'Bidding war voor De Jong dreigt: Ajacied op shortlist van drie in Engeland'

    'Bidding war voor De Jong dreigt: Ajacied op shortlist van drie in Engeland'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 18:50za 17-11-2018 om 18:50

    Manchester City is momenteel niet te stuiten in de Premier League en manager Pep Guardiola zal dan ook niet aandringen op veel versterkingen. De Spaanse succesmanager wil op één positie wél koste wat kost een nieuwe speler.

    In januari of komende zomer moet er een nieuwe controlerende middenvelder komen om Fernandinho te ontlasten, meldt The London Evening Standard. Volgens de Britse krant heeft City drie kandidaten: Frenkie de Jong, Ruben Neves en Tanguy Ndombele. De drie worden nauwlettend in de gaten gehouden door de Engelse kampioen.

    City greep de voorbije transferperiode om verschillende redenen naast Fred en Jorginho, die respectievelijk bij concurrenten Manchester United en Chelsea aan de slag gingen. De aandacht is daarom verlegd naar andere spelers. De Portugees Neves maakt indruk bij Wolverhampton Wanderers, maar zijn vraagprijs bedraagt meer dan zeventig miljoen euro.

    Ook De Jong zal niet goedkoop zijn nu de Ajacied indruk maakt in de Champions League en in het shirt van het Nederlands elftal. Bovendien azen meerdere Europese topclubs op de 21-jarige Nederlander, met FC Barcelona als voornaamste concurrent. The London Evening Standard voorziet een 'bidding war voor één van Europa's meest gewilde talenten'.

    Ndombele maakt tot slot indruk bij Olympique Lyon. City kan de 21-jarige Fransman eind november van dichtbij aan het werk zien in het Champions League-duel met Lyon. Hij moet naar schatting zo'n 45 miljoen euro kosten.

    Ook De Ligt genoemd
    Guardiola sluit overigens niet helemaal uit dat er meer versterkingen komen, stelt The London Evening Standard. Ook Matthijs de Ligt staat op het lijstje. Of City werk maakt van de Ajax-aanvoerder hangt af van de toekomst van Vincent Kompany.

    Poll

    Wat is de beste optie voor De Jong?

    (6700 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 november 2018 om 18:59
    Ze hebben echt genoeg middenvelders, snap niet waarom ze nog een willen
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 17 november 2018 om 19:00
    Kwestie van niveau denk ik.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    zaterdag 17 november 2018 om 20:41
    Kwestie van dat city de enige is die hem kan betalen. Ik riep het al paar weken geleden, city of PSG. We zullen het zien van de zomer. Iedereen denkt Barcelona maar ik weet zeker dat hij daar niet heen gaat
    Vind ik leuk
    firewire2 +440
    zaterdag 17 november 2018 om 20:44
    omdat Barca hem niet kan betalen? ik denk dat Frenkie helemaal zelf gaat bepalen waar hij gaat voetballen ook al kan hij ergens anders een miljoentje meer verdienen....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    zaterdag 17 november 2018 om 20:49
    Wie betaald, bepaald. Of denk jij van niet??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:58
    Als de Jong zijn handtekening niet zet kan Manchester City betalen wat ze willen maar komt hij niet
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    zaterdag 17 november 2018 om 21:05
    Als city komt dan zet de jong zijn handtekening op dat papiertje
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    zondag 18 november 2018 om 02:37
    Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.
    Geld zegt veel, maar niet alles.
    Frenkie wil graag met Messi spelen en ik denk niet dat Messi ook naar City gaat.
    Persoonlijk zie ik Frenkie liever naar City gaan, dan naar Barcelona, want bij City kan ie meer leren dan bij Barca. Dat City meer aan Ajax wilt betalen is mooi meegenomen, maar is niet de belangrijkste reden.
    Als Frenkie toch persé naar Barca wil en ze betalen maar 50 miljoen, terwijl City 70 miljoen op tafel legt, dan gaat Frenkie toch echt naar Barca.
    Vind ik leuk
    MR - +131
    zondag 18 november 2018 om 14:28
    Je moet het allebei eens zijn, zowel de clubs als de speler! Clubs kunnen een deal sluiten, maar als de speler niet akkoord gaat gaat de deal niet door. Maar: als het prijsverschil groot is, dan zal Ajax wsch. niet akkoord gaan, en moet Barcelona wat meer bieden om kans te maken
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13117
    zaterdag 17 november 2018 om 23:31
    Tuurlijk, want ajax laat hem naar barcelona gaan als die 25 milj minder betalen dan city..
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    firewire2 +440
    zondag 18 november 2018 om 00:21
    als Frenkie dat wil wel ja, mits Ajax de som accepteert, dan kan City er ver boven gaan zitten maar dat is dan zinloos
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    zaterdag 17 november 2018 om 21:10
    Maar wat als de jong alleen maar naar Barça wil? Dan kunnen city en psg bieden wat ze willen, maar uiteindelijk is er maar één persoon die bepaalt waar hij tekent; de jong zelf.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    zaterdag 17 november 2018 om 21:19
    Dus jij denkt dat wanneer barca maar 40 wilt betalen en city en PSG 70 dat de jong naar barca gaat omdat hij dat wilt?? Maar kan je op een briefje geven dat hij net zo graag tekent bij de “subtop”
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    zaterdag 17 november 2018 om 21:44
    Ajax gaat niet bepalen waar hij tekent. Volgens de geruchten wel de jong alleen maar Barça. Dan ontstaat er dus een patstelling.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    zaterdag 17 november 2018 om 23:48
    De geruchten van voetbalprimeur bedoel je? Geloof die nou niet aub
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    zondag 18 november 2018 om 02:40
    Hij zegt het zelf.
    https://www.youtube.com/watch?v=f4WSCxK_1pY
    Vind ik leuk
    firewire2 +440
    zondag 18 november 2018 om 08:33
    uw reacties op voetbalprimeur zijn wel geloofwaardig?
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    zondag 18 november 2018 om 01:37
    Als Barca 40m bied en city 70m en hij wil alleen maar naar Barca.. dan blijft hij dus gewoon bij Ajax!! Misschien nog 3,5 seizoen. Ajax verkoopt hem dan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 04:49
    Dan zit je met een ongemotiveerde speler in de groep.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:01
    Ze willen specifiek nog een wat meer controlerende middenvelder, Fernandinho is eigenlijk de enige echte in de selectie en wordt ook een dagje ouder, wordt later dit seizoen zelfs al 34.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 19:03
    Een aantal van die middenvelders zijn al wel op leeftijd. Die zullen binnen afzienbare tijd toch vervangen moeten worden. City heeft al echt een fantastisch elftal. Ze hebben eigenlijk op elke positie al twee topspelers staan. Als ze dan ook nog De Jong en De Ligt halen word ik al helemaal jaloers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:04
    Waarop jaloers, je hebt zelf geen voetbalclub toch?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 19:07
    Jaloers als supporter zijnde ;p

    Het moet fantastisch zijn als je team De Bruyne moet missen, maar alsnog zo'n top elftal kan opstellen. Daarom zullen ze waarschijnlijk ook weer kampioen worden.
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    Ik hoop stiekem dat Liverpool doorhakt en de selectie nog sterker maakt door bijvoorbeeld de Jong te kopen.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 21:11
    Dat hoop ik ook. Liverpool heeft zo'n type speler ook echt heel hard nodig. Waarschijnlijk is hij alleen onhaalbaar voor Liverpool.
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zaterdag 17 november 2018 om 21:52
    85 miljoen voor van Dijk?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 22:11
    Ik bedoel niet zozeer dat Frenkie niet te betalen is voor Liverpool, maar dat hij waarschijnlijk Manchester City en Barca boven Liverpool zou kiezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:55
    Nee man de jong past echt totaal niet bij liverpool
    Vind ik leuk
    Mr. O +1092
    zaterdag 17 november 2018 om 23:38
    De Jong past bij elke topclub, die gozer zorgt er met zijn overzicht (het is alsof hij van bovenaf, op het veld neerkijken en van daaruit handelt) en spelintelligentie voor, dat hij in elke ploeg kan spelen.

    Bijzondere voetballer, begrijp de vergelijking met Cruijff absoluut. Maar Cruijff viel meer op door goals en Individuele acties. Frenkie is net een ander type, maar als persoon ook minder dominant en de rust zelve, omdat hij het spel meer voor zich heeft en het daardoor beter kan lezen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:16
    Als ik het goed heb begrepen is hij in de afrondende fase om Newcastle te kopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:07
    Omdat het de beste gaat worden wellicht?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 19:36
    Je moet wel de tekst lezen. 😉
    Vind ik leuk
    Itsese +5241
    zaterdag 17 november 2018 om 21:14
    Zou mooi zijn, eindelijk kan hij er wat bijleren, bij Ajax leert hij echt niks.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 18:59
    Frenkie moet naar Barca komen. Ideale opvolger van Busquets.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 17 november 2018 om 19:02
    Ik vraag me ook af of hij fysiek mee kan komen in de PL. Zo groot en stevig is hij niet.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 19:03
    Silva ook niet bijvoorbeeld. Frenkie is behendig genoeg om duels te ontlopen denk ik maar ik zie hem sowieso liever bij Barca. 😋
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 19:05
    Dat verhaaltje is al aardig gedateerd. Dat fysieke van de PL is echt niet meer zoals vroeger. Er zijn genoeg middenvelders in de PL die niet groot en stevig zijn en het toch erg goed doen. Eriksen, Silva en Özil zijn nou niet bepaald de meest fysieke spelers. En zo zijn er nog wel een stuk meer op te noemen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 17 november 2018 om 19:21
    Ik bedoel qua belasting over een langere periode.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    zaterdag 17 november 2018 om 20:08
    Ja dat is weer wat anders. Maar daar heeft of je groot of stevig bent niks mee te maken. En of hij dat aankan, komen we pas achter als hij in die situatie zit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 17 november 2018 om 20:12
    Ik geef toe dat ik het waardeloos heb verwoord, maar ik vraag het me deels ook af omdat hij bij Ajax al niet altijd fit is en het hier nog niet eens zo intensief is.
    Vind ik leuk
    Dussss +379
    zaterdag 17 november 2018 om 19:09
    Heb je gisteren het middenveld van Frankrijk gezien? In de verdediging moet je inderdaad ook fysiek sterk zijn maar op alle andere posities vind ik juist wendbaarheid en balbehandeling de beste remedie tegen fysiek geweld, daarom doet city het nu ook zo goed. Het lijkt me persoonlijk gewoon leuker om in Spanje te spelen maar ik denk wel dat FdJ een van de toppers van de PL kan worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 17 november 2018 om 19:20
    Ik bedoel ook qua belasting. Een wedstrijd is een ander verhaal dan een heel seizoen PL, of meerdere seizoenen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:28
    Edit, kan weg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 17 november 2018 om 20:30
    oh
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:37
    Had eerst alleen je 1e rwactie gelezen en zou eriksen als voorbeeld aanhalen, maar die vergelijking werd al gemaakt, en las dat je dus eigenlijk het op een andere manier bedoelde 🙄
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:02
    ,
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6582
    zaterdag 17 november 2018 om 20:17
    Toch.. De kans om met een van de beste trainers te werken...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 19:00
    100 miljoen voor De Ligt en 150 miljoen voor De Jong.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:09
    Je schat het wel zuinigjes in maar ok ... akkoord! 👍🏻
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 19:44
    🤣
    Vind ik leuk
    Castromann +7950
    zaterdag 17 november 2018 om 19:25
    Ajax gaat idd vet cashen ...en dat zijn de jong en de ligt waard.
    Een nadeel is wel dat ajax ook zelf de hoofdprijs moet gaan betalen voor de vervangers odat men weet dat er genoeg te halen valt qua geld in A'dam.
    Je zag het dit seizoen al met Blind voor 20 milj.
    Je gaat als ajaxzijnde gewoon 3x zoveel betalen als n speler normaal waard is.
    Maar goed ze hebben het geld er voor.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 19:46
    Dat is gewoon de consequentie, maakt mij niet echt uit. Als je een poging wil wagen om aan te haken....
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    zaterdag 17 november 2018 om 20:18
    Dan zou je ze moeten houden..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 20:32
    Als het kan prima en anders zul je moeten investeren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 19:03
    Voor het kerst is zijn alle topics frenkie gerelateerd , mooi man
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:08
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 19:40
    Heel Nederland voorzien van Frenkies in de kerstboom.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 19:42
    Hahaha 😂

    Ik zie het ook echt voor me nu he.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 19:44
    😋
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 20:04
    Ik heb een Frenkie piek voor de kerstboom gekocht gap. En ik hoorde dat Heineken omgedoopt wordt naar Frenkie Heineken...je bedenkt het zelf niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:43
    Ik heb een Frenkie kersttrui.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 20:49
    ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 20:49
    Driving home for frenkie
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:53
    Hehe
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 20:57
    All I want for christmas, is Frenkie
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 21:18
    Last Frenkie
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 21:20
    Rudolph the rednose Frenkie
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 21:29
    I am dreaming of a white Frenkie
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 21:34
    O dennefrenkie
    Vind ik leuk
    Mr. O +1092
    zaterdag 17 november 2018 om 23:44
    👌👌👌👌👌
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 21:39
    Iedereen in Nederland straks voorzien van "ons aller Frenkie kerstpakket"
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 21:33
    Je hebt nu ook Frenkie wattenstaafjes.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 21:35
    Waar!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 21:41
    Is een Frenkie glory hole niks voor je? 🤣

    Kan je jezelf erna met een Frenkie wattenstaafje boenen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 21:45
    😁😁😁 zelfs ik heb m'n grenzen 😁😁
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    zaterdag 17 november 2018 om 21:36
    Een wattenfrenkie
    Vind ik leuk
    Max vh +55
    zaterdag 17 november 2018 om 20:48
    Frenkieprimeur.nl is nog helemaal niet zo'n gek idee.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 20:50
    lijkt me een geweldig plan zelfs
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:04
    250miljoen per stuk en een combideal voor 275!
    Tel uit je winst.
    Krijg je Orejuela er nog bij als cadeautje. ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:08
    Edit VP: Reactie verwijderd



    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    zaterdag 17 november 2018 om 19:09
    Frenkie is genaakt voor Barcelona, Matthijs is gemaakt voor Bayern.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:13
    Edit VP: Reactie verwijderd


    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 17 november 2018 om 19:42
    Misschien vinden ze dat je overdrijft. 🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:40
    Hij geeft in elk geval niet snel op😂
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    zaterdag 17 november 2018 om 19:17
    Frenkie voor Guardiola en de Ligt past perfect bij Barca.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:11
    Nog een seizoen Ajax.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    zaterdag 17 november 2018 om 19:13
    Leuk ook die Engelse spelers op het lijstje..
    Vind ik leuk
    Mjblinker +790
    zaterdag 17 november 2018 om 19:14
    Zou lekker naar Barca of Madrid gaan, als dat zou kunnen; in Engeland alleen naar City.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    zaterdag 17 november 2018 om 19:16
    De Jong moet ook lekker voor MC gaan.. Guardiola kan een wereldster van hem maken!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    zaterdag 17 november 2018 om 21:09
    Inderdaad ben ik ook mee eens
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:17
    Oei oei een bidwar ... erg vervelend voor Ajax.

    Nu weten we niet of we een groot of ultragroot geldpakhuis moeten kopen?!? 🤔
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4674
    zaterdag 17 november 2018 om 19:23
    klopt, ik dacht al, al een kwartier geen topic over frenkie...
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    zaterdag 17 november 2018 om 19:31
    de Jong moet zeker niet naar Engeland gaan, Barcelona wordt zijn club.!!
    Vind ik leuk
    Vooruit +87
    zaterdag 17 november 2018 om 19:34
    Als de vraagprijs voor Frenkie niet te hoog is zal er een club in Spanje of Italië hem voor de handel wel willien kopen. Engelse clubs zullen vanwege de Brexit voorzichtig zijn. Beter is dat hij bij Ajax blijft, want er valt nog veel aan hem bij te schaven. Bij verkoop zal hij 15 à 20 miljoen eurootjes opbrengen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:01
    15 a 20 miljoen?

    We hebben het hier over Frenkie hé ... niet over een Mexicaanse tuinkabouter met epileptische neigingen!
    Vind ik leuk
    Krav +148
    zaterdag 17 november 2018 om 20:05
    Extra neem ik aan?
    Vind ik leuk
    Wim59 +334
    zaterdag 17 november 2018 om 19:38
    Ajax
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 17 november 2018 om 19:54
    Gewoon niet vekopen en lekker in de top van europa mee gaan draaien. Twee versterkingen en ajax zit weer bij de absolute top.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:56
    Het gaat er op de eerste plaats niet om wat "wij" leuk vinden. Het gaat erom wat de beste stap is voor deze 2 mega talenten. Op het juiste moment vetrekken is wel belangrijk.

    We zullen het zien volgend jaar zomer. Ik persoonlijk hoop voor beide Barça
    Vind ik leuk
    Royke24 +10
    zaterdag 17 november 2018 om 20:02
    Jaartje Ajax nog
    Vind ik leuk
    Krav +148
    zaterdag 17 november 2018 om 20:04
    Ik snap niet dat een club nog vertrouwen heeft in company
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +238
    zaterdag 17 november 2018 om 20:09
    Beetje nutteloos stuk
    Vind ik leuk
    oostkust +653
    zaterdag 17 november 2018 om 20:15
    AJAX moet voor Frenkie de Jong rugnummer 14 uit de kast halen. Die gozer is bijna een kopie in spel/inzicht/fysiek van de grote Johan.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    zaterdag 17 november 2018 om 20:29
    Barcelona is de mooiste club maar City heeft de beste coach. Dat maakt het moeilijk om te kiezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    Voor de warmte Barca en voor werk voetbal City
    Vind ik leuk
    JoTaPe +998
    zaterdag 17 november 2018 om 20:36
    Ff afwachten of City straks nog spelers mag kopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:52
    Ik ben Barca fan, maar Madrid zou 'm toch ook geweldig passen. Koninklijke Frenkie wordt 't dan!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zaterdag 17 november 2018 om 21:30
    Update:

    Guardiola ziet eerder optreden van de Ligt en ziet af van aankoop.

    Blijkt verre van versterking, aldus Daily Mirror.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:53
    Niet doen! Vind hem fysiek ook (nog) te kwetsbaar voor de premier leaque. De ligt is natuurlijk een ander verhaal, maar zou leuker zijn als ze samen naar Barcelona verkassen.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3581
    zaterdag 17 november 2018 om 21:58
    Laat Frenkie maar naar Anfield komen.
    Vind ik leuk
    joppie +224
    zaterdag 17 november 2018 om 22:18
    Ajax is de beste, nog 1 a 2jr nog bij ajax blijven...
    Vind ik leuk
    Kinkladze +76
    zondag 18 november 2018 om 00:57
    Hou maar op allemaal met dromen. Frenkie heeft met Sjaak gepraat en wil mister Ajax worden.. that’s the spirit!!
    Vind ik leuk
    nironi +50
    zondag 18 november 2018 om 02:37
    Willem II zal garen spinnen en trots zijn dat een speler uit hun jeugdopleiding,voor een groot transferbedrag doorverkocht gaat worden.Deze jongen uit het zuid-hollandse dorp Arkel,gaat geld opleveren.Hij moet biet naar City gaan.De concurrentie is daar te hoog.Frenkie heeft nu een paar goede optredens in interlands en CL duels gehad,maar we moeten niet overdrijven,hij is een prima verbindingsspeler.Heeft geen splijtende passes,moordende assists,of kanonskogels,maar gewoon balletjes tussendoor,naar links naar rechts of terug,of vooruit.Viel ook in de enigste topwedstrijd in de eredivisie in Eindhoven hopeloos door de mand.Hij is er nog niet.Maar in potentie een talentvolle speler,internationaal nog niet gearriveerd.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zondag 18 november 2018 om 03:55
    lol,

    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:22
    Ben je pas wakker? 😁
    Vind ik leuk
    StoneyTony +420
    zondag 18 november 2018 om 03:15
    Omdat Frenkie binnen nu en een paar jaar de beste speler van de wereld word,als je er verstand van hebt logisch dat je hem wil in je team,wereld klasse nu al!!! succes Frenkie
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 04:37
    Laat de Ligt niet gaan !!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 09:44
    De bank bij Barcelona
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:16
    Barcelona is een goede optie, als ook Onana bij Ajax vertrekt kan Jasper Cillessen in een deal meegenomen worden!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws