PSG zonder Neymar fluitend op weg naar kampioenschap: tiende zege op rij

    PSG zonder Neymar fluitend op weg naar kampioenschap: tiende zege op rij

    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:57

    Paris Saint-Germain blijft zijn eigen record aanscherpen. De miljoenenploeg uit Parijs boekte onlangs een Ligue 1-record door zijn eerste acht competitiewedstrijden te winnen, maar de teller van PSG staat inmiddels al op tien.

    Ook middenmoter Amiens was niet opgewassen tegen de regerend Frans landskampioen, die zonder Neymar speelde. Na één helft voetballen stond er een 2-0 stand op het scorebord, dankzij twee identieke treffers. Angel Di Maria liet vanaf rechts een hoekschop bij de eerste paal indraaien, die vervolgens in de verre hoek werd gekopt. Aanvoerder Marquinhos en Adrien Rabiot waren de gevierde mannen.

    Amiens hield de schade lange tijd beperkt, maar werd in de slotfase alsnog overlopen. Julian Draxler kopte tien minuten voor tijd de 3-0 binnen, waarna Kylian Mbappé en Moussa Diaby de score verder opvoerden. PSG staat nu al liefst elf punten los van 'naaste belager' Lille, dat later op de zaterdag in actie komt. De volgende Ligue 1-klus van de Parijzenaars is de Franse Klassieker tegen Olympique Marseille.

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
    PSG is niet te stoppen. De miljoenen die ze erin hebben gestopt laten hun waarde zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
    Mag ook wel met al die miljoenen.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5091
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:13
    Hoezo mag ook wel ? Er zijn zat ploegen die al jaren met geld smijten maar niks presteren. Kijk maar naar Manchester.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1052
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:35
    City is inderdaad een verschrikkelijke club xxx een United fan😜
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5091
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:41
    Lange tijd geleden dat iemand op een website xxx aan mij gaf. Gaan we nu ook MSNen ? Ff zonder geinen United is echt verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1052
    zondag 21 oktober 2018 om 18:56
    Dat klopt maar er zit wel een stijgende lijn in, maar spelen inderdaad niet geweldig voetbal.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2693
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:39
    Serieus? Welke tegenstand heeft PSG nou? In Europa hebben ze het in elk geval nog niet laten zien.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5091
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:43
    Mij hoor je ook niet zeggen dat Psg top is hoor. Er zijn wel meer clubs die met geld smijten maar in de Cl niks te zeggen hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:01
    Eens maar ook oneens. Je kan de ligue 1 niet echt vergelijken met de BPL.
    teveel weerstand in Engeland om het fatsoen te vergelijken met de Franse competitie. Ja de miljoenen werken voor PSG, maar ze zijn de enige in Frankrijk van een hoog niveau. In Engeland is dat toch net ietsje anders 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:01
    Pl is anders iedereen smijt met geld daar.
    Vind ik leuk
    Fokker +66
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
    Niet te stoppen
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:06
    Hema rookworsten 😋
    Vind ik leuk
    Fokker +66
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
    Ik haal nooit Hema worsten, maar heb er vandaag eentje gehaald ☝️👌
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
    Zien lekker hé bietje mosterd breudje er bij. 😂
    Vind ik leuk
    Fokker +66
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:11
    Lekkaah samen met die drei punkte👊
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:06
    Lijkt PSV wel......
    Vind ik leuk
    COYG +6279
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:48
    Worden ze de 'invincibles' van Frankrijk? Lijkt er haast wel op zo. Monaco is nog lang niet de oude, Lyon en Marseille hobbelen lekker mee op de ranglijst, maar op het veld worden ook zij afgemaakt.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +150
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:54
    Tuchel toch geen verkeerde coach
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws