Zeer verrassend gerucht uit Portugal: Slutsky voor vijf ton alweer weg bij Vitesse

Zeer verrassend gerucht uit Portugal: Slutsky voor vijf ton alweer weg bij Vitesse

Gepubliceerd: zaterdag 3 november 2018 om 14:17za 03-11-2018 om 14:17

De vacante trainerspositie bij Sporting Portugal blijft de gemoederen bezighouden in de Portugese media. Peter Bosz, Frank Rijkaard en Frank de Boer werden al getipt als opvolgers van de ontslagen José Peseiro, maar A Bola komt zaterdagmiddag met een bijzonder verrassende naam op de proppen.

Vitesse-trainer Leonid Slutsky moet volgens de grootste sportkrant van Portugal de nieuwe trainer van Bas Dost en Nemanja Gudelj worden. De Rus is pas sinds deze zomer werkzaam in Arnhem, maar Sporting zou van plan zijn om zijn tot medio 2020 doorlopende contract af te kopen. Wanneer beide clubs het eens zijn, kan Vitesse volgens A Bola een half miljoen euro als afkoopsom verwachten.

Voorzitter Frederico Varandas is naar verluidt afgereisd naar Nederland om de deal rond te maken. De sportkrant verwacht dat de deal snel wereldkundig gemaakt zal worden, zodra de onderhandelingen tussen alle betrokken partijen zijn afgerond. Een woordvoerder van Vitesse laat echter aan het Algemeen Dagblad weten dat er geen sprake is van concrete belangstelling.

Lees ook: 'Nieuwe trainersklus lonkt voor Bosz na serieuze gesprekken van een paar uur'

Lees ook: Nóg twee Nederlanders gelinkt aan Sporting-vacature: Rijkaard en De Boer genoemd

Plaats een reactie

Roeptoeter +15937
zaterdag 3 november 2018 om 14:19
Haha wat een grap.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 14:23
Waarom? Die man heeft prijzen gewonnen, jongen...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15937
zaterdag 3 november 2018 om 14:31
Van Slutsky prima natuurlijk. Grote kans en die moet je hem gunnen.
De grap is dat Vitesse weer een stap achteruit doet.

Edit: En ook rare timing zo met vanavond.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 14:31]
Vind ik leuk
Rodajc +18670
zaterdag 3 november 2018 om 14:36
Wat een slutsky als ie dit doet.
Vind ik leuk
VA1 +2905
zaterdag 3 november 2018 om 15:10
Maar dat doet ie niet haha!
Vind ik leuk
younited +4031
zaterdag 3 november 2018 om 14:20
Dit zou heel jammer zijn
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 14:23
Als het in Arnhem niet mocht lukken eventjes terug keren naar de van Brienenoord brug en dan de afslag IJsselmonde nemen dan komt hij gelijk langs de Kuip.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 14:24
Idd, zo snel mogelijk Bosz terug halen!!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5608
zaterdag 3 november 2018 om 14:24
De successen zijn er in Nederland nog niet direct, maar Slutsky vind ik wel een verademing als trainer/coach in Nederland.
Vind ik leuk
tikkietoe +6121
zaterdag 3 november 2018 om 14:28
Een half miljoen.
Ik vind dat Vitesse er niet aan moet beginnen, totdat ze zelf nagenoeg rond zijn met een opvolger.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 15:42
Dit is een onzinbericht. En Vitesse is natuurlijk niet gevoelig voor wen paar ton.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
zaterdag 3 november 2018 om 14:28
Overwinning in Eindhoven als afscheidscadeautje.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 14:31
Competitievervalsing ten top: trainer op de westrijddag weg! psv-vitesse 6-0!
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 14:32
Kunnen ze gelijk cocu ophalen
Vind ik leuk
pico323 +7548
zaterdag 3 november 2018 om 14:40
aub geen Cocu
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3716
zaterdag 3 november 2018 om 14:43
Zo goed doet hij het toch niet bij fietstas
Vind ik leuk
VA1 +2905
zaterdag 3 november 2018 om 14:50
Praat je altijd over dingen waar je geen verstand van hebt of?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3716
zaterdag 3 november 2018 om 19:51
Had ze stabieler verwacht vind ze niet zo denderend spelen... Als jij dat wel vind zegt dat meer over hoeveel verstand jij er van hebt😉
Vind ik leuk
VA1 +2905
zaterdag 3 november 2018 om 14:46
Ik geloof er niks van. Er zal vast wel interesse zijn maar Slutsky zit hier prima.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2719
zaterdag 3 november 2018 om 14:59
Wanneer ze het artikel waar ze het van overnamen goed hebben gelezen, staat er dan er nog een verschil is van een half miljoen tussen vraag en aanbod.
Vind ik leuk
Cookee +12701
zaterdag 3 november 2018 om 15:24
Mooie docu op Fox over hem, die moet ik nog zien verdorie... voor je het weet vlucht iedereen uit dit land.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
zaterdag 3 november 2018 om 15:27
Er blijkt nu dat de bron van dit nieuws Mark van Bommel is.
Vind ik leuk
zaterdag 3 november 2018 om 15:31
Echt een SLUTsky als hij nu al gaat.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29720
zaterdag 3 november 2018 om 15:32
Uhm.. Peter Bosz ging toch naar Sporting Portugal? Weet waar je terechtkomt daar! Kan me niet voorstellen dat Slutsky nu alweer vertrekt en al helemaal niet voor 500K.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
zaterdag 3 november 2018 om 16:00
Stijn Vreven als opvolger aub
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
zaterdag 3 november 2018 om 16:59
Wat een wous is die vent aub niet.
Vind ik leuk
Vak-DD +12392
zaterdag 3 november 2018 om 16:47
Weer een gerucht, zucht.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
zaterdag 3 november 2018 om 17:10
Gewoon doen
Vind ik leuk
NvC +8522
zaterdag 3 november 2018 om 17:13
Ik zou Slutsky wel begrijpen als hij vertrekt. Maar dit is niet meet dan een gerucht op dit moment, eerst kijken wat de man zegt na PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 3 november 2018 om 17:13]
Vind ik leuk