Zlatan voedt geruchten: 'Waarschijnlijker dat ik er aan de slag ga dan Wenger'

Zlatan voedt geruchten: 'Waarschijnlijker dat ik er aan de slag ga dan Wenger'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 20:57vr 09-11-2018 om 20:57

Zlatan Ibrahimovic heeft opnieuw de geruchten over zijn toekomst aangewakkerd. De 37-jarige superster van LA Galaxy ging in op de vermeende interesse van AC Milan.

Ibrahimovic gaf onlangs aan dat hij met zijn Amerikaanse club in gesprek is, maar dat er wel degelijk interesse is vanuit Europa. Een van die clubs zou Milan zijn. "Ik denk dat het waarschijnlijker is dat ik terugkeer bij Milan dan dat Arsène Wenger er aan de slag gaat. Ik denk niet dat hij dat wil", zegt de Zweed tegen L'Equipe.

"Milan is geen eenvoudige uitdaging, ik weet niet wat ik ga doen", vervolgt Ibrahimovic. "Ik weet dat veel Europese clubs geïnteresseerd zijn, maar ik ben gelukkig hier, houd van het leven. En ik wil een uitdaging, een reden om te blijven spelen. Ik wil niet naar een club alleen omdat ik Zlatan Ibrahimovic ben. Ik wil een verschil maken. Dat heb ik altijd gedaan, overal."

Een terugkeer naar Paris Saint-Germain als voetballer sluit de oud-Ajacied wel uit. "Als ik terugkom bij PSG, dan alleen als de baas. Dat is de enige manier, er is geen andere weg. Maar voor nu ben ik nog voetballer en wil blijven spelen."

Plaats een reactie

Koekie1970 +3160
vrijdag 9 november 2018 om 21:01
Zlatan heeft gelijk.
Vind ik leuk
Pimman +7640
vrijdag 9 november 2018 om 21:04
Zlatan .. met Ajax de CL winnen zou nog wel een mooie uitdaging voor hem kunnen zijn! ;)
Vind ik leuk
Niels92 +30806
vrijdag 9 november 2018 om 21:05
Zlatan zou in de Nederlandse competitie gewoon topscorer worden al is ie al 37 :)
Vind ik leuk
Pimman +7640
vrijdag 9 november 2018 om 21:38
Ja Niels net zo makkelijk! ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93145
vrijdag 9 november 2018 om 21:39
Die kan over 5 jaar nog mee Niels. Beest man!
Vind ik leuk
Niels92 +30806
vrijdag 9 november 2018 om 22:32
Zou toch wel een mooie droom zijn die uitkomt wanneer Zlatan naar Ajax terug zou komen, helaas gaat dat niet gebeuren gozer :(
Vind ik leuk
Pimman +7640
vrijdag 9 november 2018 om 23:35
Nee helaas niet Niels!
Vind ik leuk
N.E.C. +520
vrijdag 9 november 2018 om 21:01
Eindbaas!
Vind ik leuk
Edenees80 +519
vrijdag 9 november 2018 om 21:08
"Baas" boven baas..
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 21:10
Ja want Zlatan ÉN Wenger lijkt me écht onmogelijk!
Vind ik leuk
Blindsy +15714
vrijdag 9 november 2018 om 21:17
Milan, I give you... Zlatan.
Vind ik leuk
Smithsonian +37557
vrijdag 9 november 2018 om 21:22
Niet meer aan beginnen.
Vind ik leuk
Marco S +6541
vrijdag 9 november 2018 om 22:17
Ajax moet hem pakken.. cl waardige boost..
Vind ik leuk
Vrolijkje +1566
vrijdag 9 november 2018 om 23:41
Dat zal een mooi schouwspel zijn.
Ajax een pingel,tadic die de bal opeist.
Kijken hoe lang het duurt voordat zlatan em duidelijk maakt dat ie netjes buiten de 16 moet wachten.
Vind ik leuk
kloakatv +80
vrijdag 9 november 2018 om 23:49
Van de Vaart weet waar Zlatan tot in staat is!
Vind ik leuk
Marco S +6541
zaterdag 10 november 2018 om 00:54
Heerlijk! Ik zie het voor me..
Nu flappie en overmars nog
Vind ik leuk
Gerro +7932
zaterdag 10 november 2018 om 00:21
Die voetbalt tot zijn 40 ste
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
zaterdag 10 november 2018 om 21:46
Zlatan is een baas!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws