ADO Den Haag komt met groot nieuws: 'Errea, grazie per la collaborazione'

ADO Den Haag komt met groot nieuws: 'Errea, grazie per la collaborazione'

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 14:18di 06-11-2018 om 14:18

ADO Den Haag zal de komende zes jaar in shirts van Errea blijven spelen. De huidige nummer 12 van de Eredivisie heeft zijn samenwerking met de Italiaanse kledingsponsor doorgezet tot medio 2024.

Errea verbond zich in 2011 aan ADO en beide partijen zijn zeven jaar na dato nog altijd dik tevreden over de samenwerking. "In de afgelopen zeven jaar hebben we samen al veel mooie momenten met elkaar kunnen delen. Dat er nog maar veel mogen volgen", laat algemeen directeur Matthijs Manders weten aan de clubkanalen. "ADO Den Haag is zeer content met de kwaliteit en uitstraling van de kleding van Errea. We zijn daarom verheugd met de verlengde samenwerking."

Ook het Italiaanse sportkledingmerk is blij met de nieuwe deal. "Dit is een prachtig moment voor ons. Deze samenwerking past precies in de strategie van Errea Nederland, dat de wens heeft om uit te breiden in de Haagse regio", stelt directeur Reinier Hartman.

Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

Plaats een reactie

MVD +689
dinsdag 6 november 2018 om 14:29
Groot nieuws??
Vind ik leuk
imho +2365
dinsdag 6 november 2018 om 15:23
Wel als ze, net zoals real van Adidas, 110 miljoen per jaar van de shirt-leverancier krijgen.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
dinsdag 6 november 2018 om 14:30
Nou ik moet even gaan zitten hoor. Wat een overweldigend nieuws, jeetje.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 14:33
Ja ik ben ook even op de grond gaan liggen.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 17:42
Dan zou ik ff niet lezen wat er over jouw club geschreven wordt nu want dan wil je denk ik niet meer opstaan:-)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 6 november 2018 om 14:36
Voor ADO fans is dit vast wel leuk nieuws. Niet zo denigrerend er bestaat meer dan de top2 en feyenoord
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6501
dinsdag 6 november 2018 om 14:40
Voor mij iig niet. Ik vind het belemaal niks.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 6 november 2018 om 14:45
Dat is dan weer jammer nstuurlijk :(
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6501
dinsdag 6 november 2018 om 18:42
Ja precies, had graag gezien dat ze mij eerst hadden gebeld om ff af te stemmen ;)
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 6 november 2018 om 15:20
Ik ben ook maar naar huis gegaan van mijn werk, dit moet ik even verwerken... Zo kan ik me niet concentreren. WERELDNIEUWS
Vind ik leuk
Echt? +5214
dinsdag 6 november 2018 om 14:32
Daar zullen Nike en Adidas wel van balen....
Vind ik leuk
tikkietoe +6448
dinsdag 6 november 2018 om 14:34
Of het groot ADO nieuws is weet ik niet, maar het is tenminste positief nieuws en dat is altijd leuk om te vernemen.
Vind ik leuk
Zekur +790
dinsdag 6 november 2018 om 14:38
Volgend jaar misschien een keer mooie uitshirts i.p.v. die schijtkleuren van dit seizoen
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 6 november 2018 om 14:45
Thuisshirt may ook stuk beter hoor ......
Vind ik leuk
Rodajc +19351
dinsdag 6 november 2018 om 15:08
Ik vind de kleurencombinatie niks, maar verder vind ik het wel erg mooie shirts hoor. Het blijft natuurlijk voor iedereen een kwestie van individuele smaak.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
dinsdag 6 november 2018 om 15:08
Ik vind persoonlijk dat wegens ds doorschijnfactor er te weinig geel in het tenue zit.
Strepen horen sowieso niet zon effect te hebben
Vind ik leuk
RtdDub +13292
dinsdag 6 november 2018 om 15:44
Daar helpen de clubkleuren niet.
Geel\Groen is nou niet de gelukkigste combinatie om iets van te maken.
Blijft er altijd uitzien alsof je 3-jarige broertje vol gas is gegaan met de highlighter stiften.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6501
dinsdag 6 november 2018 om 18:43
Moet je ff in Brazilie uit gaan leggen Paddy ;)
Vind ik leuk
RtdDub +13292
dinsdag 6 november 2018 om 21:52
Die hebben geel\blauw toch?


Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6501
woensdag 7 november 2018 om 00:09
Die hebben een prachtig geel/groen shirt :)
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 7 november 2018 om 08:33
Doe eens een link want ik ken ze niet beter dan geel shirt\blauwe broek of andersom
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6501
woensdag 7 november 2018 om 19:03
Nou hier komt-ie dan:

https://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/12/hoe-de-brazilianen-kanaries-werden-1389664-a448274
Vind ik leuk
mcmodd +28730
dinsdag 6 november 2018 om 15:31
Als dit een boost geeft aan ADO, dan feliciteer ik de club van harte. Een zorg minder en nu maar hopen dat de verlengde samenwerking wat meer geluk brengt in deze kleding. Eigenlijk leuk om ook eens een meevaller te hebben dus.
Vind ik leuk
allround +1830
woensdag 7 november 2018 om 12:13
de enige meevaller tot nu toe. ;)
Vind ik leuk
JanTa48 +9375
dinsdag 6 november 2018 om 15:42
Sorry mensen dat ik zo laat reageer maar ik was helemaal in shock toen ik dat grote nieuws las. ADO gaat nu echt voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 15:42
Zo nu kunnen Messi kopen...
Vind ik leuk
G.Kopf +5739
dinsdag 6 november 2018 om 16:04
Zo voor de neus van Barca en Man City weggekaapt.
Vind ik leuk
fdev86 +781
dinsdag 6 november 2018 om 23:24
Waar is die belchinees eigenlijk van ADO?
Vind ik leuk
ritje +787
woensdag 7 november 2018 om 08:56
hallo Mooi succes voor degradatie kandidaat ADO! mvg ritje
Vind ik leuk
allround +1830
woensdag 7 november 2018 om 12:12
Errea wil zeker volgend jaar zijn markt in den lande vergroten, door reclame te maken bij de KKD clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:49
Toch een héél mooi resultaat!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws