'Bizar: Neymar krijgt 375.000 euro per maand als hij PSG-fans bedankt'

    'Bizar: Neymar krijgt 375.000 euro per maand als hij PSG-fans bedankt'

    vrijdag 9 november 2018 om 12:53

    Neymar ontvangt maandelijks een bizar bedrag als hij tijdens wedstrijden applaudiseert voor de fans van Paris Saint-Germain. Dat meldt Football Leaks op basis van geheime documenten.

    Neymar verdient jaarlijks dertig miljoen euro bij PSG, maar kan daarnaast een extra bedrag verdienen. Als de Braziliaan zowel voor als na de wedstrijd de tijd neemt om de supporters van de Franse topclub te bedanken, krijgt hij een behoorlijk bedrag overgemaakt. Volgens het Franse programma 'Envoyé spécial', dat zich baseert op informatie van Football Leaks, gaat het om 375.000 euro per maand. Ook andere spelers kunnen een extraatje verdienen, maar minder dan Neymar.

    Spelers van PSG krijgen dus niet alleen salaris op basis van hun prestaties op het veld, maar ook wanneer ze zich gedragen en zich aan de regels van de club houden. De bedragen voor het groeten van fans variëren van 33.000 tot 375.000 euro. PSG vindt het belangrijk dat de club in een goed daglicht staat.

    Volgens een woordvoerder van PSG incasseren de spelers daadwerkelijk premies, maar worden die premies gedoneerd aan de PSG Foundation. "Het groeten van de fans is een van de regels die een premie oplevert, als het gerespecteerd wordt", zo klinkt het tegenover Le Parisien. Een van de regels is dat je je tijdens de wedstrijden gedraagt, maar ook daarbuiten. Ook het nakomen van je mediaverplichtingen wordt gewaardeerd. 

    Plaats een reactie

    peesjeevee +255
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Dat is makkelijk geld verdient. Maar het slaat natuurlijk echt nergens op dit.
    Vind ik leuk
    Arvin +4297
    vrijdag 9 november 2018 om 13:09
    Je denkt toch niet dat neymar fans gaat begroeten voor minder dan 3,5 ton. Hij is geen heilige die voor niks vriendelijk doet 😂.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +255
    vrijdag 9 november 2018 om 13:25
    Oja dat was ik even vergeten.
    Vind ik leuk
    1904088 +199
    vrijdag 9 november 2018 om 13:29
    Ik zal eens met mijn baas gaan praten. Ik bedank mijn fans ook iedere dag op het werk.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 13:59
    Herkenbaar, ik bedank mijn collega's regelmatig en geef ze netjes een handje. Ik ben al blij als ik m'n handje terugkrijg....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:07
    Sukkel
    Vind ik leuk
    Lampenpit +832
    vrijdag 9 november 2018 om 14:27
    Als clubs hun identiteit nou eens terugnemen en eigen spelers ontwikkelen en inpassen. Dan gaan de spelers vanzelf klappen en kost het je niks.
    Vind ik leuk
    jari11 +736
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Het moet niet gekker worden, genoeg geld om te verspillen daar bij die olieclub. Als hij klapt moeten ze het lekker aan een goed doel geven ofzo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Je wilt toch net z'n club zijn. En zeker niet een supporter daarvan, of krijgen zij betaald wanneer ze na het stadion komen?
    Vind ik leuk
    Youri99 +9397
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Hoe nep is PSG
    Vind ik leuk
    Talentscout +1172
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Speelt Neymar voor iets anders dan geld dan?
    Vind ik leuk
    Mistered +319
    vrijdag 9 november 2018 om 13:12
    Nee dat doet hij zeker niet. Maar de rest van alle profspelers wel. Pffffff
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 21:09
    Nee alleen neymar is op het veld die speelt voor geld de rest van alle profvoetballers krijgen niks omdat ze zoo van jullie fans houden, kappen met die haat man laat die jonge met rust jij verdient er niet minder op
    Vind ik leuk
    Bdog +5805
    vrijdag 9 november 2018 om 12:58
    Ik zou in m'n handjes klappen bij zulke bedragen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 12:59
    Krijgt hij ook een wekelijkse premie als hij zich weer eens aanstelt.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4090
    vrijdag 9 november 2018 om 13:00
    Dus Neymar speelt toneelstuk lekker geloofwaardig naar de fans die worden besodemietert...
    Vind ik leuk
    3Bier +9702
    vrijdag 9 november 2018 om 13:03
    Laat dat toneelspelen maar aan Neymar over.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:00
    Als er 1 club is in Europa waar ik echt een bloedhekel aan begin te krijgen dan is het PSG wel. Nee dit heeft niks met jaloezie of wat dan ook te maken maar PSG maakt het voetbal letterlijk kapot.
    Vind ik leuk
    3Bier +9702
    vrijdag 9 november 2018 om 13:03
    Eens
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 13:26
    Begin je nu pas een hekel te krijgen aan PSG?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 13:29
    Barca idem,
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Wat. Is nogal wat om die lelijke sjeikclub in een naam te noemen met een van de grootste en mooiste clubs van de wereld.
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    vrijdag 9 november 2018 om 13:48
    Kan het niet meer met je eens zijn
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    vrijdag 9 november 2018 om 13:51
    Leg uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:53
    Valt niet uit te leggen aan iemand die het voetbal nog niet zo lang volgt.............#
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    zaterdag 10 november 2018 om 02:22
    Wanne klets.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:00
    Wat is dit nou weer onzin.
    Vind ik leuk
    Koenbres +811
    vrijdag 9 november 2018 om 13:01
    Ik mag hopen dat dit niet waar is. Geld krijgen om de mensen bedanken die je de hele wedstrijd komen aanmoedigen, belachelijk.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4090
    vrijdag 9 november 2018 om 13:02
    Zo iets moet oprecht en spontaan zijn .
    Vind ik leuk
    Koenbres +811
    vrijdag 9 november 2018 om 13:10
    Precies, lijkt me ook niet meer dan normaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:03
    Voor de helft kom ik graag elke wedstrijd even namens hem groeten. Als het nodig is verkleed als Sinterklaas 😎
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    vrijdag 9 november 2018 om 13:06
    Beloning als je je aan de regels en afspraken houdt en de fans (die een deel van je salaris betalen) bedankt.
    Gvd ik heb echt het verkeerde beroep gekozen
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:43
    Haha net of je een keuze hebt. Maar ik heb ook niet een het juiste beroep als ik dit lees.
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    vrijdag 9 november 2018 om 13:07
    Als ze uiteindelijk naar de stichting gaan is het helemaal mooi.
    De bedragen zijn natuurlijk absurd hoog. Maar dat de club goed gedrag beloond vind ik niet slecht. Liever via een beloningssysteem dan meteen als salaris geven en hopen op goed gedrag
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    vrijdag 9 november 2018 om 13:53
    Maar als het naar de stichting gaat hoezo 'krijgt' Neymar dan 375.000 en en ander minder als premie als ze het niet mogen houden. Dan kan je toch net zo goed bedragen doen die dichter bij elkaar liggen?

    Ik vind het maar een vaag iets dit.
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    vrijdag 9 november 2018 om 14:04
    Ik vind het ook vreemd en weinig geloofwaardig als het bedrag zo hoog is. Als het waar is dan zo dat best bijzonder zijn
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    vrijdag 9 november 2018 om 16:18
    De commerciele waarde van de spelers is verschillend. Een spelminuut van Neymar is ook duurder, net als zijn kledingcontract en zijn andere commerciele activiteiten. In commercieel opzicht draagt een zwaaiende, vriendelijke Neymar meer bij aan het gewenste imago van PSG dan een onbekendere (reserve)speler. Dus dragen ze voor hem meer af aan dat fonds. Het fonds ondersteunt kansarme jongeren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    vrijdag 9 november 2018 om 17:09
    Oke maar dan kan je toch net zo goed voor iedere speler hetzelfde bedrag doen aangezien het naar een fonds gaat of ben ik nou de enige?

    Als het naar Neymar zelf zou gaan zou ik heb begrijpen dat hij meer krijgt dan een reservespeler maar dat is dus niet het geval.
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    vrijdag 9 november 2018 om 23:14
    Ja dat zou kunnen. Maar zo werkt het (daar) dus niet.
    Vind ik leuk
    kvg29 +67
    zondag 11 november 2018 om 11:28
    Als je 30 miljoen per jaar verdient, mag je er vanuit gaan dat je je gewoon gedraagd. Uberhaupt, behoor je je altijd te gedragen.
    Vind ik leuk
    Godin1 +1011
    vrijdag 9 november 2018 om 13:07
    Schande, de supporters worden gewoon in de maling genomen door die geldwolferij.
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    vrijdag 9 november 2018 om 13:09
    Als alle fans Neymar voor en na de wedstrijd groeten krijgen zij dan $37.50? Staan ze gelijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:11
    Wat n bullshit
    Vind ik leuk
    Jordtt +1163
    vrijdag 9 november 2018 om 13:14
    Ik krijg ook altijd bedrag als ik naar mn klanten klap. Normaalste zaak van de wereld.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 13:14
    Dit kun je Neymar niet aanrekenen. Wie zou weigeren als hij zoiets kreeg aangeboden? Ik geniet van elk moment dat ik hem zie voetballen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 13:25
    Deze onzin krijg je als je leken met teveel geld de dienst uit laat maken.
    Leve de oliedollars!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Leken met te weinig geld maken de dienst uit met plastic gras...dus waar zit het verschil?

    Leve de bijstand in de kleredivisie!
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 14:52
    Tja...Daar heb je een punt. Misschien een combi maken. Leken met geld naar Almelo. Kan het kunstgras er toch nog uit.
    Vind ik leuk
    wildlife +22
    vrijdag 9 november 2018 om 13:32
    Bizar. Hij krijgt al een redelijke maandloon, daarnaast wordt hij betaald om zich goed te gedragen en om naar de mensen te klappen die dit voor hem mogelijk maken, dit zou in mijn optiek moeten vallen onder de normale gedragsregels. Aan de andere kan heeft hij het niet verzonnen aangezien het beleid is, dus Neymar valt weinig kwalijk te nemen. De overgrote meerderheid van de spelers is door al de verwennerij in voetbal meer op vrouwen gaan lijken. Het leven wordt te makkelijk gemaakt, totaal geen veerkracht op een enkele speler na.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 13:44
    Welke kant gaan we op met elkaar... ? Voetbal is doodziek en is gegrepen door het "Geld is macht" virus.. en er is helaas geen medicijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:47
    Jezus Christus deed het voor minder.........
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:01
    Ja PSG 👋met de geldbuidel 💰💰💰💰 en n Neemaar 🤑🤑 ook!!!!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    vrijdag 9 november 2018 om 14:21
    Voor zeiken tegen de scheidsrechter krijgt hij een ton per wedstrijd. Fluit Kuipers dan 2 ton. Je snapt het wel, Neymar en Kuipers zijn dikke vrienden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    Jeetje, zoveel verdienen met klappen. Gestoord gewoon...
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:57
    Belachelijk gewoon. Zoeen gast moet dat gewoon doen zonder extra bedrag. Fans betalen toch ook een kaartje.
    Vind ik leuk
    Martinnat +953
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Wat een vies wereldje eigenlijk ook die voetbalwereld niets maar dan ook niets meer is dan nog echt , ik ga vanavond maar even naar het Kasteel daar weet ik zeker dat ze dit soort premies niet betalen
    Vind ik leuk
    nsssssss +18
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    Laat ze die Super League maar lekker organiseren joh, Dan zijn al die rijke "clubs" en verwende "toppers" opgerot naar hun eigen competitie en krijgen wij weer echt voetbal te zien. Wat een achterlijke bedragen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 16:19
    Ik wil ook komen klappen voor en na de wedstrijden; hoef ik niet mee te doen hou de bank wel warm.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:04
    Haha.

    Vandaar dat de Paus altijd zo zwaait.

    Het Vaticaan heeft vast ook zo'n regeling.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6608
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Volgens mij verzint dat Football Leaks alles gewoon ter plekke of zo....

    Heel veel dingen kloppen gewoon niet
    Vind ik leuk
    Nashua +6911
    vrijdag 9 november 2018 om 22:00
    Zou ie voor dat doortrokken na een vermeende overtreding 800.000 krijgen?

    Dat doet ie n.l. zéér goed
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1037
    vrijdag 9 november 2018 om 23:12
    Real love naar de fans🤣
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws