Werkloze Overtoom (32) stopt per direct: 'Ik ga de aanbiedingen rustig bekijken'

    Werkloze Overtoom (32) stopt per direct: 'Ik ga de aanbiedingen rustig bekijken'

    zondag 4 november 2018 om 11:10

    Willie Overtoom heeft zijn profcarrière per direct beëindigd. De voormalig middenvelder van onder meer Heracles Almelo en AZ laat dat weten via zijn LinkedIn-pagina. Overtoom (32) zat sinds 2016 zonder club. 

    'Hierbij zou ik willen mededelen dat ik definitief ga stoppen met voetbal', schrijft hij in een bericht. 'Ik zou graag al mijn clubs, medewerkers van die clubs, technische staffen en ploeggenoten willen bedanken.'

    'Vanaf nu ga ik me focussen op vastgoedprojecten', gaat Overtoom verder, 'én de aanbiedingen die ik heb rustig bekijken. Houd mijn social media-kanalen in de gaten voor meer updates.'

    Overtoom speelde in 2016 zijn laatste officiële duel. Dat was bij Al-Shamal, in Qatar. Daarna probeerde hij nog een contract te verdienen bij onder meer Go Ahead Eagles en FC Volendam. In augustus van dit jaar liep een stage bij laatstgenoemde club op niets uit. Overtoom speelde in totaal drie interlands voor de nationale ploeg van Kameroen. 

    Plaats een reactie

    zondag 4 november 2018 om 11:16
    Oh was die nog niet gestopt?
    Vind ik leuk
    Dezeun +5053
    zondag 4 november 2018 om 11:16
    Dat is snel lijkt de Overtoom wel
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:41
    Manutan
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:21
    Alweer een nieuw acount!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 00:21
    Hoe bedoel je?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32072
    zondag 4 november 2018 om 11:18
    Zonde. Was goed in zijn tijd bij heracles. Later willie.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2067
    zondag 4 november 2018 om 11:18
    Had wel terug naar Telstar gemogen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:30
    Aan zijn voetbal te zien was hij al jaren geleden gestopt
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 4 november 2018 om 11:30
    Overmars , grijp je kans.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6417
    zondag 4 november 2018 om 11:36
    We hebben al mensen die de waterzakken dragen
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6629
    zondag 4 november 2018 om 11:31
    Die is in feite al twee jaar geleden gestopt toch?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10852
    zondag 4 november 2018 om 12:09
    Min of meer wel. Waarschijnlijk heeft hij nog enige tijd gehoopt op een redelijke club.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:40
    de fans wilt die niet bedanken?
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7494
    zondag 4 november 2018 om 11:53
    Technische staffen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10852
    zondag 4 november 2018 om 12:06
    Bizar hoe zijn carrière binnen een aantal jaar zo gigantisch is afgegleden. Was bij Heracles wekelijks de uitblinker, verdiende vervolgens een transfer naar AZ en werd uiteindelijk ook nog international van Kameroen. Om vervolgens een aantal jaar later niet eens een contract in de wacht te kunnen slepen bij Go Ahead Eagles of FC Volendam.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:52
    Goed voorbeeld van slechte carrière planning en te vroeg voor het grote geld gaan. Jammer wat was een leuke voetballer met veel potentie om naar te kijken. Had meer uit zijn carrière kunnen halen. Triest dat hij zo moet stoppen . Wens hem veel succes in het zakenleven.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    zondag 4 november 2018 om 13:00
    Dus... hij was al gestopt, niemand wilde hem 🤨
    Vind ik leuk