Complottheorie van Schelvis: Precies op dat moment in het stadion van Feyenoord

    Complottheorie van Schelvis: "Precies op dat moment in het stadion van Feyenoord"

    maandag 5 november 2018 om 22:18

    Emile Schelvis zet vraagtekens bij de uitgevallen lichtmasten in het stadion van Feyenoord. Het lijkt er volgens de commentator en presentator op dat de boel gesaboteerd is. Feyenoord - VVV-Venlo moest na twee minuten worden gestaakt.

    "Het was een beetje spookachtig, het was feeëriek, het was van alles, maar ik vond het ook een beetje merkwaardig", zegt Schelvis bij FC Rijnmond. "Dat meteen nadat de spandoeken werden getoond het licht ermee ophield. Sabotage? Een oorzakelijk verband. Ik weet het niet. Met alle respect, maar dit gebeurt nergens. En nu gebeurt het precies op dat moment in het stadion van Feyenoord, op het moment dat alles zo zwaar onder druk staat. Ik vind het raar."

    Fans van Feyenoord protesteerden tegen de komst van een nieuw stadion en lieten dat met spandoeken merken. Schelvis probeert de onrust te schetsen. "Wat gaat de toekomst brengen? Is er een plan B? Wat gaat er gebeuren als Feyenoord City niet doorgaat? Er zijn twee dingen die grote zorgen baren in Rotterdam-Zuid. Een is wat de toekomst qua stadion/accomodatie brengt en twee is hoe het technisch verder gaat. Je voelt de onrust aan alle kanten. Er is maar een heel slecht resultaat voor nodig en je krijgt het gevoel dat er een gigantische bom gaat barsten."

    Schelvis probeert te raden wie er dan gesaboteerd zou hebben. "In ieder geval van de voorstanders van Feyenoord City." Mario Been sluit zich niet aan bij Schelvis. "Ik ga ervan uit dat het toeval is. Als er mensen zijn die zo denken en 40.000 mensen voor niets naar een stadion laten komen om na dertig seconden de stekker eruit te trekken.. Dat zou ik wel heel erg vinden. Laat ik maar uitgaan van toeval."

    Lees ook: De Mos denkt aan 'sabotage' bij uitvallen lichten Feyenoord: "Gebeurde toevallig"

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Eens met Schelvis?

    (1386 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 5 november 2018 om 22:21
    Ik denk dat de waarheid ooit nog wel eens aan het licht zal komen.
    Vind ik leuk
    Spartan +6812
    maandag 5 november 2018 om 22:24
    Mooie Dumpert reactie!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:58
    Ja ik neem aan dat ze er wel hun licht over gaan laten schijnen. Wordt vervolgt..:
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +413
    maandag 5 november 2018 om 23:03
    Ze tasten nu nog in het duister.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:12
    Hehe
    Vind ik leuk
    Farmer +12321
    maandag 5 november 2018 om 23:08
    Het is toch wel een beetje een schemerig geval :P
    Vind ik leuk
    Lampenpit +831
    maandag 5 november 2018 om 23:14
    Of schelvis nou gelijk heeft of niet, als dit nodig is om die dombo’s eens te laten merken dat een nieuw stadion de enige redding is prima.

    Je wilt betere spelers en beter voetbal. De enige manier om die inkomsten te genereren is een nieuw stadion.

    Dit is hetzelfde als klagen dat je geen porsche hebt terwijl je een uitkering hebt.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15085
    maandag 5 november 2018 om 22:21
    Emile Schelvis, was alweer vergeten dat die vent bestond.
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    maandag 5 november 2018 om 22:34
    Als commentator al zo subjectief en zo slecht. En nu nog dit. Geen enkele bron vermeld, puur op gevoel. Hopeloos.
    Vind ik leuk
    Pimman +5071
    maandag 5 november 2018 om 22:42
    Tja wat je zegt wat een waardeloze commentator.Heeft hij zijn stem ook niet mee...beetje Vanenburg ;)
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:43
    Heb begrepen dat hij ooit wel een groot zaalvoetballer was, dat compenseert het een en ander weer een beetje.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15085
    maandag 5 november 2018 om 23:03
    Dat was John de Bever ook.
    Vind ik leuk
    Pimman +5071
    maandag 5 november 2018 om 23:25
    John de Bever was dat zéker.
    Vind ik leuk
    Pimman +5071
    maandag 5 november 2018 om 23:24
    Nou zag een keer een lachwekkend filmpje over hem als zaalvoetballer ..ben je serieus of cynisch? ;)
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:26
    Dat is het enige wat ik ooit van hem heb gezien als zaalvoetballer, dus dan weet je wel genoeg!
    Vind ik leuk
    Pimman +5071
    maandag 5 november 2018 om 23:31
    Oh die clip bedoel jij dus ook..hahaa!
    Vind ik leuk
    Lampenpit +831
    dinsdag 6 november 2018 om 19:45
    Dan raad ik je ten zeerste aan op youtube te zoeken naar: emile schelvis zaalvoetbal. Die vergeet je nooit meer!
    Vind ik leuk
    035 +5853
    maandag 5 november 2018 om 22:22
    Lijkt me wat overtrokken.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10432
    maandag 5 november 2018 om 22:22
    Illuminati confirmed, of het tegenovergestelde van Illuminati eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13907
    maandag 5 november 2018 om 22:37
    Tenebris?
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    Gerro +6691
    maandag 5 november 2018 om 22:23
    En middennacht schijnt er een lichie op mij zal er voorlopig niet gedraaid worden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9557
    maandag 5 november 2018 om 22:25
    Denk je Aad de Mos gehad te hebben, komt dat zelfbenoemde Orakel om de hoek.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    maandag 5 november 2018 om 22:31
    Wat een lompe gedachtengang pffff
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4461
    maandag 5 november 2018 om 22:32
    Ik geloof ook niet dat als het sabotage was dat het de bedoeling was om de wedstrijd te staken. Meer een vorm van aandacht vragen.
    Maar de beunhaas van dienst zal wel moed hebben ingedronken en het verkeerde draadje hebben doorgeknipt.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13091
    maandag 5 november 2018 om 22:33
    Het is inderdaad een beetje vaag, een storing kunnen ze toch wel verhelpen lijkt mij. Als er iets met opzet naar de klote is geholpen is dat een ander verhaal, dat repareer je niet meer binnen een uur.
    Maar goed, we gaan er maar vanuit dat het gewoon toeval was.
    Vind ik leuk
    timo45 +442
    maandag 5 november 2018 om 22:36
    Dit slaat nergens op en dit weet schelvis donders goed! Als hij goed heeft opgelet en regelmatig komt en dit doet hij ook dan zie je die spandoeken veel vaker! Vorig seizoen was dit wekelijks te zien. Hij probeert duidelijk in de publiciteit te komen.
    Vind ik leuk
    PdK +10
    maandag 5 november 2018 om 22:37
    Zijn toch behoorlijk wat gemeente mensen betrokken bij dat project en die kijken niet zo nauw met beïnvloeden van de werkelijkheid in hun eigenbelang..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1098
    maandag 5 november 2018 om 22:38
    Zat er niet toevallig een naakte thaise schone bij de schakelkast van Schelvisje toen hij dit bedacht?

    'T was gewoon Qurrent die er achter kwamen dat de stroom door Essent werd geleverd. Tangetje en klaar....
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +283
    maandag 5 november 2018 om 23:01
    Rotterdam is over t algemeen Eneco
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:51
    Ga toch weg man. Tegenwoordig weten ze niet meer wat ze moeten zeggen om interessant over te komen. Ik schaam me echt dat sommige eencellige zich Feyenoorder noemen
    Vind ik leuk
    Copr +183
    maandag 5 november 2018 om 22:56
    Wat een flauwekul zeg. De spandoeken waren alweer verdwenen. Bij de opkomst lieten ze ze zien. Toen de wedstrijd begon werden ze weer opgeborgen. Pas nadat het licht uitviel werden er weer een paar tevoorschijn gehaald.
    Moest trouwens wel lachen toen ik zag dat voor de wedstrijd er bij Varkenoord kinderen van 12-14 jaar spandoeken stonden te maken met hun spuitbussen.
    Vind ik leuk
    FCKip +644
    maandag 5 november 2018 om 23:08
    De Ligt was niet aanwezig, Glenn Helder ook niet. Het was vooral Sjaak Swart in het stadion. Voor de normale Victor Burger tijd om naar berghuis te gaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31827
    maandag 5 november 2018 om 23:08
    Ze tasten in het duister...
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:08
    Emile ja als je zo een voornaam hebt wordt je bij voorbaat al niet serieus genomen behalve als ouderwetse zweedse kinderserie. 👶
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    dinsdag 6 november 2018 om 00:40
    Die spandoekken geven juist aan dat het stadion moet blijven bestaan,dus lijkt mij sterk dat zij juis zorgen voor sabotage.Feijenoord moet zo wie zo weg en een nieuw stadion krijgen ,en als ik het mij goed herrinenrd is het al eens eerder gebeurd.Alleen toen was het inderdaad zo verholpen,maar ze slapen graag bij feijenoord en dat zie op het veld terug.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    dinsdag 6 november 2018 om 00:42
    Voor veel mensen is het een geweldige speeltuin met weinig plezier ,dus ik houd het maar op een dagje uit voor die mensen die nu wel teleurgesteld naar huis gaan pffffff.
    Vind ik leuk
    ronnieb +538
    dinsdag 6 november 2018 om 01:28
    Feyenoord is gewoon op zoek naar een type De Ligt
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 6 november 2018 om 06:12
    Moet eerlijk bekennen dat het ook even door mijn hoofd speelde, ironie o ironie, spandoeken de lucht in hoppa licht uit......
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:24
    In Rotterdam is al jaren het licht uit op een enkele stuiptrekking na. Gio de prijzenpakker wordt van alles verweten. Dan snap je er als fan geen kloten van. Veelzeggend voor die 3e rangs club waar alles op historie is gebasseerd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:48
    Vies mannetje. Onrust stoker
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    dinsdag 6 november 2018 om 07:01
    Aliens zitten er achter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:19
    tot schelvis zich maar lekker bezig houd met de serie a mafkees beetje mee lullen met de menigte
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:07
    Ik denk dat murmelbekkie Schelvis het systeem heeft gehackt, zodat hij weer eens wordt uitgenodigd om die onzin uit te kramen. Wat een idioot.
    Vind ik leuk
    Simpe1949 +19
    dinsdag 6 november 2018 om 15:50
    Journalistiek schorem. Even lekker scoren over de rug van onze mooie club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 17:17
    Maar het kwam wel goed uit voor feyenoord want ze zouden deze wedstrijd verliezen heb het wel gehad met gvb de goeie spelers houd hij op de bank en de spelers die het niet hebben kunnen waarmaken zitten wel in de basis zoals : vilhena,clasie,berghuis,larson
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws