Werkloze Overtoom (32) stopt per direct: 'Ik ga de aanbiedingen rustig bekijken'

Werkloze Overtoom (32) stopt per direct: 'Ik ga de aanbiedingen rustig bekijken'

Gepubliceerd: zondag 4 november 2018 om 11:10zo 04-11-2018 om 11:10

Willie Overtoom heeft zijn profcarrière per direct beëindigd. De voormalig middenvelder van onder meer Heracles Almelo en AZ laat dat weten via zijn LinkedIn-pagina. Overtoom (32) zat sinds 2016 zonder club. 

'Hierbij zou ik willen mededelen dat ik definitief ga stoppen met voetbal', schrijft hij in een bericht. 'Ik zou graag al mijn clubs, medewerkers van die clubs, technische staffen en ploeggenoten willen bedanken.'

'Vanaf nu ga ik me focussen op vastgoedprojecten', gaat Overtoom verder, 'én de aanbiedingen die ik heb rustig bekijken. Houd mijn social media-kanalen in de gaten voor meer updates.'

Overtoom speelde in 2016 zijn laatste officiële duel. Dat was bij Al-Shamal, in Qatar. Daarna probeerde hij nog een contract te verdienen bij onder meer Go Ahead Eagles en FC Volendam. In augustus van dit jaar liep een stage bij laatstgenoemde club op niets uit. Overtoom speelde in totaal drie interlands voor de nationale ploeg van Kameroen. 

Plaats een reactie

zondag 4 november 2018 om 11:16
Oh was die nog niet gestopt?
Vind ik leuk
Dezeun +5669
zondag 4 november 2018 om 11:16
Dat is snel lijkt de Overtoom wel
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:41
Manutan
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:21
Alweer een nieuw acount!
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 00:21
Hoe bedoel je?
Vind ik leuk
Smithsonian +38111
zondag 4 november 2018 om 11:18
Zonde. Was goed in zijn tijd bij heracles. Later willie.
Vind ik leuk
G.Kopf +3401
zondag 4 november 2018 om 11:18
Had wel terug naar Telstar gemogen.
Vind ik leuk
Jef Stam +20
zondag 4 november 2018 om 11:30
Aan zijn voetbal te zien was hij al jaren geleden gestopt
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
zondag 4 november 2018 om 11:30
Overmars , grijp je kans.
Vind ik leuk
pietprecies +9536
zondag 4 november 2018 om 11:36
We hebben al mensen die de waterzakken dragen
Vind ik leuk
Argento8523 +6942
zondag 4 november 2018 om 11:31
Die is in feite al twee jaar geleden gestopt toch?
Vind ik leuk
Sil95 +11673
zondag 4 november 2018 om 12:09
Min of meer wel. Waarschijnlijk heeft hij nog enige tijd gehoopt op een redelijke club.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:40
de fans wilt die niet bedanken?
Vind ik leuk
Eimersweide +8302
zondag 4 november 2018 om 11:53
Technische staffen.
Vind ik leuk
Sil95 +11673
zondag 4 november 2018 om 12:06
Bizar hoe zijn carrière binnen een aantal jaar zo gigantisch is afgegleden. Was bij Heracles wekelijks de uitblinker, verdiende vervolgens een transfer naar AZ en werd uiteindelijk ook nog international van Kameroen. Om vervolgens een aantal jaar later niet eens een contract in de wacht te kunnen slepen bij Go Ahead Eagles of FC Volendam.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:52
Goed voorbeeld van slechte carrière planning en te vroeg voor het grote geld gaan. Jammer wat was een leuke voetballer met veel potentie om naar te kijken. Had meer uit zijn carrière kunnen halen. Triest dat hij zo moet stoppen . Wens hem veel succes in het zakenleven.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:08
Lijkt mij voor een fc emmen zeker nog een toevoeging
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws