Jong Achilles slikt tegen Cambuur voor derde keer (!) dit seizoen dubbele cijfers

    Jong Achilles slikt tegen Cambuur voor derde keer (!) dit seizoen dubbele cijfers

    dinsdag 6 november 2018 om 08:18

    Het beloftenteam van Achilles '29 heeft maandagavond opnieuw een stevige nederlaag moeten slikken. Jong SC Cambuur kwam op bezoek in Groesbeek en ging met een 0-10 (!) overwinning terug naar Leeuwarden.

    De beloften van Cambuur kregen geen versterking van spelers uit het eerste elftal, maar beleefden desondanks een probleemloze avond op Sportpark De Heikant. Bij rust stond het al 0-5 door treffers van Oege Sietse van Lingen, Rutger Etten, Stanley Akoy, Safouane Ahidar en een eigen doelpunt van de thuisploeg, die over een wedstrijdselectie van slechts vijftien man beschikte.

    Na rust liep de ploeg van trainer Dennis van der Ree uit naar de dubbele cijfers. Van Lingen en Akoy maakten hun tweede van de avond en ook Robin Maulun, Alex Bangura en Achraf Akhamrane deden een duit in het zakje.

    Het is voor de beloften van Achilles '29 alweer de derde nederlaag met dubbele cijfers van dit seizoen. Eerder dit seizoen was Jong FC Emmen te sterk met 11-0 en won Jong De Graafschap met 10-0 van de Groesbekers.

    Plaats een reactie

    imho +997
    dinsdag 6 november 2018 om 08:24
    opmerkingen over een k*t keeper in.....3.....2......1
    Vind ik leuk
    Admat +396
    dinsdag 6 november 2018 om 08:26
    Kutkeeper
    Vind ik leuk
    Bertjes +1163
    dinsdag 6 november 2018 om 15:33
    Wat hebben wij toch een kutkeeper
    Vind ik leuk
    Pimman +4954
    dinsdag 6 november 2018 om 08:25
    Uit de competitie halen dat team..dit is gewoon zielig! ;)
    Vind ik leuk
    Benniewies +893
    dinsdag 6 november 2018 om 08:27
    Groesbeek dorp vol muziek
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1064
    dinsdag 6 november 2018 om 08:40
    Vast ook alleen maar kutmuziek.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +401
    dinsdag 6 november 2018 om 08:32
    Dat is dan geen beloftenteam meer. Belooft in ieder geval weinig goeds.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:38
    Belofte van dubbele cijfers is ook een belofte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:33
    Oege Sietse ... die naam wil ik ook.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10279
    dinsdag 6 november 2018 om 08:40
    Bijna net zo episch als Oebele Schokker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:42
    Ja idd.
    Oeki Hoekema vond ik ook altijd wel leuk klinken.
    Vind ik leuk
    Sjolem +2
    dinsdag 6 november 2018 om 12:13
    Moeten schroef
    Vind ik leuk
    Sjolem +2
    dinsdag 6 november 2018 om 12:26
    Ik wil Wim heten
    Vind ik leuk
    Cookee +10839
    dinsdag 6 november 2018 om 15:08
    Bij mijn club speelde iemand die Sietze heette.
    Er zat een Vlieg op zijn hoofd.
    Vanaf dat moment heette hij:
    Sietze Vliegen. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:27
    Lekker bezig
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:22
    G*dverdomme wat hebben wij een k*t team zegt, echt een k*t team
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:53
    Laatste jaar, laatste lijdensweg van de club, je moet er maar zin in hebben
    Vind ik leuk
    imho +997
    woensdag 7 november 2018 om 23:03
    En de treffers lachen in hun vuistje
    Vind ik leuk
    Cookee +10839
    dinsdag 6 november 2018 om 15:06
    Meestal zakt het de 2e helft in, maar doorgaan naar 10 is wel knap.
    Jammer dat onze 1e teamtrainers nooit eens die jongens een kans geven, want in de selectie houdt het niet over.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws