Frankrijk haalt United-aanvaller na acht maanden terug voor duel met Oranje

    Frankrijk haalt United-aanvaller na acht maanden terug voor duel met Oranje

    donderdag 8 november 2018 om 14:33

    De Franse bondscoach Didier Deschamps heeft donderdag zijn selectie voor de Nations League-wedstrijd tegen Oranje bekendgemaakt. Anthony Martial maakt zijn rentree.

    De 22-jarige aanvaller van Manchester United is voor het eerst sinds maart weer opgeroepen voor de nationale ploeg van Frankrijk. Martial is één van de 23 namen op de lijst van Deschamps voor de interlands tegen Nederland (vrijdag 16 november) en Uruguay (dinsdag 20 november).

    Olympique Marseille-stilist Dimitri Payet ontbreekt door een blessure in de Franse selectie. Hij wordt vervangen door Nabil Fekir van Olympique Lyon. Verder is het opvallend dat Raphaël Varane tot de selectie behoort. De verdediger van Real Madrid kampt met een rugblessure. Lucas Hernandez is geblesseerd.

    Ook middenvelder Tanguy Ndombele van Olympique Lyon is weer opgeroepen door Deschamps. Naast verdedigers Lucas Digne (Everton) en Mamadou Sakho (Crystal Palace) zitten verder negentien spelers in de Franse selectie die afgelopen zomer de wereldtitel veroverde in Rusland.

    Plaats een reactie

    Koenbres +780
    donderdag 8 november 2018 om 14:36
    Pff wat een selectie weer
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4912
    donderdag 8 november 2018 om 15:40
    kunnen we hebben
    Vind ik leuk
    NumbTen +118
    donderdag 8 november 2018 om 14:36
    Jammer, zonder Martial was het een makkie geweest.

    *en toen werd de titel veranderd..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 14:38
    Wordt weer mooie komedie 😹😹
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 14:38
    Ik heb vertrouwen in NL. Uitgaan van eigen kracht.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    donderdag 8 november 2018 om 15:31
    Dit keer verast Nederland Frankrijk en eet het ze op als een stokbroodtje met franse Paturain
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5105
    donderdag 8 november 2018 om 14:46
    Maar wij hebben frenkie
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:54
    En wij hebben Vilhena, scheelt maar zo,n 75 miljoen maar geen zorgen daar omtrent...........;-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5105
    donderdag 8 november 2018 om 14:58
    Als je het snel zegt is het niet veel 😃
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    donderdag 8 november 2018 om 15:27
    Maar eerlijk is eerlijk bij interlands komt wel iets gemotiveerder over dan bij Feyenoord 😂😂
    Best opvallend maar goed
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:29
    Is eigenlijk niet opvallend want hij weet donders goed dat " z,n vriendje " van Bronckhorst hem toch wel opstelt bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    donderdag 8 november 2018 om 15:32
    Dat ook weer bij opgeteld 😞
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2138
    donderdag 8 november 2018 om 15:57
    Als hij de zelfde inzet toont als dat die bij NL doet als die een kans krijg had die veel beter kunnen worden voetballen ken die wel
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:48
    Meer dan terecht dat hij weer bij de selectie zit, is nu al een paar weken een van de weinige spelers die zijn niveau haalt bij United.
    Vind ik leuk
    Springbok +1240
    donderdag 8 november 2018 om 14:48
    Ik dacht dat Rami gestopt was als international?
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4912
    donderdag 8 november 2018 om 15:41
    niet dus
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:53
    Best lullig ben je van de 3 jaar, 8 maandjes afwezig en in die 8 maandjes wint je land de wereldbeker...
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +242
    donderdag 8 november 2018 om 14:56
    Ik was gisteravond erg blij met Martial
    Nog even die bal wegtrappen en geel krijgen was precies wat mijn accumulatortje nodig had.

    Kijkend naar die 5 middenvelders zit ik me echt af te vragen of er echt niks avontuurlijkers rondloopt op de Franse velden dan dat.

    Vind ik leuk
    thierryer +1658
    donderdag 8 november 2018 om 15:43
    Idd ik vind het middenveld aanvallend erg tegenvallen. Al kan Fekir wel op 10 natuurlijk.
    Vind ik leuk
    JD85 +615
    donderdag 8 november 2018 om 15:01
    Ze spelen onder de noemer Frankrijk, maar dit kun je toch nauwelijks Frankrijk noemen. Het is gewoon FC Afrika wat is opgeroepen.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4912
    vrijdag 9 november 2018 om 10:29
    geldt ook voor ons met al die antilianen en suri's
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4912