Koeman bij Fenerbahçe: 'Ik zocht een avontuur en heb er wel één gekregen'

    Koeman bij Fenerbahçe: 'Ik zocht een avontuur en heb er wel één gekregen'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 17:25wo 14-11-2018 om 17:25

    Erwin Koeman mag voorlopig blijven bij Fenerbahçe. Sinds hij het stokje overnam van Philip Cocu gaat het aanzienlijk beter met de Turkse topclub. Koeman blijft er echter nuchter onder.

    Sinds Koeman aan het roer staat zijn er louter positieve geluiden over de trainer. "Goed voor mij, zulke commentaren, maar zolang ik niet officieel ben geïnformeerd, kan ik niets zeggen", aldus Koeman tegenover Voetbal International.

    Volgens Koeman zijn de betere prestaties in eerste instantie te danken aan de spelers. "Zij zijn het toch die het op het veld moeten doen. Iedere coach heeft natuurlijk zijn eigen persoonlijkheid en manier van werken, maar dan nog ben je afhankelijk van je spelers", blijft hij bescheiden.

    Zolang Koeman trainer is bij de Turkse topclub, probeert hij er vooral van te genieten. "Toen ik afgelopen zomer de kans kreeg, trok het avontuur meteen. (...) Wat dat betreft ben ik niet teleurgesteld. Ik zocht een avontuur en heb er wel één gekregen."

    Plaats een reactie

    Ianvv013 +54
    woensdag 14 november 2018 om 17:28
    Cocu zal hem niet meer uitnodigen op zijn verjaardag, denk ik zo
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:29
    En ook niet met de kerst ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    woensdag 14 november 2018 om 17:32
    Waarom niet? Koeman heeft nog bij hem gevraagd wat hij zou doen.
    Cocu lijkt me ook wel realistisch genoeg om dit te begrijpen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:39
    Cocu heeft Koeman zelf het advies gegeven te blijven. Dus jou reactie slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:44
    Klagen over iemands reactie met zo’n naam. Het moet niet gekker worden. Deze man is verantwoordelijk voor tig duizend doden!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:59
    Zijn baard is niet verantwoordelijk voor al die doden hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Iets met de context begrijpen....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:36
    Precies wat je zegt.....zou je zelf ook kunnen doen. Het is maar net in welke context je het ziet.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:24
    Wie zegt dat hij Osama bedoelt?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 03:05
    Like I give a shit what u think.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:19
    Stoere jongen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    woensdag 14 november 2018 om 17:29
    Misschien zijn ze bezig met een lucratief contract voor hem op te zetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:32
    nu het salaris nog omhoog
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:33
    Goede opvolger van Buijs na afloop van zijn contract. Dan daarna mooi doorstromen de organisatie in bij Groningen.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    woensdag 14 november 2018 om 18:41
    Dat zou voor Groningen goed zijn denk ik , wordt tijd Fc Groningen stap omhoog gaat , vroeger waren de grote clubs zenuwachtig als ze naar Oosterpark moesten, Eikelkamp , Meijer met die kont , jullie hadden toen ook zo yoegoslaaf met baard djuro...... zoiets wat een voetballer was dat , als kind op het puntje van stoel Groningen in de Europacup 3 toen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:39
    Bewijst toch maar weer dat. Een trainer wel het verschil kan maken. Vind het leuk voor Koeman en ik denk dat Philip Cocu hem dat ook wel gunt.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:58
    Koeman en Cocu hebben dat volwassen onder elkaar besproken .
    Cocu weet ook wel dat het Koeman veel geld zal schelen als hij solidair zou zijn .
    Dus onder elkaar is dat top geregeld .
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:07
    Betere trainer dan Cocu? Of gaan die verwende gasten voor Koeman wél hun best doen?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:08
    Zou wel leuk zijn als hij in ieder geval het seizoen mag afmaken. Resultaten zijn goed tot nu toe.

    Het lijkt erop dat ze voor Koeman dus wel die extra meters willen maken, die ze niet voor Cocu wilden. Of ou dat toch aan de tacktiek gelegen hebben dat ze zich niet prettig voelde bij Cocu zijn tacktiek.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:39
    Zal een combinatie van beiden zijn. Tactiek en Cocu
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:48
    Misschien wel ja gewoon geen klik.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:33
    Fijn voor hem , Cocu had trouwens toestemming gegeven om zijn plaats over te nemen en zei dat hij er voor moest sportief van Philip en moedig van Koeman.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33942
    woensdag 14 november 2018 om 18:49
    Zegt genoeg over Cocu.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:58
    Succes man👍
    Vind ik leuk
    Omam-Biyik +296
    woensdag 14 november 2018 om 22:24
    Dat is nog eens een positieve instelling van Erwin Koeman :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws