'Vitesse komt in zoektocht naar extra spits uit bij bankzitter van Besiktas'

    'Vitesse komt in zoektocht naar extra spits uit bij bankzitter van Besiktas'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 12:08vr 16-11-2018 om 12:08

    Cyle Larin staat in de belangstelling van Vitesse. Dat melden enkele media in Turkije, waaronder CNN Türk. De Canadese spits zit momenteel op de bank bij Besiktas.

    Larin maakte een klein jaar geleden voor anderhalf jaar miljoen euro de overstap van Orlando City naar Besiktas. In Turkije heeft heeft hij nog niet echt kunnen overtuigen. Ook dit seizoen moet Larin het doen met invalbeurten, waardoor Besiktas mogelijk openstaat voor een tijdelijk vertrek van de 21-jarige spits.

    Vitesse hoopt naar verluidt in te spelen op de situatie die lijkt te ontstaan in Istanbul. De Arnhemse club zou interesse hebben in een huurconstructie: Larin maakt in dat geval het seizoen af bij de huidige nummer zeven van de Eredivisie.

    De eerste spits van Vitesse, Tim Matavz, brak eind september zijn kuitbeen en is voorlopig nog uit de roulatie. Oussama Darfalou vervangt hem, maar de Algerijnse spits heeft sinds zijn eerste basisplaats niet meer gescoord. "We bekijken de opties om te huren", liet Vitesse-trainer Leonid Slutsky een maand geleden al weten aan de Gelderlander.

    Plaats een reactie

    rebelkushh +289
    vrijdag 16 november 2018 om 12:19
    Statistieken zijn niet verkeerd maar ik zou zeggen hou vertrouwen in Darfalou een Buitink. Buitink komt er wel.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 16 november 2018 om 12:22
    Buitink is wel een talentvolle spits inderdaad, en met Darfalou en Matavs die ook nog terugkomt zou nóg een spits erbij zonde zijn. Dan krijgt Buitink minder kansen en die zie ik wel als toekomstig 1e spits van Vitesse.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +289
    vrijdag 16 november 2018 om 12:36
    Precies dat, hij wordt de nieuwe Ricky v Wolfswinkel :) het is jammer dat Darfalou niet scoort die moet echt aan zijn koppen werken dan is er geen nieuwe spits nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 13:25
    Matavs komt mogelijk niet meer op zijn (oude) niveau terug, misschien wel helemaal niet meer? Helaas maar miss. wel een stukje waarheid- en realiteit?
    Vind ik leuk
    rebelkushh +289
    vrijdag 16 november 2018 om 15:30
    Dat ligt helemaal aan Matavz zelf, hij is wel een echte strijder. Er zijn genoeg spelers geweest die na een lange blessureleed hun oud niveau haalden maar sommige ook niet, Bony is daar helaas een voorbeeld van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:13
    Scheel dat dit een beenbreuk is en geen knieband. Bij band is het vaak (bewuste of onbewuste) angst dat het weer gebeurt en verzwakt gewricht, wat er voor zorgt dat het niveau niet meer gehaald wordt. Daar heb je bij deze blessure toch minder last van.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    VA1 +2027
    vrijdag 16 november 2018 om 13:10
    Inderdaad. Een spits hebben we het nodig...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 14:28
    Ik zou niet weten waarom die Canadees in een keer beter is dan wat we hebben, dus inderdaad vertrouwen geven aan Darfalou en Buitink
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:33
    Vincetn Janssen?
    Vind ik leuk
    rebelkushh +289
    vrijdag 16 november 2018 om 12:38
    Nee dank je.
    Dan nog liever deze Canadees.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1832
    vrijdag 16 november 2018 om 12:53
    Vincent Janssen zou voor Vitesse natuurlijk een topspits zijn....

    Maar Vitesse heeft het geloof ik niet zo op Nederlanders...
    Vind ik leuk
    pico323 +6504
    vrijdag 16 november 2018 om 13:07
    domme opmerking
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +464
    vrijdag 16 november 2018 om 14:05
    17 Nederlandse spelers in de selectie dus dat valt wel mee, ter vergelijking Psv heeft 14 NL spelers in de selectie
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11582
    vrijdag 16 november 2018 om 19:03
    Die kunnen wij niet betalen, en ik denk ook niet dat hij naar Vitesse wil. Dus niet zo'n slimme opmerking dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:26
    Jij bent voor Ajax en Barca. Nou kan je vertellen: Vitesse heeft nog net wat meer Nederlanders in de selectie dan Ajax en veruit meer dan Barca Spanjaarden heeft.

    Dus je opmerking raakt kant noch wal.

    Van Hintum heeft verklaard dat we veel in het buitenland kijken ivm salariseisen en kapsones van Nederlandse voetballers. Met kapsones bedoel ik dat als ze maar een klein beetje presteren, ze niet weten hoe snel ze bij de club weg moeten komen en daar ook nog moeilijk over gaan doen. Dat moet jou ook niet onbekend in de oren klinken.

    Vincent Janssen zou ik toejuichen. Ik geloof nog steeds dat die jongen dat heeft wat een spits kan laten uitblinken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:39
    Voor anderhalf jaar miljoen? Duurste speler allertijden
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    vrijdag 16 november 2018 om 12:55
    Jij komt zeker net kijken, ooit van Bob Peeters gehoord?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11582
    vrijdag 16 november 2018 om 19:04
    Bob de Flop van 13 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:30
    Die 13 miljoen waren wel Guldens gelukkig! Was toen nog exorbitant veel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:28
    Hij heeft het over de beroerde journalistiek van VP: “anderhalf jaar miljoen”.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +354
    vrijdag 16 november 2018 om 13:19
    Die gaat niet komen.....

    Andere plekken in het veld genieten de voorkeur om versterking(en) voor te halen...
    Vind ik leuk
    Edenees80 +539
    vrijdag 16 november 2018 om 19:48
    Hhhhaaallleennn die Turk
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 20:40
    Ik zou vaker Buitink inzetten. Darfalou ben ik nog niet van overtuigd moet ook nog beter worden. Alleen huren als duidelijk is dat deze speler voor doelpunten zorgt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws