Ajax-bod van zes miljoen euro bleek niet genoeg: Maxi wilde naar PSV

    Ajax-bod van zes miljoen euro bleek niet genoeg: "Maxi wilde naar PSV"

    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:26

    PSV-spits Maxi Romero maakte vrijdagavond bij Jong PSV zijn rentree na blessureleed, maar werd na één helft gewisseld. De Argentijn heeft nog weinig geluk gehad sinds hij voor twaalf miljoen euro overkwam van Vélez Sarsfield, maar de Eindhovenaren houden vertrouwen.

    Romero heeft dit seizoen slechts negen minuten voor de hoofdmacht op zijn naam staan. Trainer Mark van Bommel vindt dat de negentienjarige spits zich eerst in de Keuken Kampioen Divisie moet bewijzen. "Het is mentaal moeilijk voor hem, maar Maxi gaat er goed mee om."

    Zaakwaarnemer Emiliano Uria denkt dat Romero zijn transfersom van twaalf miljoen euro alsnog waar gaat maken. Romero is een groot talent", spreekt Uria beschermend over zijn cliënt en vriend. "Onthoud wat ik zeg: hij zal hier heel succesvol worden. Hij heeft een contract getekend voor vijf jaar. PSV is geduldig", aldus Uria in gesprek met de NOS. De zaakwaarnemer onthult dat Ajax ook interesse had voor Romero en zelfs zes miljoen euro bood. "Maar Maxi wilde naar PSV."

    Lees ook: Van Bommel predikt geduld met topaankoop: 'Ga dat maar eens uitleggen aan hem'

    Plaats een reactie

    Devoetbalgek +1094
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:29
    Wat een talentje.
    Vind ik leuk
    BRAM046 +281
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:30
    Lekker achter het netje gevist meneer Netto :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:34
    Lekker zoethoudertje van zn zaakwaarnemer naar de PSV fans. Zeggen dat Ajax hem ook wilde hebben en dat PSV daarom zo blij moet zijn dat hij daarheen ging en nog niks heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:06
    Precies hij misbruikt hier het merk Ajax om zichzelf en het spelertje marktwaarde te geven. Enerzijds triest en knullig… anderzijds mooi dat Ajax zo groot is. 💪🏼
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:35
    We kopen geen spelers tegen hun wil in.
    Als ie niets met goed voetbal te maken wilt hebben, moet ie lekker naar PSV gaan. Met hakken over de sloot in de laatste minuut een wedstrijd winnen is spannend.
    het is te hopen voor PSV dat hun aankoop van 12 miljoen het in de eredivisie gaat maken. Voor zoveel geld mag ie wel het een en ander laten zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:36
    Laat dat talentje eerst maar eens zien of het wel de 12 miljoen waard is geweest. Tot nu toe is het een brok ellende, geblesseerd en is toch alweer 10 maanden in Nederland!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:52
    Hoe is het trouwens met jullie topaankoop Bande'?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:57
    Ik heb geen idee, gelukkig dat ie 4 miljoen minder heeft gekost, dan doet het iets minder pijn.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:01
    Ik denk dat je hem wel graag wilde ruilen met maxi.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:10
    Ik denk dat jij het denken aan een ander moet overlaten en niet voor een ander moet denken. Ik zou het niet weten of ik de speler graag bij Ajax had zien spelen, gewoon omdat niemand hier op de site weet te vertellen of de speler zo goed is als zijn zaakwaarnemer wil laten geloven.
    Die jongen heeft nog geen wedstrijd in PSV 1 gespeeld, niemand weet of ie echt wel zo goed is, jij ook niet.. of heb jij hem toevallig gevolgd bij zijn oude club?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3900
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:59
    Iemand een gebroken been trappen is anders dan verschillende blessures oplopen.

    Trieste reactie.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:07
    Is een heel triest figuur. Overal komt hij met dit soort bullshit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:05
    Een inburgeringscursus kost nu eenmaal tijd, AFC. Weten ze in Randstad ook wel.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14771
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:39
    Waar draait voetbal, met name in de top, volgens jou meer om, de uitvoering of het resultaat?
    Als je écht moet kiezen, ga je dan voor een 5de plaats met attractief voetbal of een 1ste plaats met voetbal dat de nadruk legt op resultaat?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:53
    In het topvoetbal is het resultaat het belangrijkste. Het financiële resultaat welteverstaan. Dat houdt de club gezond en daarmee kan je de continuïteit waarborgen door weer nieuwe jongere spelers aan te kopen.
    Je kan ook zoals Feyenoord het in het begin van deze eeuw deed, gearriveerde vedetten (zoals bijv. Makaay) aankopen en daarmee hopen kampioen te worden. Je ziet wat het de club afgelopen tientallen jaren heeft gebracht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:26
    mmm doen jullie nu niet hetzelfde met tadic en blind?? als ik jouw moet geloven belooft het niet veel goeds voor de aankomende jaren
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:53
    Tadic en Blind zijn mid-twintigers, Makaay was al ruim boven de 30. Dat is toch wel een groot verschil.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5266
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:19
    Bij Ajax staat de uitvoering voorop dat is het restant van de Cruijff filosofie.
    Vind ik leuk
    RWA040 +351
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:40
    Gebeurd dit elke wedstrijd? Met de hakken over de sloot? PSV-Ajax 3-0. ADO-PSV 0-7. PSV-VVV 4-0. PSV-Willem 2 6-1. PSV-Utrecht 4-0. Iets met oude koeien uit de sloot halen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:44
    Nee Sulejmani van 18 miljoen, of zo, heeft het laten zien.. ;-)
    Vind ik leuk
    JOJO +1742
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:57
    En Blind voor 20! Wat een slechte aankoop. Aanfluiting. Snap niet wat die gast bij Oranje doet, als je De Vrij, Aké en Van Aanholt hebt, die naast Van Dijk en De Ligt kunnen ballen. Blind is te traag voor het niveau van het NL elftal en bij goede snelle aanvallen, valt de snelheid altijd weg als Blind de bal krijgt. Let hier maar eens op als hij er weer in staat. Heb je een snelle aanval, komt Blind aan de bal en weg snelheid. Vaak mondt het uit in een balletje terug op de centralen of zelfs de keeper. Maar goed, het gaat hier niet over Blind, maar over Romero. Het perspectief is wel duidelijk nu gok ik. 12 miljn voor een talentvolle spits of 20 miljn voor een mislukte verdediger zonder restwaarde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12
    Blind is een topaankoop. Dat jij dat niet ziet is een gebrek aan voetbalkennis. Of ga jij nu beweren dat je het beter ziet dan al die betaald voetbsl coaches die hem stuk voor stuk in de basis zetten op elk niveau.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:20
    JOJO ziet het allemaal beter dan Ronald Koeman, haha.
    Vind ik leuk
    RWA040 +351
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:22
    Dit roept iedere Ajacied. Maar leg mij nou eens uit, waarom Blind een topaankoop is en wat hij nou echt toevoegt aan Ajax. Want ik ben er van overtuigd, dat Ajax met al hun eigen jeugd iemand heeft die minimaal beter is dan Blind.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:37
    Positioneel sterk, onderscheppingen, passing, zorgt voor de balans in het elftal. Is een zekerheid omdat hij nauwelijks iets fout doet en doet geen gekke dingen. Zo belangrijk in een elftal waar heel veel jonge grillige spelers rond loopt en waarbij de rest verdediging voorheen nog weleens een probleem was als ze de bal op de helft van de tegenstander verloren. Het is niet voor niets dat elke coach hem opstelt.
    Vind ik leuk
    RWA040 +351
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:58
    Iedereen zijn eigen mening... Maar of ik het er mee eens ben is een anders verhaal.
    Vind ik leuk
    JOJO +1742
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:38
    Dat regelt papa allemaal op de achtergrond. Zonder Blind sr. had ie gewoon bij Groningen gespeeld. Dit is echt een zeer overschatte voetballer.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12
    Die 20 miljoen voor Blind begrijp ik ook niet hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:10
    Hij heeft niet gebracht wat werd verwacht daarentegen was hij ook niet zo slecht als jij doet vermoeden en in tegenstelling tot romero speelde hij wel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:14
    Heeft zeker niet gebracht wat iedereen verwachtte, maar Romero is toch hele tijd geblesseerd geweest, en heeft dus nog niet kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1298
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:50
    Niemand houdt van goed voetbal als het geen prijzen oplevert
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:59
    Je eerste zin is netjes, daarna ontspoor je volledig René. PSV speelt goed voetbal, oranje profiteert mee van goede voetbal van zowel PSV als van Ajax.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:00
    Klopt, zal er vast wel een keer van komen. Als er geen vertrouwen is zouden ze niet zulke bedragen vragen en betalen.
    PSV zat ook al langer achter Frenkie aan maar die wilde liever naar Ajax al was hij persoonlijk al rond met PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12
    Klopt. Zaakwaarnemer van Frenk ziet ook PSV als de norm met F. De Jong was PSV afgelopen seizoen met 2 vingers in de neus kampioen geworden. :)
    Vind ik leuk
    Benniewies +953
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:17
    Ik dacht ook in Europa..... O nee dan zijn ze al uitgeschakeld
    Vind ik leuk
    Leozao +4243
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:19
    een speler met noga knieen is niet meer waard dam 6 miljoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:43
    Ja tot nu toe zullen ze er wel erg van balen dat deze speler voor Psv heb gekozen ;)
    Vind ik leuk
    Romario9 +11841
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:49
    Medische staf in Amsterdam heeft het al druk genoeg met Bandé
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:05
    Haha ja klopt idd en als ze tijd over hebben kunnen ze die nog wel aan sinkgraven besteden ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:47
    De meeste spelers kiezen voor PSV als ze kunnen kiezen tussen PSV en ajax.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11841
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:50
    Mwoah... Frenkie de Jong, Schuurs,...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5266
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:22
    Logisch iedereen wilt liever de gemakkelijke weg bewandelen, bij Ajax moet je echt iets kunnen en dat laten zien.
    Vind ik leuk
    Swout +731
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:21
    haha meneer netto zag dat deze jongen niet meer dan 6m zou moeten kosten.. Leuk dat hij graag naar Psv wilt, maar je betaald wel ff het dubbele.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:31
    Ik hoop dat hij het Maxi male uit zijn carriere haalt.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1839
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:34
    Zometeen heeft dat PSV nog een Maxi Malen voorhoede zeg, sjongejonge
    Vind ik leuk
    Rodajc +14771
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:41
    Dat mag gevierd worden met een MaxiMalen Berg wijn hoor!
    Vind ik leuk
    JOJO +1742
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:59
    Sow die is scherp. Nice.
    Ennuh, proost!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:34
    Ik zeg de Jong eruit, Lozano eruit en Malen en Maxi erin.

    Allemaal voor de kunst en de schoonheid van de woordspeling!
    Vind ik leuk
    alaaf +1298
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:33
    Logisch, verstandig menneke! Naar de mooiste club van Nederland: ons warme PSV!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:43
    warm in je broek ja
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:33
    De tijd zal het leren of hij al dan niet succesvol gaat worden, ik ben benieuwd..
    Vind ik leuk
    Rodajc +14771
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:35
    Makkelijk om te zeggen natuurlijk. Wordt hij het niet vergeet iedereen het, wordt hij het wel kun je later je gelijk halen. Zolang hij nog niks in het eerste heeft laten zien of op het hoogste niveau, valt er bar weinig over te zeggen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:38
    Dat bedoel ik, overal wordt over bepaalde spelers gezegd dat ze de top gaan halen en succesvol worden, maar niemand kan in de toekomst kijken.

    Vind ik leuk
    stratumseind +172024
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:35
    we shall see , ik ben van nature een geduldig man en dat lijkt in deze wel van pas te komen....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21577
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:36
    Naar PSV voor 12 miljoen, hopen dat er nog iets uit voortkomt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:39
    Zaakwaarnemertje moet zijn client even in de aandacht zetten na bijna een jaar blessureleed, dus begint ie maar over vermeende interesse van Ajax om vervolgens zieltjes te winnen bij PSV door te zeggen dat hij liever naar PSV wilde.

    Zulke jongens kennen geen voorkeur tussen de twee topclubs, die willen perspectief op speeltijd en een goed contract, daar kiezen ze voor.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5820
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:43
    Ja, het is allemaal niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3989
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:52
    Ik denk eigenlijk wel dat de kans van slagen nog steeds groot is, hoor. Een club als PSV betaalt niet zomaar 10 miljoen voor een speler. Alleen al als je ziet dat PSV nog er alles aan deed om Lozano tot 8 miljoen te krijgen. En in een competitie als de Eredivisie is zelfs na een jaar blessureleed voor zo'n iemand wel genoeg om voor terug te komen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:07
    De kans van slagen hangt niet perse van de prijskaart af. We kunnen er weinig zinnigs over zeggen, omdat we hem nog nooit fatsoenlijk aan het werk hebben gezien.

    Voor PSV is het te hopen dat hij gaat slagen, want anders zou het een hoop geld mislopen wanneer je hem via de achterdeur moet zien te slijten nadat hij flopt.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3989
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:37
    Klopt ja, maar juist omdat we er niks van kunnen zeggem op basis van zijn spel, probeer ik ff op een andere manier te redeneren. Zelfs de TD van Stuttgart feliciteerde PSV toen ze hem wisten binnen te halen. Niet bepaald iets gebruikelijks.

    Ik hoop echt dat hij slaagt. Niet alleen vanwege het prijskaartje, maar ook omdat Luuk de Jong, met alle respect, niet bepaald topniveau is. Een goed aanspeelpunt, een fantastische kopper, maar iets simpels als een bal tussen de palen schieten is voor hem vaak nog teveel gevraagd.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4823
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:24
    Hoeveel had PSV ook alweer voor Maher betaald ?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:39
    Wees blij, chronisch geblesseerde speler van 12miljoen in de kk divisie.
    Verhaaltje David Connolly, op de blessures na
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5820
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:42
    Ons aller PSV is gewoon populair in de hele wereld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:45
    is lachen met jou tjoepke
    Vind ik leuk
    Swout +731
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:24
    Daar heb je helemaal gelijk in.. Iedereen wilt Psv loten in de CL!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:43
    Heb er een zwaar hoofd in.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11841
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:52
    *hard
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:59
    Ik liet me leiden naar de foto😉
    Ziet er nooit echt afgetraind uit.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:40
    'door' de foto. Ik liet me leiden door de foto van een dikkop. Goeie foto keus inderdaad. En dan ook nog rood aangelopen en bezweet. Hoe afgetraind wil je het hebben?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4729
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:44
    Jammer dat hij steeds geblesseerd is, hij is toch een van fe grootse aankopen in de clubgeschiedenis. Zou mooi zijn als hij nu fit blijft en snel zijn rentree kan maken in het eerste. Kan nog een mooie troef zijn in de titel strijd.
    Vind ik leuk
    WRFM +314
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:44
    Wat een beest is dit
    De nieuwe gerd muller is het
    Vind ik leuk
    Reneb +3
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:46
    In de weinig.minuten tot nu toe heeft hij al laten zien dat hij n topspeler gaat worden.
    Nu nog van die zaakwaarnemer af komen 🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:47
    Een tweede Albert Luque, blessuregevoelig?
    De tijd zal het leren.
    Vind ik leuk
    JOJO +1742
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:47
    Romero wordt met het artikel op VP duurder.. was het eerst 8 miljn wat kan oplopen tot, was het gisteren nog 10 en nu alweer 12 miljn. En dan Ajax wat zelfs (!) 6 miljn bood. Denk eerder dat ze 60 miljn bedoelen, ten minste als je voor Blind al 20 betaalt. ;-)

    Ben benieuwd of Romero het echt gaat waarnemen. Staat toch bijna een jaar stil in zijn ontwikkeling. Al vermoed ik toch ergens ook wel doorgestoken kaart van PSV. Want Luuk is niet vertrokken, waar wel enigszins rekening mee was gehouden. Luuk is natuurlijk zeer belangrijk voor PSV, maar hij kijkt wel rond. Lammers zou worden verhuurd om eredivisie ervaring op te doen en Piroe is nog niet ver genoeg. Romero zou in het geval van een vertrek van Luuk dus eerste spits worden. Doordat hij blijft en Piroe eerste spits is bij Jong, moet je iets met de Argentijn. Ik vermoed dus dat PSV extra relaxed omgaat met Romero. Hij ligt idd voor 5jr vast en dus is er geen haast. Ze hebben middels Max Caldas hem en zijn zaakwaarnemer rustig weten te houden. Let op, vanaf januari gaat hij meer spelen. Zal hij in Jong de plek van Piroe innemen, mits hij niet heeft gespeeld in het eerste. Want ik verwacht dat hij er vaker in gaat komen voor Luuk. Vooral als het op het einde redelijk is gespeeld. Zo raakt hij meer ingespeeld en staat hij er in de zomer als Luuk vertrekt. Mocht die weer niet vertrekken, verwacht ik dat Romero wordt verhuurd zoals Lammers nu. Lammers zal nog een extra jaar bij Heerenveen blijven.

    Maar opvallend is hoe relaxed PSV is met een dure aankoop. Je zou toch zeggen dat je zo'n investering direct brengt. Maar ja, dan levert Luuk straks niks meer op. Vandaar dat ik doorgestoken kaart vermoed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:01
    Doorgestoken kaart? Hij liep toendertijd zo krom als een hoepel
    Vind ik leuk
    ay42 +846
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:27
    PSV is zo relaxed omdat hij fysiek echt wat problemen heeft gehad, en waarschijnlijk nog steeds heeft.

    Als club wil je liever niet dat je aankoop van 10m op zijn 19e een jaar stil staat in zijn ontwikkeling. Slaat nergens op als je denkt dat PSV hem niet speelt omdat Luuk niet weg is gegaan. Ze weten heel goed dat op deze leeftijd wedstrijden nodig zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:48
    Ik heb er nog steeds vertrouwen in!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:52
    Noe net als ons aller dolberg
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:11
    Ah joh, vergeet niet dat over Neres ook werd gezegd dat het weggegooid geld was. Het zou nooit wat met hem worden. Die woorden werden kracht bijgezet door zijn eerste paar wedstrijden. En zie nu. Ik kan me goed voorstellen dat het met deze jongen exact hetzelfde gaat verlopen. Mooi ook dat PSV hem voor vijf jaar heeft vastgelegd. Dan is het dus niet zo dat hij straks gratis de deur uitloopt als hij eindelijk zijn draai heeft gevonden.
    Vind ik leuk
    Mari +9417
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:12
    wel een groot verschil 6 miljoen of 12 miljoen
    Vind ik leuk
    De Hout +1752
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:15
    Hij heeft voor de mooiste club gekozen. Zijn goed recht.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2536
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:18
    Ajax dat een speler voor de neus van PSV wilt wegkapen is helaas niets nieuws. Al veel vaker geprobeerd en af en toe ook gelukt helaas.
    Gelukkig speelt Romero nu voor PSV. Eenmaal fit, de beste spits van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:29
    De media weet duidelijk ook niet hoeveel PSV heeft betaald.. de ene keer staat er 10 miljoen nu 12.. het zal allemaal wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:30
    De man van glas in het kwadraat.

    Eerst maar eens zien dat ie een week ongeschonden doorkomt.

    Miskoop eerste klas tot nu toe.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:42
    Voor de Ajaksietjes hier; PSV kocht Romero op eigen kracht voor €10,5 miljoen. Daarnaast mag ik die Ajaksietjes hier die het leuk vinden dat Romero zolang geblesseerd is erop wijzen dat de aankopen Bande en Sinkgraven (hij al dik 1,5 jaar) ook langdurig geblesseerd thuis zitten. Is dat dan ook zo leuk?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:49
    Gelukkig wou hij naar Psv. Die man is niet gemaakt voor topsport. Domme transfer dit
    Vind ik leuk
    COYG +6180
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:03
    6 miljoen had opzich ook wel op zijn plek geweest. Zo heel speciaal was hij in Argentinië nu ook weer niet. Desalniettemin mag hij zich nog steeds bewijzen. En dat zal binnenkort toch wel gebeuren neem ik aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:08
    Gelukkig heeft ajax het wel goed gezien met romero, ze hebben gewoon geboden wat die jongen waard is. Je kan niet 10 mio + gaan neertellen voor een gozer die misschien doorgroeit en doorverkocht word voor t drie dubbele. PSV heeft waarschijnlijk op een andere manier gekeken naar hem en zijn bij de onderhandelingen onder druk gezet dat romero ook interesse geniet van andere clubs uit Europa.

    Ik zeg niet dat het precies zo is gegaan maar dat is wat ik denk.

    Dus niet allemaal tegelijk met je hoofd op je toetsenbord beuken, ik spreek alleen maar mijn me nog uit.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2933
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:40
    Of ze het goed hebben gezien kunnen we nu nog niet zien natuurlijk.....maar verder zit hij bij PSV omdat die meer wilden betalen....als PSV meer had wilken betalen voor Neres als ze ook dezelfde interesse hadden gehad zou hij in Einhoven zitten....blijven broodvoetballers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:53
    Ja ze vinden hem dus wel 10+ mio waard. Anders hebben ze dat toch niet voor hem over? Ajax heeft denk ik gedacht van dit kan de jackpot zijn zoals Neres en tagliafico, maar toch veel twijfel.. En die twijfel is denk ik al een tijdje terug te zien met romero bij psv. Zie hem wel psv 1 halen maar meer als een pereiro. Word geen jongen zoals Lozano die voor veel cash zal vetrekken uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    fr1963 +3127
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:09
    verstandige keuze. psv is de ideale stap om door te kunnen groeien, zoal vele zuid- amerikanen hem zijn voorgegaan.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:11
    Eens puur uit nieuwsgierigheid waarom speelt die guti nog nauwelijks?
    Vind ik leuk
    Realistfan +114
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:13
    Toch wel triest voor zo'n jonge jongen,. hoop dat hij erbovenop komt en het echt gaat maken, zowel voor hem als voor mezelf als supporter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:17
    We mogen nog niet spreken van een miskoop maar als ie bij Ons Aller Ajax in deze situatie had gezeten hadden Derksen en consorten deze speler wel als miskoop bestempeld.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2933
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:35
    Hij wou alleen naar PSV ?
    Laten we het er dan maar op houden dat PSV 6 miljoen meer wilde betalen en waarscheinlijk een hoger salaris.
    Ziin allemaal broodvoetballes....niets mis mee maar laten we het niet romantischer maken dan het is aub.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:23
    Meer dan 6 was hij duidelijk niet waard en zelfs te veel achter af
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    klopt ,6 zou alleen een goede prijs zijn als Mini ook mee kwam
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
    Oké Psv heeft Maxi gehaald ,dan halen wij (Ajax) Mini
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:42
    Het kan dan wel zijn dat Feyenoord qua budget fors op Ajax en PSV achterloopt maar de afgelopen jaren hebben ze beduidend meer prijzen gepakt dat Ajax...dit jaar dringt Ajax sinds jaren door naar de Champions League maar een zwaluw maakt nog geen zomer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws