Toekomst Koeman in Turkije onzeker: 'Weet alleen dat ik nog 2,5 jaar contract heb'

    Toekomst Koeman in Turkije onzeker: 'Weet alleen dat ik nog 2,5 jaar contract heb'

    donderdag 8 november 2018 om 16:16

    Sinds het ontslag van Phillip Cocu is Erwin Koeman hoofdtrainer bij Fenerbahçe. Hoe lang Koeman nog bij de Turkse topclub werkzaam is weet hij niet, maar dat hij nu eindverantwoordelijk is heeft wel voor de nodige verandering gezorgd.

    "Het was lekker rustig, maar dat is nu wel anders. Zeker bij de Turkse mensen, die vrij emotioneel zijn", vertelt Koeman aan RTV Noord. "Ik zat eigenlijk lekker op mijn plek, als tweede of derde man. Mensen willen nu met me op de foto en ik word herkend als ik ergens koffie drink of wat eet, maarja, het zij zo."

    Na het 2-2 gelijkspel tegen rivaal Galatasaray speelt Koeman donderdagvond tegen het Belgische Anderlecht in de Europa League. Hoe het er daarna uitziet, weet de oefenmeester niet. 'Ik weet alleen dat ik nog 2,5 jaar contract heb. We zullen het wel zien, maar ik maak me er ook absoluut niet druk over."

    Na de wedstrijden tegen Anderlecht en Alanyaspor (competitie) volgt een interlandbreak. "Dus dan heeft de club twee weken de tijd om te laten weten wat ze willen en waar ze voor kiezen, dus we zullen het zien."

    Plaats een reactie

    Analyse075 +1815
    donderdag 8 november 2018 om 16:20
    Erwin moet lekker terug komen naar Nederland. Erdoganland is niet bepaald aantrekkelijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    geezy +27
    donderdag 8 november 2018 om 19:23
    Erdoganland, niveautje hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 01:03
    ohhh echt geweldig in rutteland. maak jij maar meer zorgen om je eigen land. al 16 jaar huilen mensen dat ze het niet breed hebben
    Vind ik leuk
    younited +4015
    donderdag 8 november 2018 om 16:21
    Gek dat we Cocu nog niet gehoord hebben.. klasse
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:24
    Is nog niet ontslagen.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 16:21
    Koeman gaat de Champions League winnen met Fenerbahce als hoofdcoach!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:32
    Te beginnen met overwinning tegen Anderlecht (???)
    Of toch niet......
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 02:15
    Dat zou echt super knap zijn, vooral omdat ze er niet aan meedoen
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    vrijdag 9 november 2018 om 08:37
    Er staat ook nergens dat ik zeg dat, dat al dit seizoen gebeurd, maar ik vergeef het je om 2 uur 's nachts zijn we allemaal wel eens wat aangeschoten
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:23
    Ben je net aan het genieten van een pizza calamiteiten, wil er weer een fan op de foto, misschien beseffen wij wel te weinig wat voor een zegen het is dat wij vrijwel overal ongestoord kunnen eten.
    Vind ik leuk
    Almaniak +78
    donderdag 8 november 2018 om 16:25
    Er is maar 1 Koeman die de kerst haalt dit jaar en dat is niet de clubtrainer van de 2
    Vind ik leuk
    Andre As +1114
    donderdag 8 november 2018 om 18:57
    Voorlopig toch wat vaster in het zadel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:27
    Lekker vanavond kijken naar o.a. Fenerbahce - Anderlecht, en wat Koeman betreft geen zorgen want zijn ongetwijfeld dikke salaris krijg hij toch wel uitbetaald.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:31
    Begint dat niet over 20 minuten al?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:37
    Klopt, om 17.00 uur en de uitzending begint om 16.45 uur.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:40
    Niet dat ik ga kijken, maar ik zag het net toevallig. Misschien dat ik een stukje van BATE v Chelsea en erna Arsenal v Sporting ga kijken, maar ik moet bekennen dat de Europa League in deze fase mij nog maar matig kan interesseren, dat komt na de winter wel een keer als je bijv. een Sevilla v Chelsea hebt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:42
    Ach, tis toch voetbal en ik vind het altijd leuk om naar te kijken maar ieder zijn mening natuurlijk.
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 16:41
    Wedstrijd begint om 16:50 ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:43
    Nee toch? Uitzending begint om 16.45 en de wedstrijd zelf om 17.00.
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 16:47
    De uitzending weet ik niet maar de wedstrijd begint echt over 3 minuten.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:49
    Ja je hebt gelijk want ik heb de uitzending nu aanstaan op Fox Sport4.
    Vind ik leuk
    Andre As +1114
    donderdag 8 november 2018 om 18:55
    Net 2-0 gewonnen in de Europa League. Mag nog minimaal één wedstrijd langer blijven.
    Vind ik leuk
    Harry.f +311
    vrijdag 9 november 2018 om 05:53
    Als hij zn ontslag krijgt dan is een afkoopsom de goedmaker...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws