Guidetti flirt: 'Het is een enorme club met zeer gepassioneerde supporters'

Guidetti flirt: 'Het is een enorme club met zeer gepassioneerde supporters'

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 14:48do 15-11-2018 om 14:48

John Guidetti staat in de nadrukkelijke belangstelling van Galatasaray. De Zweedse oud-spits Johan Elmander, scout bij de Turkse club, zou Guidetti hebben aanbevolen. Guidetti ziet een eventuele transfer wel zitten.

Verschillende Turkse media, waaronder Milliyet, melden dat Galatasaray Guidetti nauwgezet volgt. Op de vraag of hij contact heeft gehad met Elmander, antwoordt Guidetti ontkennend. "Nee, dat heb ik niet. Ik heb mijn agent alles laten regelen. Ik focus op het voetbal. Dat is wat ik erover te zeggen heb", aldus de oud-Feyenoorder tegen Fotbollskanalen.

Toch is Guidetti onder de indruk van de Turkse grootmacht. "Galatasaray is een enorme club. Een geweldige club met supporters die absoluut ongelooflijk zijn en voetballers die erg getalenteerd zijn. Het is een zeer gepassioneerde club."

Guidetti zit op het moment voornamelijk op de bank bij zijn club Alaves. "Op de trainingen gaat het goed en doe ik mijn ding, maar ik begrijp volledig dat hij (Abelardo Fernández, red.) op dit moment niets verandert. We staan tweede in de competitie en hebben meer punten dan Real Madrid. Dan begrijp ik dat je een winnend concept niet aanpast."

Poll

Zou Guidetti perfect passen bij Galatasaray?

(808 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 15 november 2018 om 14:52
Feyenoord moet hem terug halen en snel.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5832
donderdag 15 november 2018 om 15:00
Indd van harte welkom
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
donderdag 15 november 2018 om 22:10
Koekkoek heeft het goed gezien ja gauw terug huis halen in de vertrouwde kuip
Vind ik leuk
Martinnat +983
donderdag 15 november 2018 om 14:55
Praat die weer over Feyenoord onze Johnnie
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 14:55
Huh? Maar Guidetti heeft zich sinds zijn vertrek bij Feyenoord toch niet meer op voetbal gefocussed?
Vind ik leuk
Psv1989 +2418
donderdag 15 november 2018 om 15:02
vind meer een pluim waard dat Alaves 2e staat
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 14:56
Kijk Locadia hij heeft in iedergeval respect voor de keuze van de trainer.
Vind ik leuk
Johan59 +1257
donderdag 15 november 2018 om 15:02
Die vent zegt gewoon wat ze graag horen willen, en op zuid zijn ze maar wat blij met zoon man, die is er na Koen niet meer geweest
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
donderdag 15 november 2018 om 15:30
Zeg dan gewoon niks.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 15:06
Hahaha, lekker die Zweden.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
donderdag 15 november 2018 om 15:45
Is niks voor Gaynetniet. Kan niet tegen fluitconcertjes.
Vind ik leuk
Orphen89 +4025
donderdag 15 november 2018 om 16:42
Ik denk dat hij met zijn persoonlijkheid en "Clubliefde" al snel een publiekslieveling is daar, hij houdt er geloof ik van om het publiek op te jutten.
Daarbij is hij ook goed in tegenstanders afkraken en dat vinden ze ook leuk in Turkije.
Vind ik leuk
NvC +9672
donderdag 15 november 2018 om 16:02
Perfecte match lijk me!
Vind ik leuk
Aggie +2
donderdag 15 november 2018 om 16:03
Een vreselijk irritant ventje, lekker op het bankje blijven zitten, krijgt die warme billen van! Wat een etterbak!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 16:06]
Vind ik leuk
Wurmpie +309
donderdag 15 november 2018 om 18:34
Geen 1speler past in zo'n competitie
Vind ik leuk
Vooruit +339
donderdag 15 november 2018 om 22:52
Doe het niet. Feyenoord moet geen middelmaat spelers halen of terughalen. Laat Dirk Kuijt het aankoopbeleid van Martin van Geel overnemen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws