Miljoenenaankoop Romero dankt hockeycoach en mag weer minuten maken

Miljoenenaankoop Romero dankt hockeycoach en mag weer minuten maken

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 15:27vr 19-10-2018 om 15:27

Maxi Romero gaat op vrijdagavond zijn rentree maken bij Jong PSV. De Argentijnse miljoenenaankoop gaat minuten maken tegen MVV Maastricht. 

Het Eindhovens Dagblad meldt dat Romero weer wedstrijdfit is en ook direct een basisplaats krijgt voor het duel met MVV. Romero begint zich steeds meer op zijn gemak te voelen in Nederland. Dit is deels te danken aan Max Caldas, de hockey-bondscoach met Argentijnse roots, die veel met de jonge Argentijn heeft gesproken

Romero heeft de afgelopen elf maanden nauwelijks wedstrijden gespeeld in Eindhoven: zijn negen minuten durende invalbeurt tegen FC Utrecht is tot dusver zijn enige bijdrage aan de hoofdmacht. Door zijn gesprekken met Caldas lijkt Romero echter niet alleen op mentaal gebied sterker te zijn geworden, ook op fysiek gebied heeft hij grote stappen gemaakt. 

Bij Jong PSV sluiten vrijdag ook Cody Gakpo, Dante Rigo, Yanick van Osch, Ramon Lundqvist en Armando Obispo aan vanuit het eerste keurkorps van Van Bommel, weet het Eindhovens Dagblad.

Poll

Wordt Romero een succes in Eindhoven?

(10078 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 19 oktober 2018 om 15:30
Poging 642
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:33
Al is het poging 1000. Zolang t een succes word is er niks aan de hand.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:35
Daar zou ik maar niet vanuit gaan. Kerel heeft sinds zijn 14e niet meer gevoetbald
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:38
Wat zijn die ajacieden weer allemaal grappig.. hoe gaat het overigens met Dolberg die voor 50 milj naar Monaco kon?
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:42
Die heeft 2 goals in 140 minuten gemaakt. 2 goals per 70 minuten. Zijn er dit seizoen 2 meer dan Romero.

Ik vind het altijd leuk om te zien dat PSV supporters 0 zelfspot hebben en een geintje gewoon altijd serieus nemen.

Hoe komt dat? Snelkookpan laat hierboven ook maar weer eens zien dat jullie niks met een korreltje zout kunnen nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:45
Komt omdat jullie alleen maar zulke reacties plaatsen....

Valt verder niet veel van te maken
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:58
Nee hoor, plaats regelmatig zinnige dingen over jullie cluppie. maar als je je op je tenen voelt getrapt of je kan de grap niet waarderen, reageer dan gewoon niet.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:59
Kan het wel waarderen alleen beetje overbodig vandaar.. maar komt goed :p
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:10
Waarom wordt er toch altijd over één kam gescheerd? Ik ben het met AmersfoortAFCA eens dat mensen te snel op hun teentjes zijn getrapt, echter is communicatie maar 20% van wat je zegt en 80% zit in het non verbale aspect. Reacties op internet zijn daarom een stuk lastiger te plaatsen en het is niet meer dan normaal dat mensen de grap dus niet door hebben of in een reactie zien.

Deze jongen komt er wel en ik ben blij dat deze begeleiding hem heeft geholpen. Mocht hij er overigens toch niet komen, dan wens ik hem alsnog het allerbeste.

Oja trouwens ... 2 doelpunten in 140 minuten, dat wil zeggen: 1 per 70 minuten, niet 2 ;-).
Vind ik leuk
tannat +16776
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:59
zelfspot? jij spot met iemand die de pech heeft gebaseerd te zijn.
Moeten wij alles PSVers niet proberen: iets zeggen over een ajacied met fysieke tegenslag... dan is het huis te klein.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:00
Gebaseerd zijn is inderdaad wel kut. Sorry...
Vind ik leuk
MeAgain +7154
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:56
Ja en dan vooral niet over nouri beginnen.
Vind ik leuk
Clutchy +1254
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:58
Jullie hebben niet eens 1 speler die voor een fatsoenlijk bedrag de deur uitgegaan is of gaat
Vind ik leuk
MeAgain +7154
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:58
Kijk de geschiedenis er eens op na. PSV heeft altijd goed verkocht. Lang heeft PSV bovenaan gestaan met duurst verkochte speler.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:02
Romero mag in zijn handjes knijpen als die ooit zo hoog word ingeschat. Dolberg heeft een lange blessure achter de rug en iedereen kijkt nu hoe hij daar van terug komt.
Dat is je antwoord waarom dolberg nooit voor 50 mio verkocht is.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
Hoelang is het geleden dat aankoop Sinkgraven zijn voetbalschoenen nog eens heeft aangetrokken om een wedstrijd voor Ajax te spelen?
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
Geen idee? Wie is dat?
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:23
Dewie Sinkgraven is die Ajax-speler die samen met Lothar Veltman aan het revalideren is bij Ajax. De ene speler zit al wat langer in het revalidatieproces dan de andere.
Vind ik leuk
De Gekste +793
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:26
Droeftoeter!!! Jammer joh!
Vind ik leuk
JCJWZ +15098
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:52
Als je het mentaal moeilijk hebt in het warme Brabant dan kun je wel stellen dat de mentale weerbaarheid niet best is bij deze dure aankoop.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:57
Of het is daar niet zo 'warm' als men beweerd?
Vind ik leuk
SanKev +1064
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13
Ik denk dat een geblesseerd raken nadat je op jonge leeftijd alles achtergelaten hebt om aan de andere kant van de wereld te gaan voetballen niet per se iets met warmte te maken heeft. Lijkt me niet meer dan logisch dat dat mentaal een behoorlijke klap is. Dit bericht getuigt er juist van dat PSV zijn best doet hem ook in het mentale aspect te ondersteunen, dat vind ik onder warmte vallen.

Maargoed, ieder zo zijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:20
Of om 10 milljoen niet zomaar weggegooid te hebben?
Vind ik leuk
SanKev +1064
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:21
Dat hangt natuurlijk altijd samen. Je vangt je (buitenlandse) aankopen zo goed mogelijk op zodat ze zich prettig voelen en zodat ze daardoor zo goed mogelijk spelen. Een goede sfeer op de club en investeringen in het welzijn van de speler helpen daarbij.
Vind ik leuk
pico323 +7766
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:31
Topaankoop !!!!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:40
Hij speelt nog geen eens 11 maanden in Eindhoven
Vind ik leuk
MojoRisin +16208
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:41
Als Ajacied zijnde ben ik wel benieuwd wat hij kan.. Heeft lang geduurd..
Vind ik leuk
Strijp +14029
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:57
Kijk, dat is goed nieuws !
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:08
Leuk voor die jongen! Blessures wens je niemand toe.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:12
Hoop dat ie nu fit blijft ,anders ben ik bang dat het een flop word .

T schijnt een hele goede spits te zijn.

Hopelijk zien we dat snel
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:22
Deze jongen hoeft niet veel te kunnen om beter te zijn dan zijn concurrent in de spits.
Vind ik leuk
DON7 +171
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48
Misschien ken die ook beter gaan hockeyen..lekker met een rokkie spelen. Misschien werkt dat beter voor hem.
Vind ik leuk
Mari +13228
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:55
Gesproken????
Was dat het probleem??
In ieder geval goed voor die jongen en PSV. Hopelijk op tijd voor Tottenham
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:24
Hoe gaat het ook alweer met... Romero

Vind ik leuk
mba4u2c +3579
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:21
Alweer?
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 21:18
Gewoon een diesel,duurd even maar als die eenmaal gaat is die niet meer te stoppen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 08:46
Deze jongen verdient een extra steuntje in de rug van de supporters. Moedig hem aan omdat hij de moed niet heeft opgegeven. Wat je als supporter in hem stopt komt terug in loyaliteit aan de club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws