Jan Smit in kleedkamer van 'tegenstander' Heracles: 'Waar slaat dat nou op?'

    Jan Smit in kleedkamer van 'tegenstander' Heracles: 'Waar slaat dat nou op?'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 23:33do 15-11-2018 om 23:33

    Jan Smit, voorzitter van de raad van commissarissen van de KNVB, wekte rond Heracles Almelo - Feyenoord veel verbazing. De voormalig preses van de Almelose club was voor het duel te vinden in de kleedkamer van de thuisploeg.

    "Hij liep met iedereen te praten en liep richting de kleedkamer van Heracles. Ik vind dat persoonlijk heel gek", zegt commentator Mark van Rijswijk bij Voetbalpraat op FOX Sports. Vooral het moment is ongelukkig: de Eredivisie-clubs stemden donderdag over de 'veranderagenda'. Heracles geldt als een van de grootste tegenstanders van een verbod op kunstgras in de Nederlandse competitie.

    "Als voorzitter van de rvc van de KNVB doe je dat toch niet vier dagen daarvoor", stelt ook Vincent Schildkamp. "Waar slaat dat nou op? Internationaal slaan we wel weer een modderfiguur." De Eredivisie-clubs bereikten geen akkoord over het kunstgras-dilemma. De oude club van Smit stemde tegen. Dat terwijl zijn huidige werkgever voorstander is van natuurgras. 

    Plaats een reactie

    Quaresma +5802
    donderdag 15 november 2018 om 23:44
    Lekker een gezonde Beneliga starten met echt gras. Daarnaast iedereen met kunstgras weren en lekker laten meedoen met de amateurs.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Was het maar altijd zo makkelijk ;-)
    Vind ik leuk
    Quaresma +5802
    donderdag 15 november 2018 om 23:47
    Komt meer door frustratie deze reactie. Is toch te gek voor woorden dit?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:48
    Snap niet dat de FIFA kunstgras goedkeurt...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 23:51]
    Vind ik leuk
    Quaresma +5802
    donderdag 15 november 2018 om 23:49
    Deze reactie had je al geplaatst en daarna verwijderd. Wil je hoog staan met je reactie om likes te krijgen?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:52
    Ging iets fout
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:53
    Zelfs de grootste eikel krijgt hier likes, dus likes krijgen zegt niets...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:43
    Weet er 1 die al zijn posts liked met zijn eigen trolllenleger. De oppertroll uit EIhoven 🥚🥚🥚🥚
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 05:46
    Heb je het over Stratumseind?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:40
    Blijkbaar ben jij geen haar beter, zo te lezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 01:49
    Het is zijn reden van bestaan. Dat waren zijn woorden althans. Hij word er gelukkig van als iemand op hem reageert of likes geeft.

    Oude eenzame lul met vingers is het.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 01:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 05:50
    Niks mis met Stratumseind...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 05:56
    .
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 01:50
    Er zijn landen waar het klimaat voor echt gras echt belabberd is, dus kan me voorstellen dat ze daar wel kunstgras toestaan. Misschien moet de fifa eens de regelgeving bijspijkeren dat deze uitzondering enkel telt wanneer je in een land speelt waar dit ook echt een probleem is. Als het niet op deze manier kan, dan moet de knvb misschien eens een andere weg proberen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5236
    vrijdag 16 november 2018 om 06:35
    Klopt maar Nederland is een ideaal land voor gras, niet voor niets ligt er Nederlands gras in stadions over de hele wereld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:48
    Het moet inderdaad niet gekker meer worden. Het lijkt wel maffia, zo boven de gevestigde autoriteiten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:18
    Zowiezo in interland weekend zou een soort beneliga wel leuke potjes kunnen opleveren. De gelijke nummers van de ranglijsten tegen elkaar laten spelen/oefenen =) beetje supporter vermaak!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Grote bendes overal. Niemand word vrolijk van kunstgras, behalve dwazen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:51
    Ik snap ook heel goed dat Robin van Persie, op zijn prachtige oude dag, géén zin heeft om op die motorcross baan een potje voetbal te gaan spelen
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Ben helemaal klaar met kunstgras.
    Hier worden gewoon vieze spelletjes gespeeld.
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    donderdag 15 november 2018 om 23:52
    Jan Smit is voor mij niks waard, zijn geld verdiend met zijn deurwaarderskantoor waar hij de mensen gigantische woekerbedragen liet betalen wanneer hij een schuld moest incasseren. Gerechtsdeurwaarder, wil je dat als inkomstenbron hebben dan ben je een koud en gevoelloos mens!

    Ik heb gelukkig het voordeel dat ik geen last van dat tuig heb, tienduizenden mensen in Nederland wel, die alleen maar meer in de ellende komen door dat soort gasten!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    vrijdag 16 november 2018 om 00:26
    Zal me ook niets verbazen als deze "Smit" aandelen heeft bij TenCate Grass en GreenFields. Volgens mij ook de leverancier van het kunstgras bij Heracles.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 00:28
    Smit en Leegebeke is denk ik het netste deurwaarderskantoor waar ik ooit mee te maken heb gehad.
    Ik heb een schurfthekel aan deurwaarders maar er was er geen een zo correct en coulant als die van Jan Smit.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30317
    vrijdag 16 november 2018 om 00:39

    De netste deurwaarder waar jij mee te maken hebt gehad? Dat voorspelt niet veel goeds, Ruud wanbetaler? :)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 00:46
    Ooit wat problemen met de huurbaas gehad waardoor er ook wat andere rekeningen niet betaald konden worden. Is uiteindelijk allemaal goedgekomen gelukkig.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30317
    vrijdag 16 november 2018 om 00:47
    Gelukkig maar, hopelijk overkomt het je geen tweede keer meer.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 00:48
    Dat hoop ik ook, de ellende die die deurwaarders veroorzaken wens je niemand toe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:27
    Maar goed dat je geen koophuis had. Hypotheekverstrekkers zijn onvoorbiddelijker dan huisbazen.
    1. Mensen met een laag IQ kunnen makkelijk schulden maken en dan wordt er in eerste instantie een incassobureau en daarna een deurwaarder er op afgestuurd, later pas een hulpverlener. Leuk, hè Smit, verdienen aan dat soort mensen.
    2. Trek bij het bedrijf of instantie meteen aan de bel. Meeste staan open voor een betalingsregeling. Verdient Smitje niks aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:34
    Niet alleen mensen met een laag IQ maken teveel schulden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:44
    Klopt, maar die weten half niet wat ze zichzelf aandoen. Mensen met een hoger intellectueel vermogen wel.
    Gelukkig er nog nooit mee te maken gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:13
    Ik gelukkig ook niet maar soms kan het raar lopen.
    Sommige mensen hebben gewoon hulp nodig, en het verhogen van rekeningen of het geven van boetes helpt dan zeker niet.
    Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat dit private instellingen zijn. Idem met de zorg en energiebedrijven.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3434
    vrijdag 16 november 2018 om 00:48
    Hoezo afgeven op een deurwaarder ? De verantwoording ligt toch bij de mensen zelf door op tijd te betalen, of contact te zoeken met bedrijf/instantie voordat een vordering doorgezet wordt. Men is op de hoogte van wat er gebeurt indien er niet betaald wordt. En natuurlijk zijn er altijd uitzonderlijke situaties, maar voor het grootste percentage ligt de schuld toch echt bij de wanbetaler.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 00:51
    Het gros van de deurwaarders zijn ronduit onredelijke hufters. Dan kun je nog zo'n goede wil hebben, met die klootzakken is geen land te bezeilen.
    Alleen al het gore lef dat ze hebben om tussen de 50 en 100 euro voor een brief die ze sturen te vragen. Dat volk moet een keer keihard aangepakt worden.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3434
    vrijdag 16 november 2018 om 00:59
    Als ze die verhoging niet zouden doen, en er een tientje bovenop gooien ofzo , dan zou het grootste gedeelte schijt eraan hebben en vordering lekker richting deurwaarder laten gaan. Nu zijn er toch nog veel mensen die dan opeens wel een regeling kunnen treffen als er gedreigd wordt met Deurwaarder. Vergeet niet dat voordat er een vordering wordt doorgezet, de desbetreffende cliënt al verscheidene herinneringen en aanmaningen heeft gehad. Naar mijn inziens is het juist goed dat dit soort bureau's hun werk doen , zo krijgen bedrijven vaak toch nog hun geld voor een product of service die ze hebben geleverd. Waarom zouden bedrijven de klos moeten worden van wanbetalende klanten?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 01:02
    Het gaat niet om de bedrijven die verhoging op een rekening doen, dat is niet meer dan logisch.
    Die deurwaarders die verhogen met ieder envelopje wat ze de deur uit doen de rekening met 50/100 euro, en ze sturen je er het liefst iedere week 1. Dat is gewoon ongegeneerd mensen naaien en ze dieper in de shit drukken. Als je het met die wanpraktijken eens bent heb je echt geen hart.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3434
    vrijdag 16 november 2018 om 01:17
    Ik snap wat je bedoelde. En bedoelde zelf , dat als deurwaarder een boete van €10 zou opleggen, het niemand zou uitmaken dat vordering naar deurwaarder gaat want €10 op zo n bedrag maakt dan toch niet meer uit. En als de desbetreffende persoon na brief 1 van de deurwaarder contact zoekt en een regeling treft, volgen er geen brieven meer met verhogingen. Ik snap je principe wel , maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de klant zelf. Zorg dat je zaakjes geregeld zijn , en dat is ook mogelijk met dikke schuld , dan ga je verhoging tegen. Al denk ik dat we hier de hele nacht verder over kunnen discussiëren zonder eruit te komen. En begrijp jouw punt ook zeer zeker wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 01:23
    Het iets verhogen van de rekening wanneer ze die voor de klant moeten incasseren daar kan ik wel begrip voor tonen, iedereen wil namelijk zijn geld zien. Zoals Ruud al aangeeft dat ze iedere brief die ze naar je huis sturen er 100 bovenop komt, dat is toch te zot voor woorden.
    Gelukkig heb ik zelf geen schulden, de mensen die dat wel hebben en er komt steeds maar weer 100 euro per brief bovenop die komen daar alleen maar meer van in de problemen, gekkenwerk.. die deurwaarders worden slapende rijk op die manier.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3434
    vrijdag 16 november 2018 om 01:29
    Vaak worden dat soort kleine boetes al door het bedrijf zelf opgelegd tijdens het herinnering en aanmaningsproces. Indien deurwaarders niet te werk gaan zoals ze dat doen , dan zouden zoveel bedrijven en mkb"ers in de problemen komen , omdat klanten wel afnemen maar niet betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 02:09
    Ik begrijp best wat je bedoeld, alleen zijn er natuurlijk genoeg die in de geldproblemen komen door verschillende omstandigheden en die zou je toch veel beter kunnen helpen met een aflossing zonder absurd hoge kosten erbij op te tellen.
    Wanneer iemand zijn schuld niet kan betalen door wat voor omstandigheid dan ook, hoe moet iemand dan zijn schuld aflossen wanneer het zo extreem wordt verhoogd?

    Ik heb me er net eens in verdiept en dan schrik je toch erg. Wanneer ze bij iemand beslag legen op de meubilair en dat gaan verkopen, lopen die kosten tot over de 1000 euro op bovenop de schuld.

    Stap Beslag op inboedel (tarieven 2018) Kosten
    1 Betekening executoriale titel (vonnis, dwangbevel) aan debiteur € 77,95
    2 Betekening beslagexploot aan debiteur en opmaken proces-verbaal van beslag. De deurwaarder moet nauwkeurig beschrijven op welke goederen hij beslag legt. € 106,54
    3 Betekening proces-verbaal aan schuldenaar binnen drie dagen na inbeslagneming (vaak wordt dit samengevoegd met het beslagexploot) € 68,58
    4 Aanzegging dag en uur van de verkoop (samen met proces-verbaal of binnen 3 dagen na betekening daarvan) € 64,08
    5 Aankondiging verkoop door aanslaan biljet (aanplakken op raam of deur) € 80,15
    6 Aankondiging verkoop in dagblad* € 500,00
    7 Openbare verkoop € 280,49
    Totaal € 1177,79

    Zoals ik zeg, gekkenwerk en daardoor komen mensen verder in de problemen, ik ben het met Ruud eens, het zijn wanpraktijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:04
    Ik wil er niet te veel over kwijt maar geloof mij dat ook als je er alles aan wilt doen er belachelijke verhogingen of dingen gebeuren.
    Bv.
    1. Ik had een rest schuld op mijn huis ongeveer 20k naar vehooging werd dit bijna 50k...
    2. Als jij je zorg premie niet kan betalen dat word je geregristreerd als wanbetaler wat resulteert is een boete op je zorg premie wat er eigenlijk op neer komt dat je dubbele zorgpremie gaat betalen.

    Typisch nederlands kun je je premie niet betalen, ok dan ga je maar het dubbele betalen en als die boete nu wordt gebruikt om je achterstand weg te werken maar dat is ook niet zo.

    Ik ben gelukkig over een half jaar eindelijk weer vrij maar nederland is helemaal gek geworden bij het innen van schulden.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3434
    vrijdag 16 november 2018 om 17:32
    Gaf in een van mijn eerste posts aan wel gelijk aan , uitzondering daargelaten.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +523
    vrijdag 16 november 2018 om 00:51
    Wat een stomme reactie kerel. Als we allemaal eerlijk, oprecht en de afspraken met elkaar gewoon nakomen, dan hebben we helemaal geen deurwaarder nodig! Je zal maar een kleine ondernemer zijn, op goed vertrouwen lever je wat, er wordt niet betaald, je komt de klant tegemoet om een betalingsregeling te treffen, er wordt ondanks de afspraken nog steeds niet betaald, aanmaning na aanmaning verdwijnt bij het oud papier. Wat moet je dan! Ben jij zo naïef om te denken dat we deze beroepsgroep dan niet nodig zijn!
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    vrijdag 16 november 2018 om 01:05
    Ja en de nee! Er zijn genoeg gezinnen die in de financiële problemen komen door omstandigheden! Zo ken ik iemand die zijn baan verloren heeft en 4 maanden later de deurwaarder aan zijn deur had staan, een rekening van nog geen 500 werd met alle kosten verhoogd naar 1500 euro. Deurwaarder je moet het maar willen zijn.

    De klant komen ze tegemoet wanneer ze eerst de kosten dusdanig hebben verhoogd. Oplichters dat zijn het!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    vrijdag 16 november 2018 om 01:12
    Het heeft al lang niks meer met het verschuldigde geld terugkrijgen te maken. Mensen zoveel mogelijk uitknijpen is het enige waar deurwaarders op uit zijn.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +523
    vrijdag 16 november 2018 om 13:57
    We leven in Nederland, een land waar je met veel ondernemers en schuldeiser afspraken kunt maken. Als je in een situatie komt zoals jij geschetst hebt, kun je met deze argumenten altijd afspraken maken (zonder deurwaarder) met de schuldeiser! Want ook de schuldeiser heeft één belang, dat is dat hij betaald krijgt. Kortom je moet als crediteur je (betalings)afspraken nakomen en niet de schuld op zijn beloop laten. Dat zie je heel veel bij mensen met financiële problemen terwijl hel helemaal niet nodig is.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4981
    vrijdag 16 november 2018 om 06:47
    Of je wordt door een scheiding helemaal uitgekleed door deze fijne mensen. Zijn stuk voor stuk koude mensen met een enkele uitzondering daargelaten. Niet elke "wanbetaler" komt door zn eigen fout in de problemen alleen dat maakt voor een deurwaarder weinig tot niets uit.
    Vind ik leuk
    Eanske +114
    vrijdag 16 november 2018 om 07:31
    Accepteer gewoon dat Jantje Smit een afschuwelijke kwalbak is en dat het niet gek is dat Almelo dan de stad is die hem op handen draagt.
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    vrijdag 16 november 2018 om 11:45
    Nog erger is het als het een andere ondernemer is met nog niet betaalde maar wel geleverde artikelen en die dan vrolijk een doorstart maakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:54
    Zo! Dit wist ik niet, kan je hier nog meer over vertellen? Is jan smit dan toch echt maffia?
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    vrijdag 16 november 2018 om 01:07
    Die kerel heeft zijn vermogen verdiend met zijn deurwaarderskantoor, ze schatten zijn vermogen op 50 miljoen euro. Allemaal verdiend met zijn woeker praktijken!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    vrijdag 16 november 2018 om 01:00
    De Dirk Scheringa van het oosten dus.
    Vind ik leuk
    Harry.f +342
    vrijdag 16 november 2018 om 02:43
    De wereld is hard vriend, geen schulden maken en zorgen dat je nooit in hun handen geraakt!
    Vind ik leuk
    Echt? +3860
    vrijdag 16 november 2018 om 07:17
    Gewoon je schulden betalen, heb je geen last van deurwaarders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 20:12
    Of gewoon werken en je dingen betalen!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Die modderfiguur sloegen we al even:
    Holland, 'the plastic grass competition nation'.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 23:50]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6833
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Dat zal altijd het probleem blijven bij de KNVB. Je moet mensen uit de voetballerij daar neerzetten, anders krijg je volleyballers. Nadeel is dat ze altijd een zwak blijven houden voor de eigen club. Was destijds al met Kesler en zal altijd zo blijven. Van Praag, Gudde. Allemaal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    donderdag 15 november 2018 om 23:51
    Het is pas een probleem als ze voorgetrokken worden.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6833
    vrijdag 16 november 2018 om 00:00
    Hoe bewijs je dat? Het vermoeden is er al heel snel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    vrijdag 16 november 2018 om 00:10
    Als hij stiekem iets wil regelen doet hij dat wel zonder camera's erbij lijkt me.
    En als je mensen uit het voetbal wilt hebben ze nou eenmaal eerder bij clubs gewerkt. Dat betekent dan toch niet automatisch dat ze die club(s) voor gaan trekken?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6833
    vrijdag 16 november 2018 om 00:12
    Ik zeg ook niet dat ze die clubs voortrekken. Ik zeg dat ze er een zwak voor blijven houden. En dat kan snel resulteren in een vermoeden van voortrekken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    vrijdag 16 november 2018 om 00:14
    Ja, maar als er niet wordt voorgetrokken maakt dat niet uit. Je kunt ook volleyballers aanstellen. Dan heb je dat niet. Of Bert van Oostveen.
    Vind ik leuk
    DeSjaak +167
    donderdag 15 november 2018 om 23:46
    Man man man. Wat een gezeur. Als je bij je oude werkgever bent, die een andere mening heeft dan je nieuwe werkgever, mag je dan niet even contact hebben met je oud collega’s.

    Heracles heeft zichzelf wel tot pispaal gemaakt door tegen te stemmen. Jammer! 1 tegen zou toch niet voldoende moeten zijn om het tegen te houden over te stappen op natuurgas.
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    vrijdag 16 november 2018 om 12:05
    Er is helemaal niet gestemd over alleen natuurgras, je weet helemaal niet hoeveel tegenstemmers er dan zouden zijn. Alleen omdat ze er niet over gestemd hebben dan kun je wel aanvoelen dat er geen afdoende meerderheid voor een verbod was.
    Het is de schuld van de top3, die verdelen de clubs in groepjes en bedenken dat elk groepje voor een wijziging moet zijn. Het betekent wel dat Ajax en PSV samen een veto hebben, maar het betekent ook dat je minstens 3 clubs met kunstgras zo ver moet hebben dat ze in een vlaag van verstandsverbijstering tegen kunstgras stemmen. Maar dat was in de oude situatie met 5/6 natuurlijk ook zo, dus de top3 heeft toch een soort van veto bemachtigd. Maar wie kan zich voorstellen dat een voorstel er ooit doorkomt als twee van de drie topclubs tegen zijn. Gerommel om die stemverhoudingen toen aan te passen, klinkt ook als bedoeld om te rommelen. Dadelijk worden Heerenveen, Groningen, Utrecht en Vitesse het eens en wordt er nooit meer een besluit aangenomen als die 4 het niet willen.
    Vind ik leuk
    zomer +1287
    donderdag 15 november 2018 om 23:47
    Tja lekkerbetrouwbate gast die Smit
    Hij zit alleen maar met goeie bedoelingen voor Heracles bij de KNVB
    Ik vind het maar een engerd
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    donderdag 15 november 2018 om 23:48
    Wat een onzin, die man heeft zich jarenlang voor heracles ingezet dat die dan even met de mensen gaat praten die hij (de meeste) goed kent is gewoon normaal... Gaat VP nu ook al de meninkjes van zeer middelmatige voetbalcommentatoren neerzetten als iets van belang?
    Vind ik leuk
    Jp02 +148
    donderdag 15 november 2018 om 23:52
    Hij heeft d'r verdomme 20 jaar ongeveer gewerkt is toch logisch dan ofnie?
    Vind ik leuk
    yuuup +9862
    vrijdag 16 november 2018 om 01:05
    Natuurlijk is dat logisch. Net zoals het ook logisch is dat hij zijn grote liefde nooit hun kunstgras zal afpakken. Dat wou hij waarschijnlijk even meedelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 01:06]
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    vrijdag 16 november 2018 om 12:07
    Hij stemt niet, dat doen de clubs. Dadelijk ook de KKD-clubs, en de spelers, en de coaches volgens mij ook, maar niet de KNVB.
    Vind ik leuk
    munkikiii +2142
    vrijdag 16 november 2018 om 00:05
    Die paardenbek is sowieso niet lekker bij zijn paasei
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:16
    Ja FC ten Cate werkt zeer nauw samen met Jan Smit...
    Vind ik leuk
    bert +166
    vrijdag 16 november 2018 om 00:35
    Gewoonweg ervoor zorgen met alle clubs dat Heracles keihard gaat degraderen.probleem opgelost
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 16 november 2018 om 00:44
    Zo makkelijk is dat niet. Dan zou iedereen moeten winnen van Heracles.
    Vind ik leuk
    yuuup +9862
    vrijdag 16 november 2018 om 00:44
    Oh oh oh wat is het toch een circus bij de KNVB. Alles maar dan ook alles wat ze toen is nadelig voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    bert +166
    vrijdag 16 november 2018 om 23:01
    Hoezo is toch een beslissing van de UEFA om kunstgras toe te laten heeft de knvb niets over te zeggen.makkelijk he altijd maar afgeven op de knvb
    Ff nadenken
    Vind ik leuk
    plein19 +2452
    vrijdag 16 november 2018 om 01:33
    Wat een gezeik. De man stemt niet mee. Dat Gudde een afgekeurd stadion weer voor interlands beschikbaar maakt is veel vreemder. Of dat de bekerfinale steeds in de kuip wordt gespeeld.
    Kleine arme clubs hebben meer stemrecht dan hun bijdrage vertegenwoordigd. Daar kan Smit niets aan doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 01:55
    Volgens mij kan juist Smit daar iets aan doen. Inperken die macht! Ma helaas alles wat de knvb wilt moet met 18 stemmen anders gaan ze hun gelijk halen bij het CAS en ben je weer terug bij af. Het Nederlands voetbal word letterlijk gegijzeld door de kleine clubs.
    Vind ik leuk
    plein19 +2452
    vrijdag 16 november 2018 om 07:14
    Precies inperken zou goed zijn maar wordt meteen aangevochten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3513
    vrijdag 16 november 2018 om 07:20
    we kunnen ook gelijk alle macht bij de topclubs leggen en wat een onzin verhaal juist de groote clubs gijzelen de eredivisie omdat ze denken dat het alleen om hun draait
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22049
    vrijdag 16 november 2018 om 06:05
    Ik hoop dat Heracles gaat degraderen maar hoezo slaan we internationaal een modderfiguur? We hebben het over kunstgras.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:20
    Mag een oud voorzitter die een lang verleden heeft bij Heracles wellicht even wat bekenden goedendag zeggen? Niet te bekrompen worden allemaal, hij zal dat toch wel kunnen scheiden?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    vrijdag 16 november 2018 om 07:10
    Het zijn de Eredivisieclubs die overleg hebben gepleegd over oa het uitbannen van kunstgras. De agenda is niet door de KNVB opgesteld en het overleg wordt ook niet door de KNVB voorgezeten.
    De ex-voorzitter van Heracles is blijkbaar nog steeds n graag geziene gast in Almelo, en loopt wat rond achter de schermen. Waarschijnlijk zelfs op uitnodiging.

    Van Rijswijk en Schildkamp zoeken naar iets wat er niet is...
    Vind ik leuk
    Kuip +8457
    vrijdag 16 november 2018 om 07:53
    Die Smit heeft het voor de club Heracles uitstekend gedaan. Maar die boer moet je nooit binnen de KNVB hebben. Hij denkt nooit aan het algemeen belang en voetbal, maar alleen in centen. Hij was toch ooit de incassoman?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 07:58
    Die man heeft zijn hele leven bij Heracles gewerkt en hij mag niet even een praatje maken met spelers of staf?? Nuchterheid is bij deze fox amateurs helaas ver te zoeken. Lekker interessant doen om niks.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    vrijdag 16 november 2018 om 08:08
    Je kunt er ook voor kiezen dat je niet speelt, kost het je drie punten, maar als niemand meer komt spelen.... ben je zo failliet. En hebben we geen clubs meer waar men speelt op kunstgras.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:11
    Ja en heeft de club Heracles minimaal 51 punten zullen ze de playoffs spelen en winnen gezien ze thuis altijd zullen winnen en gaan ze Europa in, daar pakken zij weer geld en worden ze dus sterker. Hebben ze geluk in de beker loten ze ook nog 3x thuis waardoor ze de finale halen en winnen ze de beker ook nog even.
    Vind ik leuk
    rexxo +2152
    vrijdag 16 november 2018 om 08:39
    Stuur hem meteen door naar de dierenarts met zijn 🐴 gebit.
    Dankzij deze clown zit je met die plastic rommel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:21
    controleer zijn bankrekening meer even op de kaaimaneilanden
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:50
    Rare titel. Daar staat dat hij in de kleedkamer staat van de tegen partij en in de tekst als je verder leest, staat dat hij in de kleedkamer van dethuisploeg is geweest, heel erg amateuristische fout.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:09
    Hij mag dus niet binnenlopen bij een ploeg waarbij hij betrokken bij geweest is voor wat 15 jaar? Hij mag niet met iemand praten waar hij 10 jaar mee gewerkt heeft? Jezus man wat een zielig figuuur ben als je daar dingen achter gaat zoeken.

    Zij sprak met de buurman zullen dus wel een affaire hebben soort gezeik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws