeft nog geen minuut gemaakt. Getuigd van een waardeloze mentaliteit, nooit fit.
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:50
    Waaruit blijkt dat hij een waardeloze mentaliteit heeft dan?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4357
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:32
    Die is flink Afgevallen. Vond hem eers maar mollig...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:40
    Hij speelt nog geen eens 11 maanden in Eindhoven
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12852
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:41
    Als Ajacied zijnde ben ik wel benieuwd wat hij kan.. Heeft lang geduurd..
    Vind ik leuk
    Leozao +4385
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:54
    De hockeycoach heeft hem uitgelegd dat hij maar geluk heeft gehad door te gaan voetballen. Hockeyballen zijn veel kleiner en harder...
    Vind ik leuk
    Pvm9 +846
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:13
    Toch handig omdat hij vanavond op een hockeyveld mag spelen
    Vind ik leuk
    Strijp +13628
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:57
    Kijk, dat is goed nieuws !
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:08
    Leuk voor die jongen! Blessures wens je niemand toe.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +898
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:11
    Hij voelt zich mentaal beter en fysiek ook veel beter....mag het ook voor meer dan 10 miljoen??
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1137
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:12
    Hoop dat ie nu fit blijft ,anders ben ik bang dat het een flop word .

    T schijnt een hele goede spits te zijn.

    Hopelijk zien we dat snel
    Vind ik leuk
    alaaf +1318
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13
    Weer een pareltje die over een paar jaar weggaat voor 80 miljoen
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:22
    Deze jongen hoeft niet veel te kunnen om beter te zijn dan zijn concurrent in de spits.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:35
    Nog meer punten voorsprong dus , mocht hij die waardeloze eerste spits vervangen?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05
    Dat hij beter is wil niet zeggen dat je alle wedstrijden wint😂 toen het verstand werd uitgedeeld heb jij je verslapen zeker?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172815
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:06
    klopt ik werd pas wakker toen de prijzen uitgedeeld werden
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:16
    Je werd pas fan bedoel je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:37
    Door zijn gesprekken met Caldas lijkt Romero echter niet alleen op mentaal gebied sterker te zijn geworden, ook op fysiek gebied heeft hij grote stappen gemaakt.

    Geef mij ook maar zulke gesprekken waar je fysiek stappen mee zet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:45
    Als hij in de basis mag starten, dan is 'ie ook gewoon fit.

    Kan me best voorstellen dat het op een bepaald moment ook een beetje in zijn koppie is gaan kruipen. Zit je daar op duizenden kilometers van je vrienden en familie in een land waar ze drop en Mark Rutte hebben. En dan kun je niet doen waar je het meeste energie uithaalt: voetballen.

    Fijn dat hij ergens steun heeft gevonden om de boel weer op de rit te krijgen. Nu een paar wedstrijden lekker ballen voor het zelfvertrouwen en we zijn los.

    Ik heb nog steeds volledig vertrouwen in zijn voetbalkwaliteiten. En hij is jong genoeg om sterker terug te komen. Zie je wel vaker bij jonge spelers met een lange periode van blessures.
    Vind ik leuk
    DON7 +132
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48
    Misschien ken die ook beter gaan hockeyen..lekker met een rokkie spelen. Misschien werkt dat beter voor hem.
    Vind ik leuk
    Mari +9515
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:55
    Gesproken????
    Was dat het probleem??
    In ieder geval goed voor die jongen en PSV. Hopelijk op tijd voor Tottenham
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26625
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:24
    Hoe gaat het ook alweer met... Romero

    Vind ik leuk
    mba4u2c +3415
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:21
    Alweer?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:18
    Gewoon een diesel,duurd even maar als die eenmaal gaat is die niet meer te stoppen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:46
    Deze jongen verdient een extra steuntje in de rug van de supporters. Moedig hem aan omdat hij de moed niet heeft opgegeven. Wat je als supporter in hem stopt komt terug in loyaliteit aan de club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws