Tagliafico raadt Ajax transfer aan: 'Goede techniek en fysiek heel erg sterk'

Tagliafico raadt Ajax transfer aan: 'Goede techniek en fysiek heel erg sterk'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 09:52vr 09-11-2018 om 09:52

Nicolas Tagliafico zou de komst van landgenoot Lisandro Magallán naar Ajax toejuichen. De linksback geeft hoog op van de 25-jarige mandekker van Boca Juniors, die al in januari naar Amsterdam zou moeten komen.

"Of ik hem ken? Natuurlijk! Het is een goede verdediger", zegt Tagliafico in gesprek met Ajax Life. "Hij heeft een goede techniek en is fysiek heel erg sterk. Ik ken hem persoonlijk niet heel goed of zo, maar het is een very good guy. Het is een intelligente jongen ook. Ik hoop echt dat hij komt!"

De Telegraaf berichtte maandag dat Ajax een akkoord nadert met Boca over de transfer van Magallán. Beide clubs spraken vorige week over de transfersom, die inclusief bonussen 9,5 miljoen euro zou bedragen.

Mocht Magallán de overstap maken naar Amsterdan, dan heeft hij in Tagliafico een goede gids. "Ajax is een goede club en Amsterdam is écht een toffe stad. Mocht Magallán komen, dan is het voor hem natuurlijk fijn dat ik hier al ben. Ik kan hem helpen. Wat ik zo leuk vind aan Amsterdam? Ik hou van de mensen, het centrum, de grachten… Alleen niet van de kou deze dagen, haha!"

Plaats een reactie

Tsubamba +3467
vrijdag 9 november 2018 om 10:00
Versterking is altijd welkom!
Vind ik leuk
El Cazador +9344
vrijdag 9 november 2018 om 10:05
Om in Erik's jargon te spreken, we leggen de lat steeds hoger en dat vereist door selecteren!!
Vind ik leuk
Mosquito +22148
vrijdag 9 november 2018 om 10:08
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:20]
Vind ik leuk
Jalapeno +1145
vrijdag 9 november 2018 om 10:12
Serieus???
Vind ik leuk
Mosquito +22148
vrijdag 9 november 2018 om 10:14
Zijn niet mijn woorden.
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
vrijdag 9 november 2018 om 10:18
Waar haal je die onzin vandaan? Stuur eens een link naar een interview dat Ten Hag dit zei?
Vind ik leuk
Mosquito +22148
vrijdag 9 november 2018 om 10:27
Zoek maar op
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
vrijdag 9 november 2018 om 10:49
Hahaha, zwaktebod. Je lult maar wat en kan het niet bewijzen omdat het onzin is. Tralala, je reactie wordt niet voor niet weggejorist hier.
Vind ik leuk
Mosquito +22148
vrijdag 9 november 2018 om 10:54
https://www.vi.nl/nieuws/ten-hag-legt-bekritiseerde-wissels-uit

https://www.telegraaf.nl/sport/1685161/de-jong-lachend-ten-hag-heeft-wel-aparte-termen
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
vrijdag 9 november 2018 om 10:56
Dat is 100% iets anders dan wat je hierboven had neergezet. Kortom:L je lult er compleet langs man. Zullen we anders domme uitspraken van Cocu en Van Bommel gaan zoeken?
Vind ik leuk
Mosquito +22148
vrijdag 9 november 2018 om 11:17
Iets anders?
Dat is zijn jargon!
Hate it or love it.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:33
met iets heel anders aankomen en dan zeggen: Dat is zijn jargon? Dat is hetzelfde als zeggen: Ik hoop dat je doodgaat en achteraf zeggen dat je bedoelt dat je iemand niet echt aardig vindt... Het slaat helemaal nergens op
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:02
Zoek maar op? 😂
Vind ik leuk
Jalapeno +1145
vrijdag 9 november 2018 om 13:11
Toch wel jouw woorden en ze zijn verwijderd, dus mooi.

Laten we gewoon allemaal normaal doen naar elkaar, is toch veel leuker?
Vind ik leuk
2cents +63754
vrijdag 9 november 2018 om 10:20
Mocht hij dat gezegd hebben dan had hij er in ieder geval een andere associatie bij dan jij nu je het hier neerzet.

Gewoon niet doen.
Vind ik leuk
alffie +2097
vrijdag 9 november 2018 om 10:42
Heeft ie ook niet gezegd, loopt weer iemand te zuigen.
Vind ik leuk
Voebtal +7436
vrijdag 9 november 2018 om 10:09
En intaint ova tilis ova.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:06
Ik hoop ook dat hij komt. Geweldige verdediger met een topmentaliteit.
Vind ik leuk
jari11 +5043
vrijdag 9 november 2018 om 10:10
Laat maar komen! als de Ligt weggaat kunnen we wel weer wat fysieke kracht gebruiken. Of hij een goede techniek heeft betwijfel ik.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:18
Of maggallan en de ligt heb je een ijzersterke verdeding zou helmaal top zijn. 😁
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
jari11 +5043
vrijdag 9 november 2018 om 12:47
Zou mooi zijn, maar daar reken in niet op eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:12
Prima nog een Argentijn erbij!!
Vind ik leuk
Raptor +194
vrijdag 9 november 2018 om 13:14
Hebben winnaarsmentaliteit en felheid wanneer nodig inderdaad.
Vind ik leuk
Korm +40083
vrijdag 9 november 2018 om 10:15
Prima vervanger! lekker in de winter halen, laten wennen aan Nederland en Ajax en het begin van het seizoen moet hij er staan :)
Vind ik leuk
Magro02 +85
vrijdag 9 november 2018 om 10:17
Hopelijk weer een voltreffer net als Sanchez en Tagliafico. Maakt de club sterker voor meer successen.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:18
Breaking news Ten Hag naar Emmen
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:19
Zou mooi zijn, een Argentijnse enclave bij Ajax. Zou helemaal mooi zijn als ze een kleine, linksbenige Argentijn kunnen overhalen om bij Ajax af te bouwen :D
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:20]
Vind ik leuk
3Bier +15525
vrijdag 9 november 2018 om 10:35
Denk niet dat Cvitanich dat ziet zitten.
Vind ik leuk
Wong Ho +307
vrijdag 9 november 2018 om 11:43
en dan gelijk ook die Uruguayaanse kuiten ´Bijter´ die zijn tanden er in zet ! terug halen !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:44]
Vind ik leuk
karnisse +601
vrijdag 9 november 2018 om 10:19
Maar wat gaat er dan gebeuren met Wober en Schuurs?
Vind ik leuk
#Keizerout +50231
vrijdag 9 november 2018 om 11:33
Misschien wordt blind middenvelder
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
vrijdag 9 november 2018 om 10:30
Ik ken hem niet heel goed ofzo.......maar hij is dit en dat! Opvallend!
Vind ik leuk
Muscles +2077
vrijdag 9 november 2018 om 10:36
Argentijns gif en winnaarsmentaliteit is altijd welkom bij Ajax. Vooral voor CL wedstrijden, beker en competitie tegen clubs die Ajax alleen met fysiek geweld proberen te ontregelen
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:00
De toekomst van het nieuwe spelers aantrekken. Bij het steeds onbetrouwbaarder imago van de egoisitische spelersmakelaar, komt het aan op kennissen van goede spelers die je zelf al hebt.
Vind ik leuk
Wong Ho +307
vrijdag 9 november 2018 om 11:37
Gelijk binnen hengelen die Jongen , we hebben nu een goede selectie maar komende zomer vertrekken er waarschijnlijk heel wat spelers en als deze jongen in de winter komt is hij tegen die tijd al goed geacclimatiseerd
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:53
Lijkt me niet dat Ajax er slecht aan zal doen om Lisandro te halen
Vind ik leuk
wattenstaafje +23821
vrijdag 9 november 2018 om 14:52
Wereldstad.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 15:05
Gevalletje 'Wij van WC-eend adviseren... precies: WC-eend' :-)
Vind ik leuk
HupHolland +4425
vrijdag 9 november 2018 om 16:02
Magallan heeft al sinds 8 Oktober niet meer gespeeld (3 wedstrijden achter elkaar op de bank) Daar zou ik mijn handen niet aan branden als ik Ajax was.

Doe mij maar Edson Alvarez (0:24), die heeft echt dezelfde stijl als de Ligt in mijn ogen en is jong (samen met Lainez voor het middenveld).

https://www.youtube.com/watch?v=M9zjtvi6oUQ

[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:12]
Vind ik leuk