'Dembélé slaat Barça-training over zonder afmelding en neemt telefoon niet op'

'Dembélé slaat Barça-training over zonder afmelding en neemt telefoon niet op'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 16:12vr 09-11-2018 om 16:12

Ousmane Dembélé heeft wederom voor opschudding gezorgd bij FC Barcelona. De Franse vleugelaanvaller liet vrijdag verstek gaan bij de training zonder dat hij de club hierover had ingelicht.

De 21-jarige buitenspeler werd donderdagavond geveld door buikgriep en had daar een dag later nog steeds last van. Dembélé was niet in staat om te trainen, maar Barcelona was hier volgens Mundo Deportivo en het Catalaanse medium RAC1 niet van op de hoogte. De Fransman was bovendien niet telefonisch bereikbaar: medewerkers van de club hebben anderhalf uur lang geprobeerd om hem te pakken te krijgen. Toen men Dembélé eenmaal gesproken had, was de club op de hoogte van de ernst van de situatie en kreeg de aanvaller permissie om thuis te blijven.

Het is niet de eerste keer dat Dembélé het nieuws haalt vanwege disciplinaire problemen. Eind oktober zou hij in de basis staan tijdens het Champions League-duel met Internazionale, maar meldde hij zich liefst 25 minuten te laat in Camp Nou. Meerdere dragende spelers van FC Barcelona zouden intern al geklaagd hebben over het gedrag van Dembélé.

Plaats een reactie

vrijdag 9 november 2018 om 16:14
Dembele kan beter naar een andere club gaan
Vind ik leuk
Tsubamba +1708
vrijdag 9 november 2018 om 16:17
Hij kan beter even een jaartje het leger in om wat meer discipline te krijgen
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
vrijdag 9 november 2018 om 17:29
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 17:45
Ik denk niet dat hij het letterlijk bedoelde
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 17:56
Aldus het grote kind van VP
Vind ik leuk
Uncle Fester +2266
vrijdag 9 november 2018 om 16:32
Bij Dortmund net zo'n ontoelaatbaar gedrag om de transfer naar Barca af te dwingen. Lekker dom om 110 miljoen te dokken voor zo'n figuur. Wordt dus nooit wat...
Vind ik leuk
Doenorma +115
vrijdag 9 november 2018 om 18:13
Nee wordt nooit wat... Hij speelt maar bij Barcelona... En jij?
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
vrijdag 9 november 2018 om 17:20
Verkopen en dan Eriksen halen
Vind ik leuk
HJR +8335
vrijdag 9 november 2018 om 16:16
Nou Overmars, let je op ;)? Van mij mag hij wel een paar keer te laat komen als hij maar op tijd voor de wedstrijden is.
Vind ik leuk
Gearry +1291
vrijdag 9 november 2018 om 16:29
En anders iig op tijd om het laatste kwartier in te vallen!
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1642
vrijdag 9 november 2018 om 16:39
Ruildeal +50mil van Barca voor De Jong?
Vind ik leuk
jari11 +1545
vrijdag 9 november 2018 om 16:20
Kneus, zoveel talent en het dan zo verpesten met je mentaliteit.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:41
Waar maak je je druk om. Is toch niet je zoon ofzo. Zijn eigen keus.
Vind ik leuk
jari11 +1545
vrijdag 9 november 2018 om 16:42
?
Vind ik leuk
Doenorma +115
vrijdag 9 november 2018 om 18:14
Idd mee eens en daarnaast is dit vp zeg maar de story en privé van het voetbal nieuws...dussss
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 18:17
Nieuws van deze tijd is niet meer kwalitatief
Vind ik leuk
Rectificatie +1201
vrijdag 9 november 2018 om 20:02
Begin je eigen blad zou ik zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:08
Goed idee.
Vind ik leuk
Rectificatie +1201
vrijdag 9 november 2018 om 20:09
Ik wil 10% van de winst omdat ik je op het idee heb gebracht.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:12
Tientje max.
Vind ik leuk
Rectificatie +1201
vrijdag 9 november 2018 om 20:19
Dan voel ik me zo goedkoop.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:28
Haha
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:21
Weer fake News voetbalprimeur. Zijn jullie er zelf achter aan geweest? Of is dit knip plak werk?
Vind ik leuk
Janzijnvader +16204
vrijdag 9 november 2018 om 16:22
Duidelijk bezig met een breuk zodat hij naar FC Emmen kan.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
vrijdag 9 november 2018 om 16:22
Die is op zoek naar de uitgang. Wil vast naar PSG om ook geld te krijgen voor het klappen voor alle supporters.
Vind ik leuk
COYG +7622
vrijdag 9 november 2018 om 16:23
Vreemde vent is t. Eerst bij Dortmund op een vieze manier een transfer forceren. Toen bij Barca alleen maar junkfoot eten, was hier zelfs nog een heel artikel over. En nu weer een paar keer afwezig. Je speelt bij Barca(!), je verdient veel poen en waar is de waardering?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:53]
Vind ik leuk
Doenorma +115
zaterdag 10 november 2018 om 15:19
Man man man...geloof je alles wat je hier leest...en het grappigste is nog hoe jij en anderen zich zo kunnen opwinden. Ik moet VP wel een compliment geven. Ze kunnen altijd de juiste snaar raken bij alle kneuzen hier.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:29
Ousamen Dembélé, klasse VP!
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:29
Ik begin nu te lezen dat mensen zeggen dat het een miskoop is en dat Barcelona "beter had moeten weten" HAHAHAHA donder toch alsjeblieft een end op. Toen de Ronaldo de eerste paar wedstrijden niet scoorde bij Juve was het ook een miskoop? Als Messi dalijk een vorm dip heeft is ie te oud of iets? Ga toch weg met dat achteraf praten de hele tijd want daar zijn jullie nummer 1 in zonder enige twijfel. Dembélé was en is nog steeds een top aankoop. Afgelopen seizoen had ie het wel wat lastig, ook met zijn voeding enzo, maja 't is ook niet niks om op je 21e al voor Barca te spelen. Tot nu toe heeft hij wel degelijk bewezen dat hij belangrijk is en dat hij een Barcelona waardige speler is. En dan komt ie zo nu en dan blijkbaar te laat, van die kleine akkefietjes en is't meteen helemaal niks. Tuurlijk kan het niet zo zijn dat hij door en door te laat komt, daar is hij professional voor maar als hij daar moeite mee heeft, help hem dan. Hij is nog steeds pas 21 dus nog steeds een menneke. Maar hij word aan z'n lot overgelaten en op de bank geplaatst. Barca steunt hem ook voor geen ene meter helemaal niks. Mochten ze hem verkopen of verhuren of wat dan ook gaan ze daar heel heel heel erg veel spijt van krijgen. Zo'n speler die zo jong is met zo'n talent zie je niet veel. Mbappe is er onder andere een van met zo'n talent. Dus Barcelona ben wijs en help die jongen want als hij een vaste waarde is en hij is echt in vorm ga je nog heel veel plezier aan hem beleven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:30]
Vind ik leuk
Tsubamba +1708
vrijdag 9 november 2018 om 16:32
Sorry dat wij allemaal niet van die waarzeggers zijn die van tevoren over dingen kunnen praten, wij moeten het helaas met achteraf praten doen, bij deze nogmaals onze excuses
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:24
Excuses aanvaard. Geen probleem.
Vind ik leuk
RDion +123
vrijdag 9 november 2018 om 16:30
Is balotelli zijn idool?
Vind ik leuk
Bizzy +22451
vrijdag 9 november 2018 om 16:33
Dit gedrag vertoon ik ook na 2 borden chili con carne
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 16:40
Ik had laatste KFC gegeten en ben ik 3 dagen niet komen trainen. 0 gemiste oproepen...
Vind ik leuk
Bizzy +22451
vrijdag 9 november 2018 om 16:48
Dat heb ik met KFC ook :)
Te vet en je eet altijd teveel ervan.
Vind ik leuk
jorn008 +126
vrijdag 9 november 2018 om 16:37
Ousamen komt vandaag NIET werken....
Vind ik leuk
pdavie +471
vrijdag 9 november 2018 om 16:42
Verkoop maar met verlies aub...Welkom Frenkie en Matthijs...
Vind ik leuk
Socrates +716
vrijdag 9 november 2018 om 16:43
Niks aan de hand. Zit gewoon bij Ayoub thuis uit te zieken.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 17:11
Zo jammer dit Wat was hij af en toe goed bij Dortmund !!!
Vind ik leuk
Arbee +2422
vrijdag 9 november 2018 om 17:25
Jonge, jonge, jonge, wat is dit voor een kansloos gedrag? Dat hij dit bij Dortmund flikte om zijn transfer naar Barcelona te forceren was eigenlijk al te belachelijk voor woorden, maar kon je nog op een rare manier begrijpen omdat zijn droomclub lonkte. Maar nu speelt hij bij die droomclub, dus wat is nu zijn excuus?
Vind ik leuk
stratumseind +187318
vrijdag 9 november 2018 om 17:27
Binnenkort gratis op te halen....Johnny let je op?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:27]
Vind ik leuk
Marco S +6554
vrijdag 9 november 2018 om 22:20
Ach.. wat zeggen die 110 miljoen nou..
Waarom zou hij dan zijn wekker moeten zetten.
Vind ik leuk
Juppes046 +374
vrijdag 9 november 2018 om 23:27
Zou Neymar dan toch echt terugkomen bij Barça?
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 14:22
Ik was zelf ook best weleens onvolwassen toen ik al 21 was...non event dat door pers en andere onrust-stokers wordt gebruikt om paniek te zaaien. Demby blijft gewoon bij Barça en binnen 2 jaar beukt hij ze erin als geen ander, let maar op !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws