Man United-icoon haalt uit: Het is onnodig, maar zo zit Mourinho in elkaar

    Man United-icoon haalt uit: "Het is onnodig, maar zo zit Mourinho in elkaar"

    donderdag 8 november 2018 om 13:55

    Paul Scholes heeft geen goed woord over voor de actie van José Mourinho na Juventus - Manchester United (1-2). De Portugese manager provoceerde het Italiaanse publiek opzichtig.

    Mourinho trok gekke bekken en hield zijn hand bij het oor, tot woede van de spelers en supporters van Juventus. "Je moet winnen met een beetje klasse, de hand van je collega schudden en de supporters bedanken", reageert Scholes bij BT Sport. "Er is geen enkele reden om dit te doen. Het is onnodig, maar zo zit Mourinho in elkaar."

    Manchester United versloeg Juventus door twee doelpunten in de laatste vijf minuten, maar na afloop ging het toch weer over Mourinho. De United-manager erkende dat hij het publiek beter niet had kunnen provoceren. Hij kon het simpelweg niet laten. "Als je Italiaans verstaat, weet je dat ik en mijn familie negentig minuten lang zijn beledigd. Daarom reageerde ik zo."

    Lees ook: Mourinho maakt Juve-fans gek met provocerend gedrag: "Negentig minuten lang"

    Plaats een reactie

    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 13:57
    Scholes weet niet wat er speelde, maar heeft zijn ongefundeerde mening klaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:01
    Denk dat Scholes van mening is dat je je ongeacht de omstandigheden niet zo hoort te gedragen als manager, maar hij is dan ook opgegroeid en deels opgevoed bij United in een tijd dat er nog werd verwacht dat je je waardig gedroeg als medewerker van de club.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 8 november 2018 om 14:34
    De enige waarde in het (engelse) voetbal is nog slechts de geldwaarde. Daarbinnen is bijna alles geoorloofd dus praten over waardigheid is vrij zinloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:35
    Zo zou ik jouw reactie wel ongeveer typeren ja, 'vrij zinloos'.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 8 november 2018 om 14:47
    Logisch voor jou want dan hoef je er niet over na te denken en te erkennen dat de hypocriete scholes hoort bij een club die van Gaal een mes in de rug stak en nu mourinho wijst op waardigheid.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:54
    Niets met een mes in de rug steken te maken, voormalig en zeer succesvol topspeler van United en analist Scholes zag natuurlijk ook dat het voetbal doorgaans oersaai was en de resultaten over het algemeen zwaar ondermaats onder Van Gaal en is dan inderdaad niet te beroerd om gewoon aan te kaarten wat hij op het veld tot zijn afgrijzen moet aanschouwen.. Het is verder een hele degelijke, wat saaie man, maar is er het type niet naar om om de hete brij heen te draaien als hij dan toch een keer wat zegt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 8 november 2018 om 15:19
    Het afgrijzen zou bij scholes permanent aanwezig moeten zijn mocht er iets van een persoonlijkheid inzitten. Het wanbeleid van de eigenaren van zijn verkochte club zou reden tot kritiek kunnen zijn maar niets daarvan.
    Overigens had psv die 4 punten bijna te pakken, helaas schoot malen niet goed binnen.
    Je zult wel met toegeknepen billetjes hebben zitten kijken naar de technisch onthutsend zwakke miljoenenploeg van jouw idool die de winst moest binnenhalen met pompen of verzuipen ballen op kane, één van de twee topspelers.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:23
    Twee keer volledig overklast door Spurs Bill, je had er in je analyse vooraf weer niet verder naast kunnen zitten en kennelijk besefte je je dat ook, want wat was je stil na beide partijen.. Als PSV wonder boven wonder toch een onverdiend resultaat had gehaald in Londen had je er ongetwijfeld tientallen posts aan gewijd. 😄
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Bill +775
    donderdag 8 november 2018 om 15:56
    Overklast??
    En dan twee keer net met een goaltje verschil winnen?
    Is dat klasse??
    Jouw simplistische redenering over wat klasse is, is typisch engels.
    Net zo simplistisch als dat het engels nationaal team bij plaatsing voor een toernooi altijd als favoriet wordt gezien ( in engeland dan).
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:01
    Je zou gelijk hebben als een bepaald klasseverschil ook altijd tot uitdrukking komt in de score (het werd dan 2-1, maar bijv. een 5-2 was heel normaal geweest gezien het spelbeeld, de mogelijkheden en kansen), maar iedereen die het voetbal al wat langer volgt, weet dat dat beslist geen wetmatigheid is; iedereen heeft kunnen zien dat Spurs aanzienlijk beter was dan PSV (zelfs de spelers van PSV en de coach vielen na afloop over elkaar heen om dat te erkennen) en van genoeg realistische PSV-supporters heb ik hetzelfde gehoord.. Jij zit echter meer in dezelfde en gelukkige vrij kleine categorie als Willy van de Kerkhof (waarbij aangetekend moet worden dat Willy wat minder verbitterd overkomt en zijn teksten vooral worden ingegeven door de enorme PSV-bril waardoor hij kijkt), vermakelijke borrelpraat van types die geen enkel oog hebben voor de aanwezige verhoudingen op het veld, zoals gezegd kun je met recht zeggen dat PSV werd overklast, wat overigens helemaal geen schande is.. Het is zo evident dat het eigenlijk niet gezegd hoeft te worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:31
    Complimenten dat je zo rustig blijft tegen zo een mafkees.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:28
    Willy de Sjakie van PSV !
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 9 november 2018 om 18:23
    Over brillen gesproken.
    Jou door kille euro's gekochte poenbrilletje heeft wmb geen enkele waarde tov de authentieke clubbril van Willy.
    Jij bent het type dat nu vol trots met een zekere dedain (minachting, geringschatting) kijkt naar competities buiten die
    van de door corruptie vergeven speeltuin competitie van verveelde miljardairs all over the world.
    Nog geen 2 decennia geleden wilde niemand maar dan ook niemand spelen in dit mistroostige grauwe landschap bij clubs buiten de top 3.
    Vergeven van notoir dronken roodharige hardlopers met slecht 2 voortanden was deze competitie een lachertje tov serieuze
    competities als de italiaanse, spaanse, nederlands, duitse, enz.
    Slechts het primitief middeleeuws fanatisme hield deze competitie op de been.
    Geen enkele buitenlandse topspeler komt naar dit eiland voor ook maar iets anders dan de poen.
    Dat jij Willy vd Kerkhof wegzet als een borrelpraat verkopende vermakelijke paljas en hem durft in te delen in een categorie zegt veel.
    Jouw kinderlijk domme adoratie voor dronkelappen als scholes en neville en eigenlijk bijna het hele engelse voetballandschap verklaart wel veel over jouw inzicht in echt en onecht.
    Overklassen, dik verslaan, is voor weinig ploegen weggelegd.
    Barca deed het, Real deed het, Duitsland deed het, Nederland deed het , City kan het. Misschien.
    Het overklassen van de spurs tov psv heeft niemand gezien maar wordt door jouw omarmd als een soort bewijs van jouw gelijk.
    Het bewijst slechts dat jij een bril draagt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:29
    Tja, weer een hoop irrelevant gebazel en kennelijk heel veel moeite om te lezen wat er toch echt glashelder staat, verdient eigenlijk niet meer dan de reactie die Jordi al gaf op jouw post van gisteren "Zo’n lap tekst met zoveel onzin, hoe doe je dat?".
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 9 november 2018 om 19:12
    Als je het niet meer weet zoek je steun bij jordi. Helder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:19
    Je hebt jezelf zowel voor als na de 2 wedstrijden compleet voor lul gezet en maakt jezelf steeds belachelijker met teksten die verder geen enkele reactie behoeven, anders dan de toepasselijke regel die ik net al van een ander zag ""Zo’n lap tekst met zoveel onzin, hoe doe je dat?".. Dat heeft natuurlijk helemaal niets met steun zoeken te maken, maar het onderschrijven van een hele logische conclusie die een ander ook al trok m.b.t. jouw inhoudelijk waardeloze posts en die eigenlijk aan de lopende band getrokken kan worden door mensen die wel oog hebben voor de daadwerkelijke verhoudingen, iets wat voor types als Willy en jou kennelijk niet is weggelegd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 9 november 2018 om 23:32
    Het is wel handig dat je lekker voorspelbaar bent. Je vult veel in namens anderen. Beetje een rode draad in al je psuedo kennis over het voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 23:39
    En daar kunnen mensen die van nature grote onbenullen zijn (denk aan een Willy van de Kerkhof of de tot op het bot verbitterde Bill op VP) of mensen die simpelweg heel weinig voetbal kijken en die volledig ten onrechte denken dat een overduidelijk verschil in klasse tussen 2 teams per definitie tot uiting komt in de score natuurlijk veel voordeel van hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    Bill +775
    zaterdag 10 november 2018 om 07:49
    Praat je nu tegen al je facebook vrienden ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 09:35
    Nee, daar zat er ook geen één tussen die zich ook maar bij benadering zo voor lul heeft gezet als jij en Willy na afloop van Spurs v PSV.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    zaterdag 10 november 2018 om 12:29
    Je hebt het veel en herhaaldelijk over lul. Kom je dat tekort?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 12:34
    Veel treffender dan "zichzelf voor lul zetten" kun je de belachelijke borrelpraat van types als Willy en jij in het Nederlands niet typeren.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    zaterdag 10 november 2018 om 17:29
    Ik schenk je gewoon een like.
    Best belangrijk voor je denk ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 17:32
    Niet per se, maar wordt wel gewaardeerd!
    Vind ik leuk
    Bill +775
    zaterdag 10 november 2018 om 17:50
    Dan is het niet voor niets.
    Goed weekend Sara 👍.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:31
    Zo’n lap tekst met zoveel onzin, hoe doe je dat? Scholes en ook andere spelers van de Ferguson generatie laten zich wel vaker negatief uit over united hoor of volg je dat niet?
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 14:43
    Dat klopt zeker, maar ik vind hem, als ik weer eens wat te lezen krijg, altijd negatief over de manager.
    Lekker makkelijk.
    Ook Mourinho is een mens. En dus is niets menselijk hem vreemd
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:17
    Hij is iemand die de lat hoog legt, wat ook wel te verklaren is als je zelf deel hebt uitgemaakt van aantrekkelijke teams die aan de lopende band prijzen pakten en het is over het algemeen natuurlijk ook ondermaats de laatste jaren bij United en dat gaat hem aan het hart, hij zegt gewoon wat hij ziet en als ze goed spelen en geregeld winnen, zal hij daar ook positief over zijn, maar voorlopig zijn ze nog mijlenver verwijderd van een team waarvoor Paul Scholes op de banken zal staan, de waarheid is soms hard.

    Verder zegt hij hele logische dingen over het gedrag van Mourinho na afloop, desgevraagd trouwens want hij werkte gisteravond als analist.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 15:32
    Je kan ook zeggen dat MU nog steeds heel goed is, maar anderen zijn veel beter geworden.
    Het ging ook slecht met MU toen hij stopte, Sir Alex moest hem vragen om alsjeblieft terug te komen (en toen liep het weer als een trein).
    Als hij het niet had gedaan, was het MU misschien al eerder ingestort.
    Het zou best kunnen dat het hem aan het hart gaat. Maar er zijn ook figuren, die maar wat blij zijn als het slecht gaat als zij weg zijn. Ik denk niet dat hij er zo een is overigens.

    Hij zou ook Mourinho kunnen benaderen, desnoods bellen, en een gesprek met hem aangaan.
    Als je zoveel van je club houdt, zet je je trots even opzij
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:34
    Nee Mari,United is momenteel niet heel goed.. Dat zou echt een absurde voorstelling van zaken zijn. Het voetbal moet vele malen beter en ze staan zevende in de competitie (afgelopen weekend hadden ze na een half uur al met 3-0 achter kunnen staan tegen Bournemouth, het is zo kwetsbaar als het maar kan, maar ze hebben natuurlijk wel een paar klassespelers die zo nu en dan hun momenten hebben), er is alle reden om je bedenkingen te hebben bij de gang van zaken, zonder dat je daarin moet doorslaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:01
    Manchester united is juist ingestort omdat ze denken het met geld te redden terwijl ze altijd van de prachtige jeugdopleiding hebben kunnen profiteren.
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    vrijdag 9 november 2018 om 13:07
    Kan hoor, mijn kennis over MU is niet groot.
    Maar het is van alle dag.
    Neem bijv Feijenoord. Had iemand gedacht dat het zo beroerd zou gaan?
    Geld kan je helpen inderdaad, maar zorg er altijd voor dat de jeugdopleiding perfect is en goed doorstroomt
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:47
    Feyenoord gokt op jeugd bij gebrek aan geld maar mocht er iemand opvallen dan zal die toch worden weggekocht, totaal geen beleid daar
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    vrijdag 9 november 2018 om 16:50
    Je houdt de speler niet meer zo gemakkelijk. Of ze worden boos (Rosario, Bergwijn) of ze worden gek gemaakt of de buitenlandse club koopt ze alsof het een broodje is. Ligt niet aan Feijenoord
    Vind ik leuk
    younited +4015
    donderdag 8 november 2018 om 15:22
    gedraagde...lol
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:32
    Kan er zelf ook wel om lachen, zal je ook nog even een like geven en de post aanpassen.
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 14:13
    Idd rode clown
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:26
    'The Ginger Prince', een van de meest begaafde middenvelders van zijn generatie, verbluffend goed. 👍
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1303
    donderdag 8 november 2018 om 15:39
    Geleuter, Scholes heeft er een paar jaar successen opzitten, en zal zijn hele carriere zijn uitgemaakt voor van alles. Die stomme Portugees begrijpt gewoon niet wat hij de M-U aandoet. Wat een visitekaartje voor de club.
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 15:44
    Ik ben ook geen fan van hem, maar als het is zoals hij zegt,
    namelijk dat hij en vooral zijn familie zijn uitgescholden dan begrijp ik zijn reactie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:04
    Als je niet met kritiek kan omgaan moet je geen leidinggevende en voorbeeldfunctie bekleden.
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    vrijdag 9 november 2018 om 13:09
    Nou, dat kan hij wel.
    Alleen was dit zo erg, dat kunnen wij ons thuis op de bank, biertje erbij nooit goed voorstellen.
    Als je familie 90 minuten lang wordt beledigd, dan knapt er bij iedereen om een gegeven moment iets.
    We hebben allemaal een breekpunt en niet iedereen over hetzelfde.
    Ik begrijp het wel
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:48
    Ik weet ook niet precies wat er speelde. Maar ik vind deze reactie tegen alle normen en waarden in, die ManU nastreeft.
    Op deze manier heb je als management het schaamrood op de kaken met zo'n droeftoeter. Hoe oud is die Mourinho eigenlijk, vijf?
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 15:56
    Volgens mij kunnen we geen van allen echt weten hoe het voelt als je het niet zelf ondergaat.
    Sommige dingen kunnen zo pijn doen, terwijl wij het zien en lezen en erover praten. Maar het raakt ons dan niet, het doet ons geen pijn.
    Achteraf zegt hij ook; ik had het niet moeten doen, maar toen was hij emotioneel en nu rationeel
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:13
    Omdat het valt zo uit zijn mouw.Hij moet zijn salaris waarmaken dus dan doet hij het zo maar😅
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:58
    Een club als Man U moet snel afscheid nemen van deze dorpsgek.Man U lijdt gezichtsverlies met deze clown.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 13:58
    Beetje kinderachtig, hoor je boven te staan.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Een kind met grijs haar.
    Vind ik leuk
    Arvin +4270
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Bah. Voor de rest maak ik geen woorden meer vuil aan die gast. Zo snel mogelijk weg daar en Zidane aan het roer stellen. Eindelijk weer mooi voetbal bij Man Utd en niet die smerig narcist die nog niet eens respect voor de tegenstander op kan brengen, maar wel moord en brand schreeuwt als een tegenstander het bij hem doet.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 14:02
    Ik dacht dat je het bij bah zou laten? Dat duurde niet erg lang..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Zondag mag hij op bezoek bij Man. City, denk dat hij er na afloop dan wat anders bij staat, maar het moet gezegd worden dat hij nu wel 3 wedstrijden op rij heeft gewonnen (waarin het beslist niet tegenzat).
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Ome José begint steeds meer op Gargamel te lijken.
    Vind ik leuk
    Brent23 +20
    donderdag 8 november 2018 om 14:35
    En gargamel is eng🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:03
    Ik heb schijt aan die Mourinho maar gisteravond wel genoten van Man. United zelf.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 14:04
    Misschien kan iemand anders ook nog even roepen dat als het aan hem lag dat hij dan mourinho zou ontslaan. Iedere keer als ik dat lees is het als een hele nieuwe ervaring!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:04
    Wat een ongelofelijke lul zeg....narcistisch gedrag....club moet ingrijpen.
    Vind ik leuk
    035 +5827
    donderdag 8 november 2018 om 14:31
    Wat is het narcistische in deze?
    Vind ik leuk
    baboushka +1353
    donderdag 8 november 2018 om 15:06
    Weinig inlevingsvermogen voor het gevoel van anderen schat ik zo dat ermee bedoeld wordt.
    Vind ik leuk
    035 +5827
    donderdag 8 november 2018 om 16:24
    Dat is gebrek aan emphatie en dat is echt wat anders.😊
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:16
    Kan die Mourinho geen Bondscoach worden van Antartica?
    Heeft niemand meer last van `m!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:35
    Als die dat bekkie trekt schrik je gewoon van hoe lelijk die man eigenlijk is. Heerlijke uitspraak van, van der gijp haha je hoopt echt dat iemand hem een beuk op zijn kin geeft🤣
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 8 november 2018 om 14:48
    jij bent "gewoon een voetbal liefhebber" maar je wilt wel dat iemand hem " een beuk op zijn kin geeft" .... volgens mij ben jij "gewoon niet helemaal wijs"
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:54
    En volgens mij ben jij helemaal geen genius, want ik zei dat René van der gijp die uitspraak deed en dat je op het moment van emotie in staat bent om die vent een knal voor zijn kop te geven. Heb nergens gezegd dat hij in elkaar gebeukt had moeten worden.

    Veder nog iets?

    Dag Oma Duck.
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 8 november 2018 om 15:11
    Als je iemand quote, gebruik dan in het vervolg even "-teken. Dat is een stuk duidelijker dan hoe je het nu doet, nu lijkt het alsof jij hetgeen zegt/vindt nadat je hebt gezegd dat het een heerlijke uitspraak van vd Gijp was.

    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:14
    Pleur op schoolmeester😂 kan me geen hol schelen dat het lastig lezen voor je is. Lekker belangrijk..Je begreep me argument, daar moet je t veder mee doen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 8 november 2018 om 15:15
    ik begin wel steeds meer te begrijpen dat je die opmerking van vd Gijp leuk vondt.... niveau is ver te zoeken
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:22
    En ik begin steeds beter in te zien dat je online graag de identiteit van een ander aanneemt in de vorm van ' the genius '

    Word je er gelukkig van? Je gelijk halen op vp.. zegt meer over jou niveau. Veder is het ook duidelijk dat je hier niet bent omdat je geïnteresseerd bent in voetbal.

    Misschien is, 'Heel Holland bakt ' meer iets voor jou!🧓
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 8 november 2018 om 15:47
    ik ben totaal niet geïnteresseerd in voetbal nee.... koekoek....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:52
    Blij dat we het daar over eens zijn.

    Volgens mij is je koekkoeks klok kapot!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:05
    Dit is toch geen visitekaartje voor je club?Als manager moet je hierboven staan, zoniet ben je niet geschikt voor dit vak. Er kijken miljoenen kinderen naar UTD, lekker voorbeeld.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    Recovery +13
    donderdag 8 november 2018 om 15:13
    Kijk, daarom vind ik Mourinho een baas.
    Ik dacht even dat hij het deed omdat hij (terecht) veel gezeik krijgt over zijn manier van spelen, maar als je idd. 90 minuten lang spreekkoren over je familie aan moet horen, is dit een lekkere payback.
    Ik persoonlijk mag hem wel als mens, maar niet als trainer.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 8 november 2018 om 15:30
    Ken je mourinho dan ?


    Daarnaast is dit gewoon laag bij de grond en dient hij zich te gedragen. Met name zijn spelers te feliciteren want die staan nu voor paal.
    Hebben net een super prestatie neer gezet en dan moeten ze naar de mourinho show kijken. Die young moet er nog voor zorgen dat hij niet in elkaar gestompt word.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 17:54
    Makkelijk praten altijd. Ik wil jou wel eens zien als een heel stadion je familie verbaal met de grond gelijk maakt.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 8 november 2018 om 17:58
    Lachend me geld te tellen en vervolgens feestend met de jongens naar de catacomben. Denk je dat mij het intereseert wat iemand roept.

    Elke voetballer krijgt wens per seizoen wel eens wat over zich heen moeten die zich ook allemaal raar gaan gedragen.

    Sorry, maar je bent gewoon een klein kind als je dit niet aan kan.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 20:12
    Ik denk dat er niemand is in de voetbal die momenteel meer negatief geleuter over zich heen krijgt dan mourinho. Misschien neymar, maar verder niemand. Omdat zijn speelstijl niet aantrekkelijk is kuren mensen het vaak ook af op zijn persoonlijkheid. Vind je het dan gek als hij zich een keer laat gaan als het over zijn familie gaat die er niets mee te maken hebben?

    Je weet het wel heel mooi te vertellen hoe jij er mee om zou gaan, maar jij en ik hebben beiden geen flauw idee hoe het is om dag in dag uit zoveel over je heen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 8 november 2018 om 21:09
    Misschien weet ik dat wel, dat weet jij weer niet. Neemt niet weg dat jij je niet zo hoort te gedragen. Dat hij zo veel shit over zich heen krijgt heeft overigens niks met zijn taktiek te maken. Maar zijn gedrag al jaren lang.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 21:37
    Oh nou kom maar op dan. Met welke bekende heb ik hier te maken? Dan zal ik mijn woorden terug nemen hoor ;)
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 8 november 2018 om 21:40
    Alsjeblieft ben niet bekend. Streak regelmatig in stadions daarom ervaring mee. Nee, dat is niet waar 😂

    Mijn punt is als je die functie heb. Heb je gewoon niet zo te gedragen, hij is een van de weinig die zich zo gedraagd hoor en het is ook de enige reden dat hij zo veel haat krijgt.

    Er zijn meer trainers die heel verdedigend spelen.
    Vind ik leuk
    Recovery +13
    donderdag 8 november 2018 om 19:54
    Wat voor antwoord wil je?

    A: Ja, ik heb gisteren nog een kop koffie met hem gedronken.

    B: Nee, maar je kan wel iemand mogen ondanks je hem/haar niet 'kent'.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    donderdag 8 november 2018 om 21:10
    Omdat je de mens mourinho mag. Maar het mens mourinho kent helemaal niemand op dit forum.

    Het schijnt namelijk binnen de kleedkamers een hele warme man te zijn en zich heel anders te gedragen. Alleen heb ik het nog nooit gezien.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:40
    Hij is toch ook een schande die Mourinho.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:36
    Vond t eigenlijk best wel grappig van die gekke José, als oud speler moet Paul gewoon iets positiefs zeggen of zn bek houden hij kraakt nu al jaren alles en iedereen af bij zn cluppie sinds Ferguson ermee kapte. Over waardigheid gesproken...
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    donderdag 8 november 2018 om 19:26
    Ik vind Mourinho echt een enorme walgelijke oetlul. Maar ik kan in dit geval toch wel begrip voor zijn gedrag opbrengen.
    Het is tegenwoordig blijkbaar normaal om van alles en nog wat van de tribune te roepen. Na de overwinning met zijn team reageert Mourinho op het gedrag van het publiek.
    Waarom wordt het gevolg maar niet de oorzaak veroordeeld?
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    zaterdag 10 november 2018 om 09:46
    Mourinho denkt altijd dat t allemaal om hem draait in t leven. Een grotere narcist is der niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws