Update: Messi keert terug in wedstrijdselectie, 'zieke' Dembélé blijft thuis

    Update: Messi keert terug in wedstrijdselectie, 'zieke' Dembélé blijft thuis

    zaterdag 10 november 2018 om 16:18

    Lionel Messi gaat zondagmiddag tegen Real Betis mogelijk zijn rentree voor FC Barcelona maken. De vijfvoudig Ballon d'Or-winnaar brak op 20 oktober zijn arm in de wedstrijd tegen Sevilla en moest sindsdien vijf wedstrijden missen.

    Messi was dinsdag met de rest van de selectie afgereisd naar Milaan, maar bleek uiteindelijk toch niet in staat om te spelen tegen Internazionale. De 31-jarige Argentijn is echter al volop in training, meldt Diario Sport. De selectie van FC Barcelona had woensdag een vrije dag, maar Messi besloot om een individuele training af te werken.

    Of hij zondagmiddag weer op het veld van Camp Nou zal staan, is echter nog niet zeker. Trainer Ernesto Valverde maakt zaterdag zijn wedstrijdselectie voor het thuisduel met Real Betis bekend: of Messi daarbij zal zitten, hangt ervan af of de superster zich tegen die tijd honderd procent fit voelt. Diario Sport sluit echter niet uit dat Messi de wedstrijd laat schieten om vervolgens tijdens de interlandbreak aan zijn herstel te werken.

    Update 10/11 16.18: Het heeft er alle schijn van dat Messi zondag tegen Real Betis inderdaad zijn rentree gaat maken. De Argentijnse superster is opgenomen in de wedstrijdselectie, zo heeft de Primera Division-koploper via de officiële kanalen bekendgemaakt. Ook Samuel Umtiti, die eind september zijn laatste minuten maakte, is terug van een blessure.

    Ousmane Dembélé behoort niet tot de negentienkoppige selectie. De Fransman werd donderdag maar verluidt geveld door buikgriep en sloeg de training van vrijdag over, zonder iets van zich te laten horen. Of de afwezigheid van de Fransman daar iets mee te maken heeft, is nog onduidelijk.

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 23:51
    Half uurtje trainen en hij is weer de beste van de wereld.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:55
    Mooi dat de beste speler van de wereld even op zn vrije dag gaat trainen ! Draait die zn arm niet voor om . Wereld gozer
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 23:58
    Heeft net zoals iedere speler natuurlijk de dure plicht om zo snel mogelijk weer beschikbaar te zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 00:04
    Mooi , hopelijk is ie er tegen ons psv weer bij
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4030
    vrijdag 9 november 2018 om 00:17
    Gelukkig. Ik dacht dat je een ban had. Er was grappenmaker die jou account en logo kopieerde...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 00:20
    Waar heb ik wat gemist?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4030
    vrijdag 9 november 2018 om 00:21
    Ja er was een gek die je account kopieerde en jou na zat te doen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 00:23
    In welk topic?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4030
    vrijdag 9 november 2018 om 00:26
    Eerst stond er Stratumseind2 blijkbaar heeft moderator dat aangepast.. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/851267/-vreselijke-ervaring-voor-ajax-fans-in-lissabon-je-zag-het-bloed-stromen-.html#comment_4429216
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 00:33
    Wat een mafklapper is dat dan????
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4030
    vrijdag 9 november 2018 om 00:35
    Haha begon die tegen mij te zeggen ik ben niet klein krijgen op VP 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 08:38
    dat moet er vast 1 zijn die een bloedhekel aan me heeft dan......

    Je zal het maar hebben .......
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1050
    vrijdag 9 november 2018 om 09:21
    Hij was de koning van vp zei hij nog.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 09:23
    ach laat gaan , we weten allemaal wie echt op die troon zit toch.......................
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1050
    vrijdag 9 november 2018 om 09:26
    Stratumseind2?
    😂😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171125
    vrijdag 9 november 2018 om 09:27
    hahahaha he wish
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    vrijdag 9 november 2018 om 07:33
    Altijd mooi wanneer Messi zijn kicksen weer aan kan trekken, en zijn kunsten kan laten zien
    .
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +242
    vrijdag 9 november 2018 om 11:35
    Die is niet gek.
    Die gaat echt niet tegen betis risico nemen met 2 weken extra hersteltijd in het vooruitzicht.

    Vind ik leuk
    BarcAjax +2062
    zaterdag 10 november 2018 om 16:23
    Messi the goat is back. 👌🏻
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    zaterdag 10 november 2018 om 17:10
    Snel hersteld van een breuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 17:16
    The King Is Back .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws