VP-voetbalkantine: 'Met één of twee versterkingen eindigt Utrecht in de top-5'

    VP-voetbalkantine: 'Met één of twee versterkingen eindigt Utrecht in de top-5'

    vrijdag 9 november 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Feyenoord doet er goed aan om Tapia in de winterstop te verkopen'

    Stelling 2: 'Niet Dilrosun, maar Kluivert had bij Oranje moeten zitten'

    Stelling 3: 'Met één of twee versterkingen eindigt Utrecht in de top-5'

    Plaats een reactie

    2cents +56639
    vrijdag 9 november 2018 om 11:10
    Tapia doet er vooral goed aan om verkocht te worden. Positie is al jaren uitzichtloos.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 11:15
    Ik was zelfs helemaal vergeten dat hij daar nog steeds speelde
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:16
    Feyenoord doet er goed aan zijn scoutingsapparaat te herzien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:18
    Inderdaad, vooral miskopen daar de laatste jaren..
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 11:24
    Moeten ze wel een koper vinden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    vrijdag 9 november 2018 om 13:30
    Denk dat FC Emmen miss wel wil?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:35
    Veendam misschien?😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:10
    Stelling 1: Oneens, Tapia doet er goed aan om weg te gaan. Uitzichtloze situatie...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:15
    VP zou er beter aan doen om eens een stelling te plaatsen over van Geel of van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:17
    Van Bronckhorst heeft een goed seizoen gehad en daarna niet meer.
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 11:30
    Toen had hij wel Elia en Kuit... nu heeft hij middelmaat met wat teruggehaalde spelers en durft niet te verjongen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:17
    Het begint bij Van Geel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:26
    Nee, het begint bij die bijdehandjes in dat Maasgebouw want die hadden van Geel er al lang uit moeten trappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:54
    Angsthazen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:57
    100%.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:03
    Jouw accountnaam, wat voel je daarbij, vreugde, pijn..?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:07
    Verdriet, veel verdriet momenteel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    Fuck voor wie ik ben, voel met je mee, veel te veel ego's bij Feyenoord. Als je teveel ego hebt betreedt je platforms die je nog eens niet mag betreden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:32
    Ben je echt 64?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:27
    Ja serieus, hoezo?
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    vrijdag 9 november 2018 om 15:18
    Voor het kampioenschap is Van Geel toch echt belangrijk geweest?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Het woordje echt kan je wel weglaten, dus m.a.w. voor het kampioenschap is van Geel belangrijk geweest. Maar net zoals van Bronckhorst heeft ook hij die faam volledig verziekt als je het hedendaagse voetbal van Feyenoord ziet. Maar volgens diversen mag je dit weer niet schrijven want anders wordt je als troll of iets dergelijk uitgemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:59
    Dat klopt, geen goede aantrekking die Clasie...
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 11:22
    Van Bronckhorst is het probleem niet. Hij moet het al jaren doen met een hele matige selectie en heeft het maximale uit Feyenoord gehaald tot nu toe.

    Van Geel zijn aankoopbeleid slaat gewoon nergens op en we hebben nauwelijks een scouting. Van Geel is degene die vervangen moet worden, niet van Bronckhorst
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:28
    50% met je eens want ook van Bronckhorst moet vervangen worden want de chemie is gewoon helemaal uitgewerkt.
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 11:35
    Dat is echt totale onzin! Hoe kom je erbij dat de chemie is uitgewerkt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:41
    Omdat ten eerste het voetbal onder van Bronckhorst niet om aan te zien is en van Bronckhorst stelt alleen z,n vriendjes op, hoe slecht ze ook spelen. m.a.u. ze hebben gewoon schijt aan van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 11:43
    Ze hebben schijt aan van Bronckhorst? Waar haal jij je onzin nou weer vandaan? Dit is echt totale bullshit gebaseerd op roddel omdat Berghuis een keer kritisch is geweest op de manier van spelen in 1 wedstrijd.


    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:47
    Kristian, hier komen wij niet uit maar je zult ongetwijfeld de " Wijze mannen " kennen die dagelijks bij de Kuip te vinden zijn. Ik zou zeggen, ga eens in gesprek met hun en misschien dat zij jouw wel kennen overtuigen dat o.a. van Bronckhorst weg moet.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:11
    Gio doet ook veel goed, ik zeg haal er iemand bij die zijn zwakke plekken maskeert. De man is een legende ook daar moet je zuinig op zijn.
    Zet spelers op hun goede plek en je bent een stuk verder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:15
    Wat doet Gio momenteel veel goed dan? Ja, de man was zeker een legende als speler maar die status is hij langzamerhand wel kwijt geraakt dit door zijn falend optreden als trainer.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 13:55
    Ja, maar ook een nieuwe trainer heeft weer tekortkomingen, de opstelling deugt naar mijn mening niet omdat ze altijd van angst uitgaan. Dat is dus 1 punt wat je moet veranderen en dan is Gio weer een geweldige trainer.
    Los daarvan zijn ook de aankopen een beetje warrig want er kunnen wel 5 man achter het centrum spelen maar daar huren ze Clasie voor. En een rechtsbuiten of linksbuiten hebben ze niet.

    Ik ben wel met je eens dat het geduld met de staf een keer opraakt, maar er zitten 5 man in die staf, die kunnen ook hun b*k eens opendoen toch?
    En die jeugdspelers... gooi die er maar vaker in als het niet loopt... enthousiasme kan ook over een drempel helpen.

    Nee, man ik snap je frustratie, maar ik zie geen nieuwe trainer lopen die het verschil maakt nu.
    Misschien ben ik dom, omdat ik Gio een kanjer als mens vind.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:59
    Edit VP: Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 02:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:06
    Precies, jij hebt het door GeorgeWasTheBest. Trouwens, als jouw account naam gerelateerd is aan George Best van Man. United toen der tijd heb je wel een hele mooie account naam.
    Vind ik leuk
    Jozef +38700
    vrijdag 9 november 2018 om 14:50
    Wat denk je zelf?

    Dat het om Sjors uit Best gaat?

    ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    George is meer dan voetbal, George is life, George was de beste speler van zijn periode, George is de reflectie van mijn leven, i am George...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:24
    Niet alleen met voetballen was George groots, maar elke vrouw die hij wilde versieren versierde hij ook. Hij was gewoon een unicum toen der tijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:30
    Ik mag jou...
    Vind ik leuk
    Jozef +38700
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Gio kan er ook niks aan doen dat hij geen betere spelers krijgt.

    Waar PSV en Ajax spelers kunnen kopen van 5 tot 15 miljoen, daar kwam Feyenoord af met een Club Brugge reserve en een oud-international in zijn nadagen.

    Wees reëel: Gio kan hier echt niks aan doen. Hij is voor mij een voetballegende en hij komt prettig en realistisch over. Bovendien werd Feyenoord onder hem weer eens kampioen. Zo normaal is dat echt niet, dat weet je toch wel?
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 11:16
    Tapia is gewoon niet goed genoeg, Heeft vorig seizoen een kans gekregen, en heeft het toen verprutst. Dus mij lijkt het beste om afscheid te nemen
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 11:31
    Tapia wordt niet goed gebruikt denk ik...
    Ook een beetje domme trainer die over datum is.
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 11:35
    Onzin. Heeft de kans gekregen als centrale verdediger en als middenvelder en heeft toen laten zien dat hij niet goed genoeg was.

    Gio is ook nog niet over datum, is een prima trainer die het maximale uit de matige selectie haalt
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4612
    vrijdag 9 november 2018 om 11:38
    Halve wedstrijd als middenvelder ja, rest als CV, wat hij niet is....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:18
    Tapia wordt zwaar onderschat! Probleem is het beleid van Feyenoord. De tijden van hardwerken voetbal is allang voorbij. De manier waarop feyenoord voetbalt is te voorspelbaar met heel weinig creativiteit.
    Spelers als Tapia en Ayoub komen in dit systeem niet tot hun recht. Heel erg zonde
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 11:17
    1) Ze hadden hem misschien wat beter kunnen gebruiken, bij Peru doet ie het een stukkie beter als DM. Als ie voor 4 miljoen te slijten is, maar doen denk ik...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:22
    Wie betaald er 4 mil voor en bankzitter van Feyenoord??
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 11:31
    Geen idee, maar dat is zijn actuele marktwaarde volgens transfermarkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:34
    Achzo, volgens mij maakt Feyenoord alleen maar spelers kapot.. Alleen Berghuis laat nu af en toe iets leuks zien en van Persie uiteraard maar die stopt er toch mee na dit jaar
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4612
    vrijdag 9 november 2018 om 11:41
    Berghuis speelt over het algemeen dramatisch voor 88 minuten per wedstrijd. In die andere 2 doet ie wel eens iets dat op t wedstrijdformulier komt te staan en maskeert hoe belabbert hij speelt.

    Zou wel eens de statistieken willen zien hoe vaak hij balverlies leidt, waardoor de tegenstander gevaarlijk wordt..... Denk dat er geen enkele speler is in NL die in zn buurt komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:41
    Moet je nagaan hoe slecht de rest is/speelt.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:08
    Berghuis is geen vleugel, je ziet hem soms wedstrijden lang niet, het is meer een speler voor de rol bij AZ, als diepe midvelder en dan die vleugel open laten. Een voorzet doet hij niet aan, hij komt elke keer naar binnen... en als Toornstra niet meedoet dan moet hij werken en dan is hij helemaal onzichtbaar.
    Kan Wim of Willem niet een keer met die gasten praten?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:14
    Alleen maar spelers kapot maken vind ik ook wat overdreven, het loopt niet, de chemie met de trainer is uitgewerkt, de TD doet zijn werk niet goed, dat zijn voor mij de hoofdoorzaken.
    Al die gasten kunnen gewoon goed voetballen, het komt er nu gewoon al een tijd niet uit. Doodzonde omdat je zo verder achterop raakt op de top 2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:25
    DM? Doelman?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 11:31
    Defensieve middenvelder?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:35
    Haha ik had al zo'n vermoeden. Ik zou het CVM noemen. Centrale verdedigende middenvelder.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:05
    Mag, transfermarkt noemt het DM, heb ik voor het gemak even aangehouden.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    vrijdag 9 november 2018 om 11:26
    Zou Tapia nog wat opleveren of is weggeven meer aan de orde hier?
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 11:29
    1 Nee .. Tapia is misschien wel de beste speler van Feyenoord.. je kunt beter de trainer er uit gooien!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:35
    Beste speler op de bank????
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 11:53
    Ik vind persoonlijk dat hij een prachtige techniek heeft en erg creatief is.. wie kan dat zeggen op het middenveld van Feyenoord.
    Als je een vd betere spelers van Peru bent... niet goed genoeg voor Feyenoord..??? beetje raar toch.
    Geen vriend van de trainer dus geen kans.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:59
    De keren dat hij mee heeft moeten doen, heeft hij totaal niks laten zien... Ligt meer aan hem zelf dan aan Gio..
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:03
    Er zit geen balans in daar, wat moet je met Clasie diep?
    Laat die vuil werk doen, zet daar Larsson of Ayoub en haal Clasie een halve linie terug., Zet ze op de goede plek.
    Ik vond Tapia van achteren af meer mogelijkheden hebben dan Botte en Heijd, Feijenoord lijkt eerst controleurs op te stellen en dan zoeken ze nog een plekje wat nog vrij is voor echte voetballers.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:16
    Sinds wanneer komt hij voor chili uit, heb ik wat gemist?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:20
    Heeft nog snel voor Chili gekozen net als dat alle Marokkanen voor Marokko kiezen..
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 14:35
    Mijn fout hahahaha
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:05
    Gio heeft goede kwaliteiten maar rondom hem moeten mensen zitten die zijn zwakheden corrigeren.... schudt die eens doorelkaar, laat ze hun mond eens opendoen daar. Laat met de opstelling eens wat meer lef zien. Bij een club als Cambuur zou men deze behoudende denkwijze nooit pikken.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +112
    vrijdag 9 november 2018 om 11:47
    Feyenoord doet er goed aan om een grondige schoonmaak te doen wat technische staf, scouting en jeugdopleiding.......... DAAR kan je vooruitgang boeken, niet met Tapia verkopen!
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:00
    Dan gooi je misschien ook veel goede mensen weg.
    Er komen geweldige verdedigers door, al jaren maar aanvallers niet.
    De spelers halen die Aj en PS halen zit er niet in, we moeten ook realist zijn. Maar het moet beter kunnen dan nu.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:18
    Toch wil ik Vente nog niet afschrijven, wel een jongen met potentie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 13:58
    Hij heeft die koelbloedigheid wel dat zie ik ook. Maar hij kijkt op dit moment eerst of er iemand beter voorstaat en dat is prima.
    Maar soms verlies je dan wel kostbare tijd om zelf een poging te wagen, maar falen zie ik hem zelden. En hij is jong, niet te vroeg afbranden.
    Vind ik leuk
    Glenn55 +112
    vrijdag 9 november 2018 om 13:02
    T probleem bij vele clubs denk ik, vastgeroeste medewerkers en systemen!........ de jeugdopleiding staat bekend als een goede opleiding, maar ik mis inderdaad creatieve spelers, nummer 10 en 9 vooral! waar ligt dat aan? ik denk toch aan de zogenaamde "cultuur" van de club, ook niet altijd weten om te gaan met die creatievelingen. Zo ook had RvP daar last van toen hij doorbrak. Frappant toch dat we geen Frenkie de Jong type spelers voortbrengen, Bergkamps, van der Vaarts enz enz...... verdedigers ja, maar vaak ook niet echt uitzonderlijke......... gek toch voor een jeugdopleiding die zo goed zou moeten zijn?
    En als ze er wel zijn dan worden ze niet snel gebracht, een trainer die dat niet aandurft, geen flair toont, geen bluf, vooral harde werkers en 'ideale schoonzonen' .
    Om maar niet over de scouting te spreken, in mijn ogen totaal mislukkingen, vinden nooit een aanstaande topper, zoals die scouting van Heerenveen, Groningen enz enz wel vaak vinden.
    Dus ook daar schoon vegen en nieuw leven inblazen.
    Al te lang gewacht en geen renovatie, daar gaat de club niet beter van worden, zelfs niet met een nieuwe stadion.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 14:27
    Ja, lijkt wel of creatieve spelers gehersenspoeld worden. Juist die bijzondere spelers zoals jij zegt zoals Persie toen, die maken het verschil, lijkt wel of we dat niet willen.

    Een Feijenoord vd Vaart zou spitsen kunnen vrijspelen, Boetius zou daar baat bij hebben wie weet Berghuis ook. Feijenoord lijkt meer angst voor tegengoals te hebben dan de wil om zelf te domineren. Het is in mijn ogen de grootste club van Nederland in aanzien... maar ze geven zich bijna vooraf al gewonnen tegen Ajax.
    Ik vind ook, gooi jonge ventjes er eerder in, je hoeft geen Khayatti te halen, zo eentje had je zelf allang in de opleiding moeten hebben. Ik erger me eraan dat elke keuze gebaseerd is op angst bij Feyenoord.
    Dan staan daar Clasie, Vilhena, Toornstra... 3 controleurs... Barca draait het om... die zet er 3 goede voetballers neer die geleerd wordt de omschakeling te blokkeren!

    Ik weet zeker dat Frenkie nooit gespeeld had voor Fey, maar dat was vroeger al zo, we kregen hier Carlo de Leeuw, dat was een fenomeen, die wil een kind zien... die zorgt dat een kind een voetbal op verjaardag vraagt, maar geen controleurs.

    Ze denken nu, als nieuw stadion er is dan komt er geld, ja maar dan moet je dat wel goed uitgeven, Ajax koopt ook 3 onbenullen voor dat ze 1 goede binnenhalen.
    Je kunt met minder geld ook slim inkopen, kijk naar Excelsior.
    Vind ik leuk
    Vooruit +37
    vrijdag 9 november 2018 om 11:52
    Aan- en verkopen zijn vaardigheden die de huidige technisch directeur van Feyenoord helaas in zeer onvoldoende mate bezit. Daarom moet hij heel snel van zijn functie worden ontheven.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 11:56
    1. Onzin, Tapia heeft echt mogelijkheden, Feijenoord doet er goed aan eens spelers in hun kracht op te stellen, je moet geen linksbuiten maken van Larsson of Ayoub maar ze opstellen waarin ze goed zijn er zit toch wel iemand in de staf die dat ziet?
    Laten we niet wijzen naar Gio, er horen anderen in een staf te zitten die daar op wijzen dan kan Gio zich op het grote geheel richten.
    Waarom stapt Boskamp of Jansen of Hanegem niet een keer binnen en ga eens zitten te praten en van Geel mag erbij.
    Ik vind dat Feijenoord met deze groep veel beter kan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:01
    Nee matig team, geen een speler die erbij Ajax of PSV ook maar in zou staan met uitzondering van van Persie misschien..
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 13:36
    Na ja... wie heeft het over Ajax of PSV? Die smijten met miljoenen. Daar moet Feijenoord zich niet aan spiegelen.
    Feijenoord moet het minder doen maar neemt niet weg dat ze spelers op betere positie kunnen zetten. En 4 spelers voor achter de spitsen terwijl Clasie gehuurd is, die daar speelt, dat helpt ook niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Je mag van Feyenoord toch wel verwachten dat ze een aantal prima spelers halen??? PSV haalt Dumfries en Angelino etc. gewoon voor bedragen die Feyenoord ook uitgeeft
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 14:42
    Van Geel haalde ooit Pelle, die kon er geen reet van bij AZ.
    Dat werd een fenomeen, soms moet je ook geluk hebben.
    Maar je hebt wel gelijk dat Fey wel erg veel missers doet.

    Ook de mening van Geel en Bronkhorst verschillen lijkt mij.
    Want v Geel haalt Ayoub wat ik een prachtige speler vind maar de staf stelt hem niet op. Lijkt wel of ze niet overleggen want door de aanwezigheid van Jorgensen is Ayoub niet in te passen.
    Dumfries en Angelino hoeft Feyenoord niet want verdedigers hebben ze zelf wel. Maar ik mis een links en rechtsbuiten. En een snel, wendbaar centrum achterin. Botte en Heijd daar zie ik geen toekomst in. Doordat ze niet snel zijn kan je niet echt dwingend spelen in de linies daarvoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    Verdedigers hebben ze inderdaad maar vind jij ze goed genoeg om aansluiting te houden bij de top 2?

    En ook de aankoop van Sinisterra.. Gaan we daar nog iets van zien??
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 15:32
    Haps is van topniveau, vd Heijden en Botte niet.

    Nou Karsdorp was erg goed en de Vrij ook.
    Dus als ze verdedigers in de jeugd hebben dan zouden ze meer geld over moeten houden voor aanvallers... maar daar hebben ze op links en rechts niks.

    Goh ja Sinisterra... ik hoop het joh.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:44
    Betwijfel het of ze de echte goede in de eigen jeugd hebben op het moment.. heeft PSV overigens ook niet daarom hebben ze 2 prima backs gehaald..
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 16:01
    Ajax haalt ze ook uit verweggistan.

    Maar Roy Mackaaij is daar toch spitsen trainer?
    Die mag wel eens nadenken dan.
    Man een stad als Rotterdam, met al die pleintjes, daar loopt toch wel ergens een begenadigd voetballer? Sparta heeft die vaak wel en Exc ook.
    Maar ja, Ajax heeft ze ook niet dus ik weet 't niet, die halen talenten ook uit Zuid-Holland.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:20
    Vind ik ook, wat ik hierboven al aangaf, het kan niet zo zijn dat al die gasten er ineens geen kut meer van kunnen, er zijn wat andere belangrijkere oorzaken. o.a. het op de verkeerde positie zetten van spelers. Bijv. ok, ok het was uit nood, maar Tapia in de verdediging zetten was eigenlijk best raar.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 14:06
    Ja, maar deed hij het daar zo slecht dan? Op die positie spelen was ook nieuw voor hem, dan moet hij niet meteen afgebrand worden. HIj is sneller dan Botte en Heijd, heeft meer techniek.
    Als international vind ik hem prima spelen, doet denken aan Pogba die bij France ineens prima speelt.

    Mar de selectie is ook wat rommelig, ik zie geen vervanger voor Berhuis die ook zwak speelt er is geen linksbuiten, maar wel Ayoub/Larsson die op een plek zouden kunnen spelen waar balafpakker Clasie speelt.
    Het is nu schakel de opbouw naar Berghuis uit en Feijenoord heeft geen aanvoer, want Clasie is geen Ziyech, maar Ayoub kan volgens mij wel iets creeeren. Alleen is Jorgensen er ook nog en die past daar weer niet tussen. Ik kan geen echte visie ontdekken in de selectie... ik zie veel te veel controleurs. Ik mis spelers die het verschil maken.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 14:24
    Hij deed het niet verschrikkelijk slecht, maar als verdedigende middenvelder (speelt hij bij peru meestal ook) komt hij beter tot zijn recht denk ik. Het is me een beetje onduidelijk in welk systeem peru meestal speelt, tegen nederland dit jaar in een 4-2-3-1 formatie, misschien speelt hij op het middenveld wel beter als er 4 middenvelders zijn. Ik vraag me überhaupt af of Feyenoord nog wel in 4-3-3 moet spelen, het is constant wat met buitenspelers, als je geen goeie hebt, kan je beter een ander systeem spelen. 4-4-2 bijvoorbeeld.

    Ik denk dat een andere trainer geen slecht idee is voor Feyenoord, Gio heeft het best ok gedaan (qua prijzen) maar ik denk dat de chemie weg is, (spelers worden niet beter meer)

    Heb de oplossing niet, maar er moet iets gebeuren.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    vrijdag 9 november 2018 om 15:12
    Ja, precies dat heb ik vandeweek hier ook al gezet, als je Berghuis ziet dat is geen diepe vleugel, en op links hebben ze nix, ga dan in 4-4-2. Groningen deed dat ook en voila.

    Al is dan wel weer 't nadeel dat Feijenoord geen beweeglijke midvelders met diepgang heeft, dan moet je hopen dat Persie en Jorg het alleen kunnen.
    Maar dan kan je wel Ayoub erinzetten.
    Er zit gewoon geen visie in de selectie, lijkt wel of ze niet met elkaar overleggen.

    Als Gio tekortkomingen heeft kan je ook mensen toevoegen die hem daarin ondersteunen, dat schreef ik vorig seizoen ook en toen moest Wouters weg en kwam Landzaat geloof ik, maar als ze dan blijven volharden in de doodlopende weg dan wordt het niks. Gio hoeft maar een paar punten aan te passen en hij draait weer mee. Laat Hanegem of Jansen of Boskamp eens meelullen.
    Ik maakte Rob Baan hier bij Cambuur mee, elke beslissing van de man was logisch, dat geeft rust in een team, want ze snappen waarom.

    Kijk een opstelling met lef geeft ook een goed signaal he?
    Het is leuker om te weten dat je gaat vlammen dan tegenhouden. Het legioen verdient meer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 12:14
    Tapia heeft al meer laten zien. Volgens mij gebruikt Gio hem verkeerd en komen zijn kwaliteiten daarom niet tot zijn recht.

    Hetzelfde lot zal Ayoub gaan ervaren dit seizoen. Gio mag zijn hand wel in eigen boezem steken.
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 9 november 2018 om 17:44
    Toch heb ik het idee dat er veel meer afspeelt achter de schermen, ik denk niet perse dat alleen Gio zijn hand in eigen boezem moet steken. De keuze om Clasie te huren was gewoon bizar, wellicht deden ze het omdat ze dachten dat Vilhena zou vertrekken (wat dus ook gebeurde toen Tapia werd gehaald). Ja, hij is kind van de club, maar een heel seizoen zal hij de ontwikkeling en speeltijd dwarszitten van Ayoub, Tapia en de jeugdspelers. Terwijl Clasie echt niet beter is dan Ayoub en Tapia. Echt ontzettend zonde, dan zouden ze gewoon nooit Ayoub transfervrij moeten overnemen. Er zal vast wel iets afgesproken zijn met Southampton waardoor hij telkens tot spelen toekomt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel leuk dat Clasie weer bij Feyenoord speelt, maar het is gewoon zonde. Hij gaat straks gewoon weer weg, en wellicht zullen Ayoub, Tapia en andere jeugdspelers hem direct volgen. Van Geel is hier gewoon mede-verantwoordelijk voor.
    Vind ik leuk
    Guzzi +462
    vrijdag 9 november 2018 om 12:42
    Feyenoord zou er goed aan doen om Tapia meer te laten spelen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 9 november 2018 om 12:54
    verkopen is het beste

    zit er nu al wat jaartjes op de bank (kost alleen maar geld dan dat het wat heeft opgeleverd)
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    vrijdag 9 november 2018 om 13:24
    Feyenoord maakt spelers niet beter. Feyenoord speelt geen verzorgd voetbal. Gekochte of overgenomen spelers hebben bij Feyenoord een uitzichtloze toekomst.

    Voorbeeld:
    Amrabat, Larsson, Tapia, Bilal, Ayoub, Boeitius, Vormer, enz... Het is kenmerkend. Ik weet niet wat de filosofie is van Feyenoord, maar alleen spelers opstellen die fysiek sterk of snel zijn is van vroeger. Laten we dat geen woorden maar daden achterwegen laten, want Rotterdam is ook niette grootste haven ter wereld meer.

    Feyenoord moet een ander style hanteren om aan deze tijd aan te passen. Gebruik creativiteit, gebruik slimme combinatie voetbal en durf aantrekkelijk te voetballen.

    Alleen van Persie is een lichtpuntje, maar ja, die is ook niet meer de jongste. Ze willen wel een nieuwe stadion voor een gestoord bedrag, maar niet aantrekkelijk voetballen en investeren in de jeugd met het oog op techniek, creativiteit en talent.
    zucht...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:10
    Gellukig ben jij de trainer niet anders zouden ze in slaap vallen van verveling 😂😂
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 9 november 2018 om 17:32
    Bram, hoe oud ben jij? Kinderachtige reactie, ga maar beter Fortnite spelen met je vriendjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:03
    Als jij effe gouw je mond houd ben 17 jaar en verdien meer geld als jou achterlijke mafkees
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 9 november 2018 om 17:31
    Groot gelijk, dit is gewoon duidelijk de schuld van Martin van Geel. Ik bedoel, Van Bronckhorst heeft toch echt al die prijzen gewonnen, met die middelmatige selectie. Amrabat is echt een pijnlijk voorbeeld hoe het echt niet moet. Ik heb nog altijd het idee dat MvG zijn komst nooit heeft besproken met de trainingsstaf. Ze wisten gewoon niet wat ze met hem moesten doen. Op een gegeven moment was hij RB, dat was echt desastreus. En te bedenken dat hij de gehuurde Diks uit de basis hield, ook weer zo'n faliekante blunder van MvG. Ayoub moeten we nog even afwachten, maar het is echt niet te hopen dat hij hetzelfde overkomt als Tapia. Van Geel zijn tijd zit er gewoon op bij Feyenoord, al heel lang eigenlijk. Hij is ook verantwoordelijk voor het debacle rondom de absentie van Jong-Feyenoord in de KKD. Het gaat weer eens de slechte kant op met Feyenoord. Financieel zijn ze wel gezond, maar sportief gaat het weer bergafwaards. Het zal wel weer 18 jaar duren voordat Feyenoord weer kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    vrijdag 9 november 2018 om 14:03
    kluivert heeft vanaf september nog geen 2 hele wedstrijden gespeelt. Hij zou weer grote mond hebben als hij wel gekozen zou worden
    Vind ik leuk
    Hvdp +1201
    vrijdag 9 november 2018 om 14:12
    ik denk eerder dat kluivert er in plaats van bergwijn bij had moeten zitten
    berwijn was in de CL onzichtbaar, kluivert man of the match!!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1470
    vrijdag 9 november 2018 om 14:33
    Of waarom blindje bij oranje zit. Of waarom blindje de voorkeur krijgt boven ake.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1201
    vrijdag 9 november 2018 om 17:57
    Blind was woensdag weer fantastisch
    Jammer dat jij deze match heb gemist
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1470
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    Jammer dat je niet objectief bent. Kijk de wedstrijd eens na en hoeveel balletjes breed heeft wel niet gegeven. Er zit niets in. Helemaal niets. Hij durft niéts. Hij toont geen lef en is geen leider maar een lijder.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1201
    vrijdag 9 november 2018 om 22:50
    In alle kranten kreeg hij de hoogste waardering
    Blijkbaar heb jij een andere wedstrijd gezien
    Of gevalletje specsaver?
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    vrijdag 9 november 2018 om 14:39
    Stelling 2.
    Nee!
    Kluivert speelt amper en dan nu 1 keer aardig in de CL?
    Niet goed genoeg nog.
    Vind ik leuk
    De Hout +1752
    vrijdag 9 november 2018 om 14:50
    Is wel even een klasse beter hè die Dilrosun. Domme stelling derhalve.
    Vind ik leuk
    Sabau +91
    vrijdag 9 november 2018 om 15:37
    Kluivert? Omdat ie 1x redelijk gespeeld heeft? Hou op nou
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 17:03
    Stelling 3: Messi en Ronaldo
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    1-ja
    2-nee
    3- zeker weten .
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Stelling 3) Ja met 1 goede spits erbij, is de vijfde plek voor Utrecht echt wel mogelijk.
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 9 november 2018 om 17:18
    1. Feyenoord had hem gewoon al in de zomer moeten verkopen, na het WK. Waarschijnlijk was hij toen veel meer waard geweest. Ik vind het triest voor deze jongen, want hij heeft echt veel potentie. Hij is verdorie basisspeler in het nationale elftal van Peru. Feyenoord had Clasie gewoon niet moeten huren. Clasie kan nu een jaar lang weer voetballen, en gaat straks weer weg. Tapia, Ayoub en de jeugdspelers kunnen speeltijd wel vergeten dit seizoen.
    2. Nee hoor, die Dilrosun bewijst elke week dat hij aardig kan voetballen, terwijl Kluivert geen gegarandeerde basisplaats heeft. Zijn tijd komt nog wel.
    3. Ze staan toch nu al in de top 5? Ik zie geen reden dat ze nog meer versterkingen moeten halen. Utrecht zal met de huidige selectie gewoon als 4e eindigen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:31
    Natuurlijk kunnen ze de top 5 dan halen, wellicht ook wel zonder aankopen
    Heracles zal terug vallen, winnen vooral thuis
    AZ is niet in goede doen
    Vitesse speelt erg wisselvallig
    Heerenveen heeft een trainer die er niet past en er niets van snapt

    Wie komt er dan nog meer in aanmerking voor plek 4 of 5 ??
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:50
    1:Ja
    2:Nee
    3:Nee
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:55
    S1 Ja hopelijk krijgen ze nog wat voor hem al heeft hij nooit echt de kans op zijn positie gekregen.

    S2 Nee Dilrosun speelt meer en doet het meer dan goed in Duitsland daar doet 1 goede wedstrijd van Kluivert niets aan veranderen.

    S3 Zou kunnen al is de gehele selectie smal en doen 2 spelers dat niet echt iets aan veranderen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:53
    S3. Selectie smal?

    K: Jensen - Marsman - Peas (groot talent) - Nijhuis (talent)
    V: Klaiber - Maarel - Letschert - Bergstrom - Janssen - Mamengi (groot talent) - Guwara - Gavory
    M: Strieder - Overeem - Boussaid - Emanuelson - Velanas (talent) - Gustafson - vd Streek
    A: Kerk - Makienok - Bahebeck - Gortler - Venema (talent) - Dessers

    Ik noem het niet smal in ieder geval.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:57
    In kwaliteit dat echt er kan staan direct is het niet heel breed, zeg ook niet slecht. PSV heeft alles ook wel 2x bezet maar in kwaliteit is het toch redelijk smal te noemen. Neemt ook niet weg dat de concurrentie dat ook niet heeft alleen iets minder dan Utrecht imo
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:34
    Qua kwaliteit kan je best discussiëren. Al vind ik maarel, Bergstrom en Guwara als backup een heel goed niveau hebben.

    Middenveld zijn op dit moment Strieder, Boussaid en vd Streek je wisselspelers (ook een behoorlijk niveau) en voorin wissel je het helemaal af door de vele blessures, maar een Bahebeck en Makienok (mits fit) is ook behoorlijk wat kwaliteit voor een club als Utrecht vind ik.

    In ieder geval wonnen wij de wedstrijd, reservers Utrecht tegen reservers AZ ook dik verdiend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:48
    Tap-ia is de beste middenvelder die Feyenoord momenteel heeft...zegt ook iets over de vorm van het huidige middenveld
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:52
    s 1. oneens, de beste middenvelder van Feyenoord.
    s 2. oneens..doet het goed en speelt
    s3. oneens,nl. zonder gerichte aankopen spelen ze OOK top-5
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:02
    Bijlow:

    Nieuwkoop, St Juste, Lewis, Malacia,

    Ayoub,Larsson, Tapia:

    Berghuis Van Persie, Jorgensen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 20:35
    1 en 2 en 3:
    🤥🤥🤥 😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk