Koeman countert kritiek uit Berlijn: Ik ga deze lieve jongen leren kennen

Koeman countert kritiek uit Berlijn: "Ik ga deze lieve jongen leren kennen"

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 20:52ma 12-11-2018 om 20:52

Bondscoach Ronald Koeman is er vrijwel zeker van dat hij Javairo Dilrosun minuten gunt tijdens de komende interlandperiode. Dat Hertha BSC-trainer Pal Dardai sceptisch is over de oproep van zijn pupil, zegt Koeman weinig.

Dardai liet eerder op de dag weten dat een interlanddebuut van Dilrosun wat hem betreft te vroeg zou komen. "Ja, zijn trainer is kritisch op hem. Maar wij hebben Javairo aan het werk gezien. Arnaut Groeneveld is geblesseerd en hij is zijn vervanger", liet Koeman weten tijdens de persconferentie van maandag, geciteerd door het Algemeen Dagblad.

Koeman heeft bij Jong Oranje-bondscoach Erwin van de Looi informatie ingewonnen over Dilrosun. "De berichten vanuit Jong Oranje over hem waren positief. Ik heb hem zaterdag op televisie gezien. Hij toont dat hij een talent is", aldus de bondscoach, die Dilrosun een 'lieve jongen' noemt. "En ik ga deze lieve jongen leren kennen."

Poll

Terecht dat Dilrosun is opgeroepen?

(1287 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 november 2018 om 20:58
Mooi, weer nieuw vers bloed bij oranje. En als ie 1x gespeeld heeft, kan hij niet zo maar voor suriname uitkomen. (volgens transfermarkt is hij ook surinaams)
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:02
Het gaat er niet om dat hij dan niet voor een ander land mag uitkomen.

Of hij is goed genoeg, en materiaal voor oranje, of hij is het niet en dan gun ik hem van harte een interlandcarrière bij Suriname.
Vind ik leuk
The Iceman +14677
maandag 12 november 2018 om 21:11
Zou wel een unicum zijn, daar hoef je niet bang voor te zijn. Momenteel spelen alle selectiespelers in de Surinaamse competitie.
Vind ik leuk
Kuip +9687
maandag 12 november 2018 om 21:11
De trainer van Hertha heeft gelijk. Dit komt voor deze jongen te vroeg. Koeman had Kluivert op moeten roepen.
Vind ik leuk
Laliga +2619
maandag 12 november 2018 om 21:14
Kluivertje speelt indd de laatste wedstrijden prima en maakt minuten dus zeker een kans weer verdient
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 03:27
Die tje is niet nodig toch?
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
dinsdag 13 november 2018 om 08:11
Past wel bij hem vind ik. Klein spelertje die af en toe tegenstanders helemaal gek speelt. Niet overal zo'n probleem van maken joh.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 08:11]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:16
Doe ik niet, ik snap alleen niet waarom het erbij moet, thats all. Het wordt heel vaak denigrerend gebruikt dus vandaar.
Vind ik leuk
Laliga +2619
dinsdag 13 november 2018 om 09:04
Oh god beledigd omdat ik tje zeg? Justin is 1.10m dus vandaar tje , niks denigrerends bedoelt vind het een leuk jong.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:17
Nee nee niks aan de hand, ik vroeg het me af. Excuus, bedankt voor de toelichting
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:30
Kluivert op moeten roepen als wat? Om het gras te maaien hebben ze al mensen
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:22
Hoezo Kluivert niet oproepen..?
Vind ik leuk
kees ee +777
maandag 12 november 2018 om 23:02
is die ook lief ??
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 03:27
Superlief!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:26
Tsja. Het houdt niet over qua aanvallers voor oranje. Wie weet. Ik had nog nooit van die jongen gehoord
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
maandag 12 november 2018 om 21:46
Pal Dardai kan de pot op.
Vind ik leuk
Ditsu Roan +277
maandag 12 november 2018 om 22:24
Hopen op een nieuw talent dat op staat! Ben benieuwd, de naam klinkt wel leuk
Vind ik leuk
WilcoS64 +3212
maandag 12 november 2018 om 22:36
Na 10 duels, waarvan de laatste erg matig, al in Oranje. Dat is inderdaad veel te vroeg.
Vind ik leuk
kees ee +777
maandag 12 november 2018 om 23:01
ronald, . . bijna alle amsterdammers zijn toch lief ??
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:55
Beetje raar verantwoord, Ronald!
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 08:53
Tuurlijk, talent heeft hij..

Nu is het de strijd die ontwikkeld zich het beste..
Kluivert, Groeneveld, ect ect..

De generatie Promess ben ik niet zo weg van, had al stappen moeten zetten en stagneert..
De beste in Rusland en in Spanje op de bank? Ook in het Nederlands elftal wil het eigenlijk nooit vlotten met deze jongen.

Nu het stokje overgeven aan de jongere generatie "Kluivert"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws