'Vitesse komt in zoektocht naar extra spits uit bij bankzitter van Besiktas'

'Vitesse komt in zoektocht naar extra spits uit bij bankzitter van Besiktas'

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 12:08vr 16-11-2018 om 12:08

Cyle Larin staat in de belangstelling van Vitesse. Dat melden enkele media in Turkije, waaronder CNN Türk. De Canadese spits zit momenteel op de bank bij Besiktas.

Larin maakte een klein jaar geleden voor anderhalf jaar miljoen euro de overstap van Orlando City naar Besiktas. In Turkije heeft heeft hij nog niet echt kunnen overtuigen. Ook dit seizoen moet Larin het doen met invalbeurten, waardoor Besiktas mogelijk openstaat voor een tijdelijk vertrek van de 21-jarige spits.

Vitesse hoopt naar verluidt in te spelen op de situatie die lijkt te ontstaan in Istanbul. De Arnhemse club zou interesse hebben in een huurconstructie: Larin maakt in dat geval het seizoen af bij de huidige nummer zeven van de Eredivisie.

De eerste spits van Vitesse, Tim Matavz, brak eind september zijn kuitbeen en is voorlopig nog uit de roulatie. Oussama Darfalou vervangt hem, maar de Algerijnse spits heeft sinds zijn eerste basisplaats niet meer gescoord. "We bekijken de opties om te huren", liet Vitesse-trainer Leonid Slutsky een maand geleden al weten aan de Gelderlander.

Plaats een reactie

rebelkushh +424
vrijdag 16 november 2018 om 12:19
Statistieken zijn niet verkeerd maar ik zou zeggen hou vertrouwen in Darfalou een Buitink. Buitink komt er wel.
Vind ik leuk
VA1 +2660
vrijdag 16 november 2018 om 13:10
Inderdaad. Een spits hebben we het nodig...
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 14:28
Ik zou niet weten waarom die Canadees in een keer beter is dan wat we hebben, dus inderdaad vertrouwen geven aan Darfalou en Buitink
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 12:33
Vincetn Janssen?
Vind ik leuk
rebelkushh +424
vrijdag 16 november 2018 om 12:38
Nee dank je.
Dan nog liever deze Canadees.
Vind ik leuk
3-5-2 +1793
vrijdag 16 november 2018 om 12:53
Vincent Janssen zou voor Vitesse natuurlijk een topspits zijn....

Maar Vitesse heeft het geloof ik niet zo op Nederlanders...
Vind ik leuk
pico323 +7312
vrijdag 16 november 2018 om 13:07
domme opmerking
Vind ik leuk
Iamsterdam +441
vrijdag 16 november 2018 om 14:05
17 Nederlandse spelers in de selectie dus dat valt wel mee, ter vergelijking Psv heeft 14 NL spelers in de selectie
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
vrijdag 16 november 2018 om 19:03
Die kunnen wij niet betalen, en ik denk ook niet dat hij naar Vitesse wil. Dus niet zo'n slimme opmerking dus.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 19:26
Jij bent voor Ajax en Barca. Nou kan je vertellen: Vitesse heeft nog net wat meer Nederlanders in de selectie dan Ajax en veruit meer dan Barca Spanjaarden heeft.

Dus je opmerking raakt kant noch wal.

Van Hintum heeft verklaard dat we veel in het buitenland kijken ivm salariseisen en kapsones van Nederlandse voetballers. Met kapsones bedoel ik dat als ze maar een klein beetje presteren, ze niet weten hoe snel ze bij de club weg moeten komen en daar ook nog moeilijk over gaan doen. Dat moet jou ook niet onbekend in de oren klinken.

Vincent Janssen zou ik toejuichen. Ik geloof nog steeds dat die jongen dat heeft wat een spits kan laten uitblinken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 12:39
Voor anderhalf jaar miljoen? Duurste speler allertijden
Vind ik leuk
Erik-Vites +523
vrijdag 16 november 2018 om 13:19
Die gaat niet komen.....

Andere plekken in het veld genieten de voorkeur om versterking(en) voor te halen...
Vind ik leuk
Edenees80 +503
vrijdag 16 november 2018 om 19:48
Hhhhaaallleennn die Turk
Vind ik leuk
Robvites +11
vrijdag 16 november 2018 om 20:40
Ik zou vaker Buitink inzetten. Darfalou ben ik nog niet van overtuigd moet ook nog beter worden. Alleen huren als duidelijk is dat deze speler voor doelpunten zorgt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws