Jong Achilles slikt tegen Cambuur voor derde keer (!) dit seizoen dubbele cijfers

Jong Achilles slikt tegen Cambuur voor derde keer (!) dit seizoen dubbele cijfers

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 08:18di 06-11-2018 om 08:18

Het beloftenteam van Achilles '29 heeft maandagavond opnieuw een stevige nederlaag moeten slikken. Jong SC Cambuur kwam op bezoek in Groesbeek en ging met een 0-10 (!) overwinning terug naar Leeuwarden.

De beloften van Cambuur kregen geen versterking van spelers uit het eerste elftal, maar beleefden desondanks een probleemloze avond op Sportpark De Heikant. Bij rust stond het al 0-5 door treffers van Oege Sietse van Lingen, Rutger Etten, Stanley Akoy, Safouane Ahidar en een eigen doelpunt van de thuisploeg, die over een wedstrijdselectie van slechts vijftien man beschikte.

Na rust liep de ploeg van trainer Dennis van der Ree uit naar de dubbele cijfers. Van Lingen en Akoy maakten hun tweede van de avond en ook Robin Maulun, Alex Bangura en Achraf Akhamrane deden een duit in het zakje.

Het is voor de beloften van Achilles '29 alweer de derde nederlaag met dubbele cijfers van dit seizoen. Eerder dit seizoen was Jong FC Emmen te sterk met 11-0 en won Jong De Graafschap met 10-0 van de Groesbekers.

Plaats een reactie

imho +1451
dinsdag 6 november 2018 om 08:24
opmerkingen over een k*t keeper in.....3.....2......1
Vind ik leuk
Admat +420
dinsdag 6 november 2018 om 08:26
Kutkeeper
Vind ik leuk
Bertjes +1396
dinsdag 6 november 2018 om 15:33
Wat hebben wij toch een kutkeeper
Vind ik leuk
Pimman +7881
dinsdag 6 november 2018 om 08:25
Uit de competitie halen dat team..dit is gewoon zielig! ;)
Vind ik leuk
Benniewies +1934
dinsdag 6 november 2018 om 08:27
Groesbeek dorp vol muziek
Vind ik leuk
Zalkerboy +491
dinsdag 6 november 2018 om 08:32
Dat is dan geen beloftenteam meer. Belooft in ieder geval weinig goeds.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:33
Oege Sietse ... die naam wil ik ook.
Vind ik leuk
The Iceman +12942
dinsdag 6 november 2018 om 08:40
Bijna net zo episch als Oebele Schokker.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:42
Ja idd.
Oeki Hoekema vond ik ook altijd wel leuk klinken.
Vind ik leuk
Sjolem +2
dinsdag 6 november 2018 om 12:13
Moeten schroef
Vind ik leuk
Sjolem +2
dinsdag 6 november 2018 om 12:26
Ik wil Wim heten
Vind ik leuk
Cookee +11823
dinsdag 6 november 2018 om 15:08
Bij mijn club speelde iemand die Sietze heette.
Er zat een Vlieg op zijn hoofd.
Vanaf dat moment heette hij:
Sietze Vliegen. :)
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:27
Lekker bezig
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:22
G*dverdomme wat hebben wij een k*t team zegt, echt een k*t team
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 11:53
Laatste jaar, laatste lijdensweg van de club, je moet er maar zin in hebben
Vind ik leuk
imho +1451
woensdag 7 november 2018 om 23:03
En de treffers lachen in hun vuistje
Vind ik leuk
Cookee +11823
dinsdag 6 november 2018 om 15:06
Meestal zakt het de 2e helft in, maar doorgaan naar 10 is wel knap.
Jammer dat onze 1e teamtrainers nooit eens die jongens een kans geven, want in de selectie houdt het niet over.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws