PSV-aankoop van ruim tien miljoen lijkt op weg terug: 'Oogt veel fitter'

    PSV-aankoop van ruim tien miljoen lijkt op weg terug: 'Oogt veel fitter'

    woensdag 17 oktober 2018 om 11:19

    Maxi Romero werkt bij PSV nog altijd aan zijn herstel en lijkt op de goede weg terug. Dinsdag verscheen een trainingsfilmpje van de Argentijn online en Romero oogt een stuk fitter dan voorheen.

    Dat concludeert het Eindhovens Dagblad. PSV nam Romero in januari van dit jaar voor ruim tien miljoen euro over van het Argentijnse Vélez Sarsfield, maar door fysieke ongemakken is er nog niet bepaald sprake van een sprookjeshuwelijk. Nu gaat het de goede kant op met de miljoenenaankoop.

    'Hij traint nu weer ruim een week volledig mee met de A-selectie en oogt veel fitter dan hij daarvoor deed', aldus het regionale medium. 'De club zette vol in op fysieke en ook mentale ondersteuning voor de Zuid-Amerikaan, die het tijdens zijn eerste jaar in Eindhoven bepaald niet makkelijk had.' Romero had soms moeilijke momenten, 'waarbij PSV toch vertrouwen in zijn potentieel hield'.

    Volgens het ED is Romero er nog lang niet, maar kan hij inmiddels wel een serie trainingen achter elkaar afwerken. 'Informeel vervulde ook de in Argentinië geboren hockey-bondscoach Max Caldas een rol, door met Romero om tafel te gaan. De communicatie verliep in eerste instantie niet eenvoudig, maar is de afgelopen periode sterk verbeterd.'

    Of Romero de komende weken ook in actie gaat komen voor de Eindhovenaren is afwachten. 'In eerste instantie moet hij zich bij Jong PSV zien te bewijzen, als hij bij trainingen langdurig een bevredigend niveau heeft gehaald.'

    Poll

    Wordt Romero een succes in Eindhoven?

    (7326 stemmen)

    Plaats een reactie

    DrDeef +2095
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:22
    Het is een Argentijn. De fouten stapelen zich elke dag met elk artikel op.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1161
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
    Haha de Mexicaan! Een pot nat denken ze daar.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1168
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
    Het is soms nogal schrijnend ja..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:25
    Soms=vaak
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:58
    Zo, die heeft even een jasje uitgedaan. Goed van PSV om het rustig met hem te doen. Dit is voor de toekomst ( vertrek Lozano, Bergwijn , Pereiro ..) uitstekend. Met Malen, Romero , de Jong en Guti staat er weer voldoende vuurkracht klaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:29
    Ik neem aan dat dit niet de gedachte was toen ze hem kochten.
    Het kan nog zeker goed komen maar geeft wel aan dat de grote talenten in Zuid-Amerika ook geen zekerheid bieden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:49
    Nee, dit was uiteraard niet met voorbedachte rade, maar door de samenloop van omstandigheden met het aanblijven van de Jong en Lozano, is dit alvast een mooie investering voor de toekomst. Prima.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:40
    Beetje vreemd wat ik hier nu lees. Rustig brengen, laat hem eerst nog wat wedstrijdjes bij Jong PSV spelen.

    Deze gast heeft 10 miljoen gekost. Dan mag je wel verwachten voor dat bedrag dat hij inzetbaar is en in de breedte een sterke aanwinst is voor het eerste. (Althans dat zou jij zeggen als het over een Ajax speler zou gaan van 10m).

    OT: ik hoop dat hij er boven op komt want hij heeft erg veel talent. Maar op dit moment lijkt het één grote flop en is er 10 miljoen euro weg gegooid (ik zeg goed gedaan PSV)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46330
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:31
    Wij hebben zo'n goed team die overigens ook ruim bovenaan staat, dat wij spelers van 10mio rustig kunnen brengen ja.

    Wij hebben zoveul goei
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:32
    Neres kostte 12.000.000.....die werd net zo rustig gebracht en blinkt nu uit. Alles komt goed
    Vind ik leuk
    Bertus +5795
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:44
    Laten we het hopen, die ellende heeft nu al lang genoeg geduurd.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:17
    Als hij zo goed is als PSV denkt, dan belooft dat wat met Bergwijn en Lozano erbij voorin.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 18:40
    Die zijn er al niet meer als hij op het niveau komt. Maar met Malen en ik hoop Lammers gaat het best weer goed komen volgend jaar. Kan je met de opbrengst van Lozano, Bergwijn, de Jong en Perreiro een paar goeie cv's aantrekken.
    Vind ik leuk
    Realistfan +114
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
    Hij zit hier al veel langer vanaf vorig jaar januari 2017,niet van dit jaar hoor. Dus heel jammer dat we hem nooit gezien hebben en dat hij altijd geblesseerd is. Dus of hij nog een succes gaat worden ik betwijfel het.

    correctie vanaf dec 2017 dus ik zat fout
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:57]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:24
    Eh.. nee.

    On 21 December 2017, PSV Eindhoven announced Romero would join the club in the January transfer window.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9642
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:28
    Hé PSV'er, hij zit er vanaf eind december 2017. Wel beetje opletten hè? ;-)
    Vind ik leuk
    Realistfan +114
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:59
    ja ja idd hopelijk komt hij ooit aan spelen toe
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:37
    jij kent de feiten wel...NOT!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
    Fitter, van nationaliteit verandert.
    Jongen heeft niet stil gezeten.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9642
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:29
    Mexicaans voedsel is ook gezonder dan alleen die Argentijnse ossenhaasjes en ribeye's ;-)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:31
    Ja.... Zal er niet in spugen maar echt kapot ben ik niet van Mexicaans voer.
    Lazer voor mij maar en koe op de BBQ
    Dood gaan we allemaal wel een keer. Dan maar liever wel lekker gegeten hebben.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9642
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:56
    En zo is het.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:23
    Had beter model kunnen worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171998
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:24
    Zijn coupe ziet er ook veel beter uit nu........
    voor een mexicaan.....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Henkings +560
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:24
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop voor de jongen dat hij vrij van blessures blijft. Dan zullen we vanzelf zien of het talent wat PSV in hem zag er écht is.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:25
    Grootste flop aller tijden!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9642
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:29
    Nou, ik ken nog wel anderen die hiervoor meer in aanmerking komen ;-)
    Vind ik leuk
    Mr bien +2762
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:33
    Luuk de jong
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:39
    Muaha goeie grap pik!
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:40
    Is voor PSV geen flop hoor, heeft een grote aandeel gehad in onze kampioenschappen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171998
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:33
    je moet ook eerst op de verpakking kijken voordat je zo n slurf onderbroekje koopt,neem volgende keer de xxs
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:39
    Dat weten we nog niet, De jongen heeft wel veel tijd nodig maar als hij vanaf het nieuwe seizoen basis is en schiet er elke wedstrijd er 1 in dan ishet geen flop. wordt hij verkocht voor een appel en ei dan heb je een punt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:41
    Grootste miskoop aller tijden, zeg jij.
    Huiskamervraag: Welke speler is daadwerkelijk de grootste miskoop van de ED aller tijden?
    Hint: "Ajax-miskoop van 28 miljoen is rond met nieuwe club".
    Stuur uw antwoord vandaag nog naar: Woo Ping, postbus: 〇 一 二 三 四 五 六 七 八 九, PEKING.

    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:51
    28 miljoen? Zo veel heeft Ajax nog nooit aan een speler uitgegeven ... denk dat je ff mis zit ...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:11
    Hij doelt op de verkoop van milik! 35 miljoen pietermannen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:16
    ........ (24) is de duurste aankoop ooit van Ajax. In 2008 kwam hij voor ruim 16 miljoen euro over van Heerenveen. Inclusief salaris kostte hij de regerend landskampioen 28 miljoen euro, zo becijferde het voetbalweekblad.
    Bron: AD 01-05-13.
    Rara, om welke voetballer gaat dit?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:22
    Aha je gaat de salarissen ook al meetellen ... beetje valsspelen ... zou ik van een Belchinees niet verwachten ... ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:29
    Belchinees haalt alles uit de kast. Maar € 16 miljoen aankoopprijs is natuurlijk ook al een fiks bedrag. En zeker toendertijd.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:24
    Ben eigenlijk wel benieuwd wie je bedoeld haha
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:30
    Zijn naam begint met een "S" en eindigt op "ulejmani".
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:51
    Suljemani !!!!!
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +698
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:57
    Kak, hoe wist je dat zo snel 😉
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:59
    Uuuuuuhhhhhh
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:57
    Ajax fan?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:26
    Maxi doet zijn naam tot nu toe alleen eer aan in prijs en in blessuretijd.
    Vind ik leuk
    Emnu +3679
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:28
    Tja, als n argentijnse hockeycoach ingezet moet worden voor zijn herstel, weet je dat de blessures vooral in z’n hoofd zitten.

    Club zal wel te warm voor hem zijn of zo maar die €10m kan je afschrijven.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:41
    dat is iets wat de toekomst zal uitwijzen. PSV had met Reis ook zo'n lang traject maar die jongen begon wel erg goed te voetballen tot zijn blessure die fataal is geworden voor zijn carriere
    Vind ik leuk
    Emnu +3679
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:49
    Ik heb niet eerder een cocaïne verslaving een blessure horen noemen.
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:12
    Het gaat om de aanpassingsproblemen. Daar hebben ze allebei last van. Heb het dus niet over blessures en verslavingen.
    Reis en Romero hebben meer overeenkomsten dan dat jij denkt :)
    Vind ik leuk
    Korm +36724
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:36
    Goed om te zien dat de jongen op de weg terug is. Hopelijk geen terugslag!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:55
    "Volgens het ED is Romero er nog lang niet," en vervolgens: "Of Romero de komende weken ook in actie gaat komen voor de Eindhovenaren is afwachten." Wat een drama niveau weer.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:07
    Natuurlijk moet hij minuten maken in jong maar wel jammer voor Piero die zich daar moet laten zien.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9511
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:40
    Ik heb hem op de training gezien. Veel belovend zeg. Goed dat ze dit traject nu afleggen. Vorige keer was hij nog niet fit
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:50
    Alleen maar goed nieuws in eindje.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2661
    woensdag 17 oktober 2018 om 13:07
    Oja, die heeft PSV ook nog. Ik was hem bijna helemaal vergeten.

    Leek mij wel een leuke speler.

    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:57
    Zo'n speler moet nà de blessure wedstrijd ritme opdoen,echter bij Jong PSV lijkt me dat niet zo handig een 10 miljoentje neertellen en verder zien wat hij kan bij Jong PSV is n.m.m. beter de competitie op huurbasis spelen bij een Ere-Divisie club elders.
    Het Ajax van het Zuiden bijvoorbeeld is niet te ver van Eindhoven en dus zeker zijn van speelminuten maken elke wedstrijd,mits bij blessure's zou dat en voor de speler en voor zijn tijdelijke club een ideale herstart betekenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 17:15
    Ultimamente. Hasta pronto. Serias el mejor argentino jugando en Holanda, Maxi. :)
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:03
    Toch heb ik er nog wel vertrouwen in, gewoon een gevoel..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws