'Ziyech kwam bij de eerste training meteen naar me toe om moed in te praten'

    'Ziyech kwam bij de eerste training meteen naar me toe om moed in te praten'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 09:13wo 14-11-2018 om 09:13

    Noussair Mazraoui is vol lof over de manier waarop Hakim Ziyech hem heeft opgevangen bij Ajax 1. Vanaf het eerste moment was er sprake van een klik tussen beide internationals van Marokko, vertelt de rechtsback. 

    "Ik weet blind wat Hakim gaat doen. Ik speel nu een tijdje met hem aan de flank. Als ik hem de bal aanspeel en eroverheen ga, dan weet ik al of hij hem gaat geven of niet", vertelt Mazraoui in gesprek met ELF Voetbal Magazine

    Ook buiten het veld kunnen de twee het goed met elkaar vinden. "Hij is echt een persoonlijkheid. Heeft zijn eigen mening. Een groot hart. Dat merkte ik al meteen vanaf mijn eerste training bij het eerste elftal. Toen kwam hij al naar me toe om me moed in te praten. Dat siert hem."

    Check ook: Ziyech als voorbeeld: "Toen ik bij Ajax kwam vond ik het wel een beetje spannend"

    Plaats een reactie

    Analyse075 +1843
    woensdag 14 november 2018 om 09:25
    Ik zie die twee volgend seizoen voor 40 miljoen vertrekken naar Valencia.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2296
    woensdag 14 november 2018 om 10:03
    Per stuk bedoel je?
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5592
    woensdag 14 november 2018 om 13:36
    Ja Mazraoui zou ik er ook gratis bij geven :)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:27
    Dan weet ik of hij hem geeft.... of niet...
    Das meestal zo he?!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4780
    woensdag 14 november 2018 om 10:48
    Niet meestal maar altijd ;o)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:02
    Nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:29
    Warme vrienden club,
    Blijkt maar weer.
    Op naar t kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Echt? +3905
    woensdag 14 november 2018 om 09:33
    De Afrikacup?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17250
    woensdag 14 november 2018 om 10:28
    Omdat twee Marrokanen elkaar opzoeken in een Nederlands team?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 10:36
    Is dat raar soms....
    Mogen twee blonde Denen dat alleen?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17250
    woensdag 14 november 2018 om 10:40
    Waar zeg ik dat? Hij heeft het over vrienden club. Dat lijken me er meer dan twee.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9473
    woensdag 14 november 2018 om 10:57
    Ach dat spelers als de Ligt, Donny en Frenkie over Hakim praten is het niks anders. Ik vind dat Hakim niet weg moet en net als Luuk moet beseffen dat Ajax het beste voor hem is!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 10:48
    Kan hij dit niet persoonlijk vertellen aan Ziyech? Hij zit ondertussen met zijn hele arm er al in...
    Vind ik leuk