Ibrahimovic: Er is interesse vanuit Europa, dat is geen geheim

    Ibrahimovic: "Er is interesse vanuit Europa, dat is geen geheim"

    woensdag 7 november 2018 om 22:30

    Zlatan Ibrahimovic wordt in verband gebracht met een terugkeer naar Europa, maar de Zweedse superster houdt zich niet bezig met een vertrek bij LA Galaxy. Onder meer AC Milan zou geïnteresseerd zijn.

    "Er is interesse vanuit Europa, dat is geen geheim", laat Ibrahimovic weten, geciteerd door onder meer The Daily Mirror. "Maar mijn prioriteit ligt bij LA Galaxy." Wel erkent de oud-Ajacied dat hij met de Amerikaanse club in gesprek is over zijn toekomst. Hij heeft nog een contract tot eind 2019. "Zij hebben wensen, ik heb wensen. Maar ik ben positief en optimistisch."

    "Er zal altijd interesse zijn. Dat is normaal", vervolgt Ibrahimovic, die voor 22 goals en 7 assists tekende in 29 duels. Toch wist LA Galaxy zich niet te plaatsen voor de beslissende fase in de MLS. Het seizoen zit er daardoor al op voor de spits, maar een verhuur ziet hij niet zitten. "Als ik speler van LA Galaxy ben, ben ik speler van de club en gaat al mijn aandacht daar naar uit."

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 22:33
    Almelo zal je warm ontvangen
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 00:17
    😁😁😁😁 Alsof Heracles aan zijn eisen kan voldoen.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    woensdag 7 november 2018 om 22:34
    Dat zou echt wel baas zijn als die in Europa weer te zien is
    Vind ik leuk
    Roya +1473
    woensdag 7 november 2018 om 22:45
    Ik als Feyenoorder met een hekel aan ibra kan ook niet anders concluderen dat hij wel een grote speler is geweest en is momenteel

    Al vind ik zijn gedrag wel heel arrogant ken een club die er van houden maar hoop niet dat hij er weer gaat spelen voor de ED
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9587
    woensdag 7 november 2018 om 22:48
    Ik als Feyenoorder vind het wel een baas. Praatjes "tot en met" ja. Maar als er 1 het waar maakt is hij het wel. Prima.
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    woensdag 7 november 2018 om 23:26
    Ruilen voor Vermeer ?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 23:32
    Zij hebben wensen en ik heb wensen.
    Oh oh daar weten ze bij PSG alles van.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:12
    Ja koekkoek, maar als je wat voorstelt mag je ook wat eisen!!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 00:15
    Hey Zwolfje dat was cynisch bedoeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 08:10
    Milan kan alleen maar dromen van hem. En dan las ik ook nog, mocht ie op huurbasis naar Milan gaan moet hij genoegen nemen met een reserverol achter Higuain😂😂😂. Geloof je 't zelf? Reserverollen doet Zlatan niet aan. Zeker niet achter Higuain.
    Vind ik leuk
    Johan59 +718
    donderdag 8 november 2018 om 08:57
    Ja hij maakte de winnende in de klassieker een jaar of 12 geleden 1-2 geweldig ik zat ik vak K dan is het wel uitkijken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws