'Ik ben op een vervelende manier bij Groningen vertrokken, dus dit is lekker'

'Ik ben op een vervelende manier bij Groningen vertrokken, dus dit is lekker'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 17:22zo 21-10-2018 om 17:22

De 4-1 zege van Heracles Almelo op FC Groningen van zondagmiddag smaakt voor Jesper Drost extra zoet. In augustus van dit jaar nam de aanvallende middenvelder op een nare manier afscheid in Groningen. 

Drost belandde op het tweede plan onder trainer Danny Buijs en kreeg te horen dat hij per direct kon vertrekken. De oud-speler van PEC Zwolle verkaste vervolgens transfervrij naar Almelo. "Voor mezelf is dit hartstikke lekker. Ik ben daar eigenlijk op een vervelende manier weggegaan. Dan is het nu lekker dat je zo dik wint", zei hij na afloop tegen FOX Sports.

Tegen Groningen stond Drost voor de eerste keer in de basis bij Heracles. "Het is lekker om in een team te komen dat goed draait. Dat smaakt naar meer. (...) Of ik revanchegevoelens heb jegens Groningen? Aan de ene kant wel, maar mijn afscheid is ook wel goed opgelost. Ik geef iedereen een handje, ik ben niet iemand die met boze gevoelens blijft zitten. Het was niet mijn leukste periode, maar het gaat door."

Lees ook: Heracles wint 'VAR-wedstrijd' ruim en duwt FC Groningen naar laatste plaats

Plaats een reactie

PDJong +1230
zondag 21 oktober 2018 om 17:33
Even gram halen. Prima.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4082
zondag 21 oktober 2018 om 17:34
Goede zet van heracles hem te halen goede speler
Vind ik leuk
bits +5979
zondag 21 oktober 2018 om 17:36
Sinds dat ie bij Groningen kwam helemaal niks meer gepresteerd, dan het raar vinden dat je op een gegeven moment je basisplaats kwijt raakt en vervolgens gelijk een transfer forceren.
Vind ik leuk
Farmer +14923
zondag 21 oktober 2018 om 17:42
Enige reden dat hij vandaag speelde bij Heracles, is omdat hij FCG beter ontregeld, als welke tegenstander dan ook...

En daar is hij, blijkbaar nog trots op ook..
Vind ik leuk
Alex Koopman +1642
zondag 21 oktober 2018 om 18:21
Wat is er mis mee als je de tegenstander weet te ontregelen? Als 1 speler dat lukt moet je je als team zijnde toch echt ff achter de oren krabben en je afvragen hoe het kan dat 1 speler dat voor elkaar krijgt.
Vind ik leuk
Farmer +14923
zondag 21 oktober 2018 om 18:39
Hij ontregelde ons al toen hij in groen-wit speelde :P
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 17:48
Ach Drost de grootste miskoop van Groningen sinds jaren heeft niks laten zien in de tijd dat hij in Groningen gespeeld heeft
Vind ik leuk
Connycoll +108
zondag 21 oktober 2018 om 22:52
Groningen laat ook al tijden niks meer laten zien dus vindt ik het niet vreemd dat ie slecht speelt alleen die japaner en die mimon zijn de enige spelers bij grun die kunnen voetballen de rest is amateurs nivo
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 17:55
Je moet Drost ook niet boos maken dan rijd hij met de auto op je in.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 18:19
heeft helemaal niks gepresteerd in groningen!! en dan deze opmerking! jammer mens
Vind ik leuk
Humberto01 +961
zondag 21 oktober 2018 om 18:42
Voor de Groningers hier, maak je niet druk, hij zal ook niet veel wedstrijden bij ons gaan spelen, net als Van Nieff. Ik was al heel verbaast dat beide heren mochten beginnen. De enige reden is dat onze trainer twee spelers ( Duarte en Osman) heeft willen prikkelen na hun optreden in Arnhem, veertien dagen geleden. Ons spel was niet groots en bij 2-1 was het enkele momenten billenknijpen😀 Maar gelukkig hebben wij drie hele goede spitsen met veel scorend vermogen en dat was het verschil
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 19:59
Toen hij naar Groningen kwam liep er een strafzaak tegen deze dwaas voor het met de auto opzettelijk inrijden op mensen tijdens een stapavond. Groningen heeft hem hierin gesteund en daarnaast heeft hij de afgelopen jaren vele wedstrijden in de basis mogen starten. GEEN 1 WEDSTRIJD GOED/VOLDOENDE gespeeld en dan zo gaan praten. Wat een misselijk ventje!
Vind ik leuk
Smithsonian +45000
zondag 21 oktober 2018 om 20:17
Karma haha.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30141
zondag 21 oktober 2018 om 22:28
Goede aanwinst voor Heracles. Er is overigens niets mis revanchegevoelens.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:08
Wat een lul, bij Groningen heb je bijna niks laten zien en als dan op de bank plaats moet heb je grote bek in dan ook nog na trappen erg zwak
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws