ADO Den Haag komt met groot nieuws: 'Errea, grazie per la collaborazione'

    ADO Den Haag komt met groot nieuws: 'Errea, grazie per la collaborazione'

    dinsdag 6 november 2018 om 14:18

    ADO Den Haag zal de komende zes jaar in shirts van Errea blijven spelen. De huidige nummer 12 van de Eredivisie heeft zijn samenwerking met de Italiaanse kledingsponsor doorgezet tot medio 2024.

    Errea verbond zich in 2011 aan ADO en beide partijen zijn zeven jaar na dato nog altijd dik tevreden over de samenwerking. "In de afgelopen zeven jaar hebben we samen al veel mooie momenten met elkaar kunnen delen. Dat er nog maar veel mogen volgen", laat algemeen directeur Matthijs Manders weten aan de clubkanalen. "ADO Den Haag is zeer content met de kwaliteit en uitstraling van de kleding van Errea. We zijn daarom verheugd met de verlengde samenwerking."

    Ook het Italiaanse sportkledingmerk is blij met de nieuwe deal. "Dit is een prachtig moment voor ons. Deze samenwerking past precies in de strategie van Errea Nederland, dat de wens heeft om uit te breiden in de Haagse regio", stelt directeur Reinier Hartman.

    Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

    Plaats een reactie

    MVD +704
    dinsdag 6 november 2018 om 14:29
    Groot nieuws??
    Vind ik leuk
    imho +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 15:23
    Wel als ze, net zoals real van Adidas, 110 miljoen per jaar van de shirt-leverancier krijgen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 6 november 2018 om 14:30
    Nou ik moet even gaan zitten hoor. Wat een overweldigend nieuws, jeetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:33
    Ja ik ben ook even op de grond gaan liggen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4675
    dinsdag 6 november 2018 om 17:42
    Dan zou ik ff niet lezen wat er over jouw club geschreven wordt nu want dan wil je denk ik niet meer opstaan:-)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22023
    dinsdag 6 november 2018 om 14:36
    Voor ADO fans is dit vast wel leuk nieuws. Niet zo denigrerend er bestaat meer dan de top2 en feyenoord
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5401
    dinsdag 6 november 2018 om 14:40
    Voor mij iig niet. Ik vind het belemaal niks.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22023
    dinsdag 6 november 2018 om 14:45
    Dat is dan weer jammer nstuurlijk :(
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5401
    dinsdag 6 november 2018 om 18:42
    Ja precies, had graag gezien dat ze mij eerst hadden gebeld om ff af te stemmen ;)
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    dinsdag 6 november 2018 om 15:21
    Ga nou niet dromen van een Ziggo of zo, wees blij dat ze door willen gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:35
    Ziggo is ook geen kledingsponsor he. Of boren ze die markt ook aan?
    Vind ik leuk
    Tsubamba +718
    dinsdag 6 november 2018 om 15:20
    Ik ben ook maar naar huis gegaan van mijn werk, dit moet ik even verwerken... Zo kan ik me niet concentreren. WERELDNIEUWS
    Vind ik leuk
    Echt? +3833
    dinsdag 6 november 2018 om 14:32
    Daar zullen Nike en Adidas wel van balen....
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5291
    dinsdag 6 november 2018 om 14:34
    Of het groot ADO nieuws is weet ik niet, maar het is tenminste positief nieuws en dat is altijd leuk om te vernemen.
    Vind ik leuk
    Zekur +307
    dinsdag 6 november 2018 om 14:38
    Volgend jaar misschien een keer mooie uitshirts i.p.v. die schijtkleuren van dit seizoen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22023
    dinsdag 6 november 2018 om 14:45
    Thuisshirt may ook stuk beter hoor ......
    Vind ik leuk
    Rodajc +15225
    dinsdag 6 november 2018 om 15:08
    Ik vind de kleurencombinatie niks, maar verder vind ik het wel erg mooie shirts hoor. Het blijft natuurlijk voor iedereen een kwestie van individuele smaak.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22023
    dinsdag 6 november 2018 om 15:08
    Ik vind persoonlijk dat wegens ds doorschijnfactor er te weinig geel in het tenue zit.
    Strepen horen sowieso niet zon effect te hebben
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    dinsdag 6 november 2018 om 15:44
    Daar helpen de clubkleuren niet.
    Geel\Groen is nou niet de gelukkigste combinatie om iets van te maken.
    Blijft er altijd uitzien alsof je 3-jarige broertje vol gas is gegaan met de highlighter stiften.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5401
    dinsdag 6 november 2018 om 18:43
    Moet je ff in Brazilie uit gaan leggen Paddy ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    dinsdag 6 november 2018 om 21:52
    Die hebben geel\blauw toch?


    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5401
    woensdag 7 november 2018 om 00:09
    Die hebben een prachtig geel/groen shirt :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    woensdag 7 november 2018 om 08:33
    Doe eens een link want ik ken ze niet beter dan geel shirt\blauwe broek of andersom
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5401
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Nou hier komt-ie dan:

    https://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/12/hoe-de-brazilianen-kanaries-werden-1389664-a448274
    Vind ik leuk
    Talentscout +1205
    dinsdag 6 november 2018 om 15:18
    Het woord collaboratie brengt mij op hele andere gedachten
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    dinsdag 6 november 2018 om 15:31
    Als dit een boost geeft aan ADO, dan feliciteer ik de club van harte. Een zorg minder en nu maar hopen dat de verlengde samenwerking wat meer geluk brengt in deze kleding. Eigenlijk leuk om ook eens een meevaller te hebben dus.
    Vind ik leuk
    allround +1660
    woensdag 7 november 2018 om 12:13
    de enige meevaller tot nu toe. ;)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5739
    dinsdag 6 november 2018 om 15:42
    Sorry mensen dat ik zo laat reageer maar ik was helemaal in shock toen ik dat grote nieuws las. ADO gaat nu echt voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:42
    Zo nu kunnen Messi kopen...
    Vind ik leuk
    Andre As +1394
    dinsdag 6 november 2018 om 15:44
    "In de afgelopen zeven jaar hebben we samen al veel mooie momenten met elkaar kunnen delen."

    Heb ik blijkbaar toch wat gemist.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2067
    dinsdag 6 november 2018 om 16:04
    Zo voor de neus van Barca en Man City weggekaapt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:09
    Tuurlijk is het mooi geeft ook rust is hard nodig nu het ff niet draait bij ADO .
    Maar die knokken de eigen wel weer omhoog kijk naar ons cluppie .
    We klimmen weer en dat gaat ADO ook lukken .
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1281
    dinsdag 6 november 2018 om 16:45
    Pfft. Moest ff naar lucht happen.
    Net zo'n contract als REAL?
    Vind ik leuk
    fdev86 +747
    dinsdag 6 november 2018 om 23:24
    Waar is die belchinees eigenlijk van ADO?
    Vind ik leuk
    ritje +223
    woensdag 7 november 2018 om 08:56
    hallo Mooi succes voor degradatie kandidaat ADO! mvg ritje
    Vind ik leuk
    allround +1660
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    Errea wil zeker volgend jaar zijn markt in den lande vergroten, door reclame te maken bij de KKD clubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:49
    Toch een héél mooi resultaat!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws